NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

FREDAGS TRÆNING 25/11 - 05

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Aaahh Skod, på en eller anden måde havde jeg "glemt" at få noget ordenlig aftensmad i går... Og det kunne bare mærkes på træningen, følte mig slap.. :cry: Det er altså sindsyg vigttigt at få noget ordenligt mad hele tiden, når man vil have energi..! (man må jo lære på den hårde måde) :dry:

Opvarmning 20 min:

Skyggeboksning i ringen:

3 omgange @ 3 min

Sparring i ringen m. makker

3 omgange @ 3 min

Sandsæk Fik ikke lavet så meget da jeg liiiiiigge skulle følge med i hvad de andre lavede i ringen (total nysgerrig) hehe :laugh:

3 omgange @ 3 min

Plet-hanske træning i ringen 3 omgange @ 3 min :devil:Jeg elsker denne øvelse..

Vi var kun 6 fra klassen idag, og der var både træner og hjælpetræner på idag.! total COOL.. Jeg fik givet så mange tæsk på de plet-hansker at jeg fik blodsprængninger i lillefinger knogerne *LOOL* :4flex: man skal vel spille sej :gun2:

til sidst brugte vi ca 30 min på at øve dukkeslæb (på hianden) hurtighestest "8 tal løb" osv.

Fik selfølgelig total krampe i mit venstre lår som stadig gør herre nas.. :dry: Men alt i alt en fed træning, har helt sikkert fået en masse ud af den idag... :4thumbup:

I morgen skal der trænes i Slemborg altid sjovt at komme til nye centere og se på sjove fynboer.. Hehe :bigsmile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Får vi snart en update på den der Slemborg træning - Glæder mig til, at hører din beskrivelse, der skulle mildt sagt ,vist nok være nogle meget sære typer i det der center................ :laugh:

Og er du sød lige, at veje deres håndvægte dernede - tror de har været lidt for optimistiske da de skrev kg på dem.......... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Heeeey MOL Warrior!!!

Ville lige give dig et Heads Up´s at, NU er du blevet en del af:

KAMPSPORT'S LOG'S !!!

.. Keep it Real - Lars B!!

Hey Lars B

Total COOL..! at være kommet på fightgym.dk´s KAMPSPORT'S LOG'S !!! He he..! :cool: :4boxing:

PS: Kan man Lave 'EngleHop, når man er en Lille DJÆVEL??

Hehe Det lød total cool..!! :devil:Im am at Devil with a engel face :innocent::laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Lillen pige..

Jep jep.. har haft en dejlig weekendt, har hygget måske lidt for meget, så det gik lidt ud over min træning og aktivitet.. :4whistling: Men det gør jeg noget ved i dag - denne uge..! :4flex:

Ang. bassin prøve, så regner jeg med at tage den om 3 uger, det er dumt at vente til selve prøven hvor man skal svømme de 200m på tid, da man er total smadret i forvejen, og ville derfor ønske at man havde fået det overstået.. !!

Link to comment
Share on other sites

Hey Lillen pige..

Jep jep.. har haft en dejlig weekendt, har hygget måske lidt for meget, så det gik lidt ud over min træning og aktivitet.. :4whistling: Men det gør jeg noget ved i dag - denne uge..! :4flex:

Ang. bassin prøve, så regner jeg med at tage den om 3 uger, det er dumt at vente til selve prøven hvor man skal svømme de 200m på tid, da man er total smadret i forvejen, og ville derfor ønske at man havde fået det overstået.. !!

ja det var også lige min tanke...jeg bestod den for tre uger siden..hurra :4thumbup:

for satan, man hopper i vandet og tror man er lige fisk i vandet som når man var 12...hallo! :blink:

men du er fridykker så jeg så den klare du da med glans :wink:

Link to comment
Share on other sites

Får vi snart en update på den der Slemborg træning - Glæder mig til, at hører din beskrivelse, der skulle mildt sagt ,vist nok være nogle meget sære typer i det der center................ :laugh:

Og er du sød lige, at veje deres håndvægte dernede - tror de har været lidt for optimistiske da de skrev kg på dem.......... :wink:

Hey Bond..

Sorry, men der har ikke lige været noget at opdate! :blush: Jeg skulle have trænet, og fik dog også træningstøj og hele moletjavsen på.. men i Svbg. lukker fitnessdk/fin form åbenbart meget tidligt.

Træner ikke det samme sted som Mass og Granhof, men skal nok lige lure på de håndvægte hvis jeg slår et smudt forbi

deres center engang.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

hejsa

har lige oprettet min egen log, da jeg selv ønsker at blive lidt mere seriøs omkring min træning. Jeg kan bare prale af at jeg træner mine tre - fire gange i ugen

Kan desværre ikke prale af at jeg skal træne mig op til noget, men synes det er vildt fedt jer tøser som kommer igenem prøverne :4thumbup:

har selv et par veninder som er kommet ind til politiet, og de er for seje.

Men spændende at følge din træning :bigsmile:

Og kan godt følge dig med hård hud på hænderne!

Edited by Majbritt
Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 28/11-05 :showoff:

Puuuuuuhhhaa Er i klar over hvor KOLDT det er blevet..! :cold: Hehe Granhof er en rimlig god varmedunk i weekendten, som jeg må undvære i hverdagen..:tongue: Så ved ikke lige hvordan det lykkes mig at få min frosen røv ned i fitnessdk.. MEEEEEEEENNNNN Havde en Plan!!! Bobbelbad i sigte efter tæning :w00t: :4thumbup:

Opvarmning Løb:

8 min Hurtig løb..! (skulle lige få varmen)

Cardio Row:

11 min - 1900 m

Bænk press:

1set * 10reps @ 26,5 kg

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 6reps @ 30,0 kg

1set * 4reps @ 30,0 kg

Squat:Low squat så det brænder i ballerne :cooldance:

1set * 10reps @ 26,5 kg

1set * 8reps @ 26,5 kg

1set * 8reps @ 31,0 kg

1set * 8reps @ 31,0 kg

1set * 8reps @ 36,0 kg

Pulldown til bryst

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 6reps @ 35 kg

1set * 5reps @ 40 kg

1set * 6reps @ 35 kg

Row (maskine):

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 10reps @ 32,5 kg

1set * 8reps @ 35,0 kg

1set * 8reps @ 40,0 kg

Mavebøjninger:

30 stk med fødder i ribbe 90 grader. Den gør nassss..!

Jeg kunne måske godt have givet den lidt mere gass, Må lige tage afsted i morgen og nappe de øvelser jeg ikke fik med i dag.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING SVØMMETRÆNING...!!

Så skulle der lige øves lidt basin prøve igen i svømmehallen, vi fik lige opdateret vores førstehjælp inden det blev en tur i det kolde vand..! :cold:

Tror det blev til 2000 m svømning inc. bjergning af person, dykke efter dukke osv..

Næste Tirsdag står den på selve prøven.. så det bliver jo spændene :nissecool: (man bliver jo helt jule inspireret her af MOLS nye jule side) hehe..

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Bliver super inspireret af din log. Jeg er jo nybegynder i dette forum. :blush:

Synes din log er dejlig overskuelig men kan ikke selv finde ud af at lave store overskrifter og skifte farve. Prøver men det er ikke sådan det ser ud når jeg sender.

hm kan du hjælpe mig? :xmas:

Keep up the good work

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING SVØMMETRÆNING...!!

Så skulle der lige øves lidt basin prøve igen i svømmehallen, vi fik lige opdateret vores førstehjælp inden det blev en tur i det kolde vand..! :cold:

Tror det blev til 2000 m svømning inc. bjergning af person, dykke efter dukke osv..

Næste Tirsdag står den på selve prøven.. så det bliver jo spændene :nissecool: (man bliver jo helt jule inspireret her af MOLS nye jule side) hehe..

Held og lykke med svømmeprøven på tirsdag! den tar du uden problemer :santa2:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 30/11-05:showoff:

Weeee... Havde masser af overskud i dag, så var klar på at brænde igennem! Kom også ned og træne i god tid i dag, så der var ikke så proppet i Fitnessdk!! :cooldance:

Bænk press:

1set * 10reps @ 16,5 kg

1set * 10reps @ 31,5 kg

1set * 10reps @ 40.0 kg PR i Reps.! (Uden hjælp, men fik Stine til at hjælpe med at presse mig)

1set * 3reps @ 43.5 kg PR (Stine havde kun 3 finger under!!) :devil:

HALLI HALLO.... Se lige min gamle PR

1set * 1reps @ 40,25 kg PR
:4jumpy:Nille bliver leeee....!!

Squat:

1set * 10reps @ 26,5 kg

1set * 10reps @ 26,5 kg

1set * 10reps @ 31,5 kg

1set * 8reps @ 34,0 kg

1set * 8reps @ 36,5 kg

1set * 8reps @ 41,5 kg

1set * 8reps @ 51,5 kg

1set * 8reps @ 56,0 kg

Pulldown til bryst

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

1set * 6reps @ 35 kg

1set * 3reps @ 40 kg

Row (maskine):

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 8reps @ 35,0 kg

1set * 8reps @ 40,0 kg

1set * 5reps @ 45,0 kg

Leg Curl:

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 10reps @ 35,0 kg

1set * 8reps @ 37,5 kg

1set * 6reps @ 40,0 kg

Ben Press:

1set * 10reps @ 60,0 kg

1set * 8reps @ 60,0 kg

1set * 6reps @ 70,5 kg

Crozz trainer

15 min

Mavebøjninger

30 stk m. ben i ribbe 90 grader.. 25 alm. mave..!

Total fed træning i dag.. Da jeg lige havde bænket, følte jeg mig næsten som en Disco pumper!! Hehe.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heysa Majbritt :sun:

Super hyggeligt at du lige kikkede forbi.. Håber du bliver glad for din Log, syntes selv det er super motiverende når folk er søde til at komme med gode råd til ens træning! :cool:

Du er altid velkommen til at spørge, hvis der er noget jeg kan hjælpe med.. Sådan har de fleste vist det herinde på MOL :4thumbup:

Kan kun sige at jeg er lidt misundelig på dine veninder som allerede er kommet ind til politiet.. hehe

Hygge herfra Pernille

Link to comment
Share on other sites

Bænk press:

1set * 10reps @ 16,5 kg

1set * 10reps @ 31,5 kg

1set * 10reps @ 40.0 kg PR i Reps.! (Uden hjælp, men fik Stine til at hjælpe med at presse mig)

1set * 3reps @ 43.5 kg PR (Stine havde kun 3 finger under!!) :devil:

HALLI HALLO.... Se lige min gamle PR

:4jumpy:Nille bliver leeee....!!

SÅDAN!! :yahoo:

Flot Nille..! Rigtig god fremgang! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 30/11-05:showoff:

Weeee... Havde masser af overskud i dag, så var klar på at brænde igennem! Kom også ned og træne i god tid i dag, så der var ikke så proppet i Fitnessdk!! :cooldance:

Bænk press:

1set * 10reps @ 16,5 kg

1set * 10reps @ 31,5 kg

1set * 10reps @ 40.0 kg PR i Reps.! (Uden hjælp, men fik Stine til at hjælpe med at presse mig)

1set * 3reps @ 43.5 kg PR (Stine havde kun 3 finger under!!) :devil:

HALLI HALLO.... Se lige min gamle PR

:4jumpy:Nille bliver leeee....!!

Squat:

1set * 10reps @ 26,5 kg

1set * 10reps @ 26,5 kg

1set * 10reps @ 31,5 kg

1set * 8reps @ 34,0 kg

1set * 8reps @ 36,5 kg

1set * 8reps @ 41,5 kg

1set * 8reps @ 51,5 kg

1set * 8reps @ 56,0 kg

Pulldown til bryst

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

1set * 6reps @ 35 kg

1set * 3reps @ 40 kg

Row (maskine):

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 8reps @ 35,0 kg

1set * 8reps @ 40,0 kg

1set * 5reps @ 45,0 kg

Leg Curl:

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 10reps @ 35,0 kg

1set * 8reps @ 37,5 kg

1set * 6reps @ 40,0 kg

Ben Press:

1set * 10reps @ 60,0 kg

1set * 8reps @ 60,0 kg

1set * 6reps @ 70,5 kg

Crozz trainer

15 min

Mavebøjninger

30 stk m. ben i ribbe 90 grader.. 25 alm. mave..!

Total fed træning i dag.. Da jeg lige havde bænket, følte jeg mig næsten som en Disco pumper!! Hehe.. :tongue:

NILLE ER BLEVET LEEEEEE - Rigtigt rigtig flot træning og tillykke med PR (Super flot) - tror du har talent for det her...........Bliver spændende at følge din udvikling - hvis du forsætter med, at giv den max gas som du gør nu :wink:

Link to comment
Share on other sites

He He Granhof..

Ja, hvis man ikke har råd til silikone må man træne sit pattøj stort.. *LOL* :laugh::boobs:

Men kan næste se at jeg skal passe på med ikke at blive beskyldt for at være på Krut.. :blink: så godt som det går lige nu.. Der skal åbenbart ikke meget til herinde på MOL!! :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 01/12-05

JEP JEP.. så har jeg sku fået et gratis månedes kort til Equinox :4thumbup: Det siger man jo ikke nej til, så var lige dernede i dag og hyggetræne med min klasse.. Var egenligt ret smadret efter gårsdages rimlige hårde træning så den stod på mest cardio

overhåndsgreb - Chin Maskine??? : Den var ny..! Hvor meget vejer en block???

1set * 14reps @ bw - 10 block??

1set * 6 reps @ bw - 10 block

1set * 6 reps @ bw - 8 block

Skulle jo helst kunne tage den uden de block som hjælp!! må jeg lige øve mig på... Meget fed øvelse ellers

Crozz trainer:

25 min - 350 kcal

Steppemaskine Uhhh den går lige i numsen :tongue:I LIKE :wub:

15 min - 130 kcal

*LOOL* TOTAL HYGGE TRÆNING.. :laugh: Nu hvor jeg sidder og skriver træningen ned, undre jeg mig over hvad pokker jeg har fået tiden til at gå med dernede.. Hehe

FIk vist snakket lidt for meget :blahblah: MEN jeg Er altså øm i ballerne og brystet fra i går..:innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Ja fedt at se du går til den :4thumbup:

øh hvad betyder PR ?

Jeg prøvede med skrifttypen men bliver lift forvirret af alle de parenteser osv...

Glæder mig allerede til jeg selv skal træne igen, jeg vil også være stærk :rudolph:

Mit mål er chin ups og push up er stadig på tøsestadiet

kh Majbritt

Link to comment
Share on other sites

Heysa Majbritt :sun:

Super hyggeligt at du lige kikkede forbi.. Håber du bliver glad for din Log, syntes selv det er super motiverende når folk er søde til at komme med gode råd til ens træning! :cool:

Du er altid velkommen til at spørge, hvis der er noget jeg kan hjælpe med.. Sådan har de fleste vist det herinde på MOL :4thumbup:

Kan kun sige at jeg er lidt misundelig på dine veninder som allerede er kommet ind til politiet.. hehe

Hygge herfra Pernille

Ja det er sjovt at se hvad der bliver skrevet og inspirerende. Jeg er glad for loggen og håber på at den kan fastholde mig mere i træningen. Men jeg bliver jo helt afhængig af at tjecke om der er skrevet noget nyt hos jer, og om der er nogen, som har skrevet til mig :xmas:

smadder hyggeligt :newyear:

Jeg trænger til lidt nyt også for at kunne øge vægten (altså skiverne) men det ser ud til at være et godt program du kører og har fået lidt tips af Lillen :4thumbup:

Men kan helt klart selv anbefale frie vægte,,,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share