Typen's log


typen
 Share

Recommended Posts

Hvem når først 120kg?.........  :w00t:

Den er jeg med på! :devil::devil: Altid godt med ekstra motivation, som du selv siger... De 120kg er hjemme efter min HST, uden tvivl :devil: så du må hellere se at komme igang, hvis du skal have forhåbninger om at komme først! :tongue: B) ;)

Edited by Power Clauer
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De 120kg er hjemme efter min HST, uden tvivl  så du må hellere se at komme igang, hvis du skal have forhåbninger om at komme først!

You wish :lol:

Det eneste som holder mit bænkpres tilbage er mine mega svage skuldre!

Men når de kommer i gang er du færdig... færdig siger jeg dig! :devil: B)

Fuck jeg glæder mig til at kunne bænke 120kg!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning gik rimelig godt så her kommer lige lidt...

Bænkpres:

1x8x40kg

1x4x60kg

1x1x90kg

1x1x100kg

8x1x105kg ...De 8 sæt med 105kg var ret tunge men stadig overkommelige, så jeg blev lidt modig B)

1x1x110kg .....Pænt tung!

1x1x115kg .....Miss :( Men kunne ikke lade være med at prøve! Min spotter troede ikke jeg kunne løfte den, så han tog ved den. Jeg er næsten sikker på, at jeg villle ha smidt den op selv, hvis han havde ladet mig kæmpe med den. Til gengæld var det nok godt nok han tog den, ellers ville mit CNS nok være fucked i et stykke tid! Men under alle omstændigheder et miss.

5x5x90kg ...Gik ok.

Military-press:

3x8x45kg

skull-crusher:

2x8x40kg

1x7x40kg ...så var der udsolgt!

En fed træning! Dog var det mindre smart at prøve et max efter 10 sæt bænk. Jeg havde ikke spist særlig meget i forvejen, så jeg kunne have haft bedre forudsætninger. Men hva faen :tongue:

AHT-programmet er snart færdigt og så prøver jeg et nyt max!

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til endnu et max forsøg i bænkpres!

1x6x40kg

1x3x80kg

1x1x100kg ....go fart

1x1x115kg ....PR +5kg

1x1x120kg ....MISS, jeg var ret tæt på at tabe den ned på brystet da jeg fik den unracket

helt forkert :unsure: så jeg rackede den igen med det samme.

1x1x120kg ....MISS, den gik fuldstændig i stå halvvejs!

1x1x120kg ....PR +10kg, JA SGU :devil::devil::devil: så kom den alligevel op!

5x6x90kg ...det var vist også PR :tongue:

Incline DB-press:

3x9x25kg

Triceps push-down:

3x8

Sluttede med lidt mave.

Så fik jeg alligevel de 120kg i hus :) men det var også max tungt!

Fuck en fed dag!!

Link to comment
Share on other sites

jeg vil lige tilføje at det modificerede TJ-AHT-program som jeg kørte gav 10kg på ca. 7 uger.

Tid vs fremgang er det helt sikkert det program som jeg har svaret mest effektivt på nogensinde! :kickass:

Desværre har de 10kg ikke været uden omkostninger. Vægten er nu på 89kg... og mine bukser bliver mindre og mindre :unsure:

Link to comment
Share on other sites

1x1x120kg ....PR +10kg, JA SGU :devil:  :devil:  :devil:  så kom den alligevel op!
SÅDAN ESBEN!! Det er satme stærkt bænket! :a-okhand: :biggrinbounce: Så vandt du altså vores konkurrence inden den egentlig var begyndt... :blink:

Er du ikke frisk på at lave en mere langsigtet konkurrence på 125kg bare for sjaaw?? :D Vi har jo hele vinteren til at træne igennem inden cutning til næste sommer... Giv endelig lyd fra dig, hvis du er frisk, jeg er i hvert fald klar! ;)

Desværre har de 10kg ikke været uden omkostninger. Vægten er nu på 89kg... og mine bukser bliver mindre og mindre :unsure:
:cheeburga: :lol: ;)
Link to comment
Share on other sites

Så vandt du altså vores konkurrence inden den egentlig var begyndt... 
Ja det gjorde jeg vel B)

Men jeg havde ikke troet de 120 kom op!

Er du ikke frisk på at lave en mere langsigtet konkurrence på 125kg bare for sjaaw??  Vi har jo hele vinteren til at træne igennem inden cutning til næste sommer... Giv endelig lyd fra dig, hvis du er frisk, jeg er i hvert fald klar! 

Jo helt sikkert!

Jeg er bare bange for jeg bliver for fed. Meeeen hvis det kan give 5kg mere på bænken er det sgu i orden :)

Jeg tror det varer et godt stykke tid inden jeg når de 125kg, for jeg bevæger mig væk fra styrke-træningen og forsøger i stedet at sparke lidt masse på skelettet.

Link to comment
Share on other sites

Jo helt sikkert!
Det lyder godt Esben, jeg glæder mig allerede! Det bliver spændende at se hvor lang tid vi skal bruge på at nå de 125 :) Men jeg er da overbevist om at jeg når dem først :tongue::devil:
Jeg tror det varer et godt stykke tid inden jeg når de 125kg, for jeg bevæger mig væk fra styrke-træningen og forsøger i stedet at sparke lidt masse på skelettet.

Okay, men mon der går så lang tid endda.... Jeg ved i hvert fald at min krop reagerer rigtig godt på HST, det gav mig 5kg til bænk og 10kg til død sidst, så selvom du vil træne for masse, vil det da sikkert også give en sjat til styrken :) Mit mål lyder i hvert fald: 125kg i bænk inden nytår, så må vi se om jeg har overvurderet mig selv... Men jeg tvivler B)

Link to comment
Share on other sites

Men jeg er da overbevist om at jeg når dem først 
jaja lad os nu se :tongue: :lol:
Mit mål lyder i hvert fald: 125kg i bænk inden nytår, så må vi se om jeg har overvurderet mig selv... Men jeg tvivler

Den er jeg sgu med på! Det kunne være så kewl!!

Hvis jeg bænker 125kg inden nytår vil det sige at jeg har forbedret bænken med 20kg på et år :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg bænker 125kg inden nytår vil det sige at jeg har forbedret bænken med 20kg på et år

Det ville godt nok være noget af en fremgang, så det SKAL da forsøges, for hvis det lykkes, er det da verdensklasse :devil: :devil: ;)

Så held og lykke med det - Og lad den bedste mand vinde... :biggrinbounce: :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Humse>

Grunden til jeg kalder det modificeret er såmænd bare fordi jeg sprang nogle uger over for at få en større progression imellem hvert træningspas.

Men du kan finde det originale TJ program her .. AHT-program

Der findes en excell-fil et sted her på mol hvor du bare skal indtaste dine løft og så laver skemaet resten. Nice and easy..

Vil lige se om jeg kan finde det..

Link to comment
Share on other sites

Humse>

Hvad angår masse gav det helt ok! Mine skuldre og bryst fik i hvert fald et godt boost!

Power>

Min sidste bænk træning kørte jeg 5x6x90kg men de var tungere end de burde :sneaky: Måske fordi jeg var til svendegilde dagen før hehe. Men nu holder jeg en lang pause fra alkoholen!

Jeg skal bænke i morgen og der håber jeg at det kører bedre.

Jeg skifter forresten center i morgen. I mit gamle center vil de nu ha 30kr pr træning fordi de har investeret i en stepmaskine og et løbebånd. Det vil sige dobbelt så dyrt som før for noget jeg ikke bruger :blink:

Jeg nægter at give 30kr pr. gang for at træne i det skodlokale. Deres motionsrum kan overhovedet ikke måle sig med standarden i dag og prisen er latterlig!

Link to comment
Share on other sites

Min sidste bænk træning kørte jeg 5x6x90kg
Okay, det er sq en del, tror ik jeg er god for så meget endnu... <_< Men det skal nok komme, bare vent! :devil:
Jeg skifter forresten center i morgen. I mit gamle center vil de nu ha 30kr pr træning

Omg, det er det samme som en enkelttræning i Aask koster, og jeg tvivler stærkt på at dit nuværende center bare halvt kan hamle op med Aask... Altså ud fra dine beskrivelser af stedet... :lol:

Hvilket nyt center har du i tankerne....? Aask er pænt billigt, lidt under 1500kr for et helt år... :poking: :D

Link to comment
Share on other sites

Power> Jeg tror jeg bliver i det gamle center et stykke tid endnu. Vi skal nu give 200 kr. pr. måned så det kan alligevel godt betale sig.

Jeg vil 10 gange hellere træne i Aask men jeg har 30km til Aalborg så det dur ikke.

Anyway.. i dag bænkede jeg (bare for at holde dig ajour)

1x8x80kg

2x8x85kg

2x8x87,5kg

Jeg wrestlede også lidt med nogle håndvægte:

4x10x17,5kg DAMN de var tunge. fatter ikke du kan køre 12 reps med 20kg.

Resten af træningen gider jeg ikke at skrive.

Humse> Hvis du ikke har fundet programmet endnu, ligger det her AHT

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil 10 gange hellere træne i Aask men jeg har 30km til Aalborg så det dur ikke.
ja, 30km er godt nok en del, så langt gad jeg sq heller ikke køre for at komme til træning..! :( Men 200kr om måneden er jo ikke så galt, så jeg kan da godt forstå at du vil blive der et stykke tid længere så... :)
Jeg wrestlede også lidt med nogle håndvægte:

4x10x17,5kg DAMN de var tunge. fatter ikke du kan køre 12 reps med 20kg.

Så er det jo heldigt for dig, at vi ikke konkurrerer i biceps-curl hva! :devil: ;) :lol: Men jeg ville nu hellere være svagere i biceps, og så lige så stærk som dig i bænk, for det er jeg sq ik endnu... Skal køre 12 x 80kg i bænk imorgen, i sidste træningspas i 12reps perioden, og det tror jeg blir pænt hårdt :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Skal køre 12 x 80kg i bænk imorgen, i sidste træningspas i 12reps perioden, og det tror jeg blir pænt hårdt 

Sindsygt at køre 12 reps med 80kg. Det tvivler jeg næsten på jeg kan. Jeg er blevet meget bedre til at løfte tunge tunge vægte 1-3 gange. Alt over 8-10 er MEGET hårdt for mig :chicken: Min workcapacity er ikke hvad den har været!

Men held og lykke med de 12x80 i morgen!!

Link to comment
Share on other sites

Power> Jeg tror jeg bliver i det gamle center et stykke tid endnu. Vi skal nu give 200 kr. pr. måned så det kan alligevel godt betale sig.

Jeg vil 10 gange hellere træne i Aask men jeg har 30km til Aalborg så det dur ikke.

Anyway.. i dag bænkede jeg (bare for at holde dig ajour)

1x8x80kg

2x8x85kg

2x8x87,5kg

Jeg wrestlede også lidt med nogle håndvægte:

4x10x17,5kg DAMN de var tunge. fatter ikke du kan køre 12 reps med 20kg.

Resten af træningen gider jeg ikke at skrive.

Humse> Hvis du ikke har fundet programmet endnu, ligger det her AHT

:a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share