vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    359
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

vestjyden last won the day on July 5

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    01-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. Bænkpres Db: 1 x 10 x 18kg 2 x 10 x 20kg Row Db: 3 x (10+10) x 24kg. Bulgarsk split squat: 1 x (10+10) x Bw. Det ville knæet ikke. 02-08-2020 Løb 3,9 km 25m22s Stille og roligt med neopren knæbind. det kan knæet godt. Dejligt. 03-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 4 x 5 x 80kg. pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Arnold pres Db: 3 x 10 x 12kg. Curl db. 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ekstension i kabeltræk: 1 x 10 x 25kg. 2 x 10 x 20kg. Hip adduction (Ben til siden udad stående i kabeltræk) 3 x (10+10) x 7,5kg. Hip abduction (Ben til siden indad stående i kabeltræk) 3 x (10+10) x 7,5kg. Håber navnet og beskrivelsen giver mening. Benspark: 3 x 10 x let. Glemt vægten Brystpres i maskine: 1 x 10 x 45 2 x 10 x 50
  2. Vestjysk dagligdag

    21-07-2020 Løb 8,5 km 54m19s 25-07-2020 Løb 10,3 km 1h07m19s En gang bakkeløb. 27-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 5 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Flad Bænkpres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row low (pure strengt maskine). 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Den maskine giver en øm albue, ud med den. 28-07-2020 Løb 7,0 km 45m13s 31-07-2020 Løb 3,7 km 23m35s Dum tur. vred lidt om på benet, knæet er lidt ømt. Jeg prøver med et knæbind de næste par gange, og ser hvordan det går.
  3. Vestjysk dagligdag

    17-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 80kg. Arnold pres Db: 3 x 10 x 12kg. pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 80kg. 4 x 5 x 90kg. Curl db. 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ekstension db: 3 x (10+10) x 9kg. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x Bw. 19-07-2020 Løb 4,0 km 24m45s Bare en stille aftentur for at få ført mig i weekenden. 20-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 5 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 65kg. Flad Bænkpres db: 1 x 10 x 14kg. 1 x 10 x 18kg. 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 22kg. Row db. 1 x (10+10) x 18kg. 1 x (10+10) x 24kg. 1 x (10+10) x 26kg. 1 x (10+10) x 28kg.
  4. Vestjysk dagligdag

    14-07-2020 Løb 9,0 km 55m43s Social hyggetur med nogle venner. 16-07-2020 Løb 8,4 km 52m43s Morgenløbetur! Store sager for et b-menneske som mig. Men det er blevet ferietid, så dagen skal ikke bruges på træning.
  5. Vestjysk dagligdag

    13-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 65kg. 3 x 5 x 70kg. Bænkpres. 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 55kg. 2 x 10 x 50kg. Row (pure strength maskine). 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Baglår(pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg stående 1 ben. 3 x (15+15) x Bw.
  6. Vestjysk dagligdag

    Bjergtrold. Jeg takker og bukker for de pæne ord. 09-07-2020 Løb 10,4 km 1h06m17s 10-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 80kg. Arnold pres Db: 3 x 10 x 12kg. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x Bw. Pull down kabel. Smalt fat parallelt greb : 3 x 10 x 60 Laterals raise db. 2 x 15 x 8 kg. Hurtigt ind, hurtigt ud. 38 min. i alt. 12-07-2020 Løb ca. 5,5 km Tid ukendt. Fik stoppet midt ur efter 25 min. Underlig tur. Fik sparket mig ud, det var ikke lysten der drev mig. Efter ca 20 min. løsnede det hele op og blev en fin tur. Er ret presset arbejdsmæssigt for tiden, det kan mærkes. Der skal mere vilje til at få ryggen fri af sofaen. Men når jeg først er i gang, er det en god følelse.
  7. Got legs?

    Tillykke med familieforøgelsen.
  8. Vestjysk dagligdag

    06-07-2020 Løb 9,4 km 56m28s. 07-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 15 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 2 x 5 x 60kg. 2 x 5 x 65kg. 2 x 5 x 60kg. Flad brystpres db. 3 x 10 x 20kg. Row db. 3 x (10+10) x 22kg. Baglår(pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg stående 1 ben. 3 x (15+15) x Bw. Curl db. 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ekstension db: 3 x (10+10) x 10kg. Laterals raise db. 2 x 15 x 8kg. Ved ikke helt hvad jeg vil med min træning, så har besluttet at målet er at få lidt mere volumen på i forhold til corona pausen.
  9. Vestjysk dagligdag

    02-07-2020 Løb 8,0 km 53m39s Lidt en bakke tur, det har formen godt af. 03-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 15 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 80kg. Pull down kabel. Smalt fat parallelt greb : 3 x 10 x 60 Arnold pres Db: 1 x 10 x 11kg. 2 x 10 x 12kg. Dagen pinlige joke. Mine arme er ømme efter sidste træning. 05-07-2020 Løb trail 11,1 km 1h24m10s Det lykkes at løbe mellem to byger. Fin tur i skoven.
  10. Vestjysk dagligdag

    30-06-2020 Løb 10,0 km 1h02m22s Det er åbenbart den tid det tager at løbe 10 km for mig. 01-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1x 5 x 80kg. 1 x 5 x 90kg. 3 x 5 x 100kg. Arnold pres db.: 1 x 10 x 10kg. 2 x 10 x 12kg. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x bw Curl db.: 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ekstension db: 3 x (10+10) x 10kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40 2 x 10 x 50
  11. To failure & beyond ..back on the mountain track

    "jeg ikke tænkt mig at kramme nogen men ved ikke, hvordan resten af selskabet forholder sig. " Hvis du ønsker at holde afstand, er mundbind er en god sinalgiver. Tag et på, og der er ingen der kommer tæt på dig. Ellers er jeg ret imponeret af din disciplin mht. mad. hep herfra.
  12. Vestjysk dagligdag

    27-06-2020 Løb 10,0 km 1h02m31s Stille og rolig aftentur. Der gik lidt talnørd i den, 4 gange rundt om huset for at ramme 10 km. rent. 29-06-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Row Low (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Bænkpres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Baglår (pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg 1 ben stående.: 3 x (15+15) x Bw Det er jo ved at være der hvor det plejer at være. Er lidt i tænkeboks om jeg skal prøve et eller andet. progression fx.
  13. Motion i balance™

    "Nu må ham der Wammen bare gerne sende alle landets indefrosne feriepenge til mig" Der skal du have tålmodighed. Noget med modregninger i socialydelser osv. Konflikt i alle mulige love. Ang. vægt. 6,89 kg. er ikke meget. Mindes min gamle 2 gears raleigh, mener det var +20 kg.
  14. To failure & beyond ..back on the mountain track

    "Bare sådan et lille split sekund af "as good as it gets". " Det er bare med at samle på den slags øjeblikke. Fedt nr. btw.
  15. Vestjysk dagligdag

    "Uhh FW... er lidt misundelig " Man kan godt både træne hjemme og i FW. Jeg har det sådan lidt, det koster ca. det samme som en burgermenu og en bif-billet, så det går nok. Ikke at jeg har specielle følelser for FW. Men deres stænger er lige, og de gør rent. Begge dele sætter jeg pris på. Når det er sagt, så er det hyggeligt, da jeg er kommet i det samme center i mange år, så kender en del af de sædvanlige hoveder, ikke at vi snakker et øre af, bare de der småbemærkninger. Nå træning. 23-06-2020 Løb 5,0 km 37m58s Løbet kl. 22, bare for at løsne kroppen op. Har været praktiske gris hele weekenden, flyttet rundt på stilladser, op og ned af stiger. Har lyst til at noter det som træning, 6,7 meter målte jeg stilladset til. 24-06-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. 3 x 10 x 80kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Arnold pres Db: 3 x 10 x 11kg. Læg 1 ben stående.: 3 x (15+15) x Bw 48 min. fra jeg kom til jeg gik. 25-06-2020 Løb 9,2 km 1h00m11s Det var varm. Lidt sjovt, når det er rigtig varmt, ligger min puls 10 - 15 slag over hvad den plejer.