NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Nille..

Fedt du o er med..vil følge din trening..hell o lykke m Politihøyskolen!!

Du ser totalt ud som en cop...:)

Hey timea.. :biggrin:

hehe kunne ikke lade være med at grine, da jeg læste at du syntes jeg ser ud som en cop.. He he

Den har jeg ikke hørt før, nærmere tværtimod.. (Ser måske lidt sur ud på mit profil billede) Lidt Cop aktig tjaa måske..! :4police:

Men kan også se sådan her ud.. :tongue:

post-9443-1133980345_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

MASS..

Hey der..!! Tror sku det er første gang du får sat dit stempel i min log så et STORT VELKOMMEN hehe :hehe:

Tjaa kan jo ikke gøre for at skuuuet det "bitte skind", ikke kan tåle så meget.. *LOL* Så nok opføre mig ordenligt i weekendten.. :innocent: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey timea.. :biggrin:

hehe kunne ikke lade være med at grine, da jeg læste at du syntes jeg ser ud som en cop.. He he

Den har jeg ikke hørt før, nærmere tværtimod.. (Ser måske lidt sur ud på mit profil billede) Lidt Cop aktig tjaa måske..! :4police:

Men kan også se sådan her ud.. :tongue:

Hej Nille :newyear:

Ja, jeg måtte også lige forbi din log og lægge et visit :tongue: waaau sikke et godt billed af dig..du bliver da en pæneste politi Q jeg har set :w00t:

har du overvejet om at stille op til fitness en dag ? du har ihvertfald ansigtet til det selvom jeg godt ved det ikke er alt.. men det hjælper :santa2:

KnuZZ fra Lone

Link to comment
Share on other sites

Tillykke tillykke med prøven :4thumbup:

jeg venter lige med at gøre dig kunsten efter med squat, ellers ender jeg også i knæ :rudolph:

Prøv walking lounges går lige i røven :tongue:

Heysa Majbritt..

Takker for opbakningen, både i loggen og på PM :bigsmile:

Ang. squat, så syntes jeg ikke det er så slemt tror bare den var tungere end hun havde regnet med.. Hvis man ikke har prøvet det før!! Hun ville bare ikke lytte.. tsk tsk.!

Jeg kørete faktisk DB Lounges i går, har ikke kørt den så ofte så skal lige øve mig på teknikken :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey timea.. :biggrin:

hehe kunne ikke lade være med at grine, da jeg læste at du syntes jeg ser ud som en cop.. He he

Den har jeg ikke hørt før, nærmere tværtimod.. (Ser måske lidt sur ud på mit profil billede) Lidt Cop aktig tjaa måske..! :4police:

Men kan også se sådan her ud.. :tongue:

:4mewantfood: :wub::shades: :a-okhand: :w00t: (Nice - havde førøvrigt heller ikke set dit profil billede - Det er en ret god fangst ham den tynde har gjort :tongue: ).

Link to comment
Share on other sites

her vil jeg så blot sige.. :santa2::shades: :xmas:

RunnersHigh

He he tager da dine smilies som et kompliment :tongue:

Ja, jeg måtte også lige forbi din log og lægge et visit :tongue: waaau sikke et godt billed af dig..du bliver da en pæneste politi Q jeg har set :w00t:

har du overvejet om at stille op til fitness en dag ? du har ihvertfald ansigtet til det selvom jeg godt ved det ikke er alt.. men det hjælper :santa2:

Hey Lone.. LK.COM

Ja For pokker du er meget velkommen i min log.. :yo: Har ikke noget imod at være en blandning af en pæn og leeee.. police women.!!

Hmm nej har godt nok aldrig overvejet at stille op til fitness, tror ikke jeg har "styrke/vilje" nok til at hoppe på jeres stramme kur, op til en konkurance.. :surrender: I første omgang skal jeg have smidt mit hvalpefedt jeg regner rundt med, og det går MEGET stille og rolig :dry:

MEEENNN er da vildt misundelig når i snakker om bikini, tøj, sko, pallietter, hår, muskler osv.. Alt det en pige syntes er SUPER.. :slut::boobs::wub:

Men Kommer 300% og hepper på Alle jer flotte tøser!! :cheer::yahoo:

:4mewantfood: :wub::shades: :a-okhand: :w00t: (Nice - havde førøvrigt heller ikke set dit profil billede - Det er en ret god fangst ham den tynde har gjort :tongue: ).

Heeeyyy BOND..!

Jamen så ved du nu hvordan den littel Devil ser ud :devil::tongue: He he syntes nu også at min lille svendborg fyr, er et rimlig godt fangst, så det går forhåbenligt lige op *gg*

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Granhof..

Nope, har jo også lige en politi fysisk prøve der er mit første og STØRSTE MÅL.. :shades: Leger nu heller ikke med tanken, men må da indrømme at jeg er meget imponeret/fasineret af dem som har vilje til at stille op vige sit liv til træning..

Mange forstår jo slet ikke hvor meget det kræver af folk, at stille op til konkurrence og så er det lige meget hvilken sportsgren jeg snakker om..!! Fitness, boksning, MMA, Kickboksning, BB, Fodbold, Styrkeløft, Marathon osv!! ER imponeret af alle der stille op til noget.. :4thumbup: :1356:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE MED BASSINPRØVEN!!!!

Velkommen i de bassinprøve beståede police wannabees hellige klub :nissetunge:

Jeg er endelig tilbage..jubii :4thumbup: starter træning igen imorgen, selvom ryggen stadig gør nas.. :blush:

men siden det ikke forsvinder når jeg nu har haft træningsfri må jeg jo se om det forsvinder hvis jeg klør på igen :superman:

So long!

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 09/12-05 I Equinox

Yes..! havde vildt meget energi i morgens, og kunne slet ikke sove fordi jeg bare ville ned og træne tidligt..! Så var nede i centeret kl 9.00 og havde haft RIGTIG god tid til at nyde morgenmad pakke sporttaske osv..

Så jeg var SUPER KLAR :devil::dumbbell_lift:

Løb/PW

25 min - 3,5 km - stille og rolig, skulle jo lige have luft til at snakke også, mens man løber .. :4whistling:

Overhånds Chin:

1set * 6reps @ bw - 9 block

1set * 8reps @ bw - 10 block

1set * 8reps @ bw - 10 block

Dips:

1set * 4reps @ bw - 9 block

1set * 4reps @ bw - 9 block

1set * 6reps @ bw - 10 block

One arm Row:

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 16 kg

1set * 8reps @ 18 kg

1set * 4reps @ 22 kg

Bench Press:

1set * 14reps @ 20 kg

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 40 kg

1set * 5reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 30 kg

DB inc. Bench Press:

1set * 10reps @ 8 kg

1set * 10reps @ 9 kg

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 10 kg

Fik snakket en del igen, så det tog lidt tid i dag :blahblah: :blahblah: men det er så pokkers hyggeligt :laugh: havde heller ikke så travlt så det gjore ikke så meget, fik dog brændt godt igennem i arm og bryst.. GOD TRÆNING..!

OG SUPER Weekendt til Alle..

Link to comment
Share on other sites

Yes..! havde vildt meget energi i morgens, og kunne slet ikke sove fordi jeg bare ville ned og træne tidligt..! Så var nede i centeret kl 9.00 og havde haft RIGTIG god tid til at nyde morgenmad pakke sporttaske osv..

Så jeg var SUPER KLAR

He, he - That the spirit - Velkommen i klubben :4thumbup:

Iøvrigt en super runde med bla. rigtigt flotte rows & din bench press er super (det ved jeg fordi kæresten selv kun træner med stangen endnu :laugh: ). Hun skal med til træning idag - så kan lige drille hende lidt med dine løft.................... :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Bond..

Ang mine "rigtigt flotte rows & din bench press" Så fik jeg det også at mærke HELE lørdag..!! :cry: Var total øm i både arme, bryst, og ryg..!! Såååååååååååå..... Den træning må jeg vist lige gøre om igen, den virkede..!! :showoff:

Hvordan gik det med din kærste til træning?? og hvor meget vejer stangen??

Link to comment
Share on other sites

Hey Bond..

Ang mine "rigtigt flotte rows & din bench press" Så fik jeg det også at mærke HELE lørdag..!! :cry: Var total øm i både arme, bryst, og ryg..!! Såååååååååååå..... Den træning må jeg vist lige gøre om igen, den virkede..!! :showoff:

Hvordan gik det med din kærste til træning?? og hvor meget vejer stangen??

Super :4thumbup: NO PAIN - NO GAIN........... :wink:

He, he - det gik ok, men kunne desværre ikke holde så meget øje med hende, da vi havde fået en ekstra mand med på slæb....... Men hun fik desværre ikke nogen vægte på stangen denne gang - SÅ hun måtte igen nøjes med de 20 kg som stangen vejer. Der er store planer omkring, at smide 2 x 2,5 kg vægte på næst gang - Hvilket vil give hendes første PR i bænk på 25 kg :4thumbup: Planen er at hun vil træne et full body program som jeg har lavet til hende 3 gange om ugen og derudover går hun til Aerobic og dyrker andre forskellige former for cardio..........Planen er, at jeg teamer op med hende på et tidspunkt så vi kan træne samme og hun kan få mere ud af sin træning. Iøvrigt en god måde at være sammen på, da vi ikke ser så meget til hinanden pga. en fortravlet hverdag............ :smile:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 12/12-05 I Equinox

Hmm.. Ved snart ikke om jeg gider skrive dagens træing ind, havde super svært ved at komme op i morges, og energien er heller ikke på toppen *suk* HADER VINTER.. :annoyed: Men okay, jeg skal da bare være glad for at jeg kom afsted, og når man ved at der også findes super dage med masser af krudt og energi må man bare udnytte dem bedre.. :superman:

Crozztrainer

20 min - 210 kcal

Squuuaattt:

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

1set * 10reps @ 55 kg

1set * 8reps @ 70 kg - Der gik ged i det, da der blev snakket for meget, så kom sq til at smide for mange Kg. på. Gad ikke til at tage dem af så det belv til en ny PR :tongue:

Cabel cross over:

1set * 10reps @ 2 block - ved stadig ikke hvor mange kg en block er (men den virkede nem)

1set * 10reps @ 2 block

1set * 10reps @ 3 block

Overhånds Chin:

1set * 6reps @ bw - 8 block

1set * 7reps @ bw - 9 block

1set * 8reps @ bw - 10 block

Dips:

1set * 4reps @ bw - 9 block

1set * 4reps @ bw - 9 block

1set * 6reps @ bw - 10 block

Skulle have kørt numseprogram.. men endte med at følge min veninde rundt som kørte bryst og ryg.. og hjalp en del til der.. Så må have de andre øvelser tilgode.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Heysa Simoh

Taaaakkkk... :bigsmile:

Må nok hellere indrømme at mit gamle PR er 65 kg. Så er ikke gået fra 55 kg - 70 kg bare sådan :tongue: Det ville være lidt for vildt he he..

Den er da også lidt tung at gå ned i 90 grader, går i andre under 90 grader vinkel med tung vægt?? Har ingen problemer med knæ eller det der ligner.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING 13/12 - 05

Boksetræning kl. 17.30 :4boxing:

Mit humør er ikke det bedste lige for tiden.. Så ville få min numse op af stolen, og tænke på noget andet Såååååå..

Grynt, grynt.... fik meldt mig til et boksehold I Equinox Så troppede fint op med mine fine røde boksehansker og håndbind, for jeg skulle jo bokse!!! :santa2: Meeeennn... havde helt glemt at man ikke kan nå så meget på en time :nonono:

Opvarmning 20 min:

Tjaaaa alt hvad du kan gøre i løb.. Faktisk rimlig hård opvarmning!! :devil: Selv Nille blev rimlig færdig.. :blush:

Cirkeltræning 30 min:

Der blev stillet en bane op - squat med bold i ryggen med en vægt stang på nakken, Mavebøjninger med en eller anden dims imellem fødderne (som skulle holdes i 45 gader i luften) AV.., sjippetov, boksning på sandsæk og en massssseee mere, som kørte i ring i 3 min af gangen..

Udstrækning 10 min:

Det var de 60 min, okay hård cardio time.. :devil: Meeeeeeennnn savnede altså både sparring, plethanskerne, tekningtræning, og meget mere sandsæk..!! mere boksning..!!

Men som sagdt så vil jeg godt kunne bruge timen til at holde kondien oppe, indtil jeg får meldt mig ind i en rigtig bokseklub.. Men undersøger sagen mere til jan. Nogen der kender noget til Kung Fu Toa centeret i Århus? så sig da lige til.. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 15/12-05 I Equinox

Træning kl 9.00, det skulle vise sig at blive en ret så omfattende/hyggelig dag i træninscenteret..

Trine skulle have lagt et program, som kunne hjælpe hende igennem den fysiske del af politiprøven af en instruktør i Equinox, det viste sig at jeg kendte ham så endte med at følge med rundt kunne jo være jeg kunne lære lidt.. :smile:

PW på løbebånd opvarming

10 min - 100 kcal

Vi genenmgik og øvede:

DYBE SUUAAATT i hug stilling (numsen helt ned og røre gulvet)

1set * 8reps @ 25 kg - led stilling for knæ!!! :eh: Men fuck den hård når det kommere mere kg på.

1set * 8reps @ 25 kg

1set * 8reps @ 25 kg

Bænk press

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Hurtighedstest i hallen

- 8 tal løb rundt om kejler bane af 16 m 2,5 gange rundt

første tid - 17.02 sek

anden tid - 17.00 sek

liggende vandret (tøse chins):

1set * 8 reps @ bw

1set * 2 reps @ bw + 10 på maven (start helt oppe ved stangen og så køre negativ løft)

Vi snakkede meget om at begynde at køre noget mere negativ løft i Row i maskine, hvor man putter flere kg på end man kan trække!! Makkeren skal så hjælper med at skubbe den helt op til brystet!! hvor jeg så skal holde den og køre den lige så stille ud igen!

(går ud fra at det er for at styrke de muskler som skal hjælpe med at trække de sidste par cm, som der altid er et problem med) :hmmm:

dukkløft (med hinanden): ca. 70 kg

startposition - i hug (dødløft) derfor den underlige squat træning :wink:

instruktørtime slut.. og der blev til en masse snak :blahblah: med min ven, som er kommet ind til politiet fra d. 1. April :cool:

Sluttede lige af med selv at køre lidt mere ben træning..

DB Walking Lunge :

1set * 8reps @ 7*7 kg

1set * 8reps @ 8*8 kg

1set * 8reps @ 9*9 kg

Liggende Leg Curl :

1set * 8reps @ 50 pl

1set * 8reps @ 50 pl

1set * 8reps @ 50 pl

1set * 8reps @ 40 pl

Crozztrainer

10 min - 110 kcal

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share