AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Du er leeee' min feee' ven :w00t::devil:

Puma--> Jeg kridtede Anders på ryggen og røven så der stod magnesium ud til alle verdens hjørner.... han er bare så stor våd og frodig så uanset hvad skøjter han rundt på bænken... især så varmt som det var i tsk idag :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Puma--> Jeg kridtede Anders på ryggen og røven så der stod magnesium ud til alle verdens hjørner.... han er bare så stor våd og frodig så uanset hvad skøjter han rundt på bænken... især så varmt som det var i tsk idag 

Så må i da for fan.... finde noget, at tørre ham med :lol: f.eks sådan en man bruger til heste :lol: vi kan jo kke have, noget på Anyones størrelse glidenede rundt uden kontrol

Link to comment
Share on other sites

Jeg kridtede Anders på ryggen og røven så der stod magnesium ud til alle verdens hjørner.... han er bare så stor våd og frodig så uanset hvad skøjter han rundt på bænken... især så varmt som det var i tsk idag :blink: ;)

hehe… og det hjalp ikke at jeg skulle presse din fine mavse end i en størrelse mini bænkpres trøje, puhasan da, var nok der jeg blev mest våd! :lol:

Så må i da for fan.... finde noget, at tørre ham med  f.eks sådan en man bruger til heste  vi kan jo kke have, noget på Anyones størrelse glidenede rundt uden kontrol

LOL Ku' faktisk være rigtig kewl med et stort hestedækken på! Så skal der stå Champ eller Royal eller noget andet passende på siden (endelig ikke Rainbow eller Totte). :lol:

Må ikke være sjovt at glide rundt på bænken med 180 i hænderne 

Vægten føltes ærlig talt ikke tung, så på den måde var det ikke ubehageligt, det var bare dybt irriterende at "smutte" i en position, hvor der intet pres er.

der kan du bare se. det giver altså nogle kg på totalen at være korthåret. Men du vil jo ikke lytte

Den bad jeg vidst selv om… B)

Prøv at lægge et tørt håndklæde på bænken næste gang. Det hjælper gevaldigt for mig

Jeg tror ikke det er praktisk anvendeligt med den måde jeg laver opspænd på, men jeg skal helt sikkert ha' et med til at tørre bænken og jeg selv af med.

Link to comment
Share on other sites

Tung Dødløft/DE Squat | 5/8/04

Green Reverse Band Dødløft

2 sæt x 5 reps x 110kg

5 reps x 150kg

3 reps x 170kg

- halv dragt -

3 reps x 180kg

- dragt -

2 reps x 190kg

2 reps x 200kg

2 reps x 210kg

2 reps x 220kg

2 reps x 230kg

1 rep x 240kg

1 rep x 250kg

1 rep x 260kg

God fart på alle løft, men af en eller anden sær grund er lockoutet bare ikke overbevisende. Det har intet med styrken at gøre for det er selv fra de lette vægte, men efter min sidste omgang rygbøvl "kan" jeg bare ikke trække overkroppen langt tilbage i toppen. Det er sikkert bare psykisk for at passe på, men jeg skal ha' styr på det så jeg ikke bommer på dødløft, det ville være for bittert! :lol:

DE Box Squat

10 reps x 60kg

7 sæt x 2 reps x 100kg

- kæder 33kg -

2 reps x 113kg

2 reps x 123kg

Kommentar

Næsten ingen nattesøvn og et indtag på kun 1300 kcal før træning er IKKE den optimale måde at gøre det på. Var helt færdig allerede før jeg kom til træning. PTPoul var på besøg og fik imponeret Tossen og jeg med sin eksplosivitet og styrke!!! Hans squat stand ville gøre Louie Simmons stolt! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Green Reverse Band Dødløft

2 sæt x 5 reps x 110kg

5 reps x 150kg

3 reps x 170kg

- halv dragt -

3 reps x 180kg

- dragt -

2 reps x 190kg

2 reps x 200kg

2 reps x 210kg

2 reps x 220kg

2 reps x 230kg

1 rep x 240kg

1 rep x 250kg

1 rep x 260kg

der henstilles venligst til at I straks ophører med at træne med bands,

indtil vi får nogen i øbbcc....

det er jo snyd, snyd sir mig, det tangerer jo brug af krååådt <_<

vi andre har ikke en chance for at være med... :angry:

:tongue: :biggrinhat:

Link to comment
Share on other sites

PTPoul var på besøg og fik imponeret Tossen og jeg med sin eksplosivitet og styrke!!! Hans squat stand ville gøre Louie Simmons stolt!

:bblush:

Det var såå svinefedt at træne med drengene fra TSK..

Alle der vil være stærkere anbefales at droppe deres fitness center og finde en styrkeløfterklub, STRAKS!

Det ar vildt sjov at træne reverseband deadlifts og chain squats..

Chain squats føles såå godt :D

Men alt der overloader toppen er lækkert for mig for selv i dødløften stiiinker min bund max!

Såå det følger min styrkekurve perfekt :)

Er meget taknemmelig for den varme velkomst, og alt den viden jeg fik snuset til mig :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Anyone,

ville lige høre om du har fået afprøvet "Ocean Water Weightloss" en gang til? Og om du har nogen fornemmelse af om det første forsøg havde en effekt, eller det bare var unøjagtigheder i målingen?

Jeg påtænker nemlig selv at afprøve det i badekarret, så jeg ville lige høre om din vurdering af det inden. :)

/TF.

Link to comment
Share on other sites

Zoa

Nu ikke så hoven, hvem var det der lignte én stor tudekiks bare fordi der skulle trænes lidt skulder idag? :lol:

Hippo

At holde elastikkerne for os selv er vidst det eneste vi kan gøre for at holde os bare en smulle foran/up to par med jer Fyenser! ;)

ptpoul

Du kommer bare forbi anytime ol buddy ol pal! :)

Torben F.

Jeg har ikke fået afprøvet det igen. Jeg skal nok få gjort det en dag og gøre det mere veldokumenteret, men vandet er nok blevet for varmt i denne omgang, det skal helst ikke snige sig alt for meget over 18°

Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres | 7/8/04

DE Bænkpres

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

- workset -

10 sæt x 3 reps x 90kg

HIGH Incline Benchpres

6 reps x 60kg

6 reps x 80kg

4sæt x 6 reps x 90kg

Blir nødt til at fokusere på mine svage delts, selvom det ikke er så superspas. Jeg failede på sidste sæt.

Cable-X(s1)

10 reps x 20kg

3 reps x 30kg

6 reps x 40kg

12reps x 30kg

Wide Grip Pulldown (s1)

10 reps x 60kg

3 reps x 90kg

6 reps x 110kg

12 reps x 90kg

Lying Triceps Extentsion (s2)

10 reps x 15kg

3 reps x 20kg

6 reps x 25kg

12 reps x 20kg

Hammer Curl (s2)

10 reps x 15kg

3 reps x 20kg

6 reps x 25kg

12 reps x 20kg

Kørte meget, meget let idag.

Face Pull (t1)

3 sæt x 10 reps x 55kg

Upright Cable Row (t1)

3 sæt x 10 reps x 50kg

Cable Front Raise (t1)

3 sæt x 10 reps x 20kg

Kommentar

Fin lille lørdags træning med Tossen, Tøssen og EX-Playboyen. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det så med testosteron-eksperimentet?  ;)

Hahaha… Det kom aldrig rigtig igang… :bblush:

Jeg er også temmelig sikker på at mit naturlige testeoron niveau ikke kan stige til meget mere end det er pt. :santa2:

Cilius

Man kan godt sige at det test-eksperiment gik ud på IKKE at lege! :lol: ;)

Jeg har postet en tråd i vægttab der hedder Ocean Water Weightloss, du kan jo kigge på den og kommentere. :)

Ses amigo!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det så med testosteron-eksperimentet?  ;)

Hahaha… Det kom aldrig rigtig igang… :bblush:

Jeg er også temmelig sikker på at mit naturlige testeoron niveau ikke kan stige til meget mere end det er pt. :santa2:

Så er det måske derfra, "the leaking fridge" kommer? :lol:

Aj, det er skam helt forståeligt... Alt andet virker jo også umenneskeligt :cry:

Link to comment
Share on other sites

Squat | 5/8/04

Box Squat med kæder (33kg)

- warmup ingen box eller kæder -

2 sæt x 10 reps x 50kg

5 reps x 100kg

- workset + box og kæder -

3 reps x 113kg

3 reps x 123kg

3 reps x 133kg

3 reps x 143kg

3 reps x 153kg

1 reps x 163kg

På sidste løft skete der noget ganske mærkeligt, den første var let nok, men da jeg skulle lave nummer 2 reagerede mine ben bare ikke, jeg kunne slet ikke presse op. Min smidighed i haserne og ballerne er blevet virkelig, virkelig ringe igen, så jeg kan næsten ikke kommder under parallel og når jeg kommer bliver jeg kalveknæet og kommer ingen vegne. Så efter denne omgang squat brugte jeg en times tid på dynamisk udstrækning, det må være vigtigere end diverse hjælpeøvelser..

Link to comment
Share on other sites

Tung Bænkpres | 11/8/04

Bænkpres i trøje

- opvarmning · uden trøje -

10 reps x 60kg

5 reps x 70kg

5 reps x 80kg

5 reps x 90kg

3 reps x 105kg

1 rep x 120kg

1 rep x 140kg

- workset -

3 reps x 160kg | lette, men kom ikke ned

2 reps x 170kg | ditto

2 reps x 180kg | ditto

1 rep x 190kg | kom perfekt og glidende ned til brystet, men fik skubbet den ind over hovedet

1 rep x 190kg | kom perfekt og glidende ned til brystet, fik presset den længere op, men ind over hovedet igen

- workset + 8cm board -

2 rep x 190kg | piece of cake

2 rep x 200kg | første var superlet, på nr 2 var jeg brændt heeelt af og fik forced af Papa Power :devil:

Rigtig god omgang bænk. Ingen godkendte løft, men hvis/NÅR jeg holder banen hele vejen op og ikke får stangen ind over hovedet, så er 190kg en god sikker vægt for mig :), for den er baaare let fra brystet og den er superlet at locke ud fra board, så det er bare et spørgsmål om at holde banen. :)

Hi Incline Bænkpres

10 reps x 60kg

10 reps x 70kg

10 reps x 80kg

Cable-X (s1)

10 reps x 25kg

10 reps x 30kg

10 reps x 35kg

Behind Neck Pulldown (s1)

10 reps x 60kg

10 reps x 70kg

10 reps x 80kg

Lying Triceps Extentsion (s2)

10 reps x 15kg

10 reps x 17,5kg

Hammer Curl (s2)

10 reps x 15kg

10 reps x 17,5kg

Face Pull (t1)

2 sæt x 10 reps x 55kg

Upright Cable Row (t1)

2 sæt x 10 reps x 50kg

Cable Front Raise (t1)

2 sæt x 10 reps x 25kg

Kommentar

Stemningen og energien var exceptionelt god i TSK idag, og opbakning og hjælp var helt i top! Stor tak til alle TSKer. :) Tossemanden skal ha' særlig tak :wub: for virkelig at være der 100% og hjælpe mig med at tøre sved af og krååådter mig godt i nakken og på numsen min.

Det er også nu at hjælpeøvelserne bliver skåret langt ned i intensitet. Repsne ryger op, afstanden til failure bliver større og sættene bliver færre. Efter en runde bænkpres der tager 2 timer mit alles (hjalp også de andre, det tager tid), er der ikke energi til så meget andet.

Link to comment
Share on other sites

BGP

Der er jo hård konkurrence fra alle sider, så man skal jo oppe sig. B)

Prehn

Den var faktisk ikke så stram om armene igår, jeg har smidt lidt masse på dem (suk, alle de ofre) for at få trøjen på. Tilgengæld er den meget stram over patten! B)

Hvorfor ikke bomme ud? Man kan blive kendt på så mange ting, måske er min niche at blive kendt som en styrkeløfter fiasko! :lol:

Hippo

Uuuuh… 200kg, 200kg, 200kg… Det kunne være lækkert, jeg tvivler på det, men på den anden side er der stadig god tid til SM 3-kamp, så måske… :devil:

Hehehe, så bliver min startvægt i squat og bænk nok det samme! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke bomme ud? Man kan blive kendt på så mange ting, måske er min niche at blive kendt som en styrkeløfter fiasko! laugh.gif

:lol: :lol: :lol: kan man ikke løfte de tungeste kilo, så må man gøre sig bemærket på andre punkter. Nej, du skal slå den rekord til SM (hvis JM-resultaterne flasker sig) også nytter det ikke at lave bummelum. Hvis det ender med at du "bare" skal løfte over 180 kg. og du bommer ud, så løber Prehn'erne op på Podiet og tæver dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share