Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Jørgen: jeg kører dem som vi lærte det i militæret, relativt hurtigt ned, til armen er mindst 90 grader (typisk med brysten en 5-6 cm over gulvet) og så hurtigt op. Kører dem i en hurtig rytmisk facon.

Stort set det samme her - i starten kommer jeg ofte ned og røre med brystet, men det lærer man hurtigt at lade være med :laugh:

Testede lige tempoet, og det var ca 1 sek pr rep, uden at det virker jappet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Los.. Så kan vi f.eks battle i pushups med brystet til gulvet med benene oppe på en skammel..den er god!

dagens DOMS: brystet, no suprise, ren AV!.. skulder og triceps..overraskende lidt. Men Abs er ristede :blink: Man kan godt mærke at de har holdt spændingen i lang tid i går!

Link to comment
Share on other sites

Los.. Så kan vi f.eks battle i pushups med brystet til gulvet med benene oppe på en skammel..den er god!

dagens DOMS: brystet, no suprise, ren AV!.. skulder og triceps..overraskende lidt. Men Abs er ristede :blink: Man kan godt mærke at de har holdt spændingen i lang tid i går!

Hvad med lats?

Link to comment
Share on other sites

DBM..Enarms er lidt svært når man er et stort skrummel som mig..men det kommer!!! Det kommer!

Max..lats er okay, nærmest bare tighte og "glade" , men traps er også dejligt ømme

Fightergirl: Næste må vel være at nå 100 reps pushups i stræk..og komme op på 10 chins i god stil igen. samt få kampvægten ned fra de 108 til 100.

Link to comment
Share on other sites

Dagens korte Gym omgang:

Chins:

3,3,4,4,5,3,2

(stadig tung i æ røv!)

Zercer squat:

5r med 50kg

5r med 58kg

5r med 66kg

5r med 72kg

Feet elevated pushups (på 70 cm bænk)

20,20,20,20

(den var FEEEEEE)

bent rows:

2s*12r med 72kg

2s*10 r med 86 kg

Static chin holds ( med 90 grader mellem underarm og overarm)

10 sek, 15 sek, 17 sek. Puuh, den er hård!!!

ved ikke om det er mig der er snerpet, men mens jeg trænede kom en ung mor ind med 2 børn, den ene var vel ca 8-10 mdr (kravle stadiet) mens den anden var omkring 3. Hun gik så i gang med at træne mens børnene vimsede rundt i gymmet (den mindste kravlede)

det var jeg altså ikke særligt tryg ved. Jeg kan ikke lide at stå med tunge vægte når der kravler små børn på gulvet.. men er det bare mig der er snerpet, eller er det OK at sige noget i sådanne tilfælde? En af ungerne var tæt på at få armen ind i de bevægelige dele på elipsetræneren mens hun stod og arbejdede der....

Link to comment
Share on other sites

Dagens korte Gym omgang:

ved ikke om det er mig der er snerpet, men mens jeg trænede kom en ung mor ind med 2 børn, den ene var vel ca 8-10 mdr (kravle stadiet) mens den anden var omkring 3. Hun gik så i gang med at træne mens børnene vimsede rundt i gymmet (den mindste kravlede)

det var jeg altså ikke særligt tryg ved. Jeg kan ikke lide at stå med tunge vægte når der kravler små børn på gulvet.. men er det bare mig der er snerpet, eller er det OK at sige noget i sådanne tilfælde? En af ungerne var tæt på at få armen ind i de bevægelige dele på elipsetræneren mens hun stod og arbejdede der....

De unger har da INTET at gøre der!

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning...

Tabata pushups:

27,17,16,12,14,10,10,10

116 pushups på 4 minutter..det tager ved.

Ian Kings one leg squat (bagerste ben på bænk bagved)

70b2.jpg

For at styrke min balance på 1 ben (der sutter for vildt..) hvis jeg en dag skal have lært pistols. Fokus på Laaaangsomt ned og sture balancen

5*5* kropsvægt

Overhead goodmornings (med 8 kg bodybar.. startende som overhead squat og så ned i en arched back goodmorning..stadig med strakte arme..)

3s*5r

prone bridges:

1:10

1:15

single leg partial squat fra Box

2s*10 reps, med 10 sekunders pause i bunden af øvelsen ved hver rep... kan godt mærkes i æ lår!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Efterhånden bliver patværket jo konditioneret til det..og min mængde af "centertræning" for patværket er vel max en 6-7 sæt om ugen.. havde jeg f.eks kørt Sheiko eller andet i den stil ville jeg ikke køre pushups i den stil. Før min nakke er 100% begynder jeg ikke på tung bænk igen..til den tid er det helt klart noget andet.

og ..116 pushups er ikke en særlig workload :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efterhånden bliver patværket jo konditioneret til det..og min mængde af "centertræning" for patværket er vel max en 6-7 sæt om ugen.. havde jeg f.eks kørt Sheiko eller andet i den stil ville jeg ikke køre pushups i den stil. Før min nakke er 100% begynder jeg ikke på tung bænk igen..til den tid er det helt klart noget andet.

og ..116 pushups er ikke en særlig workload :tongue:

Arj okarj, det kan jeg godt se, det er ikke helt min volumen, men jeg er også fanatic :tongue:

Jeg kan huske, du var igang med noget cut på et tidspunkt... Jeg prøver virkelig at få et overblik over hvordan det hænger sammen nu, så jeg forhåbentlig kan få en rigtig sommer-krop :) Jeg kan bare slet ikke overskue at skulle tælle kalorier... Har du nogle gode tips??

Link to comment
Share on other sites

At bede mig om cutting råd er vist som at bede Otto Brandenburg om gode råd til en alkoholfri aften :bigsmile:

¨Men jeg skal selv i gang nu her. :blush:

jeg bruger kost og krop arket (regnearket) og har adgang til en god impedeans måler gennem et af mine jobs, så jeg kan følge lidt med i hvordan det virker..

..og så dropper jeg alt slik/Junkfood.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har problemer med balancen i pistols, kan jeg anbefale, at du bruger en lille vægtskive (fx 5 kg) til hjælp. Nå du står i start position holder du vægtskiven ind til maven. I takt med, at du dykker ned, strækker du så vægtskiven ud foran dig. Så når du sidder i bunden, har du strakte arme med vægtskiven foran dig. På den måde har du noget modvægt og det er (meget) lettere at holde balancen!

Link to comment
Share on other sites

det kommer alt sammen.. har lånt "naked warrior" :bigsmile: Men jeg skal først bare have arbejdet lidt mere med den basale balance på 1 ben..jeg har aldrig været en balance haj, og for tiden er den slet ikke god..

Men tak for rådet, Master DBM, jeg er sikker på at jeg får brug for det (og flere) før jeg bliver en pistols haj! :bigsmile: :4thumbup: :bigsmile:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hjem og være glad! Og så skulle jeg jo prøve en af de her kæmpe NFL burgere som alle har snakket om...

post-566-1137950775_thumb.jpg post-566-1137950800_thumb.jpg

350 gram oksekød, 2 æg, 100 gram cheddar, 130 gram kalkunbacon. 1 L iskold Flensburg Dunkel Pils..

Burgeren har vundet 1 sæt, men jeg går over og kæmper videre med den nu her... det smager hamrende godt, men fuck det er meget!!!

Pis være med burgeren; det dér er en forbandet god øl :wub:

(Lidt sent på den, ja :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Moos..det ER en laber pils!!!

Dagens leg:

1,5 times powerwalk med Barnevognen, 7 K i det mest forrygende klare frostvejr..rart at komme væk fra at se nyheder hele tiden over nettet

derefter, en bid frokost, og så over i Centeret

Godt med høj metal på og så derudaw!!!

a1: Hypers:

15,20,20

a2: Iron Cross:

10 r med 4 kg, 10r med 5kg, 10r med 6 kg

a3: Broomstick twists:

20,25,25

a4: pre stretched crunches:

15,22,25

B1:

Snatch grip dødløft:

5r med 60kg, 3s*3r med 100 kg

(har ikke rørt DL længe..men måske er det ved at være tid igen)

B2: DB stepups til høj boks:

10r med 2*15kg, 10r med 2* 20kf, 5r med 2*27,5kg

(rigtigt hård tilsidst,, men lækker)

C1: Lænde stræk

2 sæt

C2: IT band stretch:

2 sæt

D1: Leg curls:

10r med hele stacken, 12r med hele stacken

D2: Leg extensions:

10r med hele stacken, 12r med hele stacken

E1: yates rows:

3s*10r med 90kg

E2: Incline DB presses:

10r med 22,5 kg, 2s*10r med 37,5kg

F1: rear delt maskine:

12r med 8 blokke, 10r med 10 blokke

F2: Pec dec:

12r med stack, 15r med stack

G1: saxon sidebends:

10r med 5 kg, 10r med 6 kg

G2: Pec stretches

2 sæt

Link to comment
Share on other sites

Moos..det ER en laber pils!!!

Dagens leg:

1,5 times powerwalk med Barnevognen, 7 K i det mest forrygende klare frostvejr..rart at komme væk fra at se nyheder hele tiden over nettet

derefter, en bid frokost, og så over i Centeret

Godt med høj metal på og så derudaw!!!

a1: Hypers:

15,20,20

a2: Iron Cross:

10 r med 4 kg, 10r med 5kg, 10r med 6 kg

a3: Broomstick twists:

20,25,25

a4: pre stretched crunches:

15,22,25

B1:

Snatch grip dødløft:

5r med 60kg, 3s*3r med 100 kg

(har ikke rørt DL længe..men måske er det ved at være tid igen)

B2: DB stepups til høj boks:

10r med 2*15kg, 10r med 2* 20kf, 5r med 2*27,5kg

(rigtigt hård tilsidst,, men lækker)

C1: Lænde stræk

2 sæt

C2: IT band stretch:

2 sæt

D1: Leg curls:

10r med hele stacken, 12r med hele stacken

D2: Leg extensions:

10r med hele stacken, 12r med hele stacken

E1: yates rows:

3s*10r med 90kg

E2: Incline DB presses:

10r med 22,5 kg, 2s*10r med 37,5kg

F1: rear delt maskine:

12r med 8 blokke, 10r med 10 blokke

F2: Pec dec:

12r med stack, 15r med stack

G1: saxon sidebends:

10r med 5 kg, 10r med 6 kg

G2: Pec stretches

2 sæt

Waaauv en feeed træning du har fået fyret af der Blackmoore!! :superman: .. men.. hvis man må spørge fjollet: hvad er snatch grip deadlift? (Jeg holder hænderne "modsat" - er et korrekt greb? ) :blush:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share