NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

He He Granhof..

Ja, hvis man ikke har råd til silikone må man træne sit pattøj stort.. *LOL* :laugh::boobs:

Men kan næste se at jeg skal passe på med ikke at blive beskyldt for at være på Krut.. :blink: så godt som det går lige nu.. Der skal åbenbart ikke meget til herinde på MOL!! :hmmm:

Heeeeey Pernille!!!

.. Jamen, TRÆN du bare LØS .... og .. høhø.. husk at tage billeder - så vi kan følge udviklingen.. :santa2: Hø Hø Hø :wink:

Som Altid - du er Ultra flittig :4thumbup: .. Herligt at følge med hér!!!

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 02/12-05 I Equinox

Hmm.. Meningen var at vi "klassen" skulle træne kl. 9.00 Vi var så 4 ud af 12 som dukkede op :hmmm: og jeg som eneste pige.. Nå men Fuck det !! Heldigvis var en gammel veninde dernede som har et total hårdt træningsprogram som jeg gik lurede lidt på.. Hun var jo vildt stærk, og super flot krop :w00t:COOL.. :cool: Så hvis jeg kan komme op i morgen tidlig kl 8.00 for at træne, så ville vi lige køre nogle øvelser sammen..!

Opvarmning PW/løb :

17 min 2 km - 140 kcal

overhåndsgreb - Chin Maskine :Jeps kørte den også igår, nyt legetøj så den skulle lige have en tur idag igen :4thumbup:

1set * 8reps @ bw - 10 block - fuck det gik bedre igår, måske jeg kan lære at restuere før man køre den samme øvelse..

1set * 6 reps @ bw - 10 block

1set * 4 reps @ bw - 10 block

Row maskine: Hmm... møj iriterende at de ikke køre med kg. :wacko:

1set * 10reps @ 50 pund

1set * 10reps @ 55

1set * 10reps @ 60

1set * 8reps @ 65

1set * 8reps @ 70

1set * 6reps @ 80

DB Bench Press:

1set * 10reps @ 10*10 kg

1set * 8reps @ 10*10 kg

1set * 8reps @ 10*10 kg

1set * 8reps @ 8*8 kg

Steppemaskine = numse maskine :laugh:

15 min - 150 kcal

Lidt mave haløj til sidst..

Det var dagens sølle træning.. (JEG TAGER MIG SAMMEN IMORGEN og køre bentræning)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HEY.. :nissegrin:

Anderes, Mr Bad Cardio Bond og Betty Boop

Det er jo super lækkert med lidt ros.. Let It Keep Up coming:laugh::tongue:

Men jeg får jo alle mine inspirationer igennem jer og MOL, Og denne log gør det da helt sikkert sjover at give den gaz!! Jeg skal nok prøve at gøre mit til det..

Heeeeey Pernille!!!

.. Jamen, TRÆN du bare LØS .... og .. høhø.. husk at tage billeder - så vi kan følge udviklingen.. :santa2: Hø Hø Hø :wink:

Som Altid - du er Ultra flittig :4thumbup: .. Herligt at følge med hér!!!devil.gif - L@rs

He he Lars Mr Good Ass Må jo ikke kalde dig Bad Ass.. *lol*

Hø hø skal nok huske at tage billeder når der er fremgang i mine ikke eksisterende silikone patter.. Er igang med at smide hvalpe fedet så håber jeg der titter nogle muskler frem :innocent:

Link to comment
Share on other sites

LØRSDAGS TRÆNING 03/12-05 I Equinox

Fuck træning kl 8.00.. Det er godt nok tidlig en Lørdag morgen :sleeping: Men jeg havde jo en træningsaftale, plus jeg skulle nå en masse før Julefrokost i aften Plus jeg får fint besøg fra Slemborg i eftermiddag.. :wub:

Opvarmning Cross Ramp:

15 min - 130 kcal

SQUAAAAATTTTT....:

1set * 10reps @ 20 kg

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 8reps @ 45 kg

1set * 8reps @ 50 kg

1set * 8reps @ 60 kg

1set * 6reps @ 65 kg - PR.. Puuuhh den var tung, ikke så meget i lårene men kan mærke at den er tung i ryggen!!

Dødløft Sumo:

1set * 10reps @ 20 kg

1set * 10reps @ 26 kg

1set * 10reps @ 31 kg

What..??? Så kunne man ikke komme højre op, da man ikke har mulighed for at putte flere kg på?? Så skal jeg tage håndvægte og køre dødløft med???

Har sku da kørt Sumo Dødløft med 79 kg, så det var lidt tavlligt.. :sneaky2::nonono:

BenPress:

1set * 10reps @ 150 pund

1set * 8reps @ 170

1set * 6reps @ 190

1set * 6reps @ 210

1set * 6reps @ 190

liggende Benspark bagud/Op:

1set * 10reps @ 50 pund

1set * 8reps @ 62,5

1set * 8reps @ 75,0

1set * 8reps @ 75,0

1set * 6reps @ 75,0

Back Extension:

1set * 10reps @ Bw

1set * 10reps @ Bw

1set * 8reps @ Bw + 3 kg

Kørte rimlig tungt i dag, så mine ben var Godt trætte. :rudolph: Hehe så det bliver jo super når jeg skal sidde med trætte/tunge/urolige ben til Julebørgefest i aften.. Jeg skal bare sidde og spise alt laksen, rejerne og hvad der ellers er af godter HO HO.. :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Mr Bond :nissetunge:

Ej du husker da også som en elefandt.. *griner* JO jo var på vægten i morges den var bare ikke noget at råbe hurrraaa for.. :hmmm:

Mine mål er ikke at blive BB, men at få en veltrænet hamonisk krop. Komme fra 74kg til 63kg

Fandt lige en gammel post fra d. 14 Oct.. der stod vægten på 74kg

I dag d.03 Dec - morgen vægt 71.8 kg så på 7 uger er der kun røget 2,2 kg :blush: ca. 350g om ugen er der smuttet af. Det kan man vist kalde for stille og rolig.. He he!

MEEEEENNNN... :innocent: Har haft en god fremgang i mit vægttræning inde for de sidste 2 måender, og vil jo gerne begge dele, så hvis det bare fortsætter sådan her så er jeg rimlig tilfreds Skal jeg jo sige... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MANSDAGS TRÆNING 05/12-05 I Equinox

En super duper weekendt er nu overstået.. Med julefrokost og total søndagshygge med Thomas i biffen og det hele!!Total lækker

Vil gerne indrømme, at jeg har spist ALT FOR MEGET :.. :rudolph: Uhhhh det må være godt for mit stofskifte.. He he..! :innocent: Men tager mig lige sammen igen..!!!!!

Step maskine :

15 min - 150 kcal

Overhånds Chin:

1set * 1reps @ bw - 6 block Fuck den var hård!!.. :cry: Lang vej endnu uden hjælp.. øv øv..

1set * 4reps @ bw - 8 block

1set * 14reps @ bw - 10 block

1set * 6reps @ bw - 10 block

Dips:

1set * 4reps @ bw - 9 block Hov den er jeg vist ikke så stærk i... :tongue:

1set * 3reps @ bw - 10 block

1set * 4reps @ bw - 11 block

Row Maskine:

1set * 8reps @ 90 pund

1set * 8reps @ 80

1set * 8reps @ 70

1set * 6reps @ 75

Bench Press: Er vant til at køre bench press i smith stativ.. Dårlig ide fandt jeg lige ud af i dag.. :showoff:

1set * 10reps @ 20 kg

1set * 6reps @ 35 kg

1set * 4reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Crozz trainer:

15 min - 150 kcal

Hmm Havde lidt travlt til sidst, inden jeg skulle skynde mig i skole.. Ville gerne have kørt nogle flere set.. så sidder lige og overvejer om jeg skal smutte ned i aften og træne lidt mere..Tror jeg er ved at blive trænings skadet.. *LOL* :dumbbell_lift:

I morgen står den på.. Basin Prøven..!! Så kryds lige finger kl 20.00 i morgen.. :biggrin::banana:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING..........

Jeg havde en fridag fra skolen, så ville prøve at få noget godt ud af dagen. :cooldance:

Kl. 12.00 Tog jeg en løbetur i skoven, ca 25 min tror det blev 3,5 km

Kl. 17.00 - 18.00 Stod den på Body Combat time, en blanding af kick boksning, alm boksning.

Jeg sveder Max efter sådan en time, men syntes alligevel at jeg havde lidt overskud tilbage, så skyndte

mig at melde mig til en konditions boksningstime, i mit center (holdtræning)

Det kunne da ikke være så hårdt, nu hvor jeg går til boksning 3 gange om ugen.!!!!!!

Så Kl. 18.30 - 19.30 konditions boksning.

MEN FY FOR POKKER!!!!!!!!!!!!!........... :devil: :devil: :crazy:

Det var næsten for meget af det gode, vi kørte cirkeltræning i en halv time, 10 min løb 20 min sandsæk boksning..

Jeg er MEGA smadret lige nu, men er da stolt af mig selv over denne dag, og at jeg overlevede den.. PYHA :innocent:

Hey Nille..

Fedt du o er med..vil følge din trening..hell o lykke m Politihøyskolen!!

Du ser totalt ud som en cop...:)

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEEEE...... SÅ er bassin prøve BESTÅET..!!! :yahoo::yo: :4thumbup:

IIIiiiiihhhh... 1000 tak Alle der har krydset fingere..! Er sikker på at det har været med til at hjælpe.. :hehe:

Vi var 10 ialt og alle bestod, det var ikke så slemt selve prøven, men der kom dog lidt flere øvelser på som vi ikke havde øvet på.. Og man bliver en smule stresset når hele flokken står ved kanten og glor på en, plus dommeren står og tager tid.. :gal:

Nå men VILDT dejligt at den del nu er overstået..!! COOL..

Link to comment
Share on other sites

Kæmpe stort tilllykke!!!

Jeg kan slet ikke sætte ord på hvor misundelig jeg er! Jeg ville så gerne have det svømmebras overstået!! Regner med at tage prøven i næste måned, så jeg skriver nok lige en gang eller to og spørger om lidt tips og triks... Super godt, trunte! Keep up the good works!

Link to comment
Share on other sites

Hey Betty Boob, Anderes, Till og Mr Baaadd Bond..!! :bigsmile:

Takker for hilsen.. Till.. Du er velkommen til at spørge løs, vil gerne hjælpe hvis jeg kan (kaldte du mig lige for Trunte.. hehe :tongue:

Mr Bond Heeyy takker.. Dejligt med opbakning det kan vi ikke få nok af :sun:

Betty Boob.. Hey okay ang. træningen.. havde da lige glædet mig til at sige hej til dig her til morgen.. Er på vej ned til træning, så lige din besked inden jeg smuttede.. Men helt klart vi finder bare en anden god træningsgang.. Dem er der jo rigeligt af.. :4thumbup: :weight_lift:

Så vil jeg bevæge min lille korpus ned til en gang jern løft..!!

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 07/12-05 I Equinox

Så skulle der trænes BEN OG BALLER.. :devil: Troede ellers lige at jeg skulle træne allene, meeennn gæt hvem der troppede op Betty Boob. :Mrs_Claus: Total hyggeligt lige at få en snak og en sludder, håber skam ikke det bliver sidste gang.. :wink:

DB Lunge : Har aldrig rigtig kørt denne øvelse før, så kørte med få kg!

1set * 8*8reps @ 5*5 kg

1set * 8*8reps @ 7*7 kg

1set * 8*8reps @ 10*10kg

1set * 8*8reps @ 10*10kg

SQUUAAATTT: :weight_lift:

1set * 10reps @ 20 kg

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

1set * 8reps @ 50 kg

1set * 6reps @ 55 kg

1set * 6reps @ 60 kg

Havde en lidt sjov historie et par piger fra min klasse stod og kikkede på min træning med squat "45kg" og ville prøve, bare for at vise at det var da ikke så hårdt!!!! :raisebrow: NAAAAA.... Det er sku nok ikke så god ide, når i ikke har prøvet det før.. Men gider ikke snopperi, så lod hende gøre det.. UPS..!!! Hun sank fuldstændig sammen, og jeg måtte gribe vægtstangen :blink: Nå men så fik jeg fri og kunne squate vidre selv..!! hehe..

Ben spark (maskine):

1set * 10reps @ 62,5 p

1set * 10reps @ 75,0

1set * 8reps @ 80,0

Ben Press:

1set * 10reps @ 90 p

1set * 10reps @ 110

1set * 10reps @ 130

1set * 8reps @ 150

1set * 6reps @ 190

1set * 4reps @ 210

Leg extension:

1set * 10reps @ 70 p

1set * 10reps @ 75

1set * 10reps @ 80

1set * 10reps @ 90

Hmm.. fik så også lige en kommentar i skolen af tøserne......, at pige kunne altså blive for veltrænet. :hmmm: . Mig-->"jamen hvad så alt for veltrænet???" Tjaaa de to piger der var nede i fitnesscenter (min veninde og så betty boob) var lidt for veltrænet til deres smag WHAT...??? Jamen jeg syntes det er super lækkert..!! :w00t: Hehe tror de syntes jeg er lidt skør!!

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 07/12-05 I Equinox

Så skulle der trænes BEN OG BALLER.. :devil: Troede ellers lige at jeg skulle træne allene, meeennn gæt hvem der troppede op Betty Boob. :Mrs_Claus: Total hyggeligt lige at få en snak og en sludder, håber skam ikke det bliver sidste gang.. :wink:

Nej, du slap ikke for mig alligevel - vildt hyggeligt at sludre med dig :smile: Og, det håber jeg bestemt heller ikke er sidste gang :wink:

Havde en lidt sjov historie et par piger fra min klasse stod og kikkede på min træning med squat "45kg" og ville prøve, bare for at vise at det var da ikke så hårdt!!!! :raisebrow: NAAAAA.... Det er sku nok ikke så god ide, når i ikke har prøvet det før.. Men gider ikke snopperi, så lod hende gøre det.. UPS..!!! Hun sank fuldstændig sammen, og jeg måtte gribe vægtstangen :blink: Nå men så fik jeg fri og kunne squate vidre selv..!! hehe..

:laugh: Jeg spottede det godt og kunne heller ikke lige lade være med at trække lidt på smilebåndet :laugh: Hun troede at det bare var sådan lige vupti - men hun tog fejl....hehe Niellepigen har virkelig noget power i bentøjet og det kan godt være at det derfor så legende let ud - men hun fik sin sag for!

Hmm.. fik så også lige en kommentar i skolen af tøserne......, at pige kunne altså blive for veltrænet. :hmmm: . Mig-->"jamen hvad så alt for veltrænet???" Tjaaa de to piger der var nede i fitnesscenter (min veninde og så betty boob) var lidt for veltrænet til deres smag WHAT...??? Jamen jeg syntes det er super lækkert..!! :w00t: Hehe tror de syntes jeg er lidt skør!!

He.he.... nej, jeg er sgu ikke for veltrænet - men knokler på for at blive det :devil: Men det tager jeg da som et stort kompliment :4jumpy: Som Granhof rigtigt siger " dem skal du ikke høre efter" så forsæt du bare den gode stil :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share