Hvor mange penge bruger I ca på mad om dagen??


Hansen0109
 Share

Recommended Posts

Din bank har ( i hvert fald Den Danske Bank), et program, hvor du kan indskrive din inkdkomst og udgifter, og dermed få et overblik over dit budget.

Men 1000-1500kr./pr. alt efter hvor sundt/økonomisk du handler. Fx er kød billigere ved lukketid, fordi de får nye varer ind, og dermed falder markedsværdien for de varer med den ældste dato. Bare et lille tip !!! :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

En advarsel B)

Da jeg var single i tiden før 1989 var dagligvare budgettet på 1500 pr. mdr.

I dag er jeg gift og nu er det 5000 pr. mdr. :4oops:

Men så er det også til 2 voksne og 1 stk. to årig bleer, solcreme til den lille og andre dagligvarer (vaskepulver mm.) så det er helt ok :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg tror jeg har klaret mig for 400 - 500kr om måneden da jeg boede på kollegie :lol: Men det var også kun fordi jeg drak så meget mælk, ellers var det mindre. Man kan også altid nasse mad ved de gamle jo ;) Plejede at tømme deres køleskab i weekenderne :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm - synes godt nok der bliver sparet rundt omkring.

Jeg bruger ihvertfald ikke under 3000 kroner på mad om måneden, og jeg har endda den lækreste frokost-ordning på jobbet.... hmmmm ...

Nu spiser du jo også uhæmmet meget Spock!

Hvor meget af dit budget lægger du på ParadIS? :bigsmile:

Det er sgu altid med fare for at blive sulten man læser din log. (har holdt mig lidt væk fra den af samme årsag... :unsure: )

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger minimum 3000 om måneden på mad og pulver. Jeg forstår ikke hvordan nogen af jer kan gøre det billigere og ovenikøbet være 2 :blink: . Jeg bestiller kød i store partier og køber pulver billigt, for at spare, men kommer aldrig under 3000. Spiser i kun tun og havregryn???

Link to comment
Share on other sites

for 2... ca 3000 bobs pr måned...nogen gange mere, andre gange mindre

Der er vel også regionale forskelle i prisniveau.... kunne forstille mig at det er dyrere i hovedstads-området eller er det kun boliger.

Mig og min kæreste sætter ca. 2000 kr af til mad/ husholdnings-artikler om måneden og det holder meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så hældige stadig at bo hjemme hvor jeg får det gratis. Jeg betaler kun selv for pulver, UDO osv. da også lige når jeg går ud og spiser med kammierne.

Men jeg skyder på at mine forældre bruger på den forkerte side af 60 kr. om dagen på mig og mine spisevaner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share