Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men vi andre uindviede vil gerne vide det!!  :tongue:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

måske når du blir lidt ældre..... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:4whistling: :shades:

:freaked: Aftencardio den 22-1-05: :tease:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 31 min

Et par minutter langsommere end normalt, men jeg gik også og passede på ikke at skvatte, fordi det var ret glat visse steder. :chicken: Det var jeg så lige ved at gøre alligevel, men det var pga. et ujævnt fortorv. :blush::4slap:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 23-1-05: :4dog:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 39 min

Dejligt, kunne lige nå en lille tur, her mens vasketøjet er i maskinen. :smile:

Det er stadig ret glat mange steder, og også pænt koldt :chicken: - men hvis bare man går lidt til, er det faktisk ganske behageligt. :bigsmile:

Nu står den på opgavelæsning og rapportskrivning. :4smartass:(Og sikkert også en del MOL - man skal jo have sine pauser. :4whistling:)

Link to comment
Share on other sites

:tease:Aftencardio den 23-1-05: :tease:

POWERWALK/RASK GANG :walking:

Tid: godt 30 min :smile:

Så hurtigt som forholdene nu tillod det... :cold:

Trængte til lidt luft, inden jeg lige skal have læst det igennem, som jeg fik skrevet til vores eksamensopgave. :4smartass: Synes nu også, jeg har været ganske flittig i dag :innocent:(for en gangs skyld :tongue:) med både tøjvask, eksamensopgavelæsning (ikke min egen) samt lidt opgaveskrivning. :firebounce:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Træning den 24-1-05: :cheer: :cheer:

DELOAD

Reverse hypers:

20@bw

Legpress:

12/12/12@120kg (alle squatracks var optaget, så startede med lidt let benpres :smile:)

Boxsquat (lige under parallel):

8@20kg + 8@30kg + ca.8sæt@2reps@40kg (ikke tung overhovedet, men heller ikke specielt hurtig fra bunden :rolleyes: - min venstre hoftebøjer havde det heldigvis fint nok med at squatte i dag! :biggrin:)

Dødløft - konventionel:

10/10@65kg (dobbelt overhåndsgreb, minus bælte)

Hyperextensions:

15/15/15@bw

kørt skiftevis med:

Saxon sidebends:

(2x)12/12/12@5kg skive

og:

Standing one-legged calf raise:

(2x)12/12/12@bw

Jamen hvad kan jeg sige - stille og rolig træning. :smile: Man føler ikke rigtig, man har lavet noget, når man kører så let. :tongue:

Der var ellers godt fyldt op i TSK i dag. :4thumbup: (Selvom jeg nu savnede Zhe Coach og Tossen... :crybaby::tongue:)

Morten var pænt leee' i bænken, :devil: og René squattede løs i sin nye dragt. :king:

:banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGEN-POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min (+ 2x ca. 15 min med "oppakning" senere på dagen)

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:freaked: Morgencardio den 25-1-05: :sleepy:

POWERWALK

Tid: ca. 29 min

En lidt kort tur... og efter morgenmaden i dag. :blush: Men det blev nødt til at blive sådan, da jeg skulle tidligt op for at læse korrektur på vores "spændende" eksamensopgave, inden vi skulle mødes for at færdiggøre den i dag. :innocent::4smartass::firebounce:

Det blev dog også til en del :walking: med "oppakning" lidt senere... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 26-1-05: :smile:

DELOAD

Bænkpres:

15@20kg + 10@30kg + 9/8/8@40kg (ups... kom til at tage en rep mere end planlagt i første sæt :blush: :4whistling:)

opvarmningssættene supersetted med:

Reverse hypers:

30/25@bw

Seated one-arm cable row:

(2x)12/12/12@35kg (let let)

Triceps pushdown:

10/10/10@35kg

Face pulls:

15/15@40kg

supersetted med:

Cable upright row:

10/10@25kg (gik lidt op i vægt i forhold til sidste, men tilgengæld færre reps :smile:)

og:

Cable front raises:

15/12@10kg ("syrerede" alligevel pænt, selvom det var så let :blink:)

Incline seated db curls:

8/[email protected] + 10@5kg (man skulle jo nødig overanstrenge sig selv :tongue:)

Incline db flyes:

12/12@10kg (godt stræk :innocent:)

Hehe - det er altså en underlig fornemmelse at være færdig med træningen på en time. :unsure::rolleyes::tongue: Så selvom jeg var kommet lidt sent ud ad døren i dag, var der alligevel masser af tid til at få kæwet den lidt aw med Zoa m.fl... :bigsmile:

Udmærket træning (taget i betragtning af, at det var deload, og jeg ikke rigtig følte, jeg lavede noget :raisebrow:).

:banana: :banana: :banana:

:cold:Cardio: :cold:

POWERWALK :walking:

Ca. 47 min morgenpw (læs: formiddag :4whistling: - men i det mindste før morgenmaden i dag :innocent:) + det løse (ca. 25 min i forbindelse med indkøb :bunny:)

Masser af power i stængerne - kunne bare være blevet ved og ved og ved... :bunny: :bunny:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Edit: Havde glemt at notere reverse hypers.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:smilerock:Træning i TSK den 28-1-05: :smilerock:

DELOAD :unsure:

Opvarmning:

"Spinning"-cykel - 5 min

Boxsquat:

Til box lige over parallel:

10@20kg + 10/10@30kg (hoftebøjeren tog det pænt :biggrin:)

Til box lige under parallel:

5@40kg + 8sæt@2reps@40kg (Zhe Coach var meget overraskende (men en glædelig overraskelse! :w00t:) in da house i dag, og han fik rettet nogle ting på min squatstil - bl.a. fik han mig til at stå BREDT)

Legpress:

12/12@120kg

Dødløft - konventionel:

10/10/10@60kg (dobbelt overhåndsgreb, minus bælte - føltes på en eller anden måde anderledes i dag... :unsure: meget bedre kontakt til hams og glutes og endnu nemmere, end de plejer at være! :w00t:)

Reverse hypers:

25@bw

Saxon sidebend:

(2x)12/12/12@5kg skive

supersetted med:

Standing one-legged calf raise:

(2x)12/12/12@bw

og:

Hyperextensions:

12/12/12/12@bw

Yeah, sidste dag med deload!! :cooldance: Fra i morgen skal der brændes igen, inden jeg skal med ud at heppe på gutterne til liga. :firebounce:

God træning i dag. Havde forventet, at der ville være noget dødt grundet ligastævnet i morgen, men der var faktisk okay med folk - og en god stemning. :bigsmile: Coach Anyone dukkede også op efter et besøg hos husfyssen, så jeg fik lige lidt hjælp til min squat. :4thumbup: (Yderst tiltrængt hjælp... :blush:)

Dagens træning får 4x :banana:, også fordi jeg er i rigtig godt humør lige nu - i dag var nemlig også sidste dag af vores til tider knap-så-spændende tre-ugers-kursus. :innocent:

:beerchug:Cardio: :beerchug:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 29 min

Ville egentlig have gået en længere tur - og vågnede da også tidlig nok, men så skulle jeg liiiige det ene, og så det andet... :rolleyes::blush:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 29-1-05: :devil:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 6@35kg + 5@40kg

Med miniband under bænken:

3@30kg + 8sæt@3reps@35kg

Chins med V-håndtag:

4/3/3/3@bw

supersetted med:

Dips:

10/7/6/6@bw (pyha, kunne godt mærke, at jeg normalt kører med lidt længere pause mellem sættene i chins og dips :chicken:)

Face-pulls:

12/12/12@45kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@27kg

og:

Cable front raises:

12/12/12@12kg

Seated one-arm cable row:

(2x)12@35kg + (2x)8/8/8@40kg (så var mine lats faktisk godt pumpede - det sker ellers sjældent :blink:)

supersetted med:

Triceps pushdown:

8/6@40kg + 10@35kg

Incline seated db curls:

12@5kg + 8/6/[email protected] (utroligt, at 7.5 kg kan føles hårdt :blink::unsure::chicken: - men den sad nu godt :4flex: :blush:)

Incline db flyes:

12@10kg + 8/[email protected]

Så kunne jeg desværre ikke nå mere, andet end et hurtigt bad, da vi skulle afsted til Rødovre. :devil:(Okay, det passer ikke helt - forsøgte faktisk at lave et sæt chins mere, men jeg måtte opgive at gøre det med V-håndtaget, så tog bare en enkelt med underhåndsgreb... :blush:)

Kunne godt mærke, at hele træningen blev kørt med kortere pauser, end hvad jeg er vant til - så kan jeg lære at komme lidt hurtigere ud ad døren om morgenen. :4whip: Bryder mig egentlig heller ikke om at skulle stresse sådan igennem træningen, men ellers gik det sådan set okay. :wink:

Så videre til Ares for at se ligastævne og heppe på gutterne. Rigtig hyggeligt! :bigsmile:

Mens vi var i Ares, fik jeg desuden taget 5-6 sæt à 4-5 reps i chins. :4sport:

:banana: :banana: :banana: :banana: - hvor er det dejligt at være færdig med at deloade!! :w00t:

Cardio:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Morgencardio blev der ikke noget af i morges, da jeg i forvejen var alt for tidligt oppe på en lørdag. :chicken:

(Og er ikke sikker på, jeg gider powerwalke senere, når nu jeg ved, hvor koldt det er udenfor!! :cold::chicken: :chicken:)

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoosier!

Du skulle da selv have været med til ligaturneringen... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

TSK har ikke noget pigehold - jeg er vist den eneste tøs med licens deroppe. :smile: (Hvem sagde forkælet? :innocent:)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror såmænd nok du kan være med på et herrehold, da de regner ud efter Wilks. Henning og een mere forsøgte da at lokke mig med engang, hvor jeg skulle bænkpresse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoosier!

Du skulle da selv have været med til ligaturneringen... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

TSK har ikke noget pigehold - jeg er vist den eneste tøs med licens deroppe. :smile: (Hvem sagde forkælet? :innocent:)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror såmænd nok du kan være med på et herrehold, da de regner ud efter Wilks. Henning og een mere forsøgte da at lokke mig med engang, hvor jeg skulle bænkpresse :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå okay, for det synes jeg ellers, Kim sagde, man ikke kunne, da jeg spurgte. :unsure: (Eller også var det bare noget, han sagde, fordi jeg ikke ville kunne lave særligt mange points i forhold til de andre. :tongue:) Til gengæld mener jeg godt, man må danne et pigehold sammen med en anden klub, hvis ingen af klubberne selv har tre pigeløftere. Men det er jo nok for sent nu, da turneringen er startet...

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

Jeg er stadig meget betaget af billedet af din mås i røde omgivelser, hvor den er pakket ind i et nylon net.

:satisfied:  :beerchug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var bare det jeg havde lyst til at ytre på dette tidspunkt!  :cooldance:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Det var bare det jeg havde lyst til at ytre på dette tidspunkt!  :cooldance:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

om Baaaw'i :laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var bare det jeg havde lyst til at ytre på dette tidspunkt!  :cooldance:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

om Baaaw'i :laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Og brændt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:moon: :moon: :moon:

Miljøskaaaaaeeeeet  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:bottom::bottom::bottom:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share