AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tung Squat / DE Dødløft | 26/7/04

Squat

10reps x 60kg

5reps x 90kg

3reps x 140kg | ultraloose wraps

3reps x 180kg | wraps + hel dragt

3reps x 200kg | wraps + hel dragt

2reps x 210kg | wraps + hel dragt

1rep x 220kg | wraps + hel dragt

Squatten kørte ikke helt så optimalt idag som sidst, på ferien har jeg taget liiige præcis så meget på at benene i dragten ruller op og sætter sig på en måde der gør virkelig nas. Lidt smerte var dog ikke det værste, det værste var at jeg på intet tidspunkt kom virkeligt i dybden og på det sidste løft lavede jeg en viiiiirkeliiig trææææææg sneeeeegl ned og lige så langsomt op. Det var ikke tungt, men hastigheden var der SLET ikke!

Jeg har simpelthen brug for min to "muser" når jeg squatter: Thomas til at guide min stand ind og råbe i nakken og Kim til at råbe til mig at jeg er sjusket, ufokuseret og aldrig kommer til at squatte noget af værdi! :devil:

DE Dødløft

5reps x 100kg

3reps x 140kg

5sæt x 1rep x 150kg

10sæt x 1rep x 160kg | Stadig super fart! :w00t:

Leg Press

10reps x 200kg

10reps x 240kg

10reps x 280kg

10reps x 300kg

Power Snatch

3sæt x 3reps x 50kg

Fik lige lyst til lidt eksplosions træning. :)

Reverse Hypers (ts1)

2sæt x 20 reps x 15kg

Floating Chrunches (t1)

2sæt x 20 reps x 15kg

One Legged Calf Press (t1)

2sæt x 10 reps x 180kg

Kommentar

God træning, alt føltes let, selvom jeg på ingen måde havde fart, god teknik eller noget andet der egentlig spillede for mig! :) Thomas var desværre ikke til træning idag, og uden ham til at presse mig i squatten, går det ikke optimalt. Så har jeg heldigvis sparet mig idag og er parat til virkelig at fyre den AUF næste gang! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cardio | 27/7/04

Stepmaskine

12 min Interval | 247 kcal

Løbebånd

10 min @ 5-7 km / 15°-20° | 200 kcal

Løsnede virkelig godt op i haserne, gluteus og multifidus som er altid er hårdt ramt efter squat/dødløft.

Stepmaskine

12 min Interval | 247 kcal

Det ender med jeg går hen og bliver helt afhængig af det cardio stads her! :w00t: Nyder det faktisk efterhånden. Følte også virkelig at jeg havde brug for det, da jeg har taget liiige knap 2kg på i løbet af sidste uge… :bblush: Spareribs, bøffer, slik, mere spareribs, lidt øl, lidt sjusser, det er svært at la' vær'! B)

Link to comment
Share on other sites

Tung Bænkpres | 28/7/04

Bænkpres i trøje

- opvarmning · uden trøje -

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

3 reps x 100kg

1 rep x 120kg

1 rep x 140kg | Dårlig bane <_<

- workset · trøje og 8cm board -

3 reps x 160kg

3 reps x 170kg

2 reps x 180kg

1 rep x 190kg PR

1 rep x 200kg PR

Første gang i trøjen igen. Med et par plastikposer og lidt hiv og træk sad den LIGE som den skal!!! Ville ikke prøve at komme ned idag dog, men bare lige køre et part løft til toppen. De 190kg var VIRKELIG lette og de 200kg føltes heller ikke tunge, men jeg var træt - specielt i albuerne - så løftet var noget langsommere. Selvom det ikke var hele løft, giver det alligevel en god del selvtillid at ha' presset 200kg uden at ha' løftet sig ud! :)

Paused Inc DB Press

6 reps x 27,5kg

6 reps x 32,5kg

6 reps x 37,5kg

6 reps x 41kg

Stiiiille og roligt for at spare de stakkels, stakkels albuer.

Low Incline Flyes (s1)

10 reps x 15kg

3 reps x 20kg

6 reps x 25kg

12reps x 20kg

Wide Grip Cable Row (s1)

10 reps x 60kg

3 reps x 90kg

6 reps x 110kg

12 reps x 90kg

Incline Tate Press (s2)

10 reps x 15kg

3 reps x 22,5kg

5 reps x 30kg | det var tungt

12 reps x 22,5kg

Seated Incline Curl (s2)

10 reps x 15kg

3 reps x 20kg

5 reps x 25kg

10 reps x 20kg

Standing Reverse Cable-X

10 reps x 15kg

2 sæt x 8 reps x 20kg

Alternating Side Raise

3 sæt x 10 reps x 15kg

Pullover

2 sæt x 10 reps x 41kg

Kommentar

RIIIIIGTIG fed træning!!! :w00t: Det kørte langt bedre end forventet i trøjen, der er god tid til SM 3-kamp så jeg skal nok få skidtet til at fungere for mig, det er jeg sikker på! :)

Eneste "minus" er at jeg kan mærke jeg skal skære noget ned på hjælpeøvelserne, det dræner simpelthen for meget at ha' trøjen på og samtidig fyre sæt efter sæt af i alverdens hjælpeøvelser.

Næste træning: DEADLIFT MANIA!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Pas nu på med at bruge alt krådtet inden på lørdag :o Der skal også være noget i posen, som kan få diskodrengene til at spærre gluggerne op ;) :wave:

... og nok krådt til at få pump i biceps ;)

Link to comment
Share on other sites

Cardio? Jeg læste forkert, ikk? Sig, jeg læste forkert :lol:

Den er god nok Spock :( Anders siger han er blevet vild med det... dog har jeg ham mistænkt for kun at være der for at kigge på "zøde fyre" (som han kalder det)... så kan man jo ligeså godt lave lidt cardio imens ;)

Link to comment
Share on other sites

Hyphyp

Nu er jeg jo trods alt også en af de feee' så må man gerne være lidt stærk i bænkpres! B)

Mht lørdag, BRING IT ON!!! :devil:

A' kraw og engel

Bare rolig, der sku gerne være massere af KRÅÅÅÅDT i denne frodige ungersvend på lørdag! :w00t:

Zoar

Jeg kunne heller ikke helt forstå hvordan vi fik omsat højden på 2 ølkasser til 8cm, men fint med mig! :lol:

…og tak for hjælpen med at hive mig i trøje, man kan tydeligt mærke at du er vandt til at påføre stram beskyttelse til store fede objekter. :4winkkiss:

Spock

Det er skam den skinbarlige sandhed! Jeg ligger liiiiiige et par kg på den forkerte side af de 110, så væk skal det! :)

Link to comment
Share on other sites

Cardio | 27/7/04

Stepmaskine

12 min Interval | 247 kcal

Løbebånd

10 min @ 5-7 km / 15°-20° | 200 kcal

Løsnede virkelig godt op i haserne, gluteus og multifidus som er altid er hårdt ramt efter squat/dødløft.

Stepmaskine

12 min Interval | 247 kcal

Det ender med jeg går hen og bliver helt afhængig af det cardio stads her! :w00t: Nyder det faktisk efterhånden. Følte også virkelig at jeg havde brug for det, da jeg har taget liiige knap 2kg på i løbet af sidste uge… :bblush: Spareribs, bøffer, slik, mere spareribs, lidt øl, lidt sjusser, det er svært at la' vær'! B)

Så mangler vi bare at få dig op på en spinningcykel - bare en enkelt spinning III hos Chris MacDonald - med en masse stående arbejde med 100 rpm - spock og jeg skal nok side lige BAGVED dig og heppe - du kan jo tage om den anden kraftige fyr med - og Hos - hun har jo prøvet det før!

Link to comment
Share on other sites

Arne

Tak for det utroligt pæne tilbud, men jeg tror jeg springer over mht spinning, jeg nyder kun cardio i meget små intervaller og helst også kun i et roligt tempo og jeg HADER inderligt at cykle! ;) :lol:

…men al respekt til dem der kan udholde det! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tung Bænkpres | 28/7/04

Bænkpres i trøje

- opvarmning · uden trøje -

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

3 reps x 100kg

1 rep x 120kg

1 rep x 140kg | Dårlig bane <_<

- workset · trøje og 8cm board -

3 reps x 160kg

3 reps x 170kg

2 reps x 180kg

1 rep x 190kg PR

1 rep x 200kg PR

:blink: imponerende..... 200kg... brændt aw' :crazy:

Link to comment
Share on other sites

:blink: imponerende..... 200kg... brændt aw' :crazy:

Taaaak! :)

200 kg i boardpress.. jeg kan stadig huske en ung keitosis ninja.. something have changed!!!

Der er helt sikkert sket en forandring, og det er lige dele fedt og elastik udstyr! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Cardio | 29/7/04

Stepmaskine

12 min Interval | 289 kcal

Cykel <_<

10 min | 100 kcal

Stepmaskine

12 min Interval | 247 kcal

Løbebåndet var desværre optaget så det blev til en tur på cyklen istedet. Min t-shirt var så gennemblødt bagefter at jeg kunne vride den 3 gange før jeg pakkede den ned! :blink:

Ocean Water Weightloss Experiment

45 minutter fuldt ud nedsænket i havvand på Hellerup Strand! :w00t:

Udover det første chok med at komme ned i vandet, var det slet ikke så slemt som jeg havde forventet, temperaturen på vandet er trods alt også kommet helt op omkring de 18°. ;)

Jeg var selvfølgelig så distræt ikke at veje mig før jeg tog hjemmefra :4slap:, MEN jeg vejer 1kg mindre nu end jeg gjorde imorges så et eller andet ER der sket og det er ikke fordi jeg har holdt igen med kulhydrater idag.

Huden FØLES strammere på kroppen, men det kan ligeså vel være placebo som nogen egentlig effekt! ;)

Imorgen tidlig napper jeg en fedtprocent måling og så må jeg se om der er sket noget fornuftigt, er der det, napper jeg en hel time på søndag! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ocean Water Weightloss Konklusion 1

Jeg stilte mig straks op på vægten imorges og fandt til min store overraskelse at vægten var nøjagtig det samme som da jeg gik iseng :blink: , plejer altid at ligge ihvertfald 500g under ofte mere.

Anden del var fedtprocentmåling, sidste måling var i tirsdags så der burde ikke være sket nogen særlige udsving - især fordi min diæt har været temmelig sketchy i denne uge :bblush:. Hjemmemåling med tang er selvfølgelig ikke den endegyldige sandhed, men fra tirsdag til idag har jeg efter målingen at dømme tabt 0.9kg fedt. :blink::blink:

Desværre har jeg taget lidt for let på målinger osv, men jeg er blevet nysgerrig nok til at prøve igen søndag. Vil prøve at finde nogen ekstra "ofre" og tage mere præcise og direkte før og efter målinger. :)

Link to comment
Share on other sites

Ocean Water Weightloss Konklusion 1

Jeg stilte mig straks op på vægten imorges og fandt til min store overraskelse at vægten var nøjagtig det samme som da jeg gik iseng :blink: , plejer altid at ligge ihvertfald 500g under ofte mere.

Anden del var fedtprocentmåling, sidste måling var i tirsdags så der burde ikke være sket nogen særlige udsving - især fordi min diæt har været temmelig sketchy i denne uge :bblush:. Hjemmemåling med tang er selvfølgelig ikke den endegyldige sandhed, men fra tirsdag til idag har jeg efter målingen at dømme tabt 0.9kg fedt. :blink::blink:

Desværre har jeg taget lidt for let på målinger osv, men jeg er blevet nysgerrig nok til at prøve igen søndag. Vil prøve at finde nogen ekstra "ofre" og tage mere præcise og direkte før og efter målinger. :)

Virker squ som en fornuftig ide at prøve det på egen krop - om ikke andet så for sjovs skyld. Da du lavede det, sad du så bare i vandet og stenede eller svømmede du rundt, hvad med bagefter havde du det ok - eller kunne du mærke nogle virkninger fra nedkølingen af kroppen??

Link to comment
Share on other sites

DEADLIFTMANIA I ÅBÅBÅBÅCÅÅÅ (plus PUUUMP af det fe'e kadaver) | 31/7/04

Dødløft

10 reps x 80kg

5 reps x 110kg

3 reps x 140kg

- halv dragt -

3 reps x 170kg

- dragt -

1 rep x 200kg

1 rep x 210kg

1 rep x 220kg

1 rep x 230kg

1 rep x 240kg

1 rep x 250kg PR | SIKKERT løft denne gang! :devil:

1 rep x 260kg PR | Lockoutet var ujævnt og ikke heeelt rettet ud, men trænings PR! :w00t:

DE Bænkpres

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

8 sæt x 3 reps x 90kg

1 rep x 110kg

1 rep x 120kg

1 rep x 130kg

Ikke speciel god fart, men godt jævnt pres. :)

PUUUMP

en masse øvelse x en masse vægte = STUUURE GUUUUNZ! :devil:

Kommentar

Efter en go' halvanden times kørsel kom TSK KREW medbringende tordenguderne til OBBC, parat til at løfte gaaaalt!!! Ryggen var noget stiv og farten manglede noget under opvarmningen og endnu mere da dragten kom på, faktisk var det først løft hvor jeg egentlig følte det hele spillede løftet på de 250kg. Det var muligvis også fordi Hippoen lige havde revet 240kg op fra gulvet som var det en fjer, så jeg følte mig ærlig talt presset - specielt i betragtning af mit noget større korpus :bblush: :tongue: - til at løfte heeelt igennem!!! Bagefter blev overkroppen ellers pumpet helt op og der blev poseret i "De 1000 Spejles Land" jeg blev nok revet noget med :bblush: og smed t-shirten for at posere ryggen i et ganske smart ryg-poserings spejl (næste indretnings mulighed i min lejlighed?!?!?! ;) ). Krøøaaargh brændte fe'e Anyone til grunden med bare ÉT biceps sæt + dropsets, derefter røg pulsen i vejret og viljen til livet i bund, BRÆNDT AW!!! :devil:

Heldigvis havde Hippoen bagefter sørget for vaskeægte styrk'løfta optankning og serverde kolde elefanter for det awbrændte TSK KREW. Der blev også slagtet en buffet med Mås, Big-J, Tossen, HOOsier og Hippoen hvor min workcapacity gik endnu mere i grund og jeg måtte trække mig tilbage med koldsved og åndedrætsbesvær! :D

Som en afsluttende manøvre tog vi videre i O'ense by og fik nogen herlige velsmagende øller (mine var åbenbart SÆRLIGT velsmagende da alle - især Hoosier - hele tiden skulle sippe til dem). Øllerne blev ikke dårligere af en særdelse veloplagt og charmerende servering! :w00t:

På turen hjem igen måtte Tossen og jeg liiige ligge vejen forbi Burger King og slagte et par burgere og en milkshake!

Nu jeg brændt aw, mine ben er følelseløse, vommen er proppet og jeg må gå på hænder i seng. :lol:

Link to comment
Share on other sites

1 rep x 250kg PR | SIKKERT løft denne gang! :devil:

1 rep x 260kg PR | Lockoutet var ujævnt og ikke heeelt rettet ud, men trænings PR! :w00t:

Tillykke!! :devil: Det var sgu flot løftet. :kickass: Kim må da efterhånden kunne mærke dig ånde ham ret så kraftigt i nakken. :evillaughter:

og smed t-shirten for at posere ryggen i et ganske smart ryg-poserings spejl
Why, oh why, var jeg dog gået i bad på det tidspunkt?!? :cry: :cries: :weeping:
(mine var åbenbart SÆRLIGT velsmagende da alle - især Hoosier - hele tiden skulle sippe til dem)

Undskyld. :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share