NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

:4thumbup: Gal tøsbarn, der sgu da rykket en del kilo rundt der :4thumbup:

Men man kan ødelægge det hele med en gang MacD :tongue:

Cool log, du går skisme til makronerne :cooldance:

Heysa Sedanen

Jep jep... det hjælper på det, der er sørme også sket noget på det sidste.. hjælper altid når kosten og træningen bliver taget mere seriøst..

og nej da en enkelt MacD skader nok ikke så meget.. syndede vist også lidt i dag med en romkugle :blush: Jeg blev lokket i en fælde..!!! hehe

Ja, jeg er i firmaet! :wink:

Det ser ud til, at du allerede er omgivet af folk, som kan give en masse gode råd.... ellers kan du bare spørge løs!

Hey DBM

Hmm hvor fedt at være kommet ind og godt i gang.. Jeps får mange gode råd, folk er heldigvis ikke bange for at lære fra sig.. :bigsmile: Dejlig

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

FREDAGS TRÆNING 18/11 - 05

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Iiiii jeg var bare gået vildt tidligt i seng i går.. kan mærke at jeg skal passe på ikke at gå i vinterhi, og slet ikke kan tage mig sammen til at få lavet noget så snart solen går ned :sleeping:... Men jeg var super frisk her til morgen og FIGHT KLAR :devil:

Opvarmning 20 min:

Hmmm.... enten er jeg ved at komme i for god form ellers var vores opvarmning ALT for nem i dag, min puls var nada op at ringe!!?

Skyggeboksning i ringen:

5 omgange @ 3 min

Sparring i ringen m. makker

2 omgange @ 3 min plus 3 omgange @ 2 min mod træneren -

Det irritere mig at jeg ikke kan komme ind til ham på samme måde som når jeg sparre mod de andre, han er super hurtigt og føler man virkelig sig som nybegynder.. :blush: Glæder mig til den dag han lige pludselig får et par på kassen.. *LOL* (om et års tid) :bruce:

Sandsæk

5 omgange @ 3 min

syretræning skyggeboksning og ??

15 * 15.. hvor vi skyggebokser mod makker i 15 sek og så 15 sek hvor man står to og to og "hiver i hiandens hænder/arme" frem og tilbage.. Lyder lidt underlig når jeg forklare..?? men det er ret hårdt :eh:

skygge boksning m. makker - IGEN..

Vi begyndte at brokke os lidt, da vi har snakket om at begynde at styrketræne noget mere om fredagen.. Mange på holdet er ikke stærke nok til at kunne løfte det som kræves!!

Styrketræning

Bench press - HA den er jo nem :cool: (var den eneste af tøserne som kunne tage 10rep)

1set * 14rep @ 30 kg :tongue:

1set * 10rep @ 10 kg

Pull down - damn den er dårlig den maskine, tror den trænger til olie.. !?

1set * 8rep @ 30 kg

1set * 6rep @ 30 kg

vandrette chins

1set * 6rep * Bw

1set * 5rep * Bw

Desvære ikke så meget stryketræning, får mere ud af at tage ned i mit center og gi den GASS...!!!

Skal hjem til de gamle forældre i weekendten, så det bliver nok mest til løb og forhåbenligt lidt svømning.. GOD WEEKENDT TIL ALLE..!!!!!!!!!

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 20.11-05

Var hjemme hos mine forældre denne weekendt.. = alt for god mad.

Så det var godt at jeg havde taget mit løbetøj og svømmetøj med, så jeg kunne få gang i forbrændingen efter en gang overspisning.. :4mewantfood: :blush:

Løbetræning på bane 400m @ 5 stk

I alt 2 km - tid 12 min 01 sek

Svømmetræning øve på Basin prøve

Fik lov til at låne en dukke i svømmehallen, så jeg kunne øve mig i Basin prøven som jeg regner med

at skal tage i næste uge..

Det gik fint, regner ikke med at få noget problemer overhovdet :4thumbup:

Damn det var dejligt med 1.5 timers god motion.. :cooldance:

Røg på toget til Svendborg, til lidt søndags hygge med Granhof :bigsmile: så derfor en lidt forsinket opdatering af gårsdagens træning.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 06/13-05 :showoff:

Kom ned og træne kl 18.30 i Fitnessdk... Fik et helt chok over hvor mange mennesker der var :blink: Det er nok alle dem som skal i træne op til at kunne æde til alle de julefrokoster og stadig holde formen :xmas: :boobs:

Ryg og bryst træning

Bænk press:

1set * 8reps @ 26,5 kg

1set * 8reps @ 30,0 kg

1set * 8reps @ 26,5 kg

Inc. DB bench press:

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 9 kg

1set * 8reps @ 7 kg

Pulldown til bryst

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

1set * 6reps @ 35 kg

1set * 3reps @ 40 kg (halve) kunne ikke få den helt ned til brysten :crazy:

Row (maskine):

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 10reps @ 35,0 kg

1set * 6reps @ 40 kg

1set * 8reps @ 42,5 kg

Pull down (maskine):

1set * 8reps @ 40,0 kg

1set * 8reps @ 42,,5 kg

1set * 6reps @ 45,0 kg

Back extension

1set * 10reps + bw

1set * 10reps + bw

Power walk

20 min - 2km

Crozz trainer

15 min

I morgen skal jeg vist til at kondi træne noget mere, tror jeg har brug for det.. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ser ud til at du havde en rigtig god træning idag Nillepige :bigsmile: Du fik da flyttet nogle kilo - Niiiice!! - Tja, det myldrede også i mit center idag... var også lidt :blink: :blink: over det, men da jeg kun trænede cardio idag, blev jeg heldigvis ikke så berørt af det :rolleyes:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING 22.11-05

Så skulle der lige brændes lidt kcal i fitnessdk.. Det går rimlig godt for vægten lige for tiden, stille og rolig nedaf så var lidt glad og motiveret i morges.. :thumb::yahoo:

Crozztrainer cardio

55 min og - 700 kcal :music:

Pull down bred front grip.. Skal til at køre pull down noget mere, halter i chins..! :sneaky2:

1set * 4set @ 40 kg

1set * 8set @ 35 kg

1set * 6set @ 35 kg

1set * 6set @ 35 kg

1set * 8set @ 30 kg

Mave træning

25 mavebøjninger m. fødder i 4 ribbe..

25 alm. mavebøjninger.

Svømmetræning øve på Basin prøve i aften kl. 20.00

Link to comment
Share on other sites

Nille for Søren WAAAAAUW - Du får dælme brændt Noget Energi af :4thumbup: Dét ER simpelthen For KEWL!!!

Herligt at læse, din detaljerede beskrivelse af dine boksetræninger!! Keep it up Fighter Nille!!! :4boxing:

.. dér er meget få ting der trimmer en Kvinde - som regulær Boksetræning!! Yiiiirh!! :wink:

..Og desuden - SÅ er Fighter Girls Super Hawtte, me thinks! .. eller måske er dét bare mig, der er lidt off hér.. :tongue: HiHi!!

Men Dejligt - Men endnu en SUPER FLITTIG Fighter her på MOL - Skal nok få Opdateret KAMPSPORT´S LOGS asap - Så folk kan se, hvor flittig du ér!!! :wink:

Keep It Real - L@rs!!

Link to comment
Share on other sites

Så blev dagen endelig.FÆRDIG.!! Er lige kommet hjem efter 1 times svømmetræning glemte at tælle baner, men der blev sq ikke holdt mange pauser. :4whip:

Er godt nok også træt nu, og så virker boksetræning i morgentidlig kl. 8.30 lidt uoverskuelig.. :cry:

Mr Bad Bond..

Tak tak.. kan godt lide dit ordvalg af supertøsen :superman: hehe.. Selvom jeg lige har lidt vej op til Mr. cardio Superman him self..! :wink:

Serdanen.

Heysa.. there!.. Jeps der blev lige forbrændt et helt måltid, det er jo bare nice.. :w00t:

Lars B

Weeeeee..... Gir dig fuldstændig ret i at Fighter Girls Super Hawtte :4thumbup: Mit avater er også et motivations billede, det bliver sq mig en dag med den super trimmede mave.. :4thumbup:

Du er meget velkommen til at smide mig på KAMPSPORT´S LOGS asap.. Overvejer faktisk at prøve kickboksning efter dette hold slutter til jan. Har på fornemmelse at det er endnu mere leeeee..!

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 18/11 - 05

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Opvarmning 20 min:

Sparring i ringen m. makker

2 omgange @ 3 min

Sparring i ringen m. Træner

Som alle de andre gange, han er god at træne sparring med.. man skal lige tænke lidt mere over sine slag og teknik for at kunne komme ind til ham!! :4boxing:

Sandsæk

5 omgange @ 3 min

Plethanske m. Træner

YES.. syntes det er feedt at køre plethanske slag, det er super hårdt og man bliver presset godt og grundigt, ens arme kan bare ikke mere efter 3 min i ringen hvor han råber KOM SÅ PERNILLE, SLÅ HÅRERE..!!! HURTIERE :devil:

syretræning på sandsæk

15 * 4 omgange.. hook og uppercut, og lige stød i hurtig tempo... Se det er Syretræning :gal:

Sjipning

3 * 5 min - puls total oppe og ringe på det her tidspunkt..!!

Cirkel træning alla police prøve..

Vi ville prøve at køre cirkel træning med nogle af de ting vi skal til selve optagelse prøven.. 3 omgange..!!!!!!

Bench press 20 kg max i 30 sek

Pull down 30 kg max i 30 sek

vandrette chins max i 30 sek

Mavebøjninger max i 30 sek

8 tal spurt 14 meter 2 omgange tid - 16.4 sek og 16.2 sek

Puha.. Kan godt mærke at jeg føler mig en lille smule presset lige for tiden.. både med skole, prøverne og 100 andre ting :unsure: Det er jeg selvfølgelig lidt ked af hvis det går ud over nogen som det helst ikke skal gå ud over.. :unhappy::flowers: Det jeg allerhelst ville lige nu var at kravle langt under dynen og hygge, tror vist jeg trænger til en træningsfridag :surrender:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Uuuuhhh... OPTUR!!!! :4thumbup: Sad lige og kikkede i mit lille hæfte "FYSISK PRØVE FOR ANSØGERE TIL POLITIET"

Da vi til boksetræningen i dag kørte Hurtighedstest.. løb i "ottetal" Det var første gang, jeg prøvede denne øvelse og viste ikke lige hvor jeg lå tidsmæssigt eller i point..?

Så var lige lidt nysgerrig: Hurtighedstesten, bedømmes således -

15,9 og bedre - 5 point

16,0 - 16,9 - 4 point

17,0 - 17,9 - 3 point

18,0 - 18,7 - 2 point

18,8 og ringere - 1 point

Mine tider 16,4 og anden gang 16,2

4 point og kun - 0,3 sek fra et 5 tal :4jumpy::banana::cheer::yahoo:

Det blev jeg sq lidt lidt glad for at se, troede jeg lå helt hen i vejret..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

4 point og kun - 0,3 sek fra et 5 tal

Typisk piger... i skal altid have det nemmere. Man kan jo næsten gå prøven igennem med de tider.

... ej det er sgu flot. Du skal nok få den ned på en 5'er :cooldance:

Ang. den ansøgning... det er selvfølgelig vigtigt at du laver en ordentlig ansøgning. Men nu hvor jeg tænker på min egen ansøgning, så brugte jeg faktisk ikke meget tid på den. Skrev den bare og så var det vist det.

Men man skal bare huske på, at de til kommissionen godt kan finde på, at spørge ind til de ting der står i ansøgningen. Så lad være med at sværte den for meget til :wink:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN NILLE!!! Du skal nok klare den prøve!

- Og jeg skal nok kigge på din ansøgning, har bare haft lidt travlt med arbejde, flytning, træning bla, bla, bla... :tomaatit:

Aloha Till

Det er helt okay.. kan jo læse mig frem på din log af du står lidt uheldigt med bolig osv. lige for tiden..

Så det er super at du i det hele taget har taget dig tid til at læse og give gode råd til min ansøgning.. Taaaakkkkk..... :biggrin:

Typisk piger... i skal altid have det nemmere. Man kan jo næsten gå prøven igennem med de tider.

... ej det er sgu flot. Du skal nok få den ned på en 5'er :cooldance:

Hey Typen

HA..! Misundelse er en grim ting :nahnah: Hehe.. Hvad har du fået af point i denne prøve????

Men ja, den var faktisk ret nem :blush: Syntes bare jeg har hørt flere sige at de blev overrasket over hvor hurtigt de skulle løbe til den prøve!? Sådan nogle spasser! Hvis de ikke har øvet sig på den inden!! Doohhh :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over din logbog og så at du også træner til politi prøven....fedt!! :wink: Du ser da ud til at have styr på sagerne...Sej tøs!

Hvor i landet træner du?

Heysa Lillen

Velkommen til min Log :xmas: Jeg træner i Århus FitnessDk og Amatør bokseklubben i Viby.. Så hvis du engang skal have gode råd til Politiet eller prøverne så bor jeg ikke så langt fra dig, og hjælper gerne.. :bigsmile: Kan kun sige det er bare om at knokle på..! Men det er du jo allerede godt i gang med..

Sådan Nille ! - Ingen tvivl om du klarer den optagelse prøve som en mis :4thumbup: - Måske du skulle stile endnu højere - jæger eller frømands korpset måske...... :wink:

Nogle rigtige god runder du for taget dig - Keep up the good worl :thumb:

Hey Mr. Bad Bond.. :cool:

Er heller ikke så nervøs længere for den fysiske prøve, det er en dejlig fornemmelse efter alt den tid man har kæmpet for det i motionscenteret..!!

Jeg stiler skam også højre, Nille her vil være den første kvinde i AKS - Aktionsstryken.. Politiets Anti-terrorkops.. :dumbbell_lift::bruce::superman: Hehe.. COOL.......! så har nok at se til endnu.. *griner*

Link to comment
Share on other sites

Heysa Lillen

Velkommen til min Log :xmas: Jeg træner i Århus FitnessDk og Amatør bokseklubben i Viby.. Så hvis du engang skal have gode råd til Politiet eller prøverne så bor jeg ikke så langt fra dig, og hjælper gerne.. :bigsmile: Kan kun sige det er bare om at knokle på..! Men det er du jo allerede godt i gang med..

Hey Mr. Bad Bond.. :cool:

Er heller ikke så nervøs længere for den fysiske prøve, det er en dejlig fornemmelse efter alt den tid man har kæmpet for det i motionscenteret..!!

Jeg stiler skam også højre, Nille her vil være den første kvinde i AKS - Aktionsstryken.. Politiets Anti-terrorkops.. :dumbbell_lift::bruce::superman: Hehe.. COOL.......! så har nok at se til endnu.. *griner*

AKS er det fedeste, det er nemlig lige præcis det du skal! :wink: også kan vi andre piger komme efter også overtar vi hele lortet til sidst :w00t: Vi er meget mere udholdende en de tøsedrenge...hihi

Øv at du ik bor i Randers så havde jeg haft en at træne med...savner en til at motivere og præsse på..

men,men jeg overfalder vildt fremmede i centeret når jeg har brug for hjælp så jeg går ik helt nedom og hjem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke jeg har smidt en kommentar i din log endnu, men her er et meget meget forsinket velkommen til :smile:

Alle logs der indeholder en eller anden form for kampsport, kan jeg ikke holde mig fra og der er altid noget god læsning at finde her i din.

...og så har du fundet en rigtig Svendborg mand, det er jo hernede i syden det sker! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

AKS er det fedeste, det er nemlig lige præcis det du skal! :wink: også kan vi andre piger komme efter også overtar vi hele lortet til sidst :w00t:..hihi

Øv at du ik bor i Randers så havde jeg haft en at træne med...savner en til at motivere og præsse på.. :smile:

Bruger du handsker når du løfter stang osv.?

Jeg aner sku tendenser til hård hud på puderne og det er ik særlig feminint synes jeg... :blush:

Hey Lillen.. :sun:

Det er okay du spørger bare løs..! Det er hyggeligt at snakke lidt frem og tilbage ang. ting der intereserer en.. :wink: Og ja vi piger skal sku nok få en fod indefor AKS en dag..!! Jeg ville rende rundt og klappe i mine små hænder hvis jeg fik løn for at blive klatre ned af et tov, fra en helikopter :clap:

Ang. handsker.. så har jeg ikke rigtig det problem endnu, vægttræner kun 3 gange om ugen og 3 gange boksetræning hvor mine hænder er pakket godt ind, så de er stadig ret så bløde.. !! Men jeg vil da anbefale at købe nogen NIKE laver nogle ret cool hansker til kvinder! Men prøv at kompinere din træning med hold cardio også.. :bruce:

Jeg tror ikke jeg har smidt en kommentar i din log endnu, men her er et meget meget forsinket velkommen til :smile:

Heysa Huz :smile:

Nej du har vist ikke sagdt hej før, så... VELKOMMEN I NILLESTØSENS LOG :yahoo: :yahoo: He he.. Du er altid velkommen til at smide en kommentar også til min boksetræning, er jo stadig nybegynder i den gren..!

Link to comment
Share on other sites

Kæft det er flot det der Nillepige :w00t: Troede sq ikke du var sådan helt hurtig på benene, men man kan jo tage fejl :tongue:

ps. Møgarbejde :sneaky2:

Granhof.. Ha! jo jo der er skam.. Krudt i de lårbasser.. desvære kun i kort tid, skal lige øve mig på langdistance så jeg får en lige så god tid der.. :wink:

Ps. Ja Møgarbejde.. Hehe!

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Typen

HA..! Misundelse er en grim ting Hehe.. Hvad har du fået af point i denne prøve????

Men ja, den var faktisk ret nem Syntes bare jeg har hørt flere sige at de blev overrasket over hvor hurtigt de skulle løbe til den prøve!? Sådan nogle spasser! Hvis de ikke har øvet sig på den inden!! Doohhh

Så er jeg en spasser :4thumbup: det var nok derfor jeg kun fik 4 i den øvelse.

Men det er selvfølgelig altid en god ide at forberede sig. Det var også meningen jeg skulle have gjort, men fik det aldrig gjort :rolleyes:

Nu kender du en del der er inde for politiets mure... ved du hvordan de søgte bolig/kollegie?

Hvordan var deres bolig-status?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share