QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Er der prots i brunkager?

5,5 pr. 100 gram, men kig på ckal :nissegrin:

Ja så var der

Juleawbrændng i TSK :nissecool: 19/12 - 2004

og jeg havde ikke de store planer om andet end curls. Det blev til

Dødløft

1 x 5 @ 100

1 x 5 @ 120

1 x 1 @ 140

1 x 1 @ 165

1 x 1 @ 175

Jeg havde ikke lyst til et max forsøg på grund af den manglende dødløft træning på det sidste. Jeg gider ikke at brænde af på en eller ande vægt 2,5 over pr... :chicken:

Tilgengæld fyrede Baardi en 275'er af. LungBrush en 250 kun med bælte og lur mig om ptpolle ikke fik fyret op under CNS med en grinder af et løft på 220. SMUKT :4thumbup:

Så skulle der curles. og efter lidt opvarmning skulle der konkurreres i flest curls ½ kropsvægt på ez-bar. Det blev til noget opvarmning og så:

Ez curls:

1 x 10 @ 46,5 + en enkelt cheat curl

Lungbrush lavede 15 med 51,5. Coyote 11 med 46,5.

Massive Cheat curls aka Quantanamo Curls :nissegrin:

1 x 10 @ 56,5

den var lee' og Henning mente at der blev cheatet så meget at den ikke kunne gå ind under normale curls derfor det nye navn :nissetunge:

DB Skrå bænk:

3 x 5-6 @ ´35

Pull-downs:

2 x 5 @ 90

1 x 5 @ 100 med cheat

Dragon flags:

2 x 5 @ bw

læg:

3 x 5 @

Ja det var så det det blev til. Og så tog det kun fire timer, men kæwen fik en ordentlig omgang.

Link to comment
Share on other sites

Godt at få sagt hej til dig  Og fantastisk at se dine cheat-curls - sjældent har der været set så megen aktiv højftebøjning i en curl

I lige måde. Faktisk meget sjovt at vi har snakket en del svømning uden at jeg har vidst at det var dig der var dig... :wink:

Hoftbøjning siger du. Ethvert curl udspring fra hoften, hvordan skulle man ellers kunne få stangen op??? :biggrin:

LungBrush>>

Thnx for tilliden og på onsdag skal der brændes igen. Nemli' ja.

Link to comment
Share on other sites

Lur mig om julens komme og dermed juleferie fra skolen frem til februar (eneste eksamen en 6 siders opagev til den 3/1) fik mig i humør til en gang træning ovenpå gårsdagens julegilde.

Træning i TSK 20/12 - 2004

Eksplosiv Dødløft:

12 x 1 @ 100

Bænkpress:

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 40 teknik fokus

1 x 6 @ 60 teknik fokus

1 x 5 @ 70 pause på bryst

1 x 5 @ 80 pause på bryst

5 x 3 @ 82,5 lille eller ingen pause

Der var rigtig god fart på rep nummer et og to ved 82,5, men ikke meget at komme efter på den tredie, hvilket giver meget god mening eftersom Anyone lagde mærke til at mit opspænd og greb, stort set røg efter anden rep.

Læg:

4 x 10 @ 100

Military:

3 x 10 @ 40

BO Rows:

3 x 8 @ 70

DB preacher curls:

3 x 8 @ 12,5

Dips:

1 x 5 @ bw

2 x 5 @ 5

Ikke meget at komme efter...

Dagens morgenvægt kravlede op på 95,7.

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 22/12 og 23/12 - 2004

Højdepunkter:

Squat:

5 x 4 @ 120

Bænk:

4 x 5 @ 80

1 x 3 @ 82,5

Derudover blev dr ævlet en masse med LungBrush, Blackice og Vetö og det blev også til et par fotos.

I dag har jeg spillet lidt bordtennis og da min makker skulle blive lidt længere blev jeg hængende og kørte noget eksplosiv dødløft med normal, semi-sumo og sumo stance op til 130 kg.

Jeg har været ælidt øm i lænden, ikke på den meget dårlige måde, men helt god har den heller ikke været efter i søndags hvor jeg løftede tung uden opvamning. Det er f... for dumt. Lænden fik det imidlertid meget bedre af

Power cleans:

op til

4 x 3 @ 70

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt, du er langt lee'ere i virkeligheden.. hmm, men ellers er det jo cool pics, du har stadig vaskebræt ... :blink: Det holder sq! OG hvis du ikke havde trukket skulderbladene så meget sammen så havde rear doulbe bicepsen været ritti god!

Jeg synes sq' du er lee Q, og med den højde du render rundt med så skal der også mere til før det ser ud af noget så :4thumbup: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 25/12 og 23/12 - 2004

Efter en veloverstået julemiddag hvor vægten gik fra 97,2 til 100,0, blev det tid til træning.

Dødløft: med bælte

1 x 10 @ 60

1 x 5 @ 100

1 x 5 @ 140

5 x 5 @ 150

Jeg har en smule ømhed i den venstre side af lænden som ikke er ren muskelømhed. Det har irriteret en smule i squat og dødløft siden juleawbeændingen hvor jeg ikke fik varmet ordentlig op inden et par tunge løft... :dry:

Craw Laterals og b.o. laterals

3 x 10 @ 10

og 3 x 10 @ 7,5

Db Skrå bænk:

1 x 5 @ 35 for tung derfor

4 x 6 @ 32,5

Der har ikke været meget power i patten de sidste par gange så jeg kører lidt let for den i den næste uge.

Læg:

5 x 10 @ 100

Yates rows:

4 x 7 @ 70

Military:

5 x 3 @ 50

Perfect culs:

3 x 8 @ 10 + stang

Close grip bench:

1 x 10 @ 60

3 x 5 @ 70

Dragon flags:

3 x 4 @ bw

pull-overs:

2 x 5 @ 40

Bonus læg + statisk lårtræning til skiferie.

Vægten ser pæn ud efter de sidste par dages julemad, men kroppen trænger til en de-load så det bliver let træning i den kommende uge.

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 27/12 - 2004

Squat:

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 60

3 x 8 @ 100

God fart i 100'erne og ingen irritation i lænden i dag.

Laterals:

3 x 10 @ 10

Bænk:

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 50

5 x 5-4 @ 80

Ikke meget power i patten, og jeg synes endda at det er gået lidt tilbage i styrken, så nu skal der de-loades. Det var egentlig også planen, men egoet tog pover og ville have mere på.

Læg:

5 x 10 @ 100

Chin-ups:

5 x 4-5 @ bw + 5

MIlitary:

6 x 3-4 @ 50

Dips:

4 x 8 @ bw

EZ-curls:

3 x 10 @ 30 + stang

Lidt smerte i underamene, der åbenbart er lidt betændte stadigvæk.

Floating crunches:

2 x 10 @ 10 (2. sæt)

Derudover fik jeg kørt lidt bonus læg, rotator cuff og rear laterals.

:dry: En noget sløj træning uden den stor motivation. Lyspunkterne var curls og squat, der kørte ok, men úd over det var der ikke meget energi. Muligvis p.g.a. en meget sen frokost, der gjorde at jeg kun fik en time mellem mad og træning. Ikke optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Uha uha. Sikke en uge. Alkohol indtagelsen har været høj, træningfrekvensen lav og kosten helt skidt, men hvad... Det er jo nytår.

Det blev til en hurtig gang træning d. 31 i SATS, og jeg håber at jeg kan nå at få trænet i morgen også.

Træning i SATS, Englandsvej 31/12 - 2004

De-load

Squat:

5 x 5 @ 100

Bænk:

5 x 5 @ 70

DB-rows:

4 x 8 @ 40

DB Curls:

3 x 8 @ 18

Dips:

2 x 8

Dragon flags:

2 x 3

Forsinket Happy New Year derude.

Det skal også lige bemærkes at der nu er juleferie fra uni frem til februar :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share