NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SØNDAGS TRÆNING 06/13-05 :showoff:

Har ikke fået trænet de sidste 4 dage.. :blush: har været i kbh tordag - fredag, og fik dejligt besøg i weekendten :4heart: Som lige kom i første række.. Så havde lige en del træning der skulle indhentes i dag..!!

Ryg og bryst træning benene var lidt urolige, så ville bruge lidt mere energi på overkroppen i dag.

Opvarmning cross trainer:

15 min - minus 200kcal

Bænk press:

1set * 10reps @ 16,5 kg opvarmning

1set * 10reps @ 21.0 kg

1set * 6reps @ 35,0 kg PR :4thumbup: fedt det går fremad..!!

1set * 8reps @ 31,0 kg

1set * 8reps @ 31,0 kg

Inc. DB bench press:

1set * 8reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 10 kg - :devil: Utroligt så hård denne øvelse er i forhold til alm. bench press det er jo kun 20kg i håndvægte..? :blink:

1set * 8reps @ 8 kg

Inc DB fly

1set * 8reps @ 6 kg

1set * 8reps @ 7 kg

1set * 7reps @ 7 kg

Row (maskine):

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 10reps @ 35,0 kg

1set * 6reps @ 37,5 kg

1set * 8reps @ 40,0 kg

Pull down (nakke):

1set * 8reps @ 30,0 kg

1set * 8reps @ 35,0 kg

1set * 6reps @ 35,0 kg

1set * 8reps @ 30,0 kg

Back extension

1set * 10reps + bw

1set * 10reps + bw + 5 kg.. puha det kunne mærkes med de extra kg.. :gal:

1set * 10reps + bw

Løb - minus 250 kcal

2 km på tid.. 11 min 55 sek.. og lige en km PW til at slutte af med.!!

Havde masser af energi da jeg først kom afsted.. var opsat på at fyre den MAX af :dumbbell_lift: Det endte dog også med at mine arme begyndt at ryste!! En god måde at se om man har trænet igennem.. hehe :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Camilla

Blev lige inspireret af din log om at kunne passe sine ynglingsbukser igen.. Go girl..:bigsmile:

Jeg havde også en super oplevelse i fredags shoppe oplevelser i KBH.. Fik jeg en glædelig oplevelse!! Jeg var gået

en hel buksestrørrelse ned.. :cooldance::cheer: Så alt den træning gir helt sikker pote..!! KANON

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepige!

Tillykke med dine fremgange på flere fronter! Måske har jeg misset noget, men hvornår har du tænkt dig at søge ind? Du skriver at du har været på forskolekursus, men har du sendt din ansøgning? Med den fart du har på træningen skal du nok nok nå at være i form til den fysiske prøve efter interview og skriftlig prøve osv.

Men, hvis du vil være helt sikker på formen inden du går i gang, kan jeg kun støtte det. Klog af skade kan jeg kun anbefale det... Selv om det ikke er den store katastrofe, kunne jeg godt være foruden de 6 mdr. ventetid, inden jeg kan søge op igen til februar... Håber alt går godt!

I'll be watching you! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mr Bond

Ja det var noget af en runde i går jeg fik fyret af, tænkte at der skal efterhånden noget mere til hvis jeg skal få noget ud af træningen.. Sådan er det med piger, (eller mig) vi kan egenlig mere end vi regner med.. :blush::satisfied:

Men er nu lidt overrasket.. ville ikke kunne have fyret de vægte af for bare 2 månder siden Weee... :4flex:

Till

Takker, ja der er sket lidt her på det sidste.. dejligt når det går fremad, men syntes nu også jeg kæmper for det..:innocent: jeg går stadig på for-politiskole.. og tænker daglig på min ansøgning.

Tror også det er ved at være på tide at få den ud i verden, føler mig efterhånden lidt rustet til de forskellige prøver, men har ville være sikker, da jeg netop ikke gider bruge spildtid på at dumpe (må bare håbe at jeg går lige igennem) :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Har slet ikke fået fortalt at grunden til Kbh- turen i torsdags fredag.. var at klassen skulle over og besøge Politiskolen Den vi alle stræber efter..!! :wootdance::cheer: FUCK hvor gad jeg godt have blevet sidden i den klasse vi var i.. Min stol, mit bord, MIN PLADS..!!!:wub: Så det gav lige et kick, til at gøre mere ved det hele, så pladsen ikke skal vente forlænge.. :laugh:

Nå Så er det vist på tide at få trænings tøjet på.. skal til boksetræning om en times tid :4boxing: Har bare fået noget DOMS i armene og brystet fra gårdagens træning, det skal nok blive en sjov træning på 2,5 time :crazy:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 13/11 - 05

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Hmm Dagen startede ikke lige som den skulle træneren mødte ikke op?? så vi var klar på at smutte hjem igen ret skuffet efter at have fået sin røv afsted.. Men heldigvis dukkede den gamle Iver De Lima op, og undskyldte at hans søn var blevet syg :ill: Så vi kom lidt senere igang kl 9.00

Opvarmning 20 min:

En lidt anderledes opvarmning, det svinger meget fra træner til træner.. men altid dejligt at lave noget nyt, så man ikke går i den samme trædemølle..! Der var mere opvarmning af led og muskler og nogle få løbe spurt.

Syretræning på sandsæk:

4 omgange @ 2 min - vi plejer at køre med 3 min, men denne var nu mindst lige så hård da vi skulle bokse og løbe på stedet med fuld power.. :crazy: prøv lige at få en puls der drøner derud af..!!

Koordinations-øvelser

4 omgange @ 3 min - vi skulle stå foran spejlet og flytte benene hurtigt mens vi boksede, faktisk lidt svært :eh:

Sjippetov

5 omgange @ 3 min

Cirkel træning ny af slagsen..

Der var blevet stillet en bane op, så vi fik trænet..:

DB Inc. Curl

Mave m. fødder i 4 ribbe.

Dødløft

Bw - Bench Dip

Driple med 5 kg tung bold

Slå på et traktor dæk med baceball bat (side musklerne)

Kaste med 5 kg tung bold mod mur

udstrækning

En lidt anderledes træning i dag, knap så hård fysisk men sved og grå hår kom der dog frem, af at bruge kroppen anderledes med alt hans koordinations øvelser.. Er helt sikker på at det er lige så godt at lære han er tros alt tidligere professionel bokser.. :cool:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

En lidt anderledes træning i dag, knap så hård fysisk men sved og grå hår kom der dog frem, af at bruge kroppen anderledes med alt hans koordinations øvelser.. Er helt sikker på at det er lige så godt at lære han er tros alt tidligere professionel bokser..

Syntes da at det lyder ok hårdt - fin træning :thumb: Havde jeg mulighed for så proff. trænere, så gik jeg også til boksning - Slet ikke misundelig......................... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Heysa Typen

Ja jeg er grøn af misundelse over at du skal starte til foråret.. :flipa: hehe.. Men du kan helt sikkert glæde dig hvis du ikke har set skolen endnu, den er ret så fed..! :4jumpy:

Ja det er tilbage på skolebænken, 37 timeres skole undervisning inc. 6 timeres træning (selvforsvar) kung fu agtig, hvor de render rundt i hvide morgenkåber.. :laugh::laugh:

Men man er kun 18 i hver klasse, med super borde og stole high teck..!

Da vi kom rendte der mange politielever rundt i uniform og legede rollespil, det lyder til at de har meget af det.. Jeg syntes ihvertifal det så fedt ud, og ret så sjovt..

Forresten måske du har lyst til at læse min ansøgning igennem.. har lige siddet og leget med den i dag?? :satisfied:

Link to comment
Share on other sites

Hey Roberto..

Må nok hellere rette, selvom det lyder sejt at jeg kunne tage 40 kg i bænk.. men kan altså kun tage 10 * 30 kg :laugh: Men er da sikker på de 40 kg kommer i den nærmeste fremtid.. :wink:

Ang. kravene til politiet, så skal piger kun kunne bænke de 10 * 30kg, så den er jo i hus!!

Så er de 40 kg, der vist også nu efter de 6 reps på 35 :devil: Det er flot :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nillepige25

Det ser godt ud med din træning til prøven. Du skal nok blive klar. Mange ryger faktisk fra, fordi de ikke kan lave de øvelser, man skal lave til opvarmningen + de bliver overrasket over, at det faktisk er en smule hård (hvis man ikke er i form) Opvarmningen minder dog utroligt meget om det man laver til boksning, så det skal du være urolig for. Det er bare at klø på! :cooldance:

Du kan med fordel træne noget interval løbetræning, da der er en masse af den slags NÅR du kommer ind :wink:

Held og lykke med det!

Link to comment
Share on other sites

Så er de 40 kg, der vist også nu efter de 6 reps på 35 :devil: Det er flot :4thumbup:

Heysa Roberto

Ja for pokker, tror jeg vil prøve at tage 40 kg om en uges tid eller to.. bare 1*40 kg ville være at overgå mig selv..:clap:

Det ser godt ud med din træning til prøven. Du skal nok blive klar. Mange ryger faktisk fra, fordi de ikke kan lave de øvelser, man skal lave til opvarmningen + de bliver overrasket over, at det faktisk er en smule hård (hvis man ikke er i form) Opvarmningen minder dog utroligt meget om det man laver til boksning, så det skal du være urolig for. Det er bare at klø på! :cooldance:

Du kan med fordel træne noget interval løbetræning, da der er en masse af den slags NÅR du kommer ind :wink:

Hej DBM :biggrin:

Og velkommen til min Log..!!

Sidder jo lige og tænker, er manden selv inde for polities 4 vægge ( på den fede måde altså.) ha ha..! Du lyder til at have været møllen igennem? :4police:

Kan godt lide at du fremhæver NÅR jeg kommer ind :cheer:

Kan også se at du har/dyrker selv en masse boksning, det er helt bestemt en fed måde at dyrke hård cardio på, plus at lære at dele og kunne tage imod øretæver på.. En skam de har fjernet det fra politiskolen!!

Link to comment
Share on other sites

De Lima??? :blink: Kuuuuuuuuuuult!!! :bigsmile: Ham & sønnike underviste mig, i mit livs første boksetime :4boxing: Super kompetent herre.... Gad jeg nu godt at prøve igen!

Lyder som en god træning!! Fedt at læse, at der er andre end mig, der synes det er charmerende at lugte af sure vanter :laugh:

& lige tillykke igen... :wink: Med det hele :thumb:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING 15/13-05

AAaahhhhhhhhh.... Jeg var i lidt dårlig humør, efter en lang og sej diskution i klassen med en nydansker som mente at alle dansker var rasister osv.. Det kom selvfølgelig efter en lang diskution om politik og hvad folk ville stemme på idag..!!! ALTID farligt at komme ind på de emner..

Nå men jeg skulle egenligt kun løbetræne idag, men havde lige en masse krudt der skulle brændes af som ligeså godt kunne bruges til at teste mit MAX , for jeg skulle SATME...... et eller andet..!! :annoyed: :devil: puha.. haha..

Bænk press

1set * 1reps @ 40,25 kg PR :w00t: og humøret steg..!!

1set * 1reps @ 40.25 kg manglede lige 2 cm. for at få den helt op i hakket.. ØV..! missede

1set * 4reps @ 36,5 kg

1set * 8reps @ 31,0 kg

1set * 6reps @ 31,0 kg

Ben press

1set * ?reps @ 100 kg - den var sku lige tungere end jeg havde regnet med.. ØV ØV igen..

1set * 6reps @ 80 kg

1set * 3reps @ 100 kg Skulle lige prøve igen..!! PR :4flex:

1set * 8reps @ 70 kg

Row (maskine) En gut gik fra maskinen og så ud som om han havde det hårdt.. den stod på 50 kg så det nappede jeg..! var jo lige så godt i gang.. :tongue:

1set * 5reps @ 50,0 kg

1set * 2reps @ 55,0 kg PR

1set * 6reps @ 40,5 kg

Chins

Der skulle 5 forsøg og en blærerøv af en muskelbundt til før jeg gav op.. :hmmm: Stod faktisk og tænkte det var nu man skulle have Hoosier til at vise hvordan det skulle gøres!!

Løb - efter 10 mins kø og igen en sur Nille fordi en gut nappede en af løbebåndene foran min næse

2 km på tid.. 12 min 15 sek.

Så alt i alt, en lidt underlig træning.. med både opture og nedture.. Det har helt sikkert hjulpet på humøret at få lidt powergryn efter træningen og nu skal den stå på hygge med veninderne på cafe.. :4mewantfood: :boobs:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

AAaahhhhhhhhh.... Jeg var i lidt dårlig humør, efter en lang og sej diskution i klassen med en nydansker som mente at alle dansker var rasister osv.. Det kom selvfølgelig efter en lang diskution om politik og hvad folk ville stemme på idag..!!! ALTID farligt at komme ind på de emner..

Det synes jeg faktisk jeg møder lidt for ofte.

Man kunne jo nærmest vende den om og sige det samme om dem, når de har den holdning.

Men ja altid farligt emne.

Fin PR i bænken men tror du har lidt mere i dig, når du kan lave 6 reps med 30kg.

Jeg går ud fra i får undervisning i ansøgnings-delen, så ved ikke hvor meget jeg kan hjælpe der. Men du kan bare sende din ansøgning til mig på [email protected] , så skal jeg glædeligt læse den :smile:

Må i søge ind når i mener i er klar? Eller er det normal praksis at man først søger ind efter forskolen?

Link to comment
Share on other sites

De Lima??? :blink: Kuuuuuuuuuuult!!! :bigsmile: Ham & sønnike underviste mig, i mit livs første boksetime :4boxing: Super kompetent herre.... Gad jeg nu godt at prøve igen!

Lyder som en god træning!! Fedt at læse, at der er andre end mig, der synes det er charmerende at lugte af sure vanter :laugh:

& lige tillykke igen... :wink: Med det hele :thumb:

Heysa Figther Girl :bruce:

Ja for pokker de er efterhånden ved at være lidt "kult" i bokseverden.. Men de ved sq hvad de har med at gøre, og man lære utrolig meget af dem, så er bestemt heldig at have dem som træner..:smile:

Lugten af sure vanter glemmer man sent, og stanken lære man at holde af.. hehe det er jo tegn på god træning.. !!

Og tak tak.. Syntes selv jeg har været noget så heldig med fyren :blush:

Fin PR i bænken men tror du har lidt mere i dig, når du kan lave 6 reps med 30kg.

Må i søge ind når i mener i er klar? Eller er det normal praksis at man først søger ind efter forskolen?

Hey the policemann:4police:

Vil ikke lige kommentere ham nydanskeren igen.. han fik hele klassens (og MIT) i kog! og er lige kommet i godt humør igen efter en tur på restaurant og café tur..:4mewantfood: Fuck det var god mad.. Mums! Nille salig..hehe

Vil lige rette dig.. (6reps * 30kg) ??? nej nej.. 6reps * 36,5kg og 8reps * 31kg Det andet lyder jo ikke af noget :tongue: Og så ja vi må da selvfølgelig bare sende vores ansøgning når vi har lyst, men retter lige lidt mere i den da jeg har lige har fået et tip eller to.. Så kan det godt være jeg lige sender den. Din gik jo vidre.. :wink:

Det ser godt ud med alle de PR's! :4thumbup: Især tillykke med bænken. :4trumpet: 50 kg coming up. :shades::firebounce: Og lækkert nok med den maskin-row forresten... :4whistling:

Hey Hoosier

Puha 50kg lyder godt nok lidt hårdt..:wacko: tror lige jeg skal tage en del mere af de 40kg kunne være lidt dejligt, er sku lidt stolt især da det virkede umuligt for bare nogle uger siden..

Kunne godt have brugt dig til de Chins, de går mig lidt på at jeg bare skal hænge der og ligne en der strækker ud :dry:

Der må da være nogle øvelser som kan bygge en op til at tage dem en dag.. har fået at vide at Row skulle hjælpe..??

Eller bare tabe mig så jeg bliver nemmere at løfte hehe :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mht til nogle øvelser der kan hjælpe dig med at øge din chinstyrke.. Nu ved jeg ikke om det skal være overhånds eller underhånds ??

Men ellers er denne en rigtig god øvelse, hvis man ikke lige kan trække sin egen røv op :tongue::wink:http://www.exrx.net/WeightExercises/Latiss...ntPulldown.html

Eller som alternativ til underhånds, så kan du bruge denne...

http://www.exrx.net/WeightExercises/Latiss...ripPulldown.htm

Men genrelt så er det jo ryg og gunzz styrke der skal til, for at lave dem, så go for it sweety :smile:

Nogle centre har dog også en supported chinups maskine, kan ikke lige finde en på nettet, men ellers bare spørg om de har en.. Eller skal jeg vise dig den, næste gang jeg kigger forbi :wink: Hopefully soon :wub:

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 06/13-05 :showoff:

Har ikke fået trænet de sidste 4 dage.. :blush: har været i kbh tordag - fredag, og fik dejligt besøg i weekendten :4heart: Som lige kom i første række.. Så havde lige en del træning der skulle indhentes i dag..!!

Ryg og bryst træning benene var lidt urolige, så ville bruge lidt mere energi på overkroppen i dag.

Opvarmning cross trainer:

15 min - minus 200kcal

Bænk press:

1set * 10reps @ 16,5 kg opvarmning

1set * 10reps @ 21.0 kg

1set * 6reps @ 35,0 kg PR :4thumbup: fedt det går fremad..!!

1set * 8reps @ 31,0 kg

1set * 8reps @ 31,0 kg

Inc. DB bench press:

1set * 8reps @ 10 kg

1set * 8reps @ 10 kg - :devil: Utroligt så hård denne øvelse er i forhold til alm. bench press det er jo kun 20kg i håndvægte..? :blink:

1set * 8reps @ 8 kg

Inc DB fly

1set * 8reps @ 6 kg

1set * 8reps @ 7 kg

1set * 7reps @ 7 kg

Row (maskine):

1set * 10reps @ 30,0 kg

1set * 10reps @ 35,0 kg

1set * 6reps @ 37,5 kg

1set * 8reps @ 40,0 kg

Pull down (nakke):

1set * 8reps @ 30,0 kg

1set * 8reps @ 35,0 kg

1set * 6reps @ 35,0 kg

1set * 8reps @ 30,0 kg

Back extension

1set * 10reps + bw

1set * 10reps + bw + 5 kg.. puha det kunne mærkes med de extra kg.. :gal:

1set * 10reps + bw

Løb - minus 250 kcal

2 km på tid.. 11 min 55 sek.. og lige en km PW til at slutte af med.!!

Havde masser af energi da jeg først kom afsted.. var opsat på at fyre den MAX af :dumbbell_lift: Det endte dog også med at mine arme begyndt at ryste!! En god måde at se om man har trænet igennem.. hehe :tongue:

:4thumbup: Gal tøsbarn, der sgu da rykket en del kilo rundt der :4thumbup:

Men man kan ødelægge det hele med en gang MacD :tongue:

Cool log, du går skisme til makronerne :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille!

Det ser rigtig godt ud! - Også træningen... :wink:

Jeg formoder at du også løber udendørs i forbindelse med boksetræning?!? For det med løbebånd kan ikke bruges til så meget - selvom det er sjovt lige at tjekke tiden på de 2,4 km. præcist... :wink:

Hvis du har lyst, kan jeg godt kigge på din ansøgning. Jeg fik stor ros for min (uden at prale) og har også fået lidt hjælp fra min far, som er journalist... Måske kan jeg komme med en pointe eller to, da ansøgningen er vigtig pga. den følger een igennem hele optagelsesforløbet.

Ellers skal jeg nok til at træne i Christianhavns Bokseklub her ovre i Kbh. Glæder helt vildt til komme ned og blive heglet igenem, og så få et par på hovedet... :tongue: Har bare lige en dum flytning der skal overståes... :sneaky2:

Keep up the good works - i følge min tidsregning kommer vi måske til at gå på samme "årgang" hvis jeg sender min anden ansøgning ind i starten af det nye år og du får sendt din afsted snart... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg formoder at du også løber udendørs i forbindelse med boksetræning?!? For det med løbebånd kan ikke bruges til så meget

Hvis du har lyst, kan jeg godt kigge på din ansøgning. Jeg fik stor ros for min (uden at prale) og har også fået lidt hjælp fra min far, som er journalist... Måske kan jeg komme med en pointe eller to, da ansøgningen er vigtig pga. den følger een igennem hele optagelsesforløbet.

Ellers skal jeg nok til at træne i Christianhavns Bokseklub her ovre i Kbh. Glæder helt vildt til komme ned og blive heglet igenem, og så få et par på hovedet... :tongue: Har bare lige en dum flytning der skal overståes... :sneaky2:

Keep up the good works - i følge min tidsregning kommer vi måske til at gå på samme "årgang" hvis jeg sender min anden ansøgning ind i starten af det nye år og du får sendt din afsted snart... :smile:

Hey Till

Jaaaaahhhhhhhhh..... Du vil da bare lure den af vil du..:tongue: men smid da lige din mail add.. så må du da godt lure og rette lidt :satisfied:

Ang. til løbetræning, så skriver jeg når jeg løber på Århus stadion løbebane, der cheker vi også tider, og løber noget hurtiger end på løbebånd?? Nu hvor man lige er ned at træne at den også får en tur der..

En god ting med bokseklubben.. Har fået at vide af mange, at selve opvarmning svare lidt til prøvens plus man får en rimlig god udholdenhed til boksning..:4boxing:

Jeps sender min i weekendten hvis jeg kan få alle papierne skrabet sammen, men dem som sender angsøningen i et tidspum af 6 måneder ender nok højstsansynlig i samme klasse (årgang) :4smartass: så må vi bare håbe at vi smutter lige igennem ville være så fedt, DAMN jeg ville blive skuffet hvis ikke :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share