QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Træning i LVK lørdag 20/11 - 2004

HST

Tid: 13-1430

Soundtrack:

Folk: :unsure:

Min træning og kost har ikke rigtig spillet i de sidste 1½ uge dels pga. lidt forkølelse, tømmermænd og dels p.g.a. generel sløvhed :dry: Jeg kan ikke helt sætte fingeren på hvad det er, men har simpelthen ikke haft særlig meget energi til hverken træning eller lektier. Det kan muligvis skyldes en overreaching, hvilket både hvilepuls og sygdom kunne tyde på, men jeg synes ikke at min styrke er gået ned så muligvis er det bare en gang snotnæse og ondt i halsen der har sat sine spor... Under alle omstædigheder har dette betydet at jeg er røget en anelse ned i vægt fra 95 til 93. Det er når det kommer til stykket nok mest væske og mad i transit, men det kan mærkes på stoltheden :wink:

Under alle omstændigheder kommer her en noget forsinket opdtaering fra en hurtig lørdagstræing.

Squat (ss1)

5 x 5 @ 110

God power

Laterals og rear laterals (ss1)

1 x 15 @ 2,5

5 x 10 @ 7,5

Calf press (ss2)

4 x 12 @ 120

Skrå DB Bænkpres (ss2)

3 x 5 @ 35

Yates rows (ss3)

3 x 5 @ 82,5

Den var god i dag.

Rotator cuff (ss3)

3 x 10 @ 3,75

Side press (ss4)

3 x 10 @ 20

Der var ved at blive lagt nyt underlag på gulvet så det var ikke til at komme til at køre military, så det blev side press i stedet. Første gang jeg kører den, men den føles rigtig god og den får helt sikkert noget mere for fremtiden.

Chin-ups (ss4)

3 x 5 @ bw

Dips (ss5)

3 x 10 @ bw

Ez-curls (ss5)

3 x 8 @ 35 + stang

Plus lidt mave.

Jeg rejser til USA for at besøge min bror i morgen torsdag og bliver derovre en uge frem. Regner med at kunne deloade derovre, men ellers må det blive SD.

Link to comment
Share on other sites

Under alle omstædigheder har dette betydet at jeg er røget en anelse ned i vægt fra 95 til 93. Det er når det kommer til stykket nok mest væske og mad i transit, men det kan mærkes på stoltheden  :wink:

Skal det læses som at du gerne vil ned i vægt? :blink: I så fald vil jeg bare sige at det ser du ikke ud til at have behov for :smile:

Og god tur til USA :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak Tulle...

Deload skal nu forstås på den måde at jeg bare træner let så musklerne får en pause efter ca. 2 måneder med progression. Jeg regner stærkt med at fortsætte med at tage på i hvert fald fem til 1. februar, men så dårligt som det går med at spise i øjeblikket bliver det muligvis længere tid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Er du blevet i staterne eller hvad?
:tongue:

Nej efter at jeg var nede at træne i Richmond University Gym og så to fyre køre noget i stil med 100 reps biceps ud i et som dropset syntes jeg at det var tid til vende næsen hjemad.

Ellers ses vi måske tirsdag i SATS, har lige et par spørgsmål du sikkert kan svare på i forbindelse med programmet... det kører i øvrigt super

Godt at høre... :showoff:

Der blev trænet to gange under min tur i staterne i sidste uge. I dag fik den en omgang freestyle træning i TSK. Det var freestyle, men kom til at minde en del om det HST jeg har trænet det sidste stykke tid. Nyt var dog bænkpres uden bounce og 3 x 5 OL squat for at få lidt ekstra quad træning. Regner stadig med at køre noget rigtig power/wsb/atp, men jeg skal lige have snakket med Anyone og Zoa om detaljerne

- Rajd dæ bek wån -

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK onsdag 8/12 - 2004

Freestyle

Tid: 1800 - 1930

Folk: Anyone og Zoa

Lette doms i kroppen efter i mandags, dog er maven lidt hårdere ramt end resten så jeg sprang maveøvelserne over.

Dødløft (ss1)

1 x 10 @ 60

1 x 5 @ 100

3 x 5 @ 140

1 x 3 @ 150

2 x 3 @ 155

Lang tid siden jeg har fået dødløftet, men der var rimelig power på og Anyone sagde god for teknikken. Prøver at skifte hånd i krydsgrebet.

Laterals og rear laterals (ss1)

4 x 8-10 @ 10 kg og 7,5´

Så blev krawe varianten af laterals indført i TSK til stor måben og skepsis, den blev dog prøvet af alligevel.

Bænk (ss2a)

2 x 5 @ 80

Absolut ingen power så jeg gik over til at køre

Close grip bænk (ss2b)

4 x 8 @ 60

Meget let

Læg (ss2)

4 x 12 @ 90

Chins (ss3)

6 x 3 @ bw + 5

Vil begynde at køre chins lidt mere målrettet derfor den ekstra vægt.

Pull-overs (ss3)

1 x 10 @ 30

1 x 8 @ 35

3 x 5 @ 41

Har aldrig kørt så tungt før, men alligevel ikke de store problemer.

Perfect curls (ss4)

3 x 10 @ stang + 10

Ekstra læg (ss4)

3 x 20 @ bw

Og så lidt træning til skiferien:

1 x 60 sek opad væggen med benene i 90 grader... av, den skal trænes meget mere.

Jeg er blevet en af LVK's fem foreningsrepræsentanter (læs: bussemænd), hvilket er ekstra fedt fordi LungBrush og Blackice også er blevet det. Det vil sige at 3 ud af fem er MOL'ere :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Lette doms i kroppen efter i mandags, dog er maven lidt hårdere ramt end resten så jeg sprang maveøvelserne over.

Kan jeg bestille 5-10 minutters instruktion i maveøvelser i morgen? :smile: Dem jeg kører giver aldrig DOMS :blink:

Og skulle hilse fra skuldrene og sige de ikke hader dig så meget i dag som de gjorde i går :laugh: Men du har sq godtnok fået sat mig på arbejde :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Laterals og rear laterals (ss1)

4 x 8-10 @ 10 kg og 7,5´

Så blev krawe varianten af laterals indført i TSK til stor måben og skepsis, den blev dog prøvet af alligevel.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nu ikke første gang, TSK har set Krage-laterals. :innocent: Jeg kørte den nogle gange tidligere på året. :tongue:

Lækkert med en ekstra MOL'er i TSK btw. - og nu kommer jeg snart hjem og bræææænder med jer igen!! :4jumpy::firebounce:

(Så afsæt lige en times tid ekstra til kæbetræning pr. gang. :blush::rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg bestille 5-10 minutters instruktion i maveøvelser i morgen?  Dem jeg kører giver aldrig DOMS
Selvfølgelig. Du skal bare i gang med dragon flags... :king: Bliver dog først torsdag da jeg har fri tirsdag.
Lækkert med en ekstra MOL'er i TSK btw. - og nu kommer jeg snart hjem og bræææænder med jer igen!! 

:4thumbup: :devil:

Så afsæt lige en times tid ekstra til kæbetræning pr. gang.
Ja det har jeg hørt rygter om i krogene :laugh:
Bo`s skygger rammer når de mindst venter det.

Men det skal nu nok blive spas

Team Billenstein - "Spotter på oprydning - Fårcerer på ikke-medlemmer!"

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg bestille 5-10 minutters instruktion i maveøvelser i morgen?  Dem jeg kører giver aldrig DOMS

Selvfølgelig. Du skal bare i gang med dragon flags... :king: Bliver dog først torsdag da jeg har fri tirsdag.

Fri, hvad er nu det for en uorden? :blink::tongue:

Tak for din tiltro til mine mavemuskler, men tror ikke at de der dragon flags kommer til at køre, heller ikke med bøjede ben :chicken::wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK lørdag 11/12 - 2004

Freestyle

Tid: 1345-1545

Folk: :unsure:

Squat (ss1)

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 60

1 x 5 @ 100

5 x 5 @ 110

Craw-Laterals (ss1)

1 x 10 @ 5

3 x 9 @ 10

Rotator cuff (es1)

1 x 10-7 @ 5

OL-squat (ss2)

3 x 8 @ 70

Skrå bænk (ss2)

1 x 10 @ 10

3 x 5 @ 32,5

2 x 4 @ 32,5

Læg (es2)

5 x 15 @ 90

Yates rows (ss3)

1 x 10 @ 50

1 x 10 @ 70

4 x 7 @ 75

Side press (ss3)

1 x 10 @ 5

3 x 10 @ 17,5

Dips (ss4)

3 x 7-9 @ bw

Pull-ups (ss4)

3 x 5-8 @ bw

Perfect curl (ts1)

3 x 8 @ stang + 5

Pull-overs (ts1)

1 x 10 @ 25

2 x 5 @ 40

Dragon flags (ts1)

3 x 4 @ bw

En rigtig rigtig god træning. Hvorefter jeg røg til julefrokost og drak mig fra sans og samling. :cooldance: Øl, snapser og vodka røg ned i rå mænger og jeg endte da også med at lave klassikeren med en gang ørlen i en busk :dry: Jeg troede at jeg var for gammel til den slags, men det er åbenbart ikke tilfældet :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Hvorefter jeg røg til julefrokost og drak mig fra sans og samling. :cooldance:  Øl, snapser og vodka røg ned i rå mænger og jeg endte da også med at lave klassikeren med en gang ørlen i en busk  :dry: Jeg troede at jeg var for gammel til den slags, men det er åbenbart ikke tilfældet  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

[Voksen og fornuftig mode on]

Ak ja, ungdommen nu til dags :nonono::nonono::nonono:

[Voksen og fornuftig mode off]

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK mandag 13/12 - 2004

Freestyle

Tid: 1720 - 1900

Folk: Anyone og Zoa

Dødløft (ss1)

1 x 10 @ 60

1 x 5 @ 100

1 x 5 @ 140

1x 5 @ 150

3 x 3 @ 160

Ville egentlig have snuppet et par sæt mere, men lænden stod helt af på den sidste rep. Overvejer kraftigt at hoppe i bæltet ikke mindst på opfordring af A & Z.

Craw-Laterals (ss1)

2 x 8-10 @ 10 kg

2 x 6 @ 12,5

Bænk (ss2)

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 50

2 x 6-7 @ 70

1 x 5 @ 75

2 x 5 @ 77,5

2 x 5 @ 80

Det blev til noget pyramide agtigt noget da jeg ikke var helt sikker på hvor meget jeg kunne køre med hvis der skulle pause på brystet. Det kørte dog over alt forventning :cooldance:

Læg (ss2)

4 x 12 @ 90

Chins (ss3)

5 x 5 @ bw

Military (ss3)

6 x 3-4 @ 50

Pull-overs (ts1)

3 x 5 @ 41

Perfect curls (ts1)

4 x 8 @ stang + 10

Dragon flags (ts1)

3 x 4 @ bw

Jeg var noget brændt af da træningen var slut, men ellers fint nok. Regner med at hoppe med på noget elastik og board bænk onsdag.

Link to comment
Share on other sites

:dry: Ja dagens træning blev aflyst p.g.a. alt for lidt søvn. Underboen har åbenbart lige fået en bette baby og den hyler altså hver halve time. Jeg blev nød til at stå op klokken 2 og finde mine ørepropper fra army dagene frem fra gemmerne. Lige da jeg var ved at falde i søvn kom jeg så i tanke om at det kunne være at jeg ikke kunne høre vækkeuret og jeg skulle op at åbne klokken 0500 :raisebrow:. Så jeg lagde mig til at sove med øreprop i det ene øre og det andet boret langt ned i hovedpuden. Tror det blev til tre timers :sleeping: så jeg måtte tage en lur efter arbejde. Den blev så lang så jeg ikke kunne nå at træne før jeg skulle til møde.

Men mon ikke det går. Jeg brændte rimeligt i mandags trods alt.

Nu står den på analyse at trainspotting til på mandag.

Q

Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om at jeg skal på skiferie i uge 4 så der bliver ingen styrkeløft-konkurrence til mig d. 29.

Det er bare ik godt nok. Beklager. Men jeg forventer den skiferie aflyst.

Bo og Marco stiller ikke op.

Honkey, Lung, og mig stiller (nok) op.

Så har vi Michael Jørgensen som jeg ved kan presse pænt mange kg. Men det ville ikke undre mig hvis han springer fra dødløft og squat og blot stiller op for at lave dagens bedste benchpres. He

Så har jeg set at Ole Philipsen står på. jeg ved ikke hvor stærk han er. Han bænkede 130kg ved sidste klub mesterskab. Dem kan jeg ikke matche.

Vi er nød til at have dig med :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om at jeg skal på skiferie i uge 4 så der bliver ingen styrkeløft-konkurrence til mig d. 29.

Så har jeg set at Ole Philipsen står på. jeg ved ikke hvor stærk han er. Han bænkede 130kg ved sidste klub mesterskab. Dem kan jeg ikke matche.

Vi er nød til at have dig med :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har set Ole stå og svede over 5-6 reps med 90-100 kg i DL, så jeg tror ikke du skal være bange for ham i Sq og DL

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set Ole stå og svede over 5-6 reps med 90-100 kg i DL, så jeg tror ikke du skal være bange for ham i Sq og DL

Ok. Det tegner jo godt.

Jeg håber på at kunne presse 120kg i bænkpres denne gang.

Realistisk set når jeg nok ikke over 170-175kg i dødløft. Men lad os se.

Link to comment
Share on other sites

Tulle>> :nono: Hvad har du gang i? Brunkagerne er ikke til kunderne :mad::tongue:

Blackice>> Ville også gerne være med, men en uge på ski er nu engang ikke at kimse af.

Træning i TSK mandag 13/12 - 2004

Freestyle

Tid: 1730 - 1900

Folk: Anyone og en Zoa der havde vigtigere ting end træning at tage sig til.

Næsen har været snottet og helbreddet lidt sløjt i dag og det var også kun med mønstrelsen af al min viljestyrke at jeg kom ud af døren.

Squat:

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 60

1 x 5 @ 100

1 x 5 @ 110

5 x 4 @ 120

Har aldrig kørt 120 for reps før, så det er jo super. Anyone sagde god for dybden

Laterals:

1 x 10 @ 5

3 x 10 @ 10

OL-squat:

3 x 8 @ 70

Rotator cuff:

3 x 10 @ 4

Bænkpress: pause på bryst

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 70

1 x 5 @ 75

3 x 4 @ 80

Mit hovede var ved at eksplodere pga. snot så bænken var sølle i dag.

Læg:

5 x 12 @ 90

Lying Row:

3 x 10 @ stang + 40

En noget sølle træning, men helbreddet taget i betragtning ok.

G'nat folkens :sleeping:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Åh så er det måske derfor der kun er pebernødder nu???  :blink: I har simpelthen hamstret alle brunkagerne og gemt dem nede bag disken eller...  :devil:  :wink:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Gid det var så vel, men det lader til at vi er løbet tør for brunkagerne de forsvinder af en eller anden grund enormt hurtigt :4whistling:

Jeg håber at der er kommet nye forsyninger til på tirsdag :biggrin:

Q

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share