NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Nope har ikke fået regnet min ligevægtsindtag ud.. hvordan gør jeg det?? eller skal jeg bare ned i centert og hoppe på den elektronisk vægt ?? Overvejer jeg at gøre i morgen tidlig, skal lige se om jeg kan komme så tidlig op.. :sleeping:

Weeee.... Så er det på vej til Boksetræning, der er lige røget lidt havregryn m. rosiner ned så nu er jeg kamp klar :firebounce:

Var bare lige lidt nysgerrig her til morgen, skulle lige se om der var en som fik postet nogle billeder i går aftes.. ti hi.. :tongue:

På MOLs forside er der en stofskifteberegner der kan give dig en rimelig ide om dit ligevægtsindtag. Hvis du spiser det som udgangspunkt i fx et par uger vil du kunne se om du holder vægten. Hvis ikke må du justere lidt op eller ned. Men det giver et meget godt udgangspunkt

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nope har ikke fået regnet min ligevægtsindtag ud.. hvordan gør jeg det?? eller skal jeg bare ned i centert og hoppe på den elektronisk vægt ?? Overvejer jeg at gøre i morgen tidlig, skal lige se om jeg kan komme så tidlig op.. :sleeping:

Weeee.... Så er det på vej til Boksetræning, der er lige røget lidt havregryn m. rosiner ned så nu er jeg kamp klar :firebounce:

Var bare lige lidt nysgerrig her til morgen, skulle lige se om der var en som fik postet nogle billeder i går aftes.. ti hi.. :tongue:

Har vi ikke snakket om det..? Den elektroniske vægt i centret giver desværre ikke noget præcist tal..! Men du kan fange mig på msn en af dagene, så kan vi finde på noget..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Opvarmning 25 min:

skyggeboksning i gadedrengløb, englehop, spurt løb, general opvarmning af arme, nakke osv.. (i løB)!!

Skyggeboksning:

5 omgange @ 3 min

Tekniktræning:

5 omgange @ 3 min

Sparring m. makker Ingen tæsk eller blå mærker i dag:cheer:

3 omgange @ 3 min -

Lidt mere stille og rolig sparring, det betyder altså meget at få en makker der ca. ligger på samme niveau.

Men vi skifter dog i hver omgang, så man hele tiden skal finde nye svagheder hos folk..!! :devil:

Sandsække syretræning: Åhhh for helvede, føler altid mine arme er ved at falde af til den øvelse

24 omgange @ 15 sek (hook/uppercute, og lige stød)

Cirkeltræning:

Den består af vores sædvanlig, mave, ryg, armstræk, chins, englehop, raktionsøvelse, håndvægte..! På tid @ 3 omgange..!!

2.5 times træning FÆRDIG!!!

I aften skal jeg i biffen..! se NYNNES dagbog, og snyde med min kur tror jeg nok at jeg kommer til :blush: (kan man sidde i en biograf uden slik) ?? :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Gode billeder :4thumbup: Din form se god ud allerede :smile:

Den måde I træner på lyder altså noget mere spændende end det jeg har været vant til. Det har været hård træning men med meget lidt variation. Nu er der desværre ikke så mange kampboksere i min klub pt., så det er noget begrænset, hvad jeg får af sparring til at starte på, det gør altså træningen noget kedeligere, hvis man ikke skal sparre hver gang :blink: Det ender nok med, at jeg må komme med nogle forslag til træningen hehe.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Nu er der desværre ikke så mange kampboksere i min klub pt., så det er noget begrænset, hvad jeg får af sparring til at starte på, det gør altså træningen noget kedeligere, hvis man ikke skal sparre hver gang :blink: Det ender nok med, at jeg må komme med nogle forslag til træningen hehe.

Hey Roberto..

Vi er også heldige at vi er et samlet hold som træner sammen, alle med det mål at komme ind til politiet..

Så på den måde kender vi hianden og kan derfor nemt komme til at sparre, og lave små kampe til træningen.

Skulle til at foreslå et sparrings kamp med mig.. men øøhhh jeg ville jo blive slået ned i jorden efter 2 sek :blink::gal: tror jeg holder mig til en af mine trænins makker "wanna-be-wonderwomen" :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Hey Roberto..

Vi er også heldige at vi er et samlet hold som træner sammen, alle med det mål at komme ind til politiet..

Så på den måde kender vi hianden og kan derfor nemt komme til at sparre, og lave små kampe til træningen.

Skulle til at foreslå et sparrings kamp med mig.. men øøhhh jeg ville jo blive slået ned i jorden efter 2 sek :blink::gal: tror jeg holder mig til en af mine trænins makker "wanna-be-wonderwomen" :hehe:

Ja, det må da være en fordel :smile:

Haha det går nok ikke, jeg vejer vist lidt for meget :wink:

Skal til boksning igen i dag, satser på at gennemføre opvarmningen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I aften skal jeg i biffen..! se NYNNES dagbog, og snyde med min kur tror jeg nok at jeg kommer til :blush: (kan man sidde i en biograf uden slik) ?? :hehe:

Ja det kan man faktisk godt..! Selvom det er svært..! :wink: Lykkedes det..? :tongue: Eller er samvittigheden nagende...? :dry:

Ville lige ønske dig god weekend.. Skal man til J-Dag..? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du lyder godt nok ikke som den stereotypiske pige. Fedt du kan tage lidt tæsk og bare smile af det :cooldance:

Du ligger meget arbejde i det fysiske, men for en sikkerheds skyld synes jeg du skal øve dig på de skriftlige prøver også. Jeg har en ven som lige har fået afslag fordi han åbenbart ikke klarede de skriftlige prøver overbevisende nok.

Det skulle efter sigende være nemmere for piger at komme ind på skolen. Politiet skal repræsentere det samfund vi lever i og der er jo ikke så mange kvindelige politibetjente. Men det er altid federe at klare skærene i overbevisende stil :showoff:

Jeg har en del materiale som jeg tror du kan bruge til de skriftlige prøver hvis du er interesseret?

Hey Typen.. :smile:

Var det, det indlæg du tænkte på?? Ja sorry fik vist ikke svaret på forbi vejen.. :blush:

Hmm ved ikke om jeg er så meget anderledes end så mange andre tøser, tænker skam på hvor de blå mærker kommer til at sidde, og om jeg skal i byen et par dage efter.. Ha ha..!!

Jeg kæmper også med de skriftlige prøver, er gået fra 13 fejl i digtat til 7 lige nu, og satser da på at komme ned på 1 fejl.. Har lige en masse dumme vaner, fra folkeskolen der skal rettes lidt op på.. :4slap:

Jeg går pt. på noget for-politiskole hvor vi har undervisning i dansk, almen viden, matematik osv.

Har efterhånden over 300 spørsmål som jeg skal have lært uden af.. *gisp*

Men det kan da godt være at jeg vender tilbage og spør dig af, når jeg mangler lidt ekstra.. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan man faktisk godt..! Selvom det er svært..! :wink: Lykkedes det..? :tongue: Eller er samvittigheden nagende...? :dry:

Ville lige ønske dig god weekend.. Skal man til J-Dag..? :wink:

Aaahhhh... nej jeg faldt i med begge ben.. :blush: 100g bland selv slik, lige ned i mavsen.. :4jumpy:

Well, det er så hele 450kcal også lige ned i mavsen :dry:

Nope skal ikke til julebryg dag.. HELDIGVIS kan jeg ikke lide ØL..!!! Faktisk sjælden Nille hun drikker..:innocent:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING :showoff:

Så er det vist på tide at smide dagens træning ind i loggen..! Den skulle have stået på boksetræning i morges :4boxing: Men da jeg tog lidt før weekendt og på besøg hos en sød fyr :blush: måtte jeg lige finde et center her til aften at brænde lidt krudt af..

Opvarmning LØB:

2 km - tid 13, 50 min

Squat: Kørte dybe squat i dag med få kg.

1set * 10reps @ 26,0 kg (how low can you go!

1set * 8reps @ 31,0 kg

1set * 5reps @ 41,0 kg

Kropshævninger Maskine (sjov maskine, den har jeg ikke i mit center i Århus)

1set * 4reps @ 30 kg + bw

1set * 7reps @ 35 kg + bw

1set * 6reps @ 35 kg + bw

1set * 5reps @ 35 kg + bw

Bænk press:

1set * 10reps @ 21,0 kg

1set * 10reps @ 26.5 kg

1set * 7reps @ 31,0 kg

Cabel Upper back fly:

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 8reps @ 40 kg

1set * 8reps @ 45 kg

1set * 8reps @ 50 kg

1set * 6reps @ 60 kg (Der er noget i vejen med de kg..??? Så stærk er jeg altså ikke..!!) :blink:

Front Pull down (bred greb)

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 6reps @ 30 kg

Lidt mave haløj.

Det blev da alligevel til lidt.. :bigsmile: kunne tydelig mærke at jeg havde holdt en hviledag i går, det glemmer jeg lidt at holde.. og ens krop bliver bare så TRÆT, men nu er der fuld power på igen..

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke selv gået på forskole, men jeg er sikker på at de nok skal ruste dig til prøverne.

Det materiale jeg snakkede om er sikkert noget ala det samme.

Er det ikke noget med at forskolen ikke engang er SU-berettiget?

En af mine kammier ville på forskolen, men han snakkede om at undervisning skulle betales af egen lomme. Intet tilskud, understøttelse eller noget.

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 06/11-05 :showoff:

Var til åres første Julefrokost i mit træningscenter i går aftes :santa2: en mulighed for at snakke og se

nogle af dem man så ofte hilser på mens man træner.. Var meget hyggeligt og stille og rolig for mit vedkommen. Drak kun 2 smirhof ice, og så stod den ellers på vand, Vist ikke så mange andre fitness folk der kunne prale med i går.. hehe :tongue:

Opvarmning cross trainer:

25 min svedning..

Squat:

1set * 8reps @ 31,0 kg Low

1set * 5reps @ 33,5 kg Low

1set * 8reps @ 36,5 kg

1set * 5reps @ 41,5 kg

1set * 5reps @ 51,5 kg

Bænk press:

1set * 10reps @ 16,5 kg

1set * 10reps @ 29.0 kg

1set * 10reps @ 31,0 kg

1set * 6reps @ 31,0 kg

maskine Upper back fly:

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

1set * 8reps @ 40 kg

1set * 6reps @ 40 kg

Front Pull down front (bred greb)

1set * 8reps @ 25 kg

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 7reps @ 35 kg

1set * 6reps @ 35 kg

Dumbel fly (liggende)

1set * 10reps @ 7 kg

1set * 10reps @ 7 kg

1set * 8reps @ 7 kg

Lying chins

1set * 6reps + halv bw Gad vide om jeg nogen sinde lære at tage 8 stk ordenlig..! :huh2:

1set * 6reps + halv bw

1set * 5reps + halv bw

Back extension

1set * 10reps + bw

1set * 10reps + bw

1set * 10reps + bw

mave bøjneinger

60 stk

I morgen tidlig står den atter på boksetræning, ved at være nogle dage siden.. så glæder mig lidt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 07/11 - 05

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Opvarmning 30 min:

skyggeboksning i gadedrengløb, englehop, spurt løb, general opvarmning af arme, nakke osv.. (i løB)!!

Skyggeboksning:

5 omgange @ 3 min

Sparring m. makker

5 omgange @ 3 min -

Nogle gode sparings runder.. men der kom sku lige en Uppercut og ramte mig lige på læberne, så sidder lige nu med nogle læber som selv Angelina Jolie ville være misundelig over.. :laugh:

Sandsæk teknik træning

5 omgange @ 3 min

Sandsække syretræning: Den træner, putter flere og flere omgange på..!! :wacko:

24 omgange @ 15 sek (hook/uppercute, og lige stød)

Cirkel træning 3 omgange af halv max :devil:

Der var en spasser fra gruppen som kom til at sige høj at vi ikke have undervisning bagefter træningen.. Så han tilføjede lige lidt ekstra træning. Jeg var så smadret, det kan ikke anbefales at stryketræne dagen før sådan en omgang..!! 2,5 timers træning..!

Link to comment
Share on other sites

Så lige dine flotte billeder - rigtig god grundform i forhold til din korte trænings erfaring. Der er helt klart rigtig gode udviklingsmuligheder...............Bare klø på. :4thumbup:

Hey Mr Bond.. :smile: Tak tak.. Men har nu trænet lidt inden jeg begyndte at føre log, bare ikke rigtig noget seriøst.. Så kan man jo kun håbe at min grundform udvikler sig stille og rolig. Har ikke ønsker om at blive stor bare trimmet og stærk så jeg tager politiprøverne som en leg en dag.. :shades:

Er det ikke noget med at forskolen ikke engang er SU-berettiget?

En af mine kammier ville på forskolen, men han snakkede om at undervisning skulle betales af egen lomme. Intet tilskud, understøttelse eller noget.

Hey Typen.. Jo desvære er forskolen ikke SU-berettiget.. Og mange betaler også ud af egen lomme, og andre som har været så kloge i sin tid at melde sig ind i en fagforening overtaler dem til at betale lortet.. :tongue:

Hvad har din ven så gjort istedet?

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 04/11-05 :showoff:

LØB: løbebånd

2 km - tid 13, 50 min

FREDAGS TRÆNING 08/11-05

LØB: Århus løbebane

2 km - tid 12.30 min - minus 1 min 20 sek.. :cooldance:

Det gik stille og rolig men er stadig ret så utilfreds med tiden og længden!! :sneaky2:

Syntes det er hårdt at løbe, dage efter en hård træning.. syntes jeg læste et sted tror det er "typen" som nævte at det ikke er godt at squatte eller styrketræne ben hvis man vil være hurtig løber?? Kan da godt mærke at de er godt ømme fra træningen i går.. MEEENN tror nu det er min løbekondi der halter.. hehe :blush:

Link to comment
Share on other sites

- 1 min og 20 sec.. Det er da en fremgang der kan tages at føle på :smile: Og så kun på en uge,. hvis jeg ikke tager meget fejl...Det kan du sq godt være tilfreds med..

Mht. til bentræning og hurtighed på løbebanen.. Så tror jeg nu sagtens det kan kombineres, jeg tror han har ment, at hvis du træner (vægte) eller løber, i dage lige op til hinanden, så kan du skade din restitution.. Har ikke hørt du skulle blive en dårligere løber af at få større benmuller :smile: Correct me if im wrong !

Har du nogensinde set en 100 meter løber med tynde hjul :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pernille

Med hensyn til at træne ben og løbe, så kan jeg fortælle dig at jeg aldrig har løbet så godt og hurtigt som efter jeg er begyndt at squatte og dødløfte.

Jeg har fået meget mere overskud på bakkerne og det er faktisk aldrig mine ben, men derimod mine lunger der siger stop på løbeturene. Og jeg er altså overbevist om at det er pga den tunge styrketræning.

Til gengæld tror jeg temmelig sikkert ikke at løberiet gør noget positivt for styrketræningen. Men hvis løb har førsteprioritet så synes jeg bestemt bare du skal kaste dig ud i begge dele

God træningsfornøjelse

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Granhof

Jeps er også ganske tilfreds selv.. men har langt mærke til at jeg løber hurtiger udenfor end på løbebånd så det er nok lidt snyd.. :hehe: men godt ser det ud..! løb er vel løb.. he he

Og jeps har lidt et problem med at få hvile til hjulene, syntes altid de er lidt små ømme.. :unhappy:

Camilla heysa Runner girl..

Lyder super at du har positiv erfaringer med at styrketræne ben og løb.. :4thumbup: jeg vil nemlig helst ikke skippe min squat og resten af bentræningen.. ellers får jeg jo aldrig Baller af stål..!:devil::laugh:

Både styrketræning og løb har lige store piroritet, da jeg har en del fysiske krav som også kræver muller.. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 09/11 - 05

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Opvarmning ? min:

Aaahh vi havde en latterlig kort, og ikke særlig hård opvarmning i dag ved ikke lige hvad der skete..! :hmmm:

Skyggeboksning:

5 omgange @ 3 min

Sparring m. makker

4 omgange @ 3 min -

I ringen - Sparring m. træner : Uuuhh.. det var sq sjovt, men han er sindsyg svær at komme ind og ramme. SÅ stå dog stille MAND!! .. :laugh:

Sandsæk teknik træning

5 omgange @ 3 min

I ringen - plethansker m. træner

Fuck fuck.. han var vild i dag blev jagtet rundt og fik sq flere smæk med de fucking plethansker som man samtidlig skulle være klar på at gi smæk, når de kom op.. Pustede som et andet damp lokomotiv !! :gal:

Men får som regel altid ros, når vi køre denne øvelse.. Teknik det er sq noget der dur, plus der er ved at komme power på mine slag..! :4thumbup:

Sandsække syretræning: Ret sjovt i dag.. da Louise og jeg gav dans og sang som opmundring i de 15 sek når den anden gav fuld skrue..!! :cheer: :cheer:

24 omgange @ 15 sek (hook/uppercute, og lige stød)

Cirkel træning 3 omgange af halv max

Vi var ikke så mange idag, så vi fik rimlig meget fokus af træneren i dag.. total fedt! Og tjaa ved ikke lige hvad jeg skal syntes om hans nye forslag med at køre boksetræning hver dag om formiddagen fra næste uge af..!!? Hvad så med mit styrketræning og løb..?? :weight_lift: :confused: går da helt kold..!!

Nå 150 g tun og et par tomater skal ned i sækken.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Camilla heysa Runner girl..

Lyder super at du har positiv erfaringer med at styrketræne ben og løb.. jeg vil nemlig helst ikke skippe min squat og resten af bentræningen.. ellers får jeg jo aldrig Baller af stål..!

Det jeg skrev var at styrketræning af ben er kanon hvis du vil være hurtig!

Jeg må desværre melde ud at jeg ikke squatter/dødløfter intents mere, da det for mit vedkommende skader mit løb.

IMO er store benmuller gode på en 100m bane men absolut ingen fordel når der skal løbes 2400 meter!

Se på 100m løbere... de er store og muskuløse. Det er fordi de skal have power i benene til at eksplodere afsted på de få meter de skal løbe.

Se derimod på 800m løbere (eller langdistance løbere) de er spinkle og har tændstikben. Det er fordi de skal være udholdende.

Ang. min kammi som ikke kom ind... han bliver på sit nuværende arbejde og søger ind senere.

Fantastisk forbedring af din løbetid ellers!!

Jeg fandt ud af, da jeg var ved at være i god form og ikke rigtig synes at der skete så meget mere med kondien (da det begyndte at gå meget langsomt frem) at jeg bare skulle presse mig selv mere.

De gange jeg testede min tid på en cinderbane var jeg ved at falde død om nogengange, men sagde til mig selv at næste runder BARE SKULLE være hurtigere. Det samme med næste runder osv. Det kom der nogle pænt gode tider ud af!

Selv om man tror man kører på grænsen, har man sgu altid lidt mere..

God træning :cooldance:

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

Heysa Typen

Kan godt se din pointe lidt. og de kan da også være lidt tunge at hive med rundt.. men det er ikke min ben der hanlter med.. (alså bliver ikke trætte i dem) men nærmer mine lunger.. men som du selv siger så skal de sku bare hives rundt, så kommer det stille og rolig, har masser af tid der kan forbedres endnu.. :bigsmile:

Måske jeg overvejer at holde en pause med bentræning, når jeg ikke kan forbedre min tid mere.. ser jeg på efterhånden :cooldance:

Tør jeg spørge hvad du løber den på af tid?? :blush: Kan kun trøste mig med at mænd skal løbe den hurtigere end os piger.. :tongue: HAAlleeeluja for ligestilling.. haha..!!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg skrev var at styrketræning af ben er kanon hvis du vil være hurtig!

Jeg må desværre melde ud at jeg ikke squatter/dødløfter intents mere, da det for mit vedkommende skader mit løb.

IMO er store benmuller gode på en 100m bane men absolut ingen fordel når der skal løbes 2400 meter!

Se på 100m løbere... de er store og muskuløse. Det er fordi de skal have power i benene til at eksplodere afsted på de få meter de skal løbe.

Se derimod på 800m løbere (eller langdistance løbere) de er spinkle og har tændstikben. Det er fordi de skal være udholdende.

God træning :cooldance:

Men nu får man jo som pige ikke sådan lige store lårmuskler i løbet af en enkelt nat!

Jeg har kun personlig erfaring at trække på, men mine løbetider er altså blevet væsentlg forbedret efter jeg er begyndt at træne ben. Og så føles bakkerne ikke halvt så slemme. Men det er nok forskelligt fra person til person.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share