Dansk styrke monster fra Skive?


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Var i centret idag og faldt meget i snak med en af de daglige BBèr.

Han fortalte mig at for et par uger siden, var der 2 kæmpe motherfucker monster inde i centret, som smed 370 kg kilo på stangen, og reppede løs til ass to the grass stil :blink: bagefter sprang han på ben press og fortsatte der ud af med 850 kg :devil::blink:

Pga af den tunge vægt i squat lykkes det ham at bøje stagnen fuldstændig vildt! Hvilket betød at de fik forbud mod at kører så tungt, for centret i har råd i længden til at betale det, sagde ejeren. Ejeren spurgte bagefter hvor meget hans max var, men den lå pænt over 400 kg :blink: Fik desværre ikke talllet helt præcist men tallet var bag 400 kg.

Så spurgte han hvorfor konkurrere du ikke, det gjorde han ikke fordi han turde ikke :blink:

Jeg må indrømme jeg blev lidt mistænksom da han fortalte det, da dm rekorden er 385 kg, og ham her repper med det??? Det er noget der ikke passer :angry: Så jeg faldt senere i snak med andre BBèr-motionister i centret og spurgte om de også så det, hvilket de kunne bekræfte var korrekt :blink: Hvorfor er jeg der aldrig når det sjove sker :angry:

Hvem er den gut? han er efter hvad jeg fik af vide lidt over 2 meter, og allerhelvedes tung :devil: Og bor hvis nok i Skive, og træner der også. Og er udstyret med en gigangtisk nakke.

Who the fuck is he?? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu var jeg der ikke da det skete. Så jeg kan ikke give så meget info.

Ang benpressen! det var jo ikke et center de kommer i så tit, så hvorfor kører så tungt <_< :tongue: Han træner jo i Skive.

Måske hvis der er nogen fra skive omegen der kender den gut!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

BBèren som jeg talte med, fortalte også at der var en tidligere kvindelig senior DM mester til stede på tidspunktet, som kunne fortælle at han ikke konkurrede pga han turde ikke :blink:

Måske der er nogle SL fra Aarhus midtjylland som har hørt rygter om gutten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det tror jeg sku også! MEN alle taler om det, og også folk som normalt ikke snakker sammen, kommer og kævler løst "SÅ du det!Så du det!" :o

Så et eller andet må der jo være sket!

Edited by Infestedass
Link to comment
Share on other sites

Normale mennesker kan have et konstant drop med krudt i armen, uden at flytte bare halvt så meget.

Jeg tror ikke der er nogen i Danmark der kan køre ass to the grass med +400kg.

Han er potentiel verdensmester, hvis han eksisterer.

Hvis han squatter 425, og kan få 50kg ud af en dragt, og 25 kg ud af knæbind, så er det ved at ligne noget! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ret meget som en fjer der er blevet til fem høns! Jeg fortalte lige om det her til Morten Sørig og han kunne genkende noget af historien.

En af danmarks fremmeste styrkeløftere Stephan Vorup bor i Skive og var for nogle uger siden på Mors for at træne - bla. halve squats, hvor han bøjede en stang ret grundigt.

Han er dog ikke 2 meter høj, har hår mellem fortænderne eller spiser børn. Han er vel 185 og vejer 110kg - desuden squatter han """kun""" 353kg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber da det passer at denne yeti - like motherfucker render rundt derude... Det kunne da være COOL :)

Hold os endeligt posted

Kan du ikke se om de ikke efterlod navne eller noget, da de gæste trænede i jeres center... det kunne jo godt tænkes at i havde en eller anden "gæstebog" eller sådan noget, hvor man skulle skrive sit navn når man fik en gæste træning :)

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ret meget som en fjer der er blevet til fem høns! Jeg fortalte lige om det her til Morten Sørig og han kunne genkende noget af historien.

En af danmarks fremmeste styrkeløftere Stephan Vorup bor i Skive og var for nogle uger siden på Mors for at træne - bla. halve squats, hvor han bøjede en stang ret grundigt.

Han er dog ikke 2 meter høj, har hår mellem fortænderne eller spiser børn. Han er vel 185 og vejer 110kg - desuden squatter han """kun""" 353kg.

Hmmm, det lyder meget sandsynligt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Spurgte BBèr angående dybden " Den var helt i bund" :blink:

Hans krops bygning efter hvad BBèr fortalte.

"Han er et hoved højere en mig og skaldet. Derefter begynder hovedet også kommer nakken og skulderen som fortsætter i al evighed" :(

Jeg skal lige have fat i ham BBèren igen og have lidt mere info om den mystiske superman fra Skive.

PS. Vægtstagen der blev brugt er bøjet lidt, så nogen må jo have leget med de mange skiver :o

Edited by Infestedass
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share