Dansk styrke monster fra Skive?


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg er næsten også ved at tro det er Stephan Vorup! Som har sat balladen igang i klubben :tongue: så hvis det var halve squat, så burde 370 kg for ham være rimelig let når det kom til halve.

Link to comment
Share on other sites

Ja det lyder som en vild historie.Men folk har det med at overdrive.

Nu har jeg selv været til VM i styrkeløft nogle gange og noget af det vildeste jeg personlig har set ,var da Cees De Vreugd Holland bøjede 330 kg et par gange helt i bund til opvarmning uden udstyr.

Hans pr er 420kg m udstyr.

Her hjemme så jeg engang Jesper Vernon(bodybuilder ) benbøje 280 kg 2 rep helt i bund og uden bælte!!!Han vejede ca 100-110kg hugget ud i granit.

Men de gange folk har snakket om en vægt de har løftet er det som regel stærkt overdrevet når de skal vise hvad de dur til.Hvis nu han kun kører halve(hvad mange gør!) jam så er det ingen sag at løfte 370-400kg.Jeg har selv løftet 470kg i halve squat kun m bælte.

Men er der noget om historien, glæder jeg mig til at se ham løfte.Om ikke andet må han være stærkmand af en eller anden art ,så det kan ikke vare længe før vi får ham at se B)

Sportlig hilsen Frank

Edited by Frank Jørgensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg har også oplevet et par gange, at der er nogen der har overdrivet om nogle personer der har gæstetrænet i vores klub, eksv. en der havde kørt vildt mange rep. i bænk med rigtig mange kg, da jeg så selv så personen løfte, var det med løftet røv og skævt løft og så pressede han stangen op da der stadig manglede 5-6 cm ned til brydstet, sikke noget pis at se på.

Nej, lad vær med at tro på alt hvad i høre. :tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share