• Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • 21-10-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Squat:  1 x 5 x 20kg.   1  x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg.  1 x 5 x 75kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 50kg. Row Db:  1 x (10+10) x 20kg. 2 x (10+10) x 22kg. Row var lidt for let, men den sad meget godt.
    • 100 gram ned efter 3525kcal i går.

      Jeg springer banecyklingen over i dag. Jeg vågnede først efter klokken 10 og har følt mig slatten, energiforladt og har frosset konstant. Har ingen feber, ikke ondt i halsen, en smule synkebesvær men er ikke voldsomt covid-19-bekymret. Undlader alligevel at handle i dag lever af sjatterne i køleskabet og revurderer i morgen, hvor jeg heldigvis også har fri.

      Eftersom jeg er strandet ved skrivebordet var det så i dag jeg fik taget mig sammen og fik betalt for adgang til hollandsk grammatik niveau 1. 
      Jeg var meget i tvivl om jeg skulle vælge det jeg valgte, eftersom grammatikken er delt i tre og man skal betale hvert år for at kunne se materialet og få adgang til prøvesættene. Alternativet sælger al adgang på livstid (så meget man nu kan det i disse digitale tider ) og det er kun prøvesættene man betaler for - selve undervisningen ligger frit på youtube.

      Jeg valgte den dyre løsning da undervisningen er på engelsk og ikke hollandsk og tillige er skåret meget mere ud i pap - især hvad angår hvornår man skal og ikke skal bruge det som emnet omhandler. Jeg kan altid ombestemme mig om et år, hvis jeg stadig gider bruge tid på det.
    • "som konsekvent nu kalder mig for "Der Maschine" og senest har haft presset prowler op på 100 kg." Det er altså OK!  
    • 08-10-2020 Løb 8,1km 52m39s   09-10-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Hack Squat:  1  x 10 x Bw  3 x 10 x 40kg. Lang lang tid siden jeg sidst kørte hack squat. Den sider meget godt i forlåret. Baglår (pure strength maskine):  3 x (10+10) x 20kg Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg.  4 x 5 x 50kg. Row (pure strength maskine). 1 X 10 X 40kg  3 x 10 x80kg. De rydder op, gør rent og alt muligt mærkeligt i centeret, så jeg måtte finde på noget andet end squat.   11-10-2020 Løb 4,4km 33m11s     13-10-2020 Løb 9,3km 1h03m24s   14-10-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Squat:  1 x 5 x 20kg.   1  x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 4 x 5 x 70kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 50kg. Row kabeltræk, bredt greb. 2 x 10 x 40kg. 1 x 10 x50kg.   15-10-2020 Løb 7,3km 45m23s   16-10-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Dødløft:  1 x 5 x 20kg.   1 x 10 x 60kg.  1 x 10 x 70kg.  1 x 10 x80g. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg.  1 x 5 x 50kg.  2 x 10 x 50kg.   17-10-2020 Løb 5,5km 45m11s   18-10-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Squat:  1 x 5 x 20kg.   1  x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg.  4 x 5 x 70kg. Pull down (pure strength maskine)  1 x 10 x 40kg.  1 x 10 x 80kg.  4 x 5 x 90kg. Arnold pres, siddende, Db: 3 x 10 x 11kg. Hvad sker der lige for mine kønsfæller, var ude med grønt affald, folk kørte som om det var et race. Altså risiker en bule, for at komme af med en gammel udgået busk, før manden ved siden af! Jeg skulle lige skrive en besked, så kørte lidt til siden, holdt et par minutter ekstra, det var lidt underholdende at se på.   20-10-2020 Løb 8,6km 53m48s Nå, var lige på vægten. 102,4kg!!! Ja jeg vidste det godt. For mange selskaber og for meget laden stå til i hverdagen. (læs: søsyg bortforklaring for at æde for meget) På den igen. Lige i tænkeboks mht. hvad der driver mig. Sult er det ikke!
    • WBO: Jeg har taget udgangspunkt i High volume, hvor jeg har taget de tre træninger med flest TSS point, typisk to træninger på to timer og en på halvanden time.
      Jeg ville gerne have kørt efter deres Medium plan, men jeg vil få svært ved at ramme fem træningsdage om ugen, så nu prøver jeg med tre og så må alt derudover være en bonus - det kan forhåbentlig give mig lidt mentalt overskud, at jeg ikke bliver sur på mig selv, hvis jeg misser en træningsdag :) 3x20 minutter med 1 minuts pause halvvejs i hvert interval.
      3x20 minutter med 30 sekunders pause hvert 5. minut.
      3x30 minutter, hvor der var 1 minuts pause halvvejs i hvert interval.


       
  • Recent Status Updates