Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Thanx champ :4thumbup:

Så har jeg noget der kan underholde mig på sådan en lidt halv-kedelig mandag :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d. 18/4-2006

Så er ferien slut, og skolen starter, dog ingen timer idag, da underviseren er på kursus. Så den stod på prj. istedet.

Jeg kan mærke jeg ikke er på toppen, har problemer med halsen, men ingen hævede kirtler. Jeg var meget i tvivl om jeg burde tage ned og træne idag, men eftersom min temperatur før træning ik' var mere end 37.2 grader C. og at jeg bestemt IKKE kan li' at misse en træning, især ikke under diæt. Så pakkede jeg tasken og tog afsted alligevel:

Bryst:

DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

2x12 @ 34 kg

3x12 @ 36½ kg

Havde slet ikke forventet at poweren var så god, og det føltes egentlig ok...

Low Incline DB Bench Press:

4x10 @ 34 kg

1x10 @ 30 kg

Også fin power her, og stadig ikke de store problemer, dog var halsen noget tørrere nu..

Standing cable flyes:

1x12 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 35 kg

Okay, nu var den ikke god mere..! Kræfterne var der stadig, men det svimlede lidt mellem sættene og energien var på lavpunktet. Jeg besluttede mig dog for at færdiggøre styrketræningen.

Triceps:

Dips:

5x15 @ BW

Pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 75 kg

Okay.. Jeg må vist bare indse at jeg ikke er :superman: Og at jeg også kan blive syg. :dry: Det er bestemt IKKE tidspunktet jeg skal være syg på lige nu.. :nonono: Jeg har helidigvis kun 1 time imorgen og fri torsdag og en time fredag. Jeg håber virkelig ikke det varer alt for længe..

Temperatur nu: 38.1 grader C.

Og en smule hævede kirtler..!

Husråd modtages med kyshånd..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.

Her får du lige mine husmor-råd:

Når jeg begynder at føle mig lidt syg, står den ekstra vitaminer (B og C primært) og mineraler, ekstra glutamin indtag, samt urte pencil kapsler og echinaforce dråber. Det plejer som regel at hjælpe mig :smile:

God bedring. Jeg håber vi ses på scenen til september :wink:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo: Jepsen, jeg er næsten helt rask igen nu...!

Nu er jeg bare lettere snottet, lækkert! hehe

Utroligt man kan være glad for det hva'? :tongue:

Nå, men jeg vil ikke friste skæbnen for meget, så jeg holder mig hjemme fra træning idag, men så er jeg også klar til at komme afsted igen imorgen..! Altid noget at det kun har betydet 2 missede træninger..! :smile:

Skal dog ind og se Ice Age 2 senere idag..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo: Jepsen, jeg er næsten helt rask igen nu...!

Nu er jeg bare lettere snottet, lækkert! hehe

Utroligt man kan være glad for det hva'? :tongue:

Nå, men jeg vil ikke friste skæbnen for meget, så jeg holder mig hjemme fra træning idag, men så er jeg også klar til at komme afsted igen imorgen..! Altid noget at det kun har betydet 2 missede træninger..! :smile:

Skal dog ind og se Ice Age 2 senere idag..! :4thumbup:

Hey Anders

Kedeligt at du sådan har været syg, men fedt at du er ved at være ovenpå igen :smile:

Det hjælper jo heller ikke noget at du får smittet os andre d. 29, så du må heller pleje dig selv :tongue:

Ice Age 2, er simpelthen griner - klart bedre end den første (og den er jo også vild morsom) Lige før at jeg overvejer at se 2éren igen :laugh:

God fornøjelse med Ice Age og god bedring

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders

Kedeligt at du sådan har været syg, men fedt at du er ved at være ovenpå igen :smile:

Det hjælper jo heller ikke noget at du får smittet os andre d. 29, så du må heller pleje dig selv :tongue:

Ice Age 2, er simpelthen griner - klart bedre end den første (og den er jo også vild morsom) Lige før at jeg overvejer at se 2éren igen :laugh:

God fornøjelse med Ice Age og god bedring

Hey BB.. :smile:

Nu ville det også være ren skandale hvis jeg skulle ligge syg så længe..! :unhappy:

Så lige nu plejer jeg bare lige snuen.. Og hygger lidt i lejligheden..

Jamen hvis i siger den er så god, så holder jeg je rop på det..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 21/4-2006

Sygdommens 4. dag... Jeg var vist lige hurtig nok til at erklære mig helt rask igår.. Jeg er dog rask nok til at fare rundt i lejligheden. Og jeg kunne nok også have bevæget mig ned i centret og trænet. Men har besluttet at lade fornuften vinde, og hvile mig indtil mandag. Jeg vil helst ikke risikere at skulle ligge hele næste uge også! :dry:

Og så skal den sgu også have fuld skrue..! :superman:

Men det var lige det der var at berette om idag..! Nyd weekenden allesammen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Carpediem-tøsen:

Mange tak.. I lige måde..!

Store lee'e Tun:

Thanks..! Ja, jeg syntes heller ikke ligefrem det er nogen fed oplevelse..!

Men i næste uge er jeg tilbage..! :superman:

Nu sad jeg lige og undrede mig over hvorfor du endnu ikke har stillet op...? Kom til at tænke på om du ikke stiller op i år? Var det ikke noget med der var planer om det?

Link to comment
Share on other sites

...Det sucks at være syg :dry:

... det kommer da an på hvem der passer en :1112: :innocent::wink:

Nå... men GOD BEDRING Anders :superman:

Synes sgu altid det er sådan i starten af diæten! Jeg har været nede i 1 uge da jeg startede op for 2 uger siden, jeg ved Karen Louise også er nede i denne uge hvor hun har startet op ... men heller nu end senere :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Mester Tun:

Hehe..! Helt okay der..! Jeg tog beslutningen sidste år, efter jeg havde overstået min 'prøve' diæt op mod sommeren.

Engle-pigen:

Rigtig mange tak..! :smile:

Det kan jo være der er noget i omløb i fitness-verdenen for tiden..? :tongue: hehe..! Men du har ret, hellere nu en senere..! :smile:

CJ er forresten vist også syg... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

... det kommer da an på hvem der passer en :1112: :innocent::wink:

Nå... men GOD BEDRING Anders :superman:

Synes sgu altid det er sådan i starten af diæten! Jeg har været nede i 1 uge da jeg startede op for 2 uger siden, jeg ved Karen Louise også er nede i denne uge hvor hun har startet op ... men heller nu end senere :tongue:

Er det ikke lige tidligt nok for Karen L at begynde diæt? :blink: hun har da rimelig lav bf off -right?

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lige tidligt nok for Karen L at begynde diæt? :blink: hun har da rimelig lav bf off -right?

hæhæ ... tøzen kan sgu ikke vente :nonono:

Så har lavet en aftale med hende om at hun giver den en skalle nu ... og så holder vi hende omkring en 13-15% en måned eller 1½ hvorfor hun så skræller resten af fedtet af i august/september!!

Pigebarnet glæder sig sådan :w00t::w00t:

p.s. Har dog sat hende på VAULT og så ligger hun stadigvæk over 2000 kalorier daglig med en ugentligt spisedag, så regner med at det hele nok skal gå op i en større enhed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Engle-pigen:

Rigtig mange tak..! :smile:

Det kan jo være der er noget i omløb i fitness-verdenen for tiden..? :tongue: hehe..! Men du har ret, hellere nu en senere..! :smile:

CJ er forresten vist også syg... :nonono:

Jeg synes ofte det er ret normalt at se atleter blive syge i starten, ofte er det jo pga. det øgede fokus til træning, den større mængde kredsløbstræning samt hos nogle drastiske kostændinger... det fucker bogstavligt talt kroppen op... så når kroppen først er blevet vant til tingenes tilstand så går alt fint :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share