VM i styrkeløft på TV


tbw
 Share

Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

OK - Hjælp mig!  Er det bare mig eller bruger løfterne ikke bare minimum af legdrive i dødløft!!!! Synes det vildt. OK, vi taler ikke om stiff-legged dødløft. Men sådan som jeg kender dødløft, så giver de altså meget fra benene af.

Især ham hér den lyshårede med brillerne. Han løftede jo næsten udelukkende med ryggen :o :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Bare fordi der ikke er meget bevægelse i ben når der løftes i sumostil, så kan man ikke konkludere at deres ben ikke er aktive - hele bagsiden Biceps Femoris, Semitendinosus og Semimembranosus er yderst aktiv!

Iøvrigt dårlig medkommentator der har valgt sig selv! Vrøvlehoved <_< -Men fedt at se!

Link to comment
Share on other sites

Og hvilket kanon 10-sekunders dødløft en af de sidste fyrede af - VILDT

Christov!

Simpelthen et for fedt løft..... og jeg følte 100% med ham da han psykede sig op til alle løft!

Meget imponerende løft, et rigtigt fighter :devil:

Og jeg var helt vild med hans lyde! :bigsmile:

Russisk og bulgarisk lyder sgu' fedt når de psyker sig op B)

Link to comment
Share on other sites

Medkommentatoren var Meet Director Gösta Pedersen, der har haft det kæmpe, kæmpe, kæmpe arbejde med at arrangere det hele. Han er international dommer og har været med i sporten siden dens begynelse i DK ca. Var ikke 100 % enig i alt det han sagde, men jeg synes der kom en rigtig god udsendelse ud af det med spænding, super løft og god filming af det hele. Så generelt for kendskabet og udbredelsen af sporten :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share