"Styrketræning" som 14-årig er det godt?


JPetersen
 Share

Recommended Posts

>Claus B

Ak ja den evige dokumentation. Jeg kan selvfølgelig bare sende det blad hvorfra jeg har artiklen, men du må jo bare tro på mig. Desuden har jeg også set artikler andre steder end i føromtalte blad men kan ikke finde det i øjeblikket. Jeg holder fortsat fast på at moderat vægttræning ikke vil "stunt" vækst.

Link to comment
Share on other sites

De pubertetspigepatter på billedet er ingenting i forhold til mit abnorme pectoral :biggrin2:

Ved nærmere øjemål kan det godt være at jeg mangler lidt endnu :drool:

Nej joergen, jeg tror ikke der er mange her på MO der er af den kaliber, måske i størrelsen, men ikke med samme markeringer og bitch tits...

Link to comment
Share on other sites

joergen>> Nu er det jo ret svært at vurdere, hvor stor fætteren på billedet er. Hvis du vil vide mere om brugerne herinde, så check indlægget "Stats" under "Generelt".

Obersten>> *LOL* Hvis fyren på billedet har bitch tits, så tror jeg de ville være lidt mere eftertragtede end tilfældet er.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker du im Jorgen. Det er da mig der er på billedet :biggrin: . Nå ikke.

Han er en pæn fyr. Jeg ved det ikke, men jeg tror ikke VILDT mange her inde er på hans størelse. Han har ikke store arme, men stort bryst og en Ok mave. Pæn fyr. Ikke bitch Tits.

Jeg tror aldrig jeg rigtig har set Mandlige Bitch Tits.

Men musundelse er en grim ting. HE

Link to comment
Share on other sites

NP joergen! :)

bitch tits=kvinde bryster

Man kan få det efter østrogenpåvirkning i længere tid.

Østrogenerne kan kroppen enten producere selv eller man kan få østrogen udefra.

Kroppen kan bl.a. selv producere østrogen ud fra testosteron ved såkaldt aromatisering. Dette sker også hos folk, som ikke tager testosteron, men dette fører kun til en lav østrogenkoncentration.

Så herinde tænker man nok mest på testosteronindtagelse :)

Link to comment
Share on other sites

Jeps.

Ja Jørgen der er flere som har spurgt til det billede. Jeg ville ønske det var mig. Men der går lidt tid endnu før jeg ser sådan ud. jeg mangler lidt masse. Definitionen er der. Men der er ingen kunst.

Nogen som har billeder af Bitch tits. ALtså på en mand :biggrin:

Jeg har aldrig set fænoment, kun hørt om det.

Link to comment
Share on other sites

Flyers.

Benchpres. VErdens bedste øvelse.

Armbøjninger, gerne mellem stole.

Dips træner vidst også den øvre del af brystet.

Men hvis du kan træne armbøjninger mellem stole, skal du nok føle smerte i brystet hvis du aldrig har trænet bryst før. Det er faktisk en god øvelse et langt stykke tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share