QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

BB-curls (ss5)

3 x 10 @ 35

Godfather Gån aka Da Curling Machine aka LungBrush pustede sig op i søndags og talte om vigtigheden af at træne det inderste hovede også. Derfor stod den på BB-curl i dag med gost med cheat, langsom eksentrisk fase og en enkelt fårced til sidst... Og så var der dømt seriøs PÅMP i underame og bi's.

Yaeeeahhh for du ved det er det at piwerne vil ha'!! Du er jo en af dem det klæder med tanktop :cooldance: :4thumbup: DIFD is calling :4signme::4trumpet:

Og det pump der!! Det var sq seriøst - Ren AC/DC - HARD AS A ROCK!!

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK tirsdag 17/10 - 2004

HST

Tid: 1800-1930

Sondtrack: 100 fm... :dry:

Folk: Cilius

Squat (ss1)

3 x 10 @ 92,5

Stadig lidt at give af så den bliver pint op på 95 onsdag.

Laterals og rear laterals (ss1)

3 x 15 @ 3,75

Skulderen brokker sig overhovedet ikke over dem i øjeblikket så den får lidt mere næste gang.

Bænkpres (ss2)

3 x 9 @ 77,5

God power på den i dag

Calf press (ss2)

3 x 14 @ 90

Yates rows (ss3)

3 x 7-8 @ 70

Den var lee i dag, og der blev cheated lidt.

Rotator cuff (ss3)

2 x 15 @ 2,5

et sæt b.o. et sæt liggende på siden.

Military (ss4)

3 x ~ 6 @ 45

Den var max-lee. utroligt hvad 2,5 kg kan gøre.

Pull-ups (ss4)

3 x ~ 7 @ bw

Bulk og kropsvægtsøvelser holder stadig ikke.

Dips (ss5)

3 x 8 @ bw

Tri'en var helt færdig

Ez-curls (ss5)

3 x 10 @ stang + 27,5

Et par cheats på sidste sæt. og godt pump i gånz.

Pull-overs (ss6)

1 x 8 @ 35

Der skulle have været tre sæt, men skulderen opførte sig pludseligt mærkeligt, så jeg stoppede. Der var vist heller ikke meget mere at hente...

Dragon Flags (ss6)

3 x 4-5

Efter LungBrush's mavesure kommentarer ;) er jeg begyndt at køre med lidt bedre stil, hvilket jeg tror er fornuftigt da der er gode DOMS for første gang i et stykke dig i maven i dag.

Jeg fik talt en del med Cilius, der konkluderede at han ikke magtede at få spist nok i øjeblikket. Da jeg er i samme båd lavede vi en aftale om at ramme 100+ til februar. Træningsvægten sagde 95 for Cilles vedkommende og 93,5 for mit. Så der skal bare ædes med godt og vel fire måneder til at gaine 6-7 kg.

Link to comment
Share on other sites

Efter LungBrush's mavesure kommentarer ;) er jeg begyndt at køre med lidt bedre stil, hvilket jeg tror er fornuftigt da der er gode DOMS for første gang i et stykke dig i maven i dag.
Derfor bør man nu ikke nedvurdere cheat! :4thumbup:
Jeg fik talt en del med Cilius, der konkluderede at han ikke magtede at få spist nok i øjeblikket. Da jeg er i samme båd lavede vi en aftale om at ramme 100+ til februar. Træningsvægten sagde 95 for Cilles vedkommende og 93,5 for mit. Så der skal bare ædes med godt og vel fire måneder til at gaine 6-7 kg.

Det er så vildt - jeg har det omvendt .... Sidder lige nu hvor det er ca. 1 time siden jeg åd igennem og er pænt sulten igen - damn! Det sjove er at da jeg var på diæt var det ikke nær så galt - mit blodsukker er totalt fucked up nu :laugh: :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Så har jeg endelig fået fastnet i min lejlighed på Amager, og jeg vil derfor begynde at opdatere min log hver gang der er blevet trænet.

Træningen kører godt for tiden og jeg synes at det går udmærket med at få den til at køre sideløbene med film- og medievidenskab studiet på uni.

På det personlige plan er der sket et par omvæltninger på det sidste. For lidt over en uge siden gik min kæreste igennem næsten fem år og jeg fra hinanden og det har selvfølgelig haft en vis indflydelse på dagligdagen.

Træning i TSK mandag 25/10 - 2004

HST

Tid: 1800-1915

Folk: Anywho, Zoa og Cilius' elev (Albert?)

Squat (ss1)

3 x 8 @ 100

Yeah. Squatten er beyndt at køre rigtig godt efter sidste post og stadig med god dybde.

Laterals og rear laterals (ss1)

4 x 15 @ 5

God power og ingen problemer, øger lidt næste gang.

Bænkpres (ss2)

3 x 8 @ 80

Kørte ikke helt optimalt.

Calf press (ss2)

3 x 14 @ 100

Yates rows (ss3)

3 x 7-8 @ 72,5

Kørte bedre end sidst på trods af at den var to kilo tungere. Lækkert.

Rotator cuff (ss3)

3 x 15 @ 3,75

et sæt straight up et sæt b.o. et sæt liggende på siden, og så brænder bagskulderen selvom vægten er puny.

Military (ss4)

3 x 5 @ 45

Der er overhovedet ikke noget power i den i øjeblikket så den får en pause onsdag.

Chin-ups (ss4)

3 x ~ 7 @ bw

Kørte overraskende godt

Dips (ss5)

3 x 10 @ bw

Ez-curls (ss5)

3 x 10 @ stang + 30

Kører stadig med lidt cheat på de sidste reps

Dragon Flags (ss6)

1 x 4-5

Havde ikke rigtig energi til mere så jeg kyllingede ud fra de sidste sæt dragon flags. Albuen opførte sig mærkeligt så jeg sprang ligeledes pullovers over.

Jeg har ikke fået kørt dødløft de sidste par gange, men jeg overvejer at forsætte single cyklussen og så køre dødløft hver anden gang i stedet for squat.

Har mødt mette b-skaal på arbejdet og diskuteret rotator cuffens mysterier, håber at få kæbet den lidt mere med hende så vi kan få gang i noget MOL sladder. Gælder også dig Tulle når jeg engang finder ud af hvem du er :wink:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Drønhård skoledag :innocent: med fremvisning af noget klippearbejde fra en gammel western-serie = to timers ren afslaping fra 11 - 13 og resten af dagen fri :4thumbup:

Træning i TSK onsdag 27/10 - 2004

HST + Dødløft cyklus

Tid: 1700-1815

Soundtrack: Det var som at være tilbage i LVK da Zoa havde bikset noget spade sammen. Sådan der :smilerock:

Folk: The ATP Crew der fik pump på patten :4flex:

Efter moden overvejelse :dry: har jeg fundet ud af at det er på tide at komme i gang med noget dødløft igen efter en pause på ca. tre uger hvor jeg har været for doven. Derfor er onsdag dødløft dag fra nu af.

Skrå DB bænkpres (ss1)

3 x 8 @ 30

Ok, men den var hård at supersætte med:

Laterals og rear laterals (ss1)

4 x 12 @ 6,25 og 5

Den skal ikke have mere af hensyn til skulderen lige nu.

Dødløft (ss2)

10 x 3 @ 120 - 45 sekunders pause

Jeg havde gode erfaringer med 10 x 3 í foråret så den bliver kørt på dødløften det næste stykke tid. Jeg startede let i dag med ca. 65% af 1 RM.

Calf press (ss2)

4 x 14 @ 100

Yates rows (ss3)

3 x 7-8 @ 72,5

Rimelig let, med det kunne mærkes i lænden at den havde fået lov at arbejde lidt igen.

Rotator cuff (ss3)

3 x 15 @ 3,75

et sæt straight up et sæt b.o. et sæt liggende på siden. Ingen problemer prøver at øge lidt næste gang.

Chin-ups (ss4)

3 x ~ 7 @ bw

Fin fin, men for saddan hvor er jeg ikke vild med den når jeg bulker

Dips (ss4)

3 x 8 @ bw

Ved ikke hvorfor, men der var ikke så meget at komme efter i den i dag.

BB-curls (ss5) - smalt greb

3 x 8 @ 40

Lidt cheat på de sidste par reps, men et ordentligt pump i underarmene.

Dragon Flags (ss5)

3 x 4-5

Pull-overs (ss6)

3 x 8 @ 35

Bonus læg (ss6)

2 x 20 @ bw

Den fik lige lidt ekstra fordi LungBrush siger at jeg ikke træner den nok :tongue:

God træning, med en svedproduktion der kun opnås ved masser af dødløft, og så kan jeg ellers konkludere at problemet ved at være tilbage på nettet er at der bliver brugt alt for meget tid på MOL...

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Den fik lige lidt ekstra fordi LungBrush siger at jeg ikke træner den nok  :tongue:

God træning, med en svedproduktion der kun opnås ved masser af dødløft, og så kan jeg ellers konkludere at problemet ved at være tilbage på nettet er at der bliver brugt alt for meget tid på MOL...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, for hvis der er noget jeg ved noget om, så er det sq lægtræning !!!! Så meget at jeg glemte at logge det i min første HST træning :crybaby: ... :laugh:

Ellers ok. bunke du fik rykket igennem der!! Godt stil med at få dødløften ind igen, tror også jeg skal passe på at jeg ikke glemmer det helt!!

Link to comment
Share on other sites

Ellers ok. bunke du fik rykket igennem der!! Godt stil med at få dødløften ind igen, tror også jeg skal passe på at jeg ikke glemmer det helt!!

Jeps, 12 øvelser på en time og et kvarter. Det går hurtigt når man supersætter og kører i den nemme HST ende. Når jeg kommer lidt længere frem plejer det gerne at tage omkring to timer.

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK søndag 31/10 - 2004

HST

Tid: 1130-1300

Soundtrack: Godt med AC/DC og Rammstein.

Folk: :raisebrow:

Efter at have været til fest fredag, med lidt for mange genstande og derfor manglende træning lørdag, blev der presset en omgang ind i dag søndag. Jeg lagde ud med fem minutters opvarmning på cyklen og så hurtigt videre til:

Squat (ss1)

3 x 8 @ 102,5

Rigtig god power på squatten her til formiddag. Der var til mere

Laterals og rear laterals (ss1)

4 x 15 @ 6,75

Kørte fint, og da jeg var færdig med sidste sæt sagde en af de to gutter der kørte vægtløftning ved siden af at min trænig var lidt utraditionel. Jeg spurgte hvad han mente og han svarede at det så godt ud og at han godt kunne lide folk der stod op med vægtene og kørte frivægte. Min træning er med andre ord så traditionel at den er utraditionel i LVK :laugh:

Bænkpres (ss2)

1 x 6 @ 82,5

2 x 5 @ 82,5

1 x 4 @ 82,5

Min bænk er sjældent særlig god om formiddagen. Således heller ikke i dag. Jeg ramte for første gang et antal gentagelser under 7 og derfor røg der et ekstra sæt på

Calf press (ss2)

3 x 14 @ 110

Yates rows (ss3)

3 x 7-8 @ 72,5

Fin, fin. Mere på næste gang.

Rotator cuff (ss3)

3 x 10-15 @ 3,75

et sæt straight up et sæt b.o. et sæt liggende på siden.

Military (ss4)

3 x 7 @ 45

Det var godt at give den lidt pause i onsdags. Klart bedre end sidst.

Chin-ups (ss4)

3 x ~ 7 @ bw

Den var som sædvanlig lee', men alligevel ok i dag.

Dips (ss5)

3 x 10 @ bw

Ez-curls (ss5)

3 x 10 @ stang + 30

Godt med cheat på de sidste.

Dragon Flags + Floating crunches (ss6)

2 x 4 DF og så gad jeg ikke det mere så den fik et sæt

1 x 10 FC @ 10 kg for afvekslingens skyld

Pull-overs (ss6)

3 x 6 @ 37,5

Herefter var musikken så god at jeg blev nød til at blive og køre lidt pinch-gripping for at få slutningen med, og så ellers hjem tilde gamle og protte den aw.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Min træning er med andre ord så traditionel at den er utraditionel i LVK 
:crybaby: Ja det er sq lidt trist ... folk kører generelt så skidt stil og så fucked up programmer at man kun kan undre sig ... :crazy:
Herefter var musikken så god at jeg blev nød til at blive og køre lidt pinch-gripping for at få slutningen med

:4thumbup: Du er for sej Q!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK mandag 1/11 - 2004

HST

Tid: 17-1840

Soundtrack: Zoa havde endnu engang en gang mædl med.

Folk: Zoa og Anyone

Ny cykel er indkøbt og den er slet ikke så tosset. Rullebremse bagpå og fint skal det være, men så er jeg tilgengæld også 5100 kr. fattigere. Det var så den SU... :dry:

Da jeg ankom var ATP-crewer aka PAT-crewet :tongue: i gang med box-squat så jeg fik taget min box-mødom med lidt:

Box squat med kæder á 50 kg(ss1)

1 x 8 @ 70 + kæder

1 x 8 @ 80 + kæder

1 x 8 @ 90 + kæder

1 x 5 @ 100 + kæder

Tror nok det var sådan selvom jeg ikke er sikker på at den endte så højt. Mener dog at jeg startede på 70 og øgede med 10 for hvert sæt... :raisebrow:

Laterals og rear laterals (ss1)

4 x 15 @ 6,75

Bænkpres (ss2)

3 x 6 @ 82,5

1 x 5 @ 82,5

Ok i dag, der var til lidt mere, men bænkede også i går, så det var vist passende.

Calf press (ss2)

4 x 14 @ 110

Yates rows (ss3)

3 x 7-8 @ 75

Stadig masser af power. Lidt cheat på de sidste reps

Rotator cuff (ss3)

3 x 10-15 @ 3,75

et sæt straight up et sæt b.o. et sæt liggende på siden.

Chin-ups (ss4)

4 x ~ 5-6 @ bw

Lee'...

Dips (ss4)

3 x 10 @ bw

Ikke meget gang i den. Jeg er vist ved at blive for fee til kropsvægtsøvelser :laugh: blev vist kun til 6 reps i sidste sæt

Ez-curls (ss5)

3 x 10 @ stang + 30

Havde ikke overskud til at cheate særlig meget da de små tsk piger ikke kunne holde gæddaren ud mere og derfor havde skiftet til noget godnatmusik. Det ramte hårdt og jeg var lige ved at tage en lur :sleeping:

Pull-overs (ss5)

3 x 8 @ 35

God power i den i dag til gengæld.

Dragon Flags (ss6)

3 x 5

Ok stil i dag

Bonus læg (ss6)

2 x 25 @ bw

Masser af energi i starten af dagens træning, men jeg gik lidt ned med flaget til sidst. Det var til gangæld en fornøjelse at se Zoa og Anyone brænde deres CNS ned til grunden med 11 sæt box squat efterfulgt af en gang gummistik dødløft.

Jeg overvejer lidt at begynde på noget kreatin, men skal lige høre lidt erfaringer først.

- Ride the big one -

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK onsdag 3/11 - 2004

HST + Dødløft

Tid: 17-1830

Soundtrack: 100 fm :dry:

Folk: Anyone + Zoa

Så er den lumre julesteming ved at sprede sig i TSK og det blev fejret med en gang afbrænding af patværket især. Dog blev der lagt fra land med:

Dødløft:

10 x 3 @ 125 pause 45 sek

Vægten var let og Kim Dahl rettede lidt på min teknik. Jeg skal spænde mere i maven så jeg får en større kraftoverførsel fra start af. Lyder rimeligt. Desværre manglede jeg kun et sæt på daværende tidspunkt, så det bliver næste onsdag der bliver leget med det for alvor.

Laterals og rear laterals (ss1)

1 x 15 @ 2,5

4 x 15 @ 6,75

Calf press (ss1)

4 x 12 @ 110

Skrå DB Bænkpres (ss2)

4 x 5 @ 35

Har altid talt udfløftet med i skrå bænk så jeg gik helt kold da jeg talte "fire" inde i hovedet og Anyone og Zoa der spottede sagde "tre! - Kom nu en mere" :laugh: Det blev til ca. fem i alle sæt med et par fåååårced ind imellem. Det er måneder siden jeg har fået fåååårced i den så det var sku' lækkert og egentlig kun fordi Anyone så helt slukøret ud efter første sæt "Ingen forced?" :laugh: '

I øvrigt første gang jeg har kørt med 35'erne så det er jo fint. Men så var patten og triceps også brændt aw og jeg fik ovenikøbet et godt pump i underarmene af at stabilisere.

Yates rows (ss3)

3 x 7-8 @ 77,5

Har øget den med 2,5 de sidste par gang, men den kører stadig fint. Måske jeg bare cheater mere og mere :innocent:

Dips (ss3)

3 x 6 @ bw

Der var ikke meget kraft tilbage i presseværket så det blev en sølle omgang.

BB-curls (qs1)

3 x 8 @ 40

Jeg begyndte egentlig at køre den for at får det inderste ´hovede af biceps mere med, men den er ikke god for mine underarme så jeg går tilbage til ez eller db-curls næste gang.

Pull-overs (qs1)

3 x 8 @ 35

Kørte fint, men den var tung til sidst.

Dragon Flags (qs1)

3 x 5

Her blev der fortalt lumre TSK anekdokter fra svundne tider. Jeg kan desværre ikke komme nærmere ind på indholdet af hensyn til børn og unge :wink:

Bonus læg (qs1)

2 x 25 @ bw

Jeg sluttede af med noget så lækkert som et quadruple sæt. En ting der køres alt for sjældent.

- Ride the Big One -

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK fredag 5/11 - 2004

HST

Tid: 1640-1830

Soundtrack: ?

Folk: Anyone, Zoa, ptpoul og Tulle

Da jeg kom til TSK var ingen ringere end ptpoul på sættet og få minutter senere dukkede Tulle op og fyrede den af med en masse squat. Der blev kæbet til den store guldmedalje så træningen tog lidt længere end sædvanlig.

Squat (ss1)

3 x 8 @ 105

Rimelig med power så den få lidt mere næste gang.

Laterals og rear laterals (ss1)

1 x 15 @ 2,5

4 x 10 @ 7,5

Første gang med 7,5'ere i lang tid, men skuldrene fandt sig i det.

Calf press (ss2)

4 x 12 @ 110

Bænkpres (ss2)

4 x 6 @ 85

Fik lige en enkelt fårced på sidste rep (det er ved at blive en vane at forcere patten) og pædagoisk støtte af ptpolle.

Yates rows (ss3)

3 x 7 @ 80

Så begynder den at være tung, men den kører stadig godt.

Rotator cuff (ss3)

2 x 15 @ 3,75

Glemte sidste sæt liggende...

Military (ss4)

4 x 5 @ 45

Chin-ups (ss4)

4 x 5-6

Bakanaliske undersøgelser viser at der generes mere hypertrofi hvis teknikken studeres indgående i spejle el. lign. under udførelsen. Så det neværdigede jeg mig til at gøre. Hvilket medførte en del respekt fra diverse SL'ere :innocent::tongue::wink:

Dips (ss5)

3 x 10 @ bw

Ez-curls (ss5)

3 x 8 @ 35 + stang

Drengene råbte på cheat curls og det fik de. De sidste par reps blev med så meget svaj at ryggen er vandret :laugh: Poul gav den efterfølgende gas med cheat curls der blev til clean curls. God stil og hans månedlige bicepstræning :tongue:

Pull-overs (ts1)

2 x 8 @ 35

Dragon Flags (ts1)

3 x 5

Bonus læg (ts1)

2 x 25 @ bw

En god træning med masser af snak, og altid rart at få hilst på nye mennesker herinde fra. Lummer steming i TSK som sædvanlig :biggrin:'

- Ride the Big One -

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK mandag 8/11 - 2004

HST

Tid: 1800-1950

Soundtrack: Radio

Folk: Anyone og Cilius

Efter at have sovet alt for længe og derfor spist morgenmad klokken 12 og frokost klokken 17 var der lagt i ovnen til en omgang træning.

Squat (ss1)

4 x 7 @ 107,5

Prøvede at spænde mere op i maven på de sidste tre sæt efter at først sæt var endt i noget Good-morning agtigt noget...

Laterals og rear laterals (ss1)

1 x 15 @ 2,5

4 x 10 @ 7,5

Prøver at kombinere med lidt craw' laterals for hyggens skyld.

Calf press (ss2)

4 x 12 @ 110

Bænkpres (ss2)

4 x 5 @ 87,5

Fik hjælp af Cille, der satte fingrene på i første og tredie sæts sidste rep og gav en rigtig fårced til sidst. Nød i øvrigt sikkert godt af den sene frokost

Yates rows (ss3)

1 x 10 @ 70

3 x 7 @ 80

Rotator cuff (ss3)

3 x 10 @ 3,75

Military (ss4)

4 x 5 @ 47,5

Kørte udmærket i dag.

Chin-ups (ss4)

4 x 5-6

Dips (ss5)

3 x 10 @ bw

Ez-curls (ss5)

3 x 8 @ 35 + stang

Floating crunches

1 x 10 @ 15

Der var ikke rigtig energi til mere, så jeg luskede hjemad. Hyggelig træning hvor der blev kæwet en del.

Jeg er så småt begyndt at overveje hvad menuen skal være efter HST'en, og jeg overvejer at hoppe på noget wsb inspireret (ATP?), eller måske det bare skal være noget freestyle 5 x 5. Under alle omstændigheder skal det være noget der giver noget styrke.

Link to comment
Share on other sites

Ahh... Så tror jeg at jeg er med, men det gik jo stærkt så næste gang må du bare agere hjælpeløs motionist. Så har jeg en grund til at afbryde al instruktion og komme ilende for at kæbe den...  :4thumbup: 

Du skal ikke blive overrasket hvis jeg står og agerer hjælpeløs når jeg squatter i morgen aften :tongue: Må jo have tjekket stilen inden jeg begynder at sætte vægt på :wink: Og lidt :blahblah: går jeg heller aldrig af vejen for :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke blive overrasket hvis jeg står og agerer hjælpeløs når jeg squatter i morgen aften  Må jo have tjekket stilen inden jeg begynder at sætte vægt på  Og lidt  går jeg heller aldrig af vejen for

Det glæder jeg mig til. Når du nu har styrkeløfteriet på plads skal du jo også snart lære at lave træstamme løft så du kan stille op til stærkkvinde komkurrencerne :wink:

Ses i morgen (læs: i dag) aften :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det glæder jeg mig til. Når du nu har styrkeløfteriet på plads skal du jo også snart lære at lave træstamme løft så du kan stille op til stærkkvinde komkurrencerne :wink:

A hva skal jeg??? :eh::hmmm::nonono::laugh:

Lad os nu tage en ting af gangen :tongue:

Ses i morgen (læs: i dag) aften  :smile:

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK onsdag 10/11 - 2004

HST

Tid: 1800-1930

Soundtrack: Radio

Folk: Anyone og Zoa aka "Doctor Love Swing" :banana3:

Jeg stod tidligt op i dag i et forsøg på at flytte min døgnrytme lidt så jeg bliver træt før klokken tre om natten, men lur mig om jeg så ikke blev træt allerede 1430 og tog en to timers lur :sleeping: Så meget for den idé... Efter luren røg jeg af sted til TSK og startede med:

Dødløft

10 x 3 @ 130

Nemme nok, men jeg skal koncentrere mig noget mere om at spænde i maven.

Skrå bænk(ss1)

4 x 5 @ 35

Blev vist kun til fire i sidste sæt da jeg under store protetser insisterede på ikke at fååårcere på patten igen i dag. :laugh:

Calf press (ss1)

4 x 12 @ 110

Laterals og rear laterals (ts1)

1 x 15 @ 2,5

4 x 10 @ 7,5

Rotator cuff (ts1)

2 x 10 @ 3,75

Knasede lidt i skulderen...

Yates rows (ts1)

4 x 6 @ 82,5

De sidste par reps blev der cheated lidt på så det blev lidt power shrug agtigt

Military (ss2)

4 x 5 @ 47,5

OK

Chin-ups (ss2)

4 x 5-6

Efter at have set Zoa lave pull-ups med elastikker, så det lignede en mellemting mellem en babygynge og en love swing, var scenen sat, men jeg holdt mig til mere konventionelle metoder... :biggrin:

Dips (ts2)

3 x 6 @ bw

Ikke møj at komme efter...

DB-curls (ts2)

3 x 8 @ 20

Dragon Flags (ts2)

3 x 5 @ bw

Meget strict i dag.

Endnu en lummer gang træning med lige dele kæwe og løfteri. Jeg regner med at køre to uger mere på HST'en, med negativer fra på mandag og så ellers deloade og hoppe på noget wsb.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

g stod tidligt op i dag i et forsøg på at flytte min døgnrytme lidt så jeg bliver træt før klokken tre om natten, men lur mig om jeg så ikke blev træt allerede 1430 og tog en to timers lur  Så meget for den idé.
:laugh:
Efter at have set Zoa lave pull-ups med elastikker, så det lignede en mellemting mellem en babygynge og en love swing, var scenen sat, men jeg holdt mig til mere konventionelle metoder...

:laugh::laugh:

Ja den lumre tendens er der sq' ikke noget at sige til så -

Btw: ingen faarced???!! Man bliver ikke grovlee' uden EEEEEEEEN TIL!!!!! :4thumbup: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK søndag 14/11 - 2004

HST

Tid: 1400-1530

Soundtrack: AC/DC

Folk: :unsure:

Efter bytur både fredag og lørdag, dog lørdag uden alkohol, men alligevel sent hjemme røg jeg i LVK efter at have været vågen i en time og der var klokken så blevet 14. Det var med andre ord en morgentræning.

Squat (ss1)

4 x 5/4/4/4 @ 110

Fire reps i de tre sidste sæt. Der var ikke meget power i dag.

Laterals og rear laterals (ss1)

1 x 15 @ 2,5

4 x 10 @ 7,5

Calf press (ss2)

4 x 12 @ 110

Bænkpres (ss2)

4 x 4/3/3/3 @ 90

Den var ikke helt god. Jeg vågnede lørdag med en øm skulder og den kunne også mærkes søndag morgen, men der var intet at mærke under bænken. Og så fik jeg uddalt en masse fårced til en fyr der kørte imellem. På det sidste sæt fik han hjælp fra første rep, men kørte alligevel 4. God stil, der :4thumbup:

Yates rows (ss3)

4 x 5 @ 82,5

Den var god i dag.

Rotator cuff (ss3)

3 x 10 @ 3,75

Kunne mærkes i den venstre skulder på den ufede måde, men kun på de første par reps.

Military (ss4)

4 x 5/4/3/3 @ 50

:dry: Lidt problemer med skulderen her.

Chin-ups (ss4)

4 x 9/5/5/5 @ bw

Jeg tror at grebet er smallere i LVK end det jeg plejer at benytte i TSK, den var i hvert fald væsentlig nemmere end normalt.

Dips (ss5)

3 x 10 @ bw

Ez-curls (ss5)

3 x 8 @ 35 + stang

Floating crunches (ts1)

3 x 10 @ 10

Seated calf press (ts1)

2 x 20 @ 35

Butterflies (ts1)

1 x 10 @ 15

1 x 10 @ 22,5

Dene øvelse er et biceps eksperiment indspireret af gymnasters træning. Vi får se om den giver noget. Umiddelbart virker den ikke som den store åbenbaring... :raisebrow:

En fin træning. LVK søger ansvarsbevidste medlemmer til at tjekke om dem der træner er medlemmer og til at være efter folk, der ikke rydder op. Jeg overvejer at melde mig, men træner der nok for sjældent til at blive valgt. Jeg tog dog forskud på tjansen og opdragede på et par fyre (medlemmer?), der ikke magtede at rydde op efter at have brugt mr. Smith.

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK onsdag 17/11 - 2004

HST

Tid: 1715-1830

Soundtrack: :unsure:

Folk: Zoa + Anyone

Jeg drattede om på sofaen da jeg kom hjem fra skole og vågnede da en af mine ¨venner ringede for at minde mig om at der var fodbold hos ham. Jeg var derfor i enormt dårlig tid og det blev en hurtig træning.

Dødløft

10 x 3 @ 135

Fin, men mangler stadig mere opsænd i maven og at sænke vægten langsommere.

Bænk: (ss1)

4 x 4/4/4/3 @ 90

1 x 5 @ 60 SL stil

Anyone var så forskrækket over min bounce press stil at han blev nød til at rette på min teknik. Derfor fik jeg en intro til SL stil der førte til en helt anden måde at løfte på og krampe i baglårene... :laugh: Jeg skal helt sikkert tage mig sammen med hensyn til stilen, men jeg tror nu lige at jeg kører HST'en færdig med min gamle bounce stil. Der er kun fire træninger endnu.

Calf press (ss1)

4 x 10 @ 120

Yates rows (ss2)

4 x 5 @ 82,5'

Godt med cheat

Laterals (ss2)

2 x 10 @ 7,5

Dips (ss3)

2 x 10 @ bw

Chins (ss3)

2 x 5 @ bw

Som sagt en hurtig træning, da jeg skulle videre og se fodbold.

Jeg har i øvrigt meldt mig som bussemand i LVK, men har ikke fået svar endnu.

- Ride The Big One -

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share