MTB til SALG Cube Acid Rfr


Cykelmyggen1
 Share

Recommended Posts

Det ville nok være en rigtig god ide, hvis du skrev størrelsen på stellet, hvor cyklen befinder sig henne, og hvad din prisforestilling er wink.gif

Cyklen Befinder sig i københavn. Jeg er selv 1.88 høj og den passer mig perfekt , har ikke så meget forstand på det med tommer og alle de spørgsmål hehe :)

Den koster jo 10.000 kr for ny og modellen er en 2010 model . Den er stadig så god som ny står rigtigt flot .

Men trods alt har jeg jo ikke nogen kvittering eller noget da den er fra england.

Så en hurtigt handel så kan i lave et røverkøb .

Kh myggen :)

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig, men kan du godt selv se at det er pænt mistænkeligt at en ny bruger kommer ind på forummet, vil sælge en næsten ny og ret dyr cykel, og med fine forklaringer på hvorfor der hverken er kvittering med eller et stelnummer man kan slå op?

Kald mig bare mistroisk, men det lugter langt væk.

I øvrigt har den vel næppe kostet dig 10000 hvis den er fra england. Jeg kan se cyklen står til 729£ ~6100kr

Link to comment
Share on other sites

@Cykelmyggen1:

I overskriften skriver du at det er en Cube Acid, du har til salg. Men en Cube Acid koster ikke 10.000 kroner, som du skriver, men derimod 6.400 kroner. Det er vel at mærke den vejledende pris i en DANSK butik.

Den cykel du viser et billede af, er en Cube LTD Race (pris omkring 10.000 kroner) og ikke en Cube Acid.

Hvilken cykel er det egentlig du har til salg?

Siden hvornår er det blevet indført at man ikke kvitteringer ved køb i England?

Link to comment
Share on other sites

@Cykelmyggen1:

I overskriften skriver du at det er en Cube Acid, du har til salg. Men en Cube Acid koster ikke 10.000 kroner, som du skriver, men derimod 6.400 kroner. Det er vel at mærke den vejledende pris i en DANSK butik.

Den cykel du viser et billede af, er en Cube LTD Race (pris omkring 10.000 kroner) og ikke en Cube Acid.

Hvilken cykel er det egentlig du har til salg?

:laugh:

Nypris og den eksakte model er måske heller ikke så vigtigt, når den nu er mega billig.

Siden hvornår er det blevet indført at man ikke kvitteringer ved køb i England?

Det afhænger nok meget af måden hvorpå "købet" er foretaget.

Link to comment
Share on other sites

Nu beskylder i alle sammen mig bare for at have stjålet den

det er altså sådan det er gået til

- Den model på billedet er cyklens udsende det er derfor ikke en ACID rfr fordi den kan man kun finde billeder af i sort og hvid. og min er jo grøn/hvid .

Hvor er det strengt at i beskylder mig for at have stjålet den fordi den er for england ? hvad vi i have jeg skal sige til det

Link to comment
Share on other sites

Nu beskylder i alle sammen mig bare for at have stjålet den

det er altså sådan det er gået til

- Den model på billedet er cyklens udsende det er derfor ikke en ACID rfr fordi den kan man kun finde billeder af i sort og hvid. og min er jo grøn/hvid .

Hvor er det strengt at i beskylder mig for at have stjålet den fordi den er for england ? hvad vi i have jeg skal sige til det

Jeg kan kun sige at det er 100% selvforskyldt at du forsøger at sælge en cykel med så mange mistænkelige forhold.

- Du har ingen kvittering, hvilket må siges at være dybt uansvarligt bare at smide den væk for en rimelig dyr cykel. Og har du aldrig fået én er du ærlig talt lidt af en idiot.

- Du ved ikke hvilken størrelse det er.

- Du roder mere eller mindre rundt i hvilken model der rent faktisk er tale om.

- Du har en næsten ny cykel du forsøger at sælge "mega billigt" uden at skrive hvad du vil have for den.

- I stedet for at vedhæfte et billede af den faktiske cykel vedhæfter du blot et forhandler-foto.

- Ingen sporbare kontaktoplysninger.

- Intet sporbart stelnummer

Jeg kan selvfølgelig ikke vide om den er stjålet eller ej, men jeg kan gøre opmærksom på når mine alarmklokker ringer, så en eventuel køber sørger for at tage sine forholdsregler.

Link to comment
Share on other sites

Nu beskylder i alle sammen mig bare for at have stjålet den

det er altså sådan det er gået til

- Den model på billedet er cyklens udsende det er derfor ikke en ACID rfr fordi den kan man kun finde billeder af i sort og hvid. og min er jo grøn/hvid .

Hvor er det strengt at i beskylder mig for at have stjålet den fordi den er for england ? hvad vi i have jeg skal sige til det

Der er en gammel talemåde, der siger at det er OK at snyde, så længe det ikke bliver opdaget....

En Cube Acid har ALDRIG kostet 10.000 kroner, som du påstår.

Sjovt nok linker du så til en helt anden model, som rent faktisk koster 10.000 kroner og påstår så nu at det kun er for at vise farvesammensætningen - yeah right.

Du har ingen kvittering, intet stelnummer... nothing!!!

Hvad havde du forestillet dig at folks reaktioner ville være.

Så nemt er det altså ikke at tage folk i røven.

Link to comment
Share on other sites

Cyklen Befinder sig i københavn. Jeg er selv 1.88 høj og den passer mig perfekt , har ikke så meget forstand på det med tommer og alle de spørgsmål hehe :)

Den koster jo 10.000 kr for ny og modellen er en 2010 model . Den er stadig så god som ny står rigtigt flot .

Men trods alt har jeg jo ikke nogen kvittering eller noget da den er fra england.

Så en hurtigt handel så kan i lave et røverkøb .

Kh myggen :)

Hehe 10000,- fra ny er vist lige i overkanten når 2011 modellen koster 6999,- i dk.

2011 model

Hvad har du selv givet for den?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share