Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

uhu, nu er der blevet gruset, så jeg slipper for at lege Barbie, og kan nøjes med at powerwalke

Det slipper du ikke for pga. en smule grus...

Q :biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

:slut:

Morgencardio den 17-2-05: :4jumpy:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 29 min

Rigtig god tur her til morgen. :w00t: God gang i stængerne. :cooldance:

Men hvor var det bare alt, alt for tidligt. :sleepy:

:firebounce:Og det var så svar nr. 2000 i loggen!! :4band:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Smukke...

Kommer i til banketen efter stævnet??

<{POST_SNAPBACK}>

Hey :bigsmile:

Ved det faktisk ikke... Kim sagde på et tidspunkt, at det måtte vi lige snakke om, men det har "vi", så vidt jeg ved, ikke gjort endnu. :unsure:

Men jeg håber det da. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke...

Kommer i til banketen efter stævnet??

<{POST_SNAPBACK}>

Hey :bigsmile:

Ved det faktisk ikke... Kim sagde på et tidspunkt, at det måtte vi lige snakke om, men det har "vi", så vidt jeg ved, ikke gjort endnu. :unsure:

Men jeg håber det da. :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Det håber jeg også at I gør :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 18-2-05: :firebounce: :firebounce:

Dødløft - konventionel:

10@60kg + 10@65kg + 5@75kg + 3@85kg

Sumodødløft:

Halv dragt + bælte:

3@100kg

Hel dragt + bælte:

1@110kg (ville have taget tre, men kom til at sætte vægten ned på højre fods tæer :4slap:) + 1@120kg (let! :devil:) + 2xmiss@130kg (bah, skidt teknik :wacko:) + 1/1/1/1@110kg (for at øve lidt teknik - sidste løft var klart bedst, men det spillede ikke 100 % i dag :unsure:)

Military press:

8@20kg (kunne ikke lige lade være, da stangen skulle flyttes over i squatracket)

Boxsquat:

10@20kg + 8@35kg + 5@40kg + ca.20sæt@2reps@45kg (weeeee!!!!! for en gangs skyld gik det rigtig godt i squatten, som føltes god og naturlig og alt muligt!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:)

Legpress:

8@140kg + 8@160kg + 8/8/8@170kg (brændte godt :bottom::innocent:)

Hyperextensions:

15@bw + 10/10@16kg

supersetted med:

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw (elsker den øvelse! :heartpump:)

og:

Standing calf raise på platform:

15/15/15/15@16kg (mere vægt på næste gang :smile:)

God træning, trods et par ærwelige miss i dødløft. :raisebrow: Der blev brændt rigtig godt over hele linien i dag. :devil: Kim, Claus og Morten satte alle PR i dødløft, og Coach Anyone lavede nogle leee'e raketter i bænken. :king:

Ved ikke helt, hvad der skete med min squat i dag, men af en eller anden grund, gik det meget, meget bedre, end det plejer. :firebounce: Så håber jeg bare, at successen kan overføres til udstyret på mandag. :wink:

Glæder mig til træningen i morgen, hvor jeg skal lave startvægt til ER. :w00t:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: :bunny:

RASK GANG :walking:

Tid: ca. 35 min

Ja, det skulle have været powerwalk, men sne, sjap og beklædning, der ville have gjort selv Michelinmanden misundelig, gjorde, at det blev til en omgang rask gang i stedet. :rolleyes:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Uden makker i dag. Så er det altså en noget mere kedelig hjemtur. :chicken:

Edit: Havde glemt at notere en øvelse. Kom til at tage et ganske let sæt military press, da stangen skulle flyttes over i squatracket.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke :bigsmile:

Det går da frem ad i dødløft, men av, med at væten ramte din fod :4crutches:

Kender det alt for godt selv :blink:

Trænede selv dødløft igår :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, ja, jeg gør det jævnligt, det med foden - så føler man sig lidt dum/klodset. :4slap::blush:

Det ser i.ø. ud til, at vi bliver til banketten på lørdag. :4thumbup: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 19-2-05: :poking:

Bænkpres:

15@20kg + 8@35kg + 5@40kg + 5@45kg + 2@50kg

Trøje:

2@60 kg til 10 cm board + 1@60kg (den blev hamret op i supporterne :4slap:) + 1@65kg + 1@60kg

Teknikken i trøjen spiller desværre ikke rigtig for mig for tiden, så jeg må nøjes med at starte på 60 kg til ER (føles som lidt lidt, når man har løftet vægten raw :raisebrow:) og håbe på det bedste. :unsure::chicken:

Chins - underhåndsgreb:

10sæt@3reps@bw+5kg (PR - tungt!!)

kørt skiftevis med:

Overhead lock-outs i smith:

8@20kg + 5/5/5/5/5@25kg (hehe PR, da det kun er anden gang, jeg kører øvelsen :tongue:)

og:

Kæbe en masse :blahblah:

Face-pulls:

12/12@50kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12@30kg (overraskende let! :smile:)

og:

Cable front raises:

15/15@13kg (PR - endnu mere overraskende let! :bigsmile:)

Seated one-arm cheat rows:

(2x)10@43kg + (2x)8/8/8@53kg (PR - men fik så at vide, at jeg da vist havde været for meget i OBBC, :tongue: og at vægten mindst skulle halveres :innocent:)

så:

Seated one-arm cable rows:

(2x)15@25kg (lidt for let) + (2x)15@30kg (bedre, men stadig en smule let...)

Incline seated db curls:

12@4kg + [email protected] + 3/3/3@10kg :w00t: + [email protected] :4flex:

supersetted med:

Standing calf raise på platform:

15/15/[email protected] (endnu en af de der "forholdsvis-ny-øvelse-så-derfor-PR" :blush:)

Incline db flyes:

15@10kg

Paused incline db press:

10/10@16kg (kørte den bare let i dag, men armene flagrer nu stadig noget rundt, selvom vægten er så let :raisebrow:)

Rigtig hyggelig weekend-stemning i klubben i dag. :biggrin:

Og stort tak til Claus for hjælp med trøjen! :4thumbup:

Cardio: :freaked:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 31 min

Det var slet ikke meningen, jeg ville have powerwalket her til morgen. Men klokken lidt over 6 vågnede jeg efter kun godt fire timers søvn, og kunne bare ikke falde i søvn igen. :blink: Og så kunne man jo lige så godt... :innocent:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

As usual...

Link to comment
Share on other sites

Noget af en træning du har haft idag :cooldance:

Ville ønske at jeg også havde været så aktiv, har været i byen og spise sent morgenmad idag :tongue:

Og har ligget på sofaen og se DVD :w00t:

Men det lyder ellers som en god start vægt.... satser selv på at starte på 52,5-55kg til ER :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Noget af en træning du har haft idag :cooldance:

Ville ønske at jeg også havde været så aktiv, har været i byen og spise sent morgenmad idag :tongue:

Og har ligget på sofaen og se DVD :w00t:

Men det lyder ellers som en god start vægt.... satser selv på at starte på 52,5-55kg til ER :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder nu også hyggeligt, det du har lavet. :wink:

Var lige lidt aktiv igen her ved 23-tiden:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 29 min

Lækkert mildt vejr at gå aftentur i! :w00t: Og nøj, hvor var det godt at få noget frisk luft efter at have tilbragt hele aftenen foran computeren. :innocent:

Det blev en lidt sen powerwalk, da jeg lige havde et spil pool, der skulle klares. :devil: Men at det blev klaret, er vist så meget sagt... :blush:

Link to comment
Share on other sites

:tease:

<{POST_SNAPBACK}>

:crybaby:

Formiddagscardio den 20-2-05: :4disguise:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 39 min

Baaah, var knap nok kommet afsted, før jeg snublede i et af de der plastikbånd, der bruges til at holde avisbundter sammen med, så jeg var lige ved at skvatte. :wacko: Har nok set ret morsomt ud. :raisebrow: Fik et lille vrid i mit højre knæ, men det var heldigvis ikke værre, end at jeg godt kunne fortsætte, og jeg mærkede kun lidt til det. Så tror ikke, det var noget særligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:tease:

<{POST_SNAPBACK}>

:crybaby:

Formiddagscardio den 20-2-05: :4disguise:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 39 min

Baaah, var knap nok kommet afsted, før jeg snublede i et af de der plastikbånd, der bruges til at holde avisbundter sammen med, så jeg var lige ved at skvatte. :wacko: Har nok set ret morsomt ud. :raisebrow: Fik et lille vrid i mit højre knæ, men det var heldigvis ikke værre, end at jeg godt kunne fortsætte, og jeg mærkede kun lidt til det. Så tror ikke, det var noget særligt. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er livsfarligt med al det powerwalking! Ind og maxe med dig :bottom:

Link to comment
Share on other sites

:tease:

<{POST_SNAPBACK}>

:crybaby:

Formiddagscardio den 20-2-05: :4disguise:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 39 min

Baaah, var knap nok kommet afsted, før jeg snublede i et af de der plastikbånd, der bruges til at holde avisbundter sammen med, så jeg var lige ved at skvatte. :wacko: Har nok set ret morsomt ud. :raisebrow: Fik et lille vrid i mit højre knæ, men det var heldigvis ikke værre, end at jeg godt kunne fortsætte, og jeg mærkede kun lidt til det. Så tror ikke, det var noget særligt. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er livsfarligt med al det powerwalking! Ind og maxe med dig :bottom:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Well... vovede alligevel pelsen, og begav mig ud på en aftenpowerwalk... :unsure:

POWERWALK :bunny:

Tid: ca. 39 min

Uden uheld denne gang! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

He he....

Ja, og jeg skal ned og veje 58kg på lørdag, for det er min vægtklasse i vægtløftning :bigsmile:

Var ellers kommet ned til 59kg, men så gik det galt i lørdags med druk :blink:

Og nu vejer jeg 60kg.... Så nu skal der straffes:bottom:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 21-2-05: :4crutches::innocent:

Squat:

10@20kg + 8@35kg (auch, mit højre lår efter sættet :unsure:) + 5/5@45kg (stadig auch - men igen først efter sættet :raisebrow:) + 2/2@45kg til box

Besluttede så, at det nok var bedre at køre lidt højrep træning for stængerne i dag. :smile: Min højre quadriceps blev øm på sådan en underlig måde efter hvert sæt. :wacko: Allerede i morges føltes musklen sådan lidt tung og brugt (derudover har jeg ikke mærket noget til den - før i forbindelse med squatten), og efter hvert sæt squat føltes det som onde, onde DOMS. :chicken:

Derfor:

Leg extension:

5sæt@15reps@2plader (stadig "DOMS" i et stykke tid efter hvert sæt - men ikke under selve øvelsen :unsure:)

Leg press:

15/15/15/15@100kg + 15@110kg + 5sæt@15reps@120kg (mindre og mindre af den DOMS-lignende følelse efter hvert sæt :w00t: - så efter de 10 sæt føltes mit ben stort set normalt igen! :4thumbup: - men nøøøøøj, hvor havde jeg bare lyst til at brænde igennem :bottom::blush:)

Hyperextensions:

15/15/15/15@bw (følte ikke for at køre den vægtede version i dag :4whistling:)

kørt skiftevis med:

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw (især de første to sæt sad rigtig godt :innocent:)

og:

Standing calf raise på platform:

5sæt@15reps@21kg (en af de lette PR's :rolleyes: - men den sad nu godt :w00t:)

Chins - overhåndsgreb:

5@bw (tangering af PR :cooldance:)

Rotator cuff:

(2x)10/10@2kg (blev overtalt af Mr. Q til at køre lidt rotator cuff, da jeg ikke helt kunne finde ud af, om jeg skulle træne mere, eller bare gå i bad :rolleyes:)

Ved ikke lige, hvad der gik galt for min højre quad i dag... måske efterveer fra gårsdagens næsten-styrt?!? :unsure:

Anyways, udover, at jeg desværre ikke fik squattet i udstyr, :unhappy: var det faktisk en ganske god træning. :smile:

Men må hellere nøjes med at give 2x :banana: for i dag.

Cardio: :poking:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 28 min

Der var god fart på. :firebounce:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Igen med cykel-makker. :w00t: Det er næsten ved at blive en (god) vane. :bigsmile:

Edit: Havde glemt at notere chins-ups.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Tja... i spejlet kan jeg godt ane en forskel siden Roskilde, men jeg skal vist sætte mig lidt bedre ind i, hvordan mit kamera fungerer. :raisebrow: For det så lidt bedre ud i spejlet, synes jeg... :unsure::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

For dylan da, Hoosie. Det ser sgu da for vildt ud :devil: Kan godt huske hvor længe det er du har ønsket dig det, og så er det der "bare" lige pludselig. Tllykke med at det hårde arbejde har båret frugt :4thumbup:

Niske

Link to comment
Share on other sites

T´s drømmekvinde:

Langt hår - tjek

Super nice Booty - tjek

Six pack - tjek

Hvor var det du sagde du boede henne? :tongue:

Nej spøg til side. Jeg ved selv hvor meget arbejde der skal til for at fremskaffe en sådan krop som du så venligt har "fremvist" det sidste stykke tid. Det er flot arbejde Kathrine, du har min dybeste respekt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share