QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Du lyver. Der sker ikke en brik i min log

For satan da Bobby! J :w00t: jeg synes ellers jeg så den fremme i skoene her til morgen. "BL@CKICE IS IN THE HOUSE... a world of training" er jo ikke til at tage fejl af - skulle man tro.

Benhård bordtennis i øvrigt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Uha uha... Har ikke fået opdateret loggen med søndagstræningen så der kommer lige en omgang 2 i 1! lige noget for de lumre svende i LVK :santa2:

Træning i LVK 22/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1500-1600

Soundtrack: ...

Mennesker: :unsure:

Squat:

10 x 3 @ 102,5 starttid 1,10

Military

10 x 3 @ 42,5 starttid 1,00

Chin-ups:

10 x 3 @ bw starttid 1,00

Single leg calfmachine.

3 x 25 @ 12,5

Reverse Calf Raise

3 x 12 @ 12,5

Floating crunches:

2 x 8 @ 15

Dragon flags:

2 x 2 @ bw

Herfter skulle jeg have kørt noget bi og tri, men var helt flad og ugidelig så jeg tog hjem og snuppede en lur. Den ærgeligste gang træning jeg har haft6 meget længe, jeg magtede ikke engang at tage mig sammen til at lave en shake da jeg tog hjem. Så stod den på bytur lørdag aften og jeg blev småstiv for første gang i lange tider, hvilket resulterede i at søndagen blev en lang buffedag.

Træning i LVK 24/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1530-1700

Soundtrack: Blandet rap a la Monty

Mennesker: Monty (non-mol)

Bænkpres:

10 x 3 @ 80 starttid 1,00

Synes den blev lidt hård på de sidste par stykker

Front squat:

5 x 3 @ 75 starttid 1,05

Har haft lidt ondt i højre knæ lige over knæskallen de sidste par dage, så jeg har været ude at investere i et par knæbind/kogere, hvilket i følge Arnold skulle hæve det hydrostatsike tryk i knæet, og det er jo rigtig godt :D Jeg nøjedes af samme årsag med at tage fem sæt og ikke køre helt så dybt som jeg plejer.

B. O. Rows:

10 x 3 @ 62,5 starttid 1,00

Single leg calf:

4 x 6 @ 12,5

Reverse single leg Calf

4 x 6 @ 5

Lateral raises:

4 x 6 @ 7,5

Den bed lidt i bagskulderen, men ok.

Cable crunches:

4 x 6 @ 45

Pull-overs:

4 x 6 @ 32,5

Ez curls:

3 x 8 @ 41,7

En fin træning i dag, og der var rigtig god energi i modsætning til søndag.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 26/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1600 - 1730

Soundtrack: Master of puppets og noget trance/dance gas

Mennesker: Montydrengen

Skrå Bænk:

10 x 3 @ 30 starttid 1,00

Har fundet en god måde at får den smidt op på til første rep, der ikke jager i skulderen, jeg glemte dog at gøre det én gang og så gør det nas.

Power clean:

10 x 3 @ 75 starttid 1,10

Den var rigtig hård at hive ned fra racket så jeg tænkte at jeg da aldrig fik hevet den op, men det gik overraskende godt. Hård var den dog.

Power Shrugs:

10 x 3 @ 105 starttid 1,00

Dødløft:

Sprang dødløften over for at give knæet lidt pause.

Single leg Calf: (Triple set 1)

på 25 kg Eleiko skive

3 x 8 @ 12,5

Single leg reverse calf raise: (Triple set 1)

3 x 8 @ 5

Rear lateral raise: (Triple set 1)

3 x 20 @ 1,25

Stadig en øvelse der virkelig bider i skulderen på den ufede måde.

Dips: (Super set 1)

4 x 6 @ 10

Full Contact Twist: (Super set 1)

4 x 6 @ 15 + stang

Bonus awbrænding:

DB curls: (Triple set 2)

2 x 5 @ 20

Lean away laterals: (Triple set 2)

2 x 10 @ 5

DB B. O. Rows: (Triple set 2)

2 x 5 @ 40

Fee' træning med masser af energi og så blev der kæbet en del.

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 29/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1000-1130

Soundtrack: Danceknald

Mennesker: :unsure:

Det startede lækkert med at min bil startede, kørte ca. 15 m og så gik i stå og ikke ville i gang igen. Heldigvis dukkede min træningsmakker (og nabo) op i det samme og gav mig et jump. Dog først efter at han havde sat startkablet til den falske pol og lavet lidt gnister til ære for publikummet.

Squat:

10 x 3 @ 105 starttid 1,15

Holdt lidt længere pause imelllem de sidste par sæt

Military

7 x 3 @ 47,5 starttid 1,00

Var flad efter de syv sæt så jeg stoppede der

Chin-ups:

10 x 3 @ bw starttid 1,00

Single leg calf raises: 25 og 10 kg Eleiko skiver (TS1)

3 x 15 @ BW

Mine lægge er stort set ikke vokset, så vidt jeg har kunne se, siden jul og jeg prøver derfor noget nyt, nemlig lægtræning a la crawdaddy hvilket vil sige 15+ reps. Jeg kører dog stadig så vidt mulig frit stående.

Reverse Calf Raise: på 25 og 10 kg Eleiko skiver (TS1)

3 x 8 @ bw

den ekstra ROM p.g.a. den ekstra 10 kg skive tærer enormt meget på kræfterne...

Floating crunches: (TS1)

3 x 8 @ 15

Glemte at lægge modvægt på i sidste sæt, hvilket resulterede i at jeg halvt inde i første rep fandt mig selv liggende på gulvet med skiven i mellem tænderne. <_< Der var desværre ingen der så dette ellers veludførte stunt.

Dips: (SS1)

4 x 6 @ 10

Pinch gripping: (SS1)

3 x max sekunder @ 20

Efter træningen kunne jeg konkludere, at jeg havde glemt mine bilnøgler inde i bilen og var derfor på vej ind igennem bagagerummet, da jeg opdagede, at jeg ikke havde låst døren og derfor bare kunne åbne bilen. :blink: Til dem der ikke har oplevet det på egen krop, kan jeg fortælle, at det ikke er der, man føler sig alt for skarp.

Ellers en ok træning der gik noget bedre end det transportmæssige...

Link to comment
Share on other sites

Floating crunches: (TS1)

3 x 8 @ 15

Glemte at lægge modvægt på i sidste sæt, hvilket resulterede i at jeg halvt inde i første rep fandt mig selv liggende på gulvet med skiven i mellem tænderne.  Der var desværre ingen der så dette ellers veludførte stunt.

:lol: :lol: Damn det ville jeg gerne have set - det var da lidt af en uheldig dag må man sige :blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 31/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1415-1545

Soundtrack: Lidt af hvert

Mennesker:

Bænkpres:

10 x 3 @ 82,5 starttid 1,00

Front squat:

10 x 3 @ 77,5 starttid 1,05

Den begynder for alvor at gøre nas i håndleddende. Overvejer derfor at købe nogle håndledsbind af en eller anden slags

B. O. Rows:

10 x 3 @ 65 starttid 1,00

Single leg calf: (TS1)

3 x 15 @ bw

Reverse single leg Calf (TS1)

3 x 8 @ bw

Lateral raises: (TS1)

4 x 6 @ 7,5

Den gjorde ondt i skulderen, men vægten er som sådan fin nok.

:chicken:Dragon flags: (TS2)

3 x 8 @ bw

Laver dem med bøjede ben da jeg ellers ikke kan lave mere end to.

Pull-overs: (TS2)

3 x 6 @ 35

Ez curls: (TS2)

3 x 6 @ 43,7

Pinch gripping:

2 x maks @ 20

God træning der blev fulgt op ad to timers bordtennis lidt senere på dagen. Det var en del hårdere end man skulle tro, men niveauet var verdensklasse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 2/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1800-2000

Soundtrack: NRJ

Mennesker: Honkey

Power clean:

10 x 3 @ 77,5 starttid 1,10

Ret hård, men det gik og der er til mere...

DB Skrå Bænk:

10 x 3 @ 30 starttid 1,05

Rimelig nem, der gik dog ged i starttiden eftersom der lige pludselig skulle installeres nyt håndvægtsstativ.

Power Shrugs: (TS1)

10 x 3 @ 110 starttid 1,00

Verdens kedeligste øvelse der derfor i dag blev triple sættet med arbejdet for de ynkelige kalve.

Single leg Calf: (TS1) på 25 + 10 kg Eleiko skive

3 x 15 @ BW

Single leg reverse calf raise: (TS1)

3 x 10 @ BW

Dødløft:

1 x 12 @ 80

1 x 3 @ 150

3 x 3 @ 155

Dødløftede ikke i sidste uge så jeg holdt volumen lidt nede.

EZ-curls: (TS2)

4 x 5 @ 43,7

Dips: (TS2)

4 x 6 @ 10

Cable crunches: (TS2)

4 x 6 @ 47,5

Derudover fik den lidt rotator cuff arbejde og

Pinch gripping:

2 x maks @ 25

Det er ikke langt tid jeg kan holde 25'erne...

God træning hvor jeg ifølge vægten svedte 1½ liter og overvejer at hoppe i tanktoppen næste gang det er så varmt selv om det er imod mine principper... :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, men den gør ondt i skulderen...  ?

:( Sad, det er trist at vi så som så seje mennesker, skal holdes i ave af en kropsdel.
EZ-curls: (TS2)

4 x 5 @ 43,7

-----

God træning hvor jeg ifølge vægten svedte 1½ liter og overvejer at hoppe i tanktoppen næste gang det er så varmt selv om det er imod mine principper...

DIFD is calling! :4flex: ;)

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 5/6 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1500-1615

Soundtrack: R&B

Mennesker: :unsure:

Squat:

9 x 3 @ 110 starttid 1,15

Blev nød til at holde længere pause imellem de fem sidste sæt. Den var tung.

Military

7 x 3 @ 47,5 starttid 1,00

Ikke mere at give af så jeg stoppede efter syv

Chin-ups:

7 x 3 @ 5

Heller ikke meget energi her.

Single leg calf raises: 25 og 10 kg Eleiko skiver (TS1)

4 x 15 @ BW

Reverse Calf Raise: på 25 og 10 kg Eleiko skiver (TS1)

3 x 8 @ bw

Dips: (TS1)

4 x 5 @ 15

:chicken:Dragon flags:

3 x 8 @ bw

Havde ikke fået sovet meget de sidste par dage og stort set ingen carbs inden træning, hvilket nok var skyld i, at der ikke var det sædvanlige overskud.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 7/6 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1830 - 2010

Soundtrack: Radio

Mennesker: Torben F. og min træningsmakker Christian

Bænkpres:

10 x 3 @ 85 starttid 1,10

Holdt ikke starttiden helt. Den var hård, men prøver med 87,5 næste uge

Front squat:

10 x 3 @ 80 starttid 1,05

Ikke så galt med hånsleddene i dag. Jeg synes at det hjælper at spænde hårdt i hænderne under gentagelserne. Kørte lidt kæbe med Torben så starttiden holdt heller ikke her.

B. O. Rows:

10 x 3 @ 67,5 starttid 1,00

Fin, men hård.

Single leg calf: (TS1)

3 x 15 @ bw

Reverse single leg Calf (TS1)

2 x 8 @ bw

Lean Away Lateral raises: (TS1)

4 x 6 @ 7,5

Cable crunches: (ss1)

4 x 6 @ 50

Hård og med lidt cheat

DB curls: (ss1)

4 x 4-5 @ 20

Den var rigtig ond at supersette med cable crunches da biceps stabiliserer en del.

Dips: (ss2)

3 x 5 @ 15

Pinch gripping: (ss2)

2 x max @ 20

God træning med masser af energi på trods af at LVK var mere lummert end LB og jsc til sammen :w00t: Torben var i huset og vi fik talt lidt om squatteknik og hvad der nu ellers er spændende. ;) Stort set ingen problemer med skulderen i dag!

Er fra og med i dag begyndt at ændre kosten en anelse. Jeg cutter mine godnat havregryn ned til ½ L mælk og mine eftermiddags franskbrødssandwiches ned til en rugbrødsmad med tun og et glas mælk. Det burde gøre at jeg ryger ned omkring kcal balance og derefter evt. kan begynde at cutte lidt. så sixpacken træder tydeligere frem.

PS.

Min kæreste synes at min røv er blevet for stor. Jeg argumenterede for at det var en squat butt = RØV = herre bagdel, men hun er vist mest til en lílle pariser popo :o Dette har naturligvis ikke haft indflydelse på at jeg vælger at cutte en anelse, da jeg ikke regner med at have særlig meget fedt på æ balle.

Det lader til at håndværkerne endelig kan komme i gang med at fikse min lejlighed på Amager :) efter en måned med juridisk tovtrækkeri med tidligere ejer der havde installeret alt der ulovligt der kunne installeres ulovligt. :angry: Dog tvivlsomt at den nye ejer får noget ud af det.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 9/6 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1800-2000

Soundtrack: Torbens hæwi

Mennesker: Torben , Lungbrush og Honkey

DB Skrå Bænk:

10 x 3 @ 32,5 starttid 1,05

Tung, men den var der og sad rigtig godt i patwærket

Power clean:

10 x 3 @ 80 starttid 1,15

Light weight... men ret tung og noget man får varmen og pulsen i vejret af

Power Shrugs:

4 x 3 @ 110 starttid 1,00

Gad den ikke rigtig, så jeg nøjedes med fire sæt og så hurtigt videre til dødløft.

Dødløft:

5 x 3 @ 155

Torben var henne og råwe lidt af mig til sidst og det var også tiltrængt. "Yeah buddy"

Single leg Calf: (TS1) på 25 + 10 kg Eleiko skive

3 x 15 @ BW

Single leg reverse calf raise: (TS1)

3 x 8 @ BW

Rear lateral raises: (TS1)

3 x 15+ @ 2,5

Første gang længe jeg har kunne køre den uden at den bed i skulderen, og derfor blev der også øget med 100% så jeg røg på 2,5 kg :devil:

Dips: (ss1)

3 x 4 @ 15

Skrå bænk havde hevet godt i pecsne så der var ikke så meget energi.

EZ-curls: (ss1)

3 x 5 @ 44,2

:chicken: Dragon flags:

2 x 8 @ bw

Den er ved at være der efterhånden. Benene er næsten helt strakt.

En rigtig god træning med masser af MOL'ere i huset. Torben havde "Colemans - The Unbelievable" med til mig og lur mig om den kvikke læser ikke har regnet ud at den er blevet set. Rigtig fed video hvor Big Ron får smidt rundt med nogle seriøse kilo og fortæret en omgang good ol' chicken.

Så var jeg lige en tur på vægten - ud at drikke to glas vand, på med jeans, nøgler og tegnebog i lommen og sko på ... Og så var den der sku' 100,0 kg fed :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg lige en tur på vægten - ud at drikke to glas vand, på med jeans, nøgler og tegnebog i lommen og sko på ... Og så var den der sku' 100,0 kg fed 

Stort tillykke, :w00t: men pas nu på!! Det kan blive en slem afhængighed man får af at være over 100 kg. Jeg føler mig stadig latterlig når jeg vejer mig, efter at være kommet under igen :( :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har haft travlt med fødselsdage, studenterfester mm. så der kommer lige en dobbelt update.

Træning i LVK 12/6 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1600-1700

Soundtrack:

Mennesker: :unsure:

Squat:

8 x 3 @ 112,5 starttid 1,15

Hård og jeg var tidspresset så jeg nuppede kun otte sæt.

Military:

8 x 3 @ 50 starttid 1,00

Chin-ups:

5 x 3 @ 10

Det var faktisk alt hvad der var tid til da jeg skulle til 50 års føselsdag.

Træning i LVK 14/6 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1330-1530

Soundtrack: Mædl

Mennesker: Monty

Bænkpres:

10 x 3 @ 87,5 starttid 1,10

Fik lige en enkelt forced.

Front/back squat:

8 x 3 @ 85 starttid 1,05

Ikke god for håndleddende så jeg smed stangen på ryggen på de sidste fire sæt.

B. O. Rows:

10 x 3 @ 70 starttid 1,00

Sad godt

Single leg calf: (TS1)

3 x 15 @ bw

Reverse single leg Calf (TS1)

2 x 8 @ bw

DB curls: (TS1)

3 x 5 @ 20

Floating crunches: (ss1)

3 x 5 @ 20

Pull-overs: (ss1)

4 x 5 @ 35

Det var det for denne gang, nu står den på lidt deload i en uges tid og så ellers free-style træning frem til sommerferie d. 9 juli. Jeg prøver atr cutte lidt under freestyletræningen og holde kaloriebalancen under de-load.

Jeg vejer i øjeblikket mellem 94,8 og 96,6 i bar morgenrøv, men jeg synes også at det er ved at sætte sig især på den nederste del af maven. Jeg regner med at cutte fem kilo i løbet af sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 17/6 - 2004

Deload

Tid: 1130 - 1210

Soundtrack: Old school hæwi

Mennesker: :unsure:

Squat: (ss1)

4 x 5 @ 90

Bænkpres: (ss1)

4 x 5 @ 70

BB B. O. Rows/yates rows: to sæt af hver(ss2)

4 x 5 @ 60

Calf raises: (ss2)

Ca. 4 x 15 @ bw

Rear laterals:

2 x 15-20 @ 2,5

Ingen problemer med skulderen og jeg tror at jeg kan øge til en lille femmer.

Super let træning. Glæder mig til at komme i gang med freestyle træningen på mandag.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Det blev til lidt deload a la 17/6 d. 19/6 ikke noget jeg vil nævne her.

Træning i LVK 22/6 - 2004

Freestyle træning

Tid: 1100 - 1230

Soundtrack: Ja! Da jeg kom kørte der noget svensk radio med 60-70'er musik, men der var også et par ældre herrer der trænede så jeg skiftede musik til noget old school rock og rul, men kun inde i squat lokalet, men saddan æ'me (a la Primdal) om ikke den ene gubbe kom ind og skruede ned fordi "man jo ikke kunne høre den gode musik for det larm!"... To minutter senere kom en anden gut og skiftede til noget R&B hvorefter gubben lavede samme nummer og truede med at tage sit yndlingsmusik med næste gang. Hvilket åbenbart var noget kinesisk af en slags :o Det skal han naturligvis være velkommen til da det jo åbenbart er helt fint at skifte til radio hvis man ikke gider høre på det :lol:

Mennesker: Saabye (non-mol)

Squat:

1 x 20 @ 70

2 x 8 @ 90

Ville lige prøve en 20-rep, men vægten var for let til at det blev rigtig hårdt, da det lod til at min 22-25 RM er 70 kg.

Cable crunch:

3 x 8 @ 40

Super at få lidt flere reps på den øvelse. Overvejer at køre den med en bænk ved tårnet næste gang da jeg vil tro at det kan give lidt større ROM.

DB bænkpres:

3 x 7 - 8 @ 32,5

Lang tid siden jeg har kørt BP med DB B) da det var den der i sin tid gav mig skulderprobemer, men den kørte rigtig godt i dag og det var lækkert at køre sæt med mere end tre reps for patten.

Calf raise:

4 x 10-25 @ bw

Kørte med lidt forskellige stances og skiftevis et ben og begge, derfor de forskellige rep-ranges.

Reverse calf raise:

3 x 10 @ bw

T-bar rows:

3 x 8 @ 60 + stang

Lækker øvelse, den sidder llige hvor den skal og føles væsentlig anderledes end BB Bent åge råws.

Floating crunches:

3 x 8 @ 15

Fik lyst til et ekstra sæt mave.

Lean away laterals:

3 x 9 @ 7,5

En smule ubehag i skulderen i den ekcentriske fase med venstre arm, men det gik væk da jeg begyndte at spænde igennem i hånd og mave.

Pull-overs:

3 x 8 @ 32,5

Ez-curls:

1 x 8 @ 30 + stang

Reverse grip ez-curls:

2 x 8 @ 20 + stang

Den skulle lige prøves og jeg kørte den med hook greb. Giver rigtig godt i underarmen så vidt jeg kan mærke.

Rotator cuff:

2 x 15 @ 2,5

Har ikke haft bøvl med skulderen i et stykke tid, så jeg fortsætter med rotator arbejdet med frivægte.

En rigtig god træning, hvor jeg for første gang i lang tid ikke havde et fast program at køre efter. Det virkede meget motiverende. Glæder mig til næste gang hvor jeg regner med at øve lidt front squat med krydsgreb, men vi får se.

Link to comment
Share on other sites

Tid: 1100 - 1230

Soundtrack: Ja! Da jeg kom kørte der noget svensk radio med 60-70'er musik, men der var også et par ældre herrer der trænede så jeg skiftede musik til noget old school rock og rul, men kun inde i squat lokalet, men saddan æ'me (a la Primdal) om ikke den ene gubbe kom ind og skruede ned fordi "man jo ikke kunne høre den gode musik for det larm!"... To minutter senere kom en anden gut og skiftede til noget R&B hvorefter gubben lavede samme nummer og truede med at tage sit yndlingsmusik med næste gang. Hvilket åbenbart var noget kinesisk af en slags  Det skal han naturligvis være velkommen til da det jo åbenbart er helt fint at skifte til radio hvis man ikke gider høre på det 

Mennesker: Saabye (non-mol)

Hmmm, kender det alt for godt ... der er et par stykker dernede der ikke fatter at der skal være lidt anden stemning en støn og klonk!

Dag jeg kørte dødløft d. 20 og skulle prøve på ny reprekord var han der også og havde truet vores kære Metallica marco med det samme, efter 15 minutter kunne jeg ikke tage det mere og satte AC/DC klassikere på så der kunne komme lidt stemning - han sagde intet - :devil: store stygge Henrik :lol:

Det er fint nok at holde niveauet lidt nede, men jeg gider simpelthen ikke de sure mennesker der ikke fatter at raidoværter og nyheder bare ikke dur at træne ordentligt til - så kan de fame skride ned i Sportsclub :puke2: og høre radio 100 FM!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 24/6 - 2004

Freestyle træning

Tid: 1100 - 1230

Soundtrack: Old school 80'er rock. Den gamle gubbe kom senere mig i dag og så turde han ikke skifte :lol:

Mennesker: Den gamle gubbe :devil: og Myhlers

Lagde som lovet ud med

Front squat:

1 x 10 @ 20

Eksperimenterede lidt med krydsgreb, men jeg synes ikke at jeg kan få den til at køre. Måske er det fordi der mangler skuldermasse, måske p.g.a. min dårlige skulder.

Dødløft: (ss1)

1 x 10 @ 50

1 x 10 @ 100

5 x 5 @ 140

Lækkert med en gang 5 x 5 og der er godt med ømhed i erectoren i dag (25/6)

Calf raises: (ss1)

3 x 20-25 @ bw (begge ben)

3 x 5-10 @ bw (et ben)

BB Bænkpres:

1 x 10 @ 20

5 x 5 @ 80

B.O. Rows:1 x 10 @ 50

3 x 8 @ 60

Dips:

5 x 5 @ 10

Føltes tung i dag, nok fordi jeg lige havde bænket.

DB curl: (ts1)

3 x 8 @ 17,5

Forsøgte mig med en bb preacher curl i preacher stativet men den er ikke god for albuerne synes jeg så det blev en klassisk db curl.

Lateral raises: (ts1)

3 x 9 @ 7,5

Kan køre den stort set uden skulderbøvl efterhånden.

Dragon flags: (ts1)

1 x 8 @ bw (med let bøjede ben)

1 x 3 @ bw (med strakte ben)

Myhlers stod vist og fnes så jeg blev nød til at forsøge mig med et par stykker i god stil.

Cable crunches: (ss2)

3 x 8 @ 40

Pinch gripping: (ss2)

2 x max @ 20

Første sæt var rigtig godt, men andet var så også tilsvarende dårligt.

En fin træning uden de store op eller nedture.

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 27/6 - 2004

Tid: 1715 - 1800

Soundtrack:

Mennesker: :unsure:

Jeg lagde ud med squat og havde besluttet mig for at køre et slag 20 rep breathing:

Squat:

1 x 10 @ 20

1 x 22 @ 80

2 x 7-8 @ 95

Fy for pyffer, de 80 kg var væsentlig hårdere end de 70 sidst og svarer nok ca. til min 15 RM. Da jeg nåede dertil blev der breathed og det blev som skrevet står til 22 stk og så brændte stængerne. Af frygt for at det var for lidt styrkemæssigt fik lårbasserne også et par lidt tungere sæt.

Bænkpres: (ss1)

1 x 10 @ 20

5 x 5 @ 82,5

Snupper normalt altid også et sæt 1 x 10 @ 50, men det glemte jeg og det kunne godt mærkes da jeg ikke var ordentlig varm og fokuseret på første sæt. Resten kørte godt.

Calf: (ss1)

3 x 20 @ bw

3 x 5 @ bw (single leg)

Chin-ups:

4 x 4 @ bw

Jeg ved ikke hvad der sker for mine chins. De er usandsynligt ringe i øjeblikket.

Det var det for den træning da centret lukkede. Tilfældigvis havde jeg kørt hele kroppen igennem så det gjorde egentlig ikke så meget, men det er jo altid lækkert med lidt lækkerheds-bonus-isoaltions-disko øvelser.

edit: Dette skrives 29/6 efter mandag med DOMS i lår og baller og i dag med DOMS i inderlårene.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 30/6 - 2004

Freestyle træning

Tid: 1345 - 1515

Soundtrack: Pantera - Vulgar display of power og et skud gedigen tekno

Mennesker: Honkey´

Diæten er godt i gang, lidt for godt, eftersom jeg allerede har smidt 2-3 kg, og det er kun ca. 5 jeg regner med at smide i alt. Derfor carber jeg op med en L kakao på ikke træningsdage fra nu af. Det skal nævnes at jeg ikke har været alt for kvik med shakes og mad i det hele taget, da jeg har tænkt at jeg jo alligevel cutter, men der skal altså lidt mere koncentration til, hvis det ikke skal gå for hurtigt.

Efter to dage med snotnæse og vattæppet oppe om knæene var jeg igen på banen og lagde i dag ud med:

Dødløft: (ss1)

1 x 10 @ 70

1 x 5 @ 120

5 x 5 @ 145

Jeg kørte med skiftende krydsgreb da jeg synes at min venstre trap er en anelse større end den højre og jeg kan ikke komme på hvad det skulle være kommet af hvis ikke det skulle være grebet, som jeg altid kører med venstre hånd i underhåndsgreb.

Den var hård, meget hård i dag. Muligvis på grund af de to off-dage, muligvis p.g.a. diæten og så kræver det lidt tilvænning at køre med højre hånd i underhåndsgreb.

Calf: (ss1)

3 x 20 @ bw

2 x 5 @ bw (single leg)

DB skrå bænkpres: (ss2)

1 x 10 @ 10

1 x 5 @ 20

5 x 6 @ 32,5 (5 reps på sæt 1 og 4)

Kørte godt i dag, men den var hård at supersette med:

T-bar rows: (ss2)

1 x 10 @ 30 + stang

3 x 7 @ 60 + stang

Den er god, men hård for lænden når der lige er kørt dødløft.

Dips: (ss3)

3 x 10 @ bw

Det undrede mig at den var så hård allerede efter 10 reps, men jeg tror det skyldes at jeg kører med større dybde end tidligere eftersom skulderen overhovedet ikke brokker sig i øjeblikket.

Cable crunches: (ss3)

3 x 9 @ 42,5

Bagskulder: (ts1)

2 x mange @ 2,5

Forskellige anterior raises liggende på høj bænk og med 2 sek pause i yderstillingerne. er ren skadesforebygning.

DB hammer curls: (ts1)

3 x 8-9 @ 17,5

Rotator cuff: (ts1)

1 x 20 @ 2,5 med hver arm.

Skadesforebyggende.

En stille og rolig træning der var præget af, at jeg ikke var helt på toppen efter forkølelsen. på fredag står den på lidt let træning med mindre LungBrush lokker mig ud i noget tungt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 2/7 - 2004

Freestyle træning

Tid: 1200-1415

Soundtrack: Mædl a la Q und LB

Mennesker: LungBrush var i huset og vi lagde ud med en omgang:

Squat: (ss1)

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 60

1 x 6 @ 100

1 x 5 @ 110

1 x 4 @ 110

1 x 4 @ 110

1 x 4 @ 110

1 x 3 @ 110

Min lænd har været helt brændt af efter onsdagens dødløft og det kunne for alvor mærkes i denne omgang squat, da det var lænden der var presset og ikke i særlig høj grad benene.

Læg: (ss1)

3 x 20 @ bw

2 x 5 @ bw (single leg)

DB bænkpres: (ss2)

1 x 22,5 @ 10

5 x 5 @ 35

En anelse irritation i skulderen, men ok. LungBrush prøvede som forventet at lokke mig ud i 37,5 med forced, men jeg modstod fristelsen :D

Cable crunch: (ss2)

1 x 11 @ 42,5

2 x 7 @ 45

Lean away laterals: (ss3)

1 x 10 @ 7,5

2 x 6 @ 10

Ingen problemer med skulderen, men den bed godt fra sig.

DB rows: (ss3)

2 x 10 @ 37,5

2 x 5 @ 45

DB preacher curl: (ts1)

5 x 5 @ 15 (1-2 faarced i de sidste sæt, vel at mærke lige efter at vi havde svinet alle dem der kører faarced :lol: "Man er ikke bedre end sin sidste curl!" :graduate:

LB var jo i huset så der skulle naturligvis curles, og jeg kastede mig for første gang ud i denne øvelse, der i øvrigt gav et godt pump og sad rigtig godt. Specielt underarmene er overraskende medtaget.

Pull-overs: (ts1)

3 x 9 @ 35

God

Reverse calf: (ts1)

3 x 10 @ bw

Det er ikke full-body hvis ikke Tibialis anterior får et skud :tongue:

God træning, hvor der blev praktiseret kæbe i en sådan grad at træningen tog 45 min. længere end normalt. Havde egentlig tænkt mif at køre let i dag, men da jeg skal på ferie om en uges tid kan den ligeså godt få alt hvad den kan trække og så to ugers dekonditionering i tunesien.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio:

2 timer og 15 minutters intensiv bordtennis:

1. Kamp.

Q vs. JBP: 2-0 i set

2. kamp.

Q vs. JBP: 0-2 i set.

3. kamp.

Q vs. JBP: 1-2 i set. Afgørende set 19-21

4. kamp (ping pong)

Q vs. JBP: 2-1 i set.

Der nu intet som lidt bordtennis til at cutte på B)

Link to comment
Share on other sites

Det er sqda kanon med bordtennis som cardio!! Men hvem har jeg at spille med???!! :cries:

LungBrush prøvede som forventet at lokke mig ud i 37,5 med forced, men jeg modstod fristelsen
:chicken: ;)
LB var jo i huset så der skulle naturligvis curles, og jeg kastede mig for første gang ud i denne øvelse, der i øvrigt gav et godt pump og sad rigtig godt. Specielt underarmene er overraskende medtaget.

Den er nemlig ritti fee er den, ja den er, nemli´ja! :)

Det er ikke full-body hvis ikke Tibialis anterior får et skud

Her har vi træningsflueknepperi på defcon 5!! (vi har vel alle set wargames?? ;))

Nå men ellers var det jo ritti fee idag, glæder mig til svømmeren og hvad det nu fører med sig .... :tongue: ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share