VM i styrkeløft på TV


tbw
 Share

Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg synes, at TV2 har gjort et flot stykke arbejde, og har fremstillet sporten på en god måde :)

Det bar sq trist at Keld og Kim bommede ud, men forhåbeligt laver Lars Sørrige et godt resultat senere i dag, og hvad med Morten Sørig og Niels?????Jeg kan slet ikke vente til i morgen, hvor jeg skal ned og se Midote, Gillingham, Niels, Sandvig og mange flere :devil:

Et verdensrekord forsøg på 263,5 kg i 100 kg klassen, verdensrekord forsøg på 390,5 kg i dødløft og en masse superatleter, som udstrålede vilje og stor styrke, ja det kan selv en god fodboldkamp ikke slå ;)

Link to comment
Share on other sites

Christov - han var sgu ret fed :lol:

Jeg synes medkommentatoren var ret ok. Jeg så desværre kun noget af det sidste. Min kæreste syntes også at han gav et fornuftigt billede af sporten.

Nogenlunde citeret:

Claus E.: "Og så en på bærret!".

Medkommentator: "Ja, det kan se lidt underligt ud, men det er en måde at få psyken op inden et løft".

Medkommentator: "Ja, de bruger gaffatapet i stedet for hæfteplaster".

Claus E.: "De er nogle hårde drenge, i stedet for Falck kasse, har de en rulle gaffatape".

Men god udsendelse, fedt at TV2, har taget lidt ansvar for sporten. Sporten på P3, ved middagstid, nævnte intet om stævnet. Hatten af for det - altså TV2.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Endelig styrkeløft i Tvèt :devil: Rigtig godt arbejde af TV 2 :devil:

Glæder mig som en sindsyg til imorgen, det bliver en oplevelse for livet, at se de stærkeste styrkeløfter i verden stå på dansk jord, og løftet big vægte :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var da en dejlig overraskelse, når man nu (no offense) havde forventet endnu en lørdag eftermiddag i håndboldenstegn. Det var første gang jeg rigtig så styrkeløft og det var sq rigtig fedt :)

Synes bare det er æv at jeg ikke kan se Zulu...ville ellers helt sikkert sidde klinet til skærmen igen :( .

Det var forøvrigt også ret sjovt at høre på en så hypet Claus Elgaard :lol: . Han er vist en stor fan...

Link to comment
Share on other sites

AC DC, METALLICA og Rammstein så bliver det motivations musikken da ikke bedre B)

Fik desværre kun set Bænk Og DL...

Det var jo fuldstændig sygt i bænk, du kunne ikke få deres arme ned langs kroppen pga trøjer :blink:

Hvad så lige med ham der havde en turbo sekvens og som rystede fuldstændig vildt, fuck det så funny ud i DL :lol: :lol: :lol:

Det er nogle nasty pauser de har på brystkassen i bænk, er der egentlig touch & go konkurrencer?

De dødløft lignede sku mine premiære løft, extreme banana back lifting :w00t:

Det var for nasty da de tog ham den alternitiv kulørte's løft i replay fokuseret på skinnebegnene... damn gaffa og hug røg sig en tur :devil::devil::devil:

Har heller ikke Zulu, dammit

Devito

Link to comment
Share on other sites

Det var det fedeste sport i TV evah!!

Kan ikke vente til imorgen, same style...ned og træne og råbe, hjem til en kammy og æde pizza og se store drenge løfte tungt jern + lytte til ale de fede one-linere kommentatorene fyrede ..... den med falckkassen var for fee´ --- haha!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber virkelig i er nogen derude der optager det! Jeg er villig til og betale penge for et firetimers bånd med dansk styrkeløft.

Bare ærgerligt jeg ikke selv har kunnet se det. Har lige gennemlevet nogle af mit livs værste tømmermænd i dag og i morgen skal jeg ud og dykke. PIS PIS

Link to comment
Share on other sites

Bare ærgerligt jeg ikke selv har kunnet se det. Har lige gennemlevet nogle af mit livs værste tømmermænd i dag og i morgen skal jeg ud og dykke. PIS PIS

du sku ha' været herude på kollegiet idag. Vi sad ude i køkkenet med en ordentlig proteinshake og kiggede styrkeløft!

Hvis ikke en af pigerne har kapret tv'et til noget ligegyldigt docu-soap imorgen, så skal jeg nok optage de tunge drenge i aktion!

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Jeg har været speaker det meste af dagen, og for hulan da det er en kæmpe oplevelse at være med til sådan et VM! :D

Skal også speake i morgen tidlig, hvor MOrten Sørig skal i aktion.

Gosta, der har arrangeret og kommenterede i TV, har gjort et rigtig godt stykke arbejde. Rammerne er bare i orden, alt er timet og tilrettelagt, så det er en ren fornøjelse at være med. Og kulisserne med kanon-lys og lyd er helt perfekte!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været speaker det meste af dagen, og for hulan da det er en kæmpe oplevelse at være med til sådan et VM! :D

Skal også speake i morgen tidlig, hvor MOrten Sørig skal i aktion.

Gosta, der har arrangeret og kommenterede i TV, har gjort et rigtig godt stykke arbejde. Rammerne er bare i orden, alt er timet og tilrettelagt, så det er en ren fornøjelse at være med. Og kulisserne med kanon-lys og lyd er helt perfekte!

Ja så må man jo tilgive ham at han vrøvler lidt på TV - det professionelle trænger ellers igennem på skærmen - totalt flot sammenlignet med alt andet jeg har set af den kaliber!

Og så var du vist på skærmen i 2 sek Klaus :lol:

Link to comment
Share on other sites

Er det bare mig eller bruger løfterne ikke bare minimum af legdrive i dødløft!!!! Synes det vildt. OK, vi taler ikke om stiff-legged dødløft. Men sådan som jeg kender dødløft, så giver de altså meget fra benene af.

Efter min mening har mange folk alt for travlt med at der skal bruges en helvedes masse leg-drive. Det må afhænge af kropsbygning og hvor man er stærk. Hvis man er bygget til dødløft, og samtidig har en ekstremt stærk ryg og relativt svage ben, så bør man efter min mening ikke forsøge at maksimere leg-drivet. Og det er vel netop det man ser ved nogle af deltagerne.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det er så fedt at være dernede, helt ubeskriveligt. En særlig bedrift var også amerikaneren Tony Harris (stor nasty neger), der fik en fibersprængning i det ene lår under tredie forsøg i squat hvorefter han blev båret ud. Manden kommer så alligevel ind og bænker og det vildeste er hans dødløft hvor han starter på 230 hvor han lige skal se om det kan lade sig gøre, springer til 287,5 og napper derefter 340, alt sammen tæt på stivbenet, det var fandme sejt. Det var også en udsøgt fornøjelse at støde på nogle herinde fra.

Vi ses dernede i morgen igen til en dejlig dag med tungt jern og store drenge.

PS: Jeg mødte også lige Brad Gillingham, det er ham til venstre :P

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share