Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Alle>> Tak skal I have for roserne! :bigsmile: Er også ved at være ret godt tilfreds med maven... (men er nu begyndt at føle mig en anelse puny :blush:).

:bunny:Morgencardio den 22-2-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 50 min

Det var vist godt, at jeg havde husket at stille vækkeuret, for ellers var jeg vist ikke kommet op til tiden i morges. :chicken: Sov mildest talt elendigt, da min højre quad et par gange i løbet af natten begyndte at krampe lidt. :wacko: Belastende! :mad:

Men jeg kom da op, fik powerwalket, og hvad jeg nu ellers skulle nå. :bigsmile: Og i løbet af dagen har jeg sådan set heller ikke mærket andet til benet, end at quad'en føles noget brugt - som efter en hård træning...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stemmer lige i koret af beundrere.

Damn girl - you rock.  :strat:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. :headphonedance:

Aftencardio den 22-2-05: :freaked:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 38 min

Der var pænt med fart på, hvilket også var nødvendigt for at holde varmen! :cold:

Æv, hvor er jeg træt af det her vintervejr. :wacko::chicken: Og gider bare ikke snestorm igen!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Begynder at tro at det var godt at billederne blev så dårlige. Hvis folk kunne se hvor lee din mavse er i virkeligheden ville stemningen jo nærme sig det kaotiske, men en endnu mere abs fikseret-evigt flexende Hoos til følge...

Q :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke det kan lade sig gøre at Hoos bliver mere ab-fikseret .. det kræver jo at hun står ude på badeværelset og tjekker sine abs hver 10. minut :blink:

(troede det var løgn i sin tid... men hun tjekker dem faktisk hver 20 minut i alle døgnets vågne timer :tongue::blink::blink: )

Link to comment
Share on other sites

Begynder at tro at det var godt at billederne blev så dårlige. Hvis folk kunne se hvor lee din mavse er i virkeligheden ville stemningen jo nærme sig det kaotiske, men en endnu mere abs fikseret-evigt flexende Hoos til følge...

Q :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::blush:

Begynder at tro at det var godt at billederne blev så dårlige. Hvis folk kunne se hvor lee din mavse er i virkeligheden ville stemningen jo nærme sig det kaotiske, men en endnu mere abs fikseret-evigt flexende Hoos til følge...

Q :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke det kan lade sig gøre at Hoos bliver mere ab-fikseret .. det kræver jo at hun står ude på badeværelset og tjekker sine abs hver 10. minut :blink:

(troede det var løgn i sin tid... men hun tjekker dem faktisk hver 20 minut i alle døgnets vågne timer :tongue::blink::blink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vist ikke engang helt forkert. :blush::blush: :4whistling:

Hmm... må vist hellere til at tage mig lidt sammen. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Træning i TSK den 23-2-05: :cooldance:

Squat:

10@20kg + 10@30kg + 10@40kg (tror faktisk, det er tangering af rep PR :blink:) + 8sæt@2reps@50kg til box (fik lidt ondt i låret igen efter hvert sæt med 50 kg - men langt, langt mindre end i mandags :smile:)

supersætted med:

Chins - underhåndsgreb:

10sæt@3reps@bw+5kg

Legpress:

15/15@120kg + 15/15@130kg (igen lidt højrep benpres for at få gang i låret igen - virkede fint! :bigsmile:)

Seated one-arm cable row:

(2x)15@30kg + (2x)8/8/8/8@35kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/10/10@35kg (bare lige lidt let triceps, for at lave noget i pauserne mellem rows :rolleyes:)

Incline seated db curls:

12@4kg + [email protected] + 4/3/3@10kg (det er faktisk rep PR :blush:) + [email protected] (også bedre end sidste, så vidt jeg husker :4flex:)

supersetted med:

Standing calf raise på platform:

15/15/15/15/15@21kg (sad udmærket :smile:)

Face-pulls:

10@50kg + 12@45kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12@30kg

og:

Cable front raises:

15/15@10kg (skulderøvelserne blev bare kørt let i dag)

Rotator cuff:

(2x)10/10@2kg :innocent:

Udmærket træning. Havde masseret højre quad med varmecreme inden sengetid, og lagt mig til at sove på venstre side, så det lykkedes rent faktisk at få en god nattesøvn - og benet brokkede sig heller ikke nær så meget som sidst, da jeg gav squatten et forsøg. :4jumpy:

Det blev bare lidt blandet træning, da jeg skal op at køre lidt ultra let bænk, samt lidt eksplosiv dødløft i morgen. :smile:

:banana: :banana: :banana:

Cardio: :poking:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 31 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Blæste en halv pelikan :wacko: - men vi er tilsyneladende sluppet for sneen her i Kbh. i denne omgang. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Chins - underhåndsgreb:

10sæt@3reps@bw+5kg

<{POST_SNAPBACK}>

:banana3: :banana3: :banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja... :innocent:

Træning i TSK den 24-2-05: :smile:

Dødløft - konventionel:

12/12@60kg + 5@70kg + 5@80kg (alle sæt uden bælte)

Sumodødløft:

Halv dragt + bælte

3singles@80kg + [email protected] (med fokus på at spænde i benene :blush:)

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5sæt@3reps@40kg (easy piecy :cooldance:)

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25@bw

og:

Pull-throughs: (eller forsøg derpå :unsure:)

12@20kg + 12@30kg + 8/8/8/8@35kg (er ikke helt sikker på, jeg gjorde det rigtigt... :unsure: - og havde også lidt problemer med at stå fast :chicken: - men havde fokus på at få bagdelen godt tilbage samt at spænde godt i benene :smile: - kunne godt nok mest mærke den i quads, synes jeg :raisebrow:)

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

og:

Standing calf raise på platform:

10/10/[email protected] (PR - en af de lette :tongue:)

Stille og rolig træning i dag. :smile: Ville lige køre lidt let bænk inden på lørdag, og når jeg nu alligevel var i klubben, kunne jeg ligeså godt nuppe lidt eksplosiv dødløft også. :bigsmile:

Bortset fra tre motionister, var jeg heeeelt alene i dag, så grundet manglen på kæbe, gik træningen jo nærmest lynhurtigt! :4whistling:

:banana: :banana: :banana:

:firebounce:Cardio: :firebounce:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 27 min

Virkelig god fart i stængerne her til morgen. :bottom:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Iføge sms-rapport fra logindehaveren:

Bænkpreskonkurrence i Randers:

nr 1: en eller anden englænder med 90 kg

nr 2: MOL´s bedste numza (eller i hvert fald en af topkandidaterne) med 7,5 pr: 65 kg :4thumbup:

og så 3 andre som ikke kunne følge med.... :cooldance:

MAds

Link to comment
Share on other sites

I kunne nu godt være så eksemplariske, at I lod den kære logbogsindehaver skrive sine egne, flotte resultater i loggen. :wink:

Men når nu sløret er løftet vil jeg ønske Kathrine tillykke med de flotte løft til ER Open. :smile:

Og se nu at få spist´dig op i 67,5kg-klassen, det er der din fremtid ligger. :smile:

Og en anden gang er det ikke sikkert, at du er helt så heldig med at dommerne ser igennem fingrene med, at den lille marcipanmås letter fra bænken. :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hehe

Vil skynde mig at være den første...

TILLYKKE!!!  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

(og velkommen hjem fra Randers)

Mads

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, søde Mads.

Tillykke med det flotte resultat :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, Arne.

Nu har jeg også lige fået en lille situations-rapport .... så vil jeg være den næste til at sige TILLYKKE!!!  :4thumbup:  :w00t:  :pumpin:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. En skam du ikke kunne være der, for vi hyggede os gevaldigt. :biggrin:

Iføge sms-rapport fra logindehaveren:

Bænkpreskonkurrence i Randers:

nr 1: en eller anden englænder med 90 kg

nr 2: MOL´s bedste numza (eller i hvert fald en af topkandidaterne) med 7,5 pr: 65 kg  :4thumbup:

og så 3 andre som ikke kunne følge med....  :cooldance:

MAds

<{POST_SNAPBACK}>

Jep.

Første forsøg - 60 kg: Fik ikke startsignal i første omgang pga. lettet røv. :blush: Derefter godkendt 2-1. Men mindst et par stykker kom op til mig bagefter og sagde, at hvor de havde stået, havde man kunne se lige under min røv. :4whistling: Og følte faktisk også selv, at jeg kom til at lette lidt. Men fuck det! :devil:

Andet forsøg - 65 kg: Underkendt på lettet røv. Ups. :blush:

Tredje forsøg - 65 kg: Godkendt 2-1. Nok mit bedste løft.

Teknikken var helt skidt, men kg'ene var såmen nemme nok, så det er da altid noget. :smile:

Havde slet ikke forventet at få medalje - en svag forhåbning om bronze, måske, men jeg endte med at få en sølvmedalje!! :4jumpy: Efter en lille englænder, som lige går ind og bænker 90 kg efter ikke at have trænet i 3 mdr. :cool:

Og Mona blev en flot nr. 3 med et løft på 60 kg. Følte mig sgu presset til sidst. :w00t:

I kunne nu godt være så eksemplariske, at I lod den kære logbogsindehaver skrive sine egne, flotte resultater i loggen. :wink:

Men når nu sløret er løftet vil jeg ønske Kathrine tillykke med de flotte løft til ER Open. :smile:

Og se nu at få spist´dig op i 67,5kg-klassen, det er der din fremtid ligger. :smile:

Og en anden gang er det ikke sikkert, at du er helt så heldig med at dommerne ser igennem fingrene med, at den lille marcipanmås letter fra bænken. :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for lykønskningerne. Regner også med at gå tilbage i -67.5 allerede fra og med DM A. Det var kun fordi, jeg allerede lå og rodede rundt nede omkring 60, og jeg havde chance for en bedre placering dér, at jeg gik ned i vægt denne gang. :smile:

Og ja, skal vist til at have lidt fokus på den bagdel. :bottom:

Tillykke med det flotte resultat til ER - open :4thumbup:

damn der har godt nok været mange Molere :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. Ja, der var sørme mange.

Tillykke med det flotte resultat til ER - open :4thumbup:

damn der har godt nok været mange Molere :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Yes og mange som man umiddelbart ikke troede kom sådanne steder :w00t: Men skønt at se andre frederikshavnere osse og naturlgvis de andre molboere... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Var du også i Randers?

Link to comment
Share on other sites

Yes og mange som man umiddelbart ikke troede kom sådanne steder :w00t: Men skønt at se andre frederikshavnere osse og naturlgvis de andre molboere... :smile:

Var du også i Randers?

Det var jeg da bestemt. Bor her faktisk nu, men var nødt til at snuse, om der var nogen fra mit gamle center i nord, og ja det var der sørme da. Derudover sys jeg det er fedt, at en pige i den grad kan sparke røv i en så mandsdomineret verden som den der.....Respekt. Og tillykke med medaljen

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med resultatet og tak for en hyggelig dag :smile:

Jo tak. Og selv tak - det var nemlig rigtig hyggeligt. :biggrin:

En skam det ikke gik med dine trøjeløft, men det var nu frisk forsøgt. Og styrken manglede bestemt ikke. :devil:

skal vist til at have lidt fokus på den bagdel

Kan der virkelig komme det? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Fokus på bagdelen? Tja... det er der vist allerede. :innocent: Men nu mente jeg mht. bænkpressen. :tongue:

Men derudover er jeg faktisk lige begyndt at køre pullthroughs igen. Iflg. Coach Anyone, skulle den give godt i gluteus medius. :bottom::devil::tongue4:

Yes og mange som man umiddelbart ikke troede kom sådanne steder :w00t: Men skønt at se andre frederikshavnere osse og naturlgvis de andre molboere... :smile:
Var du også i Randers?

Det var jeg da bestemt. Bor her faktisk nu, men var nødt til at snuse, om der var nogen fra mit gamle center i nord, og ja det var der sørme da. Derudover sys jeg det er fedt, at en pige i den grad kan sparke røv i en så mandsdomineret verden som den der.....Respekt. Og tillykke med medaljen

Julie

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen mange tak skal du have! :w00t: En skam jeg ikke lige fik hilst på dig så...

Må indrømme, at jeg synes det er skønt, at der er så mange mænd i styrkeløft. Så bliver det hele ikke så pussenusse agtigt, som hvis det bare var en stor flok tøser. Der er noget over den der lumre stemning, der er blandt styrkeløftere. :innocent: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt træningsopdatering... :cheer:

25-2-05:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 54 min

+ 5 chins med overhåndsgreb i nogle håndtag oppe i A.K. Frem, efter vi var ankommet om aftenen. :4sport:

26-2-05:

Efter stævnet :pumpin:

Chins - overhåndsgreb i håndtag:

6/6/5/6/5@bw i løbet af eftermiddagen (under et af sættene kom jeg til at sparke til Johnny Wahlquist :blush: :4whistling:)

Bænkpres:

8@35kg + 5sæt@5reps@40kg (meget pænere end under såvel opvarmning som konkurrence - typisk! :raisebrow:)

27-2-05:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 52 min

Sikke dog et skønt vejr!! :w00t: Skulle ned efter cola og lidt andre småting, og i dette skønne vejr, hvorfor så ikke kombinere det med en pw?! :smile: Havde egentlig lyst til at gå længere, men mine cola-cravings var simpelthen blevet for store. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Chins - overhåndsgreb i håndtag:

6/6/5/6/5@bw i løbet af eftermiddagen (under et af sættene kom jeg til at sparke til Johnny Wahlquist :blush: :4whistling:)

<{POST_SNAPBACK}>

Sparke til powerliftingikonet himself? Han lagde dig forhåbenligt hen over sine knæ og gav dig smæk i marcipanmåsen. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share