Styrkeløft video af --BRAVO-- ! ! !


-- BRAVO --
 Share

Recommended Posts

Så er der video, drenge & piger!

Bænkpres 170kg - godkendt! (EASY)

Dødløft 280kg - godkendt! (EASY)

Dødløft 300kg - miss! (men tæt på...!!)

De 170kg i bænken var nemmer og der var nok til 175-180kg. De 280kg i død var også nemme og der var ihvertfald til 290kg, men havde jo lidt lovet et 300kg forsøg - og jeg er sgu ingen fedtspiller...!! :4thumbup: :devil: Den er der næste gang!!

Som I nok kan se så har jeg vendt min METAL Squatter omvendt...!! :4thumbup: Sys det gav godt...!

Link to comment
Share on other sites

Imponerende løft! :devil:

Bænken er med trøje ikke?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for komentarerne!

Jo bænken er med trøje, men følte ikke jeg kunne få den til at sidde optimalt i fredags - sys ikke der var nok modstand i den...! Men der var helt sikker til mere....

Til jer som ikke kan se dem - tror det er fordi der er flere som prøver samme tid....de virker fint her ihvertfald....

Link to comment
Share on other sites

Imponerende løft! :devil:

Bænken er med trøje ikke?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for komentarerne!

Jo bænken er med trøje, men følte ikke jeg kunne få den til at sidde optimalt i fredags - sys ikke der var nok modstand i den...! Men der var helt sikker til mere....

Til jer som ikke kan se dem - tror det er fordi der er flere som prøver samme tid....de virker fint her ihvertfald....

<{POST_SNAPBACK}>

Mystisk, pt. er vi kun to der ser i denne tråd, alligevel kan filmene ikke afspilles

Link to comment
Share on other sites

Imponerende løft! :devil:

Bænken er med trøje ikke?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for komentarerne!

Jo bænken er med trøje, men følte ikke jeg kunne få den til at sidde optimalt i fredags - sys ikke der var nok modstand i den...! Men der var helt sikker til mere....

Til jer som ikke kan se dem - tror det er fordi der er flere som prøver samme tid....de virker fint her ihvertfald....

<{POST_SNAPBACK}>

Mystisk, pt. er vi kun to der ser i denne tråd, alligevel kan filmene ikke afspilles

<{POST_SNAPBACK}>

Nu virker de heller ikke her....mystisk, men de kommer igen, for de har været nede før.....arbejder på sagen....

Link to comment
Share on other sites

Bravo er åben omkring han doper sig, virker ellers som en fyr med fornuftige holdninger - og stiller ikke op i testet sportsgren. Så der er grænser for hvor meget det kan hidse mig op...

Men det bekymrer mig når der så kommer en 17 årig knægt ind fra højre og siger han vil være lige så stærk - og med det samme.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har du taget steroider....???

-DAMN

<{POST_SNAPBACK}>

Først vil jeg lige pointere, at jeg har sat mig grundigt ind i sagerne, såsom kemi'en bag steoider, bivirkninger, osv. Og der er mange former for AS som jeg aldrig kunne drømme om at tage, da jeg har vurderet at det simpelhen er for farligt at lege med - dermed ikke sagt, at alle former for AS ikke er farlige, for det er de - især i de forkerte hænder...!! Men i bund og grund, så er det vel utålmodighed, som er nøgleordet her.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu ærligt, at løftet kikser, hvis der lige skulle have været lidt ekstra pulver på hænderne.

Var stangen slidt?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja alt vores udstyr er sgu slidt...!! :laugh: Det er nok også det, kombineret med min brækkede lillefinger, som gør at jeg tabe stangen...! :mad:

NU VIRKER VIDEOERNE IGEN - VED SGU IKKE LIGE HVAD DER ER GALT MED DEM...!!

Link to comment
Share on other sites

Udemærket stiffleg på 280 der!  :w00t:

Hvis du lærte lidt dødløftteknik er jeg sikker på at du vil ryge godt over de 300.   :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

SÅ SÅ!! Kunne selvfølgelig godt bruge mine ben mere, men det er de ikke stærke nok til endnu, desværre! Derfor går jeg ikke ret langt ned i benene, men napper mange af kilo'ene i ryggen....! Nu er jeg jo heller ikke SL'er men teknikken og kilo'ene skal nok komme med tiden..... :4thumbup:

Edited by -- BRAVO --
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share