Typen's log


typen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du kører ikke efter noget bestemt program i øjeblikket gør du? Hvilket var det du ville igang med?
Nej, det jeg træner efter i øjeblikket er bare noget jeg hurtigt makkede sammen. Jeg poster "programmet" lidt senere..

Jeg overvejer stadig en Sheiko da det skulle være møghårdt! Men jeg er bange for jeg ikke kan gennemføre sheikoen pga manglende udstyr. F.eks. er de største håndvægte 25kg.

Men vi kan jo starte en Sheiko når du er færdig med HST?

Han kan da i hvert fald tage 5x100kg, hvis han ikke havde kørt alt det volume først

Ah, det er jeg nu ikke helt sikker på. Men jeg vil da prøve at arbejde mig derop.

Men måske... hvis jeg er heldig B)

Jeg kan se i din log at du har lidt problemer med den 5. rep i bænken ved 5x100kg. Det er vel ikke med stop, du kører dine reps?

Link to comment
Share on other sites

Men vi kan jo starte en Sheiko når du er færdig med HST?

Den er jeg med på, har kørt sheiko 2 gange før, og det har givet rigtig godt begge gange :) jeg synes bare at dødløft delen i sheiko er sindssyg, og jeg kan forestille mig at squatten også bliver et helvede at komme igennem, jeg har jo aldrig kørt squat før jeg kom til Aask... Men jeg er da helt klart frisk på at prøve programmet endnu engang :devil:

Link to comment
Share on other sites

jeg har jo aldrig kørt squat før jeg kom til Aask... Men jeg er da helt klart frisk på at prøve programmet endnu engang
Cool! Det skal dog lige siges at jeg får lidt problemer med at køre squat. Dødløft har også været nedprioriteret i lang tid!
Nopes.. De 4x100kg er uden stop

Men med 120kg i bænk burde du da i hvert fald være god for 5x100kg.

Alle mine løft er også uden stop. Men måske begynder jeg at eksperimentere lidt med det i den kommende SHEIKO.

5x100kg er vanvittigt! Men som sagt vil jeg arbejde mig derop! Det må kunne lade sig gøre!

Men næste bænk-pas bliver på tirsdag med 5x6x95kg :w00t: ...eller der omkring i hvert fald!

Link to comment
Share on other sites

Fed træning i dag som gik over alt forventning...

1x5x40kg ..allerede her føles det forkert. Jeg kunne mærke jeg stadig havde doms fra forrige bænk-pas.

1x3x60kg

1x3x80kg

1x1x90kg

5x6x95kg ... yeah! Selvom jeg var lidt øm, kørte sættene helt ok! Men de var sgu pænt tunge!

1x5x100kg ... uh yeah! :devil: Jeg blev lidt modig at besluttede mig for at prøve de 100kg. Jeg fatter ikke de kom op.

Resten af træningen er som sædvanlig lige meget!

Link to comment
Share on other sites

1x5x100kg ... uh yeah! :devil: Jeg blev lidt modig at besluttede mig for at prøve de 100kg. Jeg fatter ikke de kom op.
Virkelig stærkt bænket! Det er sq flot at lave en 5'er med 100kg B) :respekt:
Jeg prøver 5x5x100kg næste gang. Så må vi se om det går!

Selvfølgelig går det! Nu hvor du har taget de 100kg 5 gange, ved du jo at du godt kan, og så er du også klar mentalt til de 5 x 5, så selvfølgelig skal det da forsøges ;) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Virkelig stærkt bænket! Det er sq flot at lave en 5'er med 100kg 
Thanx :)
Selvfølgelig går det! Nu hvor du har taget de 100kg 5 gange, ved du jo at du godt kan, og så er du også klar mentalt til de 5 x 5, så selvfølgelig skal det da forsøges

Hehe, sjovt du siger det.

Efter de 5x6x? tager jeg altid et ekstra sæt med 5kg ekstra, bare for at se hvad jeg er oppe imod næste gang! :lol:

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

Dagens bænk-træning:

1x6x60kg

1x3x80kg

1x2x90kg

4x5x100kg

1x3x100kg ... og så gik jeg kold :wacko:

Allerede før jeg startede var jeg godt øm i mine pecs. Det er lidt skidt når bænken skal ha gas! Samtlige sæt var virkelig hårde men næste gang står der 5x5 basta! :lol:

AGV og POWER> Næste gang sørger jeg for at være ordentlig restitueret... og så skal de 100kg nok komme op! Men ellers tak :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens bænk-træning:

1x6x40kg

1x5x60kg

1x2x80kg

1x9x90kg

1x10x90kg

1x10x90kg

1x100kg

1x110kg

1x115kg

1x7x90kg

og så alt det løse...

Jeg var godt stiv i går så det kunne mærkes i bænken.

Det blev også til lidt lir B) De 115 var hårde men absolut overkommelige. Såååå pas på Clauer :tongue:

Jeg har lokket 3 andre af mine venner med til at træne. Nu håber jeg bare de bliver ved, det kunne være fedt!

De sidste mange bænk-træninger har jeg været øm i mine pecs. Det er som om jeg ikke kan yde 100%. Jeg er bange for jeg er ved at være ret overreached, så måske er det på tide med noget deload/dekondition. Crap!

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

Det er sq da også en ordenlig omgang volumen du får fyret af, så jeg kan da godt forstå, hvis du føler dig godt smadret efter sådan en omgang... Men mon ik en deload ville være på sin plads, som du selv nævner, og så igang med et nyt program, så skulle de 125kg snart være indenfor rækkevidde... B)

Link to comment
Share on other sites

Det er også nogenlunde sådan min ser ud , men hvad faen, man skal jo kunne holde sig varm her henover vinteren, så et lille ekstra lag spæk er da ikke så slemt  

Min vægt er pt. på 91kg :o og jeg er begyndt at se lidt slatten ud.

Jeg er ved at være træt af at bulke så jeg begynder at cutte -startende fra i dag!

Den seneste vægtforøgelse har givet mig en god portion styrke + masse. Men nu er det ved at være for meget. Det er efter min mening ikke noget ved at være fed, bare for at kunne løfte en masse kg. Min kondition er heller ikke hvad den har været.

Derfor står den nu på løb de dage jeg ikke træner. Jeg vil nok også tilstræbe at spise en smule mindre. Men jeg vil forsøge at holde vægttabet på 0,5kg pr. uge.

Vægttabet slutter når jeg ender på 85kg

Det ender derfor nok med at Powerclauer vinder væddemålet om at nå 125kg først. DAMN IT!

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

Den seneste vægtforøgelse har givet mig en god portion styrke + masse. Men nu er det ved at være for meget. Det er efter min mening ikke noget ved at være fed, bare for at kunne løfte en masse kg. Min kondition er heller ikke hvad den har været.
Jeg ser sådan på det, at her henover den kommende vinter skal jeg alligevel ikke gå og strutte med abs'ne, så jeg gider ikke at gå igang med cutningen forløbig. Selvfølgelig kommer jeg til at se pænt slatten ud, men ved at lægge lidt mere tid i min gaining af masse, i stedet for at køre et halvt års bulkning og et halvt års cutning, føler jeg at jeg kan opnå et bedre resultat i sidste ende... jeg regner med at runde de 100kg iår - vejer pt ca. 96kg :)
Det ender derfor nok med at Powerclauer vinder væddemålet om at nå 125kg først. DAMN IT!

Hehe, ja du får nok lidt svært ved at øge i styrke under din cutning, men nu får vi at se, jeg synes ikke du skal opgive uden kamp ;)

Edited by Power Clauer
Link to comment
Share on other sites

men ved at lægge lidt mere tid i min gaining af masse, i stedet for at køre et halvt års bulkning og et halvt års cutning, føler jeg at jeg kan opnå et bedre resultat i sidste ende... jeg regner med at runde de 100kg iår - vejer pt ca. 96kg
Det tror jeg du har ret i. Gider bare ikke til at skulle investere i nye bukser ;)
Hehe, ja du får nok lidt svært ved at øge i styrke under din cutning, men nu får vi at se, jeg synes ikke du skal opgive uden kamp 

Bare rolig det gør jeg ikke. Jeg har før steget i styrke mens jeg cutter (kun i starten dog)

Næste gang jeg skal bænke, nupper jeg de 5x5x100kg!

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg du har ret i. Gider bare ikke til at skulle investere i nye bukser ;)
Nej, jeg kender det godt selv, det er yderst frustrerende når man ikke længere kan klemme sig ned i sine bukser :lol:
Bare rolig det gør jeg ikke. Jeg har før steget i styrke mens jeg cutter (kun i starten dog)

Næste gang jeg skal bænke, nupper jeg de 5x5x100kg!

Jeg har også før selv oplevet stigning i styrke under cutning, så du har da helt sikkert stadigvæk mulighed for at nakke de 125kg :) Og held og lykke til dig også, med de 5 x 5 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens "træning" ...blev mest til noget lir.

1x5x60kg

1x3x80kg

1x5x90kg

3x5x95kg :blink:

og så det løse....

Jeg var i et nyt center i dag (igen igen) og erfarede at bænkpressen her var væsentlig tungere end den burde. Jeg havde været på arbejde hele dagen og kosten har været dårlig på det sidste, men det burde ikke have så meget at sige.

Min makker synes også den var meget tungere end hvad vi er vant til.

Måske var det fordi stangen var ny og derfor glat (pga olie). En anden mulighed kunne være at man lige skal vænne sig til en anden bænkpres.

Den tredje mulighed er at jeg er blevet svag!

Er der stænger der vejer 25kg?

Stangen ligner den vi plejer at bruge som er på 20kg, men det kan simpelthen ikke passe at 95kg skal føles så tungt!

Nej, jeg kender det godt selv, det er yderst frustrerende når man ikke længere kan klemme sig ned i sine bukser

Ja det sucks :lol: men nu smider jeg 7kg og så kan jeg gaine igen derefter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share