QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Det er sqda kanon med bordtennis som cardio!! Men hvem har jeg at spille med???!!
Du kan jo spille mod mig, hvis du tør :asthanos:
vi har vel alle set wargames??

Tror jeg nok vi har...

Og så overvejede jeg i øvrigt at smide en kylling ind der hvor du så diskret har placeret én :D

Q

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

I øjeblikkets jagt på en overreaching inden ferien er det blevet til full-body både mandag og tirsdag:

Træning i LVK mandag 5/7 - 2004

Freestyle træning

Tid: 1630-1800

Soundtrack: ...

Mennesker: :unsure:

Der er indkøbt ny cykel og den skulle da have sig en prøvetur så det gik over stok, sten og Einers Sti (for de indviede) til LVK's rustikke lokaler, hvor benene der allerede var brændt af efter 2 km i enkeltstarts tempo fik sig en kort pause. Jeg lagde nemlig ud med:

Bænkpres: (ss1)

1 x 15 @ 20

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 80

5 x 5 @ 82,5

Jeg ville egentlig have kørt med 85, men der var ingen til at spotte så jeg var en :chicken: og snuppede ovenstående

Calf raises: (ss1)

4 x 20 @ bw

Læg kan man jo altid køre og derefter var det tid til en gammel klassiker som jeg ikke har har været så flittig med på detr seneste.

Power clean: (ss2)

1 x 5 @ 50 + jerk

5 x 5 @ 80 (kun tre i sidste sæt)

Den var hård og med solen bagende ind igennem vinduerne var der god varme produktion.

Reverse calf: (ss2)

3 x 10 @ bw

B.O. Rows: (ss3)

5 x 5 @ 70

Den sad rigtig godt i dag

Military: (ss3)

3 x 8 @ 40

Dips:

3 x 10 @ bw

Helt i kælderen

Dragon flags:

2 x 4 @ bw (strict)

I et forsøg på at Pavelize mine abs fik den en omgang, men jeg må indrømme at jeg skulle tage mig noget så gevaldigt sammen, da jeg har det som om mit hovede er ved at eksplodere når jeg kører den. Gode DOMS i dag dog.

Fin træning og et smut hjem til kærestens forældre for at få grillmad og så hjem igen. Alt i alt 10 km cardio på den nye låge.

Træning i LVK tirsdag 6/7 - 2004

Freestyle træning

Tid: 2000-2100

Soundtrack: Gammel rock og nyt trance

Mennesker: :unsure:

Efter en dag med maling, boremaskine og en ordentlig moppedreng af en æggekage var der tid til en hurtig gang træning. Det blev til:

Dødløft: (ts1)

1 x 5 @ 70

1 x 5 @ 120

4 x 5 @ 145

1 x 1 @ 145

Sidste sæt var en smutter. Der skulle egentlig have været fem reps også, men min erector var helt brændt aw så jeg holdt der.

Skrå DB Bænpres: (ts1)

1 x 10 @ 12,5

5 x 5-6 @ 32,5

Fin energi på trpds af gårsdagens bænk.

Machine calf: (ts1)

4 x 6 @ 65

Cable crunches: (ss1)

3 x 9 @ 45

Machine pull-downs: (ss1)

3 x 10 @ 85

Rear laterals: (qs1)

2 x 20 @ 3,75

Skadesforebyggende. 2 sek pause i yderpositionen.

BB curls: (qs1)

3 x 6 @ 30 + stang

Gunz!

Triceps kick backs: (qs1)

3 x 8 @ 7,5

Triceps var rimelig flad så den sad godt.

Reverse calf aka tibialis raises: (qs1)

3 x 10 @ bw

Tibialis Anterior: Den vigtigste bøf når der skal overreaches. :D

En lynhurtig omgang på under en time, men jeg nåede hele vejen rundt. Sidste træning inden ferien bliver i morgen formiddag, og så står den ellers på en dags camping med nogle gamle venner og konen, og så ellers to uger i Tunesien...

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

efter en uge i Tunesien kommer lige en hurtig status. Sidste traening inden afrejse var onsdag d. 7. juli. Det blev til lidt

Squat: breathing

1 x 17 @ 85

Baenk:

ca. 5 x 5 @ 80

Jeg var ret busted efter den store naengde traening inden for kort tid saa den var overraskende haard.

B.o. rows:

ca. 5 x 5 @ 70

Derudover blev det til lidt diskooevelser og saa ellers afsted paa ferie hvor jeg sidder nu. Diaeten er knqaldhaard da jeg slet ikke bliver sulten i denne varme. Sidste vejning i forgaars: 90.2 i shorts :woot:

Jeg vil proeve at spise lidt mere og saa ellers komme hjem om en uge.

Link to comment
Share on other sites

Tilbage fra ferie (= 17 dages dekonditionering :w00t: ) er det tid til lidt overblik.

Diæten har været effektiv (i mangel af bedre udtryk). Jeg er således nede på 90,0 i bar morgenrøv, hvilket er et tab på ca. 5 kg på 1½ måned. Flere kg end jeg havde regnet med at smide så hurtigt! Resultatet er imidlertid i orden, og jeg er lidt i tvivl, om jeg skal cutte en anelse længere ned eller fyre op for en gang forcefeedingen.

Træningen har været god, og jeg er sikker på, at jeg er blevet stærkere efter 10 x 3 rutinen, men jeg forsømte desværre at teste maks efter cyklussen. Derfor bliver min næste træningsperidode baseret på guestimates, som følger: 1 RM: Bænk 105, Squat 140, Dødløft 190.

Jeg havde oprindeligt tænkt mig at køre en gang traditionel HST, men efter nærmere overvejelser er jeg kommet frem til at jeg er bange for at miste for meget styrke, og i øvrigt ikke har lyst til at rode rundt i høj reps i de store øvelser på nuværende tidspunkt. Derfor bliver programmet en kombination af Hepburn og HST. De vil sige 5 x 1 tung + 5 x 5 i Bænk, squat, død, og b.o. rows. Jeg kører fullbody tre gange om ugen. Dødløft og squat køres skiftevis, med en let dag for hver fjerde træning, eller når jeg finde det nødvendigt.

Mine svage punkter er i øjeblikket arme og lægge. Derfor bliver volumen højere for disse muskelgrupper. Øvelser der køres a la HST bliver derfor:

Military

Calf raises (høj reps og lav reps skiftevis har haft god virkning på kalvene så det fortsætter jeg med)

Mave (Drageon flags, floating crunches eller cable crunches)

Pull-downs/chin-ups

Dips

Curls

Laterals

Pushdowns, kickbacks, closegrip bench, eller lign.

12 øvelser i alt er måske lidt rigeligt og tager det for lang tid dropper jeg et par øvelser. De 17 dages dekonditionering er lang, lang tid og jeg starter derfor ret let dvs. 2 x 15 i hjælpeøvelserne og omkring 65 % i 5 x 5 i hepburn.

Det var vist det hele. Kommentarer er velkomne...

Link to comment
Share on other sites

og jeg er lidt i tvivl, om jeg skal cutte en anelse længere ned eller fyre op for en gang forcefeedingen.

Der er da ingen tvivl om at du skal på kvalitetsgainvognen sammen med mig - slut med lousy mad ind med en ordentlig røvfuld prots og så bare fuuuuuuld knald på og en saaadans masse fååårced!! :devil: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er pro-forced :4whip:

Vi er en organanisation der har afdelinger i alle landets centre hvor vi med små skjulte forcedgivninger langsomt sniger forcedpropagandaen ind hos alle de vantro.

Det sjove er at vores præsident også sætter sine ben i LvK, endda i en ledende rolle i klubben :lol:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Det sjove er at vores præsident også sætter sine ben i LvK, endda i en ledende rolle i klubben
Hail to el Presidente aka Mr. Fårced :smilejap:
Under MOL BC 2004 havde Cille eftersigende stor succes med See-food diæten.

Princippet er: "If you see food, eat it"

Ja jeg så godt Cilles madprogram og idéen er sådan set fin bortset fra at jeg flytter fra mors køleskab i Blovstrød til lorteøen i denne uge og derfor er jeg bange for at ovenstående princip vil medføre at jeg krymper til Kipketer størrelse :D Men der er ingen tvivl om at næste bulk periode nok skal være lidt mere kontrolleret end den forrige der var ren forcefeeding og bragte mig fra 80 kg til 96 på syv måneder... Måske lige i overkanten. :devil:

Og nu det alvorlige:

Træning i LVK mandag 26/7 - 2004

Hepburn, HST hybrid

Tid: 1330 - 1445

Squat:

opv.:

1 x 15 @ 20

1 x 10 @ 60

Workset:

5 x 1 @ 102,5

5 x 5 @ 90

Av, av og tud, tud :( Singlerne var fine, men lidt langsomme og femmerne var bare hårde. Jeg holder aldrig mere 18 dages dekonditionereing.

Bænkpres:

opv:

1 x 15 @ 20

1 x 5 @ 50

Workset:

5 x 1 @ 75

5 x 5 @ 67,5

Singlerne var hårdere end forventet, men femmerne nemme undtagen sidste sæt hvor det lige pludselig blev hårdt. Ingen tvivl om at min workkapacity er i bund.

B.O. BB rows:

5 x 1 @ 65

5 x 5 @ 55

Nem, nem, men lidt underligt at køre singles i denne øvelse. Jeg vil overveje at køre den som HST i stedet eller bare 5 x 5 uden singles.

Military: ss1

2 x 15 @ 27,5

Det ser fuldstændig latterligt ud med så lidt på stangen, men den blev nu rimelig hård alligevel p.g.a. de høje reps.

Pull-downs: ss1

2 x 15 @ 60

Samme fornemmelse som military.

Dips: ss2

1 x 12 @ bw

1 x 10 @ bw

Jeg havde håbet at den var blevet endnu nemmere p.g.a. den lettere bw, men dekonsitioneringen har sørget for at det ikke er tilfældet.

Standing Calf raises: ss2

3 x 30 @ bw

Lean away laterals: ss3

2 x 15 @ 5

Nem vægt, men hård til sidst alligevel p.g.a. reps. Man føler sig ikke så høj i hatten når man står og går kold med sådan en bette vægt :lol:

Cable crunch: ss3

2 x 15 @ 32,5

Ez-curls: ts1

2 x 15 @ 27

Pull-overs: ts1

2 x 15 @ 25

One leg calf raises: ts1

2 x 8 @ bw

Rigtig hård træning. Min workkapacity er i bund og med hepburn i de store øvelser er man godt brugt allerede fra starten. Jeg havde helt glemt hvor hårdt det er at starte med 15 reps i hst lige efter pausen. Og ja jeg ved godt at jeg tuder :D tiden var dog helt fin og jeg tror nok at det skal gå selvom det er lidt mange øvelser.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

15'erne ER onde, med military som noget af det værste

18 dages SD

Held og lykke med DOMS i morgen  - og de efterfølgende dage

Ikke bare DOMS, men DOMP... :chicken:
hvornår træner du onsdag? (aften ikke?)

Jo det er planen, men jeg skal flytte onsdag så den er lidt flydende! Bemærk i øvrigt ny signatur og titel!

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK onsdag 28/7 - 2004

Hepburn, HST hybrid

Tid: 1830-1945

Temperatur: Meget høj

Power clean:

1 x 10 @ 50

5 x 1 @ 70

5 x 5 @ 60

Nemt, men varmt. Ca et minuts pause mellem sættene.

Skrå Bænkpres: ss1

3 x 8 @ 25

Den burde have været lettere end den var :D, men naturligvis overkommelig under alle omstændigheder.

DB Rows: ss1

3 x 8 @ 32,5

Længe siden jeg har haft gang i den, men den sad godt og var rimelig nem.

Military: ss2

2 x 15 @ 30

Syrede godt til...

Pull-downs: ss2

2 x 15 @ 60

Nem

Dips: ts1

1 x 14 @ bw

1 x 10 @ bw

Lidt ømhed i skulderen.

Standing Calf raises: ts1

3 x 30 @ bw

Siddende laterals: ts1

2 x 15 @ 5

Forbløffende hårdt at køre den siddende, men den rammer godt.

Floating crunches: ts2

2 x 15 @ 5

DB curls: ts2

One leg calf: ts2

3 x 8 @ bw

Kick backs: ss3

2 x 15 @ 5

Pinch gripping:

2 x maks @ 15

+ Lidt rotator cuff arbejde. En rigtig godt træning med LungBrush, der blev skudt i sænk af for mange fårced dips og Torben der havde gang i noget seriøs skulderpres. Selv rundede jeg de 60 grader og synes allerede at workkapaciy'en er hastigt på vej frem. Derudover er jeg så småt i gang med at bulke igen så jeg kan få noget ud af HST'en. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hej i loggen.

Her kommer et styk opdatering:

Der bliver som nævnt trænet i TSK for tiden hvor jeg får kæbet den lidt med Anyone, Zoa og Cilius. Min dødløft har ikke været optimal efter sommerpausen og det samme gælder squatten. Sidstnævnte har dog kørt rigtig meget bedre efter at jeg fik talt med Prehn og siden har kørt med stangen en anelse længere nede på ryggen, hvilket gør at lænden ikke er så belastet og quadsne derfor kan give lidt mere.

Hepburn har kørt ok, men den var beregnet lige hårdt nok efter den lange ferie. Nu står den på freestyle træning, og styrken er på niveau eller bedre end før ferien i alle øvelser undtagen kødløften.

Jeg regner med at få fast internet i løbet af et par uger.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Efter en rustur med alt for meget sprut er det blevet til otte dage helt uden træning. Det svarer fint til en dekonditionering så jeg snupper en gang HST, hvor jeg regner med at lave noget progression i sæt så jeg starter med 2 x 15 og slutter med 5 x 5 i de store øvelser. Derudover er jeg så træt af at min dødløft ikke er kommet op på det niveau som den var før ferien at jeg snupper en single cyklus med max sat til 180 kg.

Træning i LVK lørdag 2/10 - 2004

HST + dødløft singles

Tid: 1230-1400

Sondtrack: God gang metal med bl.a. AC/DC, Rammstein og Motorhead

Efter at ahve sovet rigtig længe hjemme hos de gamle stak jeg næsen mod gode gamle LVK. Jeg lagde ud med en gang høj rep squats supersettet med lidt let skulder

Squat (ss1)

2 x 14 @ 85

Ret god dybde, men stor knævandring så vidt jeg kunne bedømme.

Laterals og rear laterals (ss1)

2 x 18 @ 2,5

Meget nemme, men jeg passer meget på skulderen her lige efter dekonditioneringen.

Bænkpres (ss2)

2 x 11 @ 72,5

Blev vist til 9 i andet sæt, ikke super, men den kører normalt ikke aå godt om formiddagen.

Calf press (ss2)

2 x 16 @ 70

Yates rows (ss3)

2 X 12 @ 62,5

Jeg prøver at køre Yates rows et stykke tid efter at have kørt standard B.O. rows i lange tider. Den føles rigtig god so far...

Rotator cuff (ss3)

1 x 15 @ 2,5

Har droppet elastikken til fordel for vægtene til rotator cuffen. Virker fint.

Military

2 x 10 @ 40

Hård, men retfærdig :blahblah:

Pull-ups

2 x 8 @ bw

Lidt hårdere end i onsdags. Kropsvægtsøvelser og bulking er djævlens værk.

Dips

2 x 12 @ bw

Meget dybe

EZ-curls

2 x 12 @ stang + 22,5

Havde det ondeste pump i armene da jeg nåede hertil, og det er jo altid lækkert. En af de gode ting ved at køre high reps.

Pull-overs

2 x 12 @ 30

Dragon Flags

2 x 3-4

Den øvelse er sku' ikke for børn.

Dødløft

15 x 1 @ 117,5

Skiftende krydsgreb og ellers stille og rolig. Ca. 1 minuts pause.

En rigtig godt træning, hvor Myhlers trippede rundt med sine massive guns og kom med kommentarer som: "Man skal stinke lidt" :lol: Fik i øvrigt lige sagt mojn til Honkey der skulle rives rundt af Patfield og Dødfield. Og så var der en ung fyr der spurgte om nogle træningsråd. Det luner... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning i LVK søndag 10/10 - 2004 HST + dødløft singles

Tid: 1300-1430

Sondtrack: Blandet heavy og gansta vap

Folk: LungBrush og Honkey

Der skulle have været trænet lørdag, men fredagen stod på ghetto-fest på uni iført gedigen høngerøv, svedbånd, cappen lidt på skrå og tanktopæ. En af de sjoveste fester jeg har været til, men det betød også at jeg blev godt ristet og derfor udskød træningen til søndag (i dag).

Squat (ss1)

2 x 12 @ 90

Meget dybe og jeg råbte som en kælling på de sidste reps i følge Honkey :laugh: Mener nu selv at det var rigtige vikingehyl.

Laterals og rear laterals (ss1)

2 x 18 @ 2,5

Stille og roglig for at få tiden til at gå imellem squat sættene.

Bænkpres (ss2)

2 x 10 @ 75

Den var håredere end forventet, men pausen imellem sættene var også lige kort nok.

Calf press (ss2)

2 x 14 @ 80

"Det er utroligt at dine lægge ikke vokser så meget som du træner dem!" sagde den kære LungBrush og ja, mine lægge er stadig puny. :hmmm:

Yates rows (ss3)

2 X 12 @ 65

Kørte godt i dag.

Rotator cuff (ss3)

1 x 15 @ 2,5

Lift knirken i venste skulder, men fin.

Military (ss4)

2 x 10 @ 42,5

Stadig hård...

Pull-ups (ss4)

2 x 8 @ bw

Rigtig god i dag. Til dels p.g.a. vægten, men det vender jeg lige tilbage til.

Dips (ss5)

2 x 12 @ bw

God dybde (ss5)

EZ-curls (ss5)

2 x 12 @ stang + 22,5

En enkelt forced fra Honkey der fik et par stykker til gengæld.

Pull-overs (ss6)

2 x 12 @ 32,5

Dragon Flags (ss6)

2 x 4-5

:devil:

Dødløft

10 x 1 @ 135

Fin, men ikke så meget fart. pause 2 min.

Dagens træning var rigtig god og med Honkey og LungB i huset blev der kørt masser af kæbe.

Jeg kan stadig ikke få spist nok , så nu begynder jeg på rigtig tarvelige kcal. muligvis i form af peanuts... Vægten viste 90,8 i her til morgen. Det er kun et kg mere end da jeg vedjede mindst efter sommerferien. Det vil sige at jeg har taget et kg på på to en halv måned. Det er ikke gost nok når man skal forestille at bulke :dry:

Ride the big one...

Link to comment
Share on other sites

med Honkey og LungB i huset blev der kørt masser af kæbe.

Masser af kæbe siger du!! :blahblah::bigsmile:

Nej det var sq hyggeligt, har stadig ikke fået ild i min mobi, men håber det sker iden imorgen og så må vi se på det motherfuckeroverarmsfilmkigning og awprotning :devil::icecream: :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK tirsdag 12/10 - 2004

HST + dødløft singles

Tid: 1230-1400

Sondtrack: Overkill, Pantera mm.

Folk: LungBrush og børnehaven :dry:

Så er jeg nået til tredie uge og det skulle fejres med et ekstra sæt i alle øvelser :4thumbup:

Squat (ss1)

3 x 10 @ 90

2-3 fra failure, for ikke at ramme alt for hårdt. Sidste træning sad godt i benene.

Laterals og rear laterals (ss1)

3 x 15 @ 3,75

Let lateral træning for at få skulderen til at du igen.

Bænkpres (ss2)

3 x 10 @ 75

Sidste rep i første sæt var en grinder og lungbrush og en eller anden fyr så noget nervøse ud ovre ved håndvægtene, men den var der. Tror det blev til 9 i andet og 7-8 stykker i tredie sæt.

Calf press (ss2)

3 x 14 @ 90

Giant calfs here i some... :dry:

Yates rows (ss3)

3 X 10 @ 67,5

Hård i dag og allerede her begyndte der at komme lidt pump i æ gånz...

Rotator cuff (ss3)

2 x 15 @ 2,5

Første sæt med 3,75 kg, men den var ikke helt god.

Military (ss4)

3 x ~ 8 @ 42,5

Her begyndte det at kunne mærkes at der var kommet mere volumen på bænken.

Pull-ups (ss4)

3 x ~ 8 @ bw

Hård!

Dips (ss5)

3 x 10 @ bw

BB-curls (ss5)

3 x 10 @ 35

Godfather Gån aka Da Curling Machine aka LungBrush pustede sig op i søndags og talte om vigtigheden af at træne det inderste hovede også. Derfor stod den på BB-curl i dag med gost med cheat, langsom eksentrisk fase og en enkelt fårced til sidst... Og så var der dømt seriøs PÅMP i underame og bi's.

Pull-overs (ss6)

3x 12 @ 32,5

Nem mere vægt på næste gang.

Dragon Flags (ss6)

2 x 4-5

Lungbrush drillede mig med at jeg cheatede, hvilket naturligvis var et usselt forsøg på at lave et comeback efter at jeg havde svinet hans machine crunches, men er der én ting der er helt sikkert så er det at mine Dragon Flags er perfekt udført :innocent: Så sikkert som to torsdage i ugen :tongue:

Dødløft

15 x 1 @ 117,5

Dynamisk dødløft. God fart.

Ride the big one...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share