Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JB, du får så mange smæk, når jeg kommer hjem fra din mor på Lolland.

Træning 18/3-06:

Squat:

5 x 5 @ 120 kg

Gik godt.

Incline DB press:

4 x 10 @ 27,5 kg (eller også var det 25 kg....)

Pullups:

4 x 6 @ bw

DB Pushpres:

3 x 8 @ 27,5 kg

Rumænsk dødløft fra SKIIIIVE:

5 x 5 @ 120 kg

Standing Cable crunch:

8 x 70 kg

2 x 10 @ 60 kg

Var en anelse bagstiv, så vægtene på DB øvelserne er jeg ikke 100% sikker på. :tongue: Gik dog overraskende godt på trods af min forgiftning-tilstand.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 20/3-06:

Dødløft fra SKIIIIVE: (well, det var en klods. Ca. 8 cm vil jeg skyde på)

3 x 100 kg

1 x 120 kg

1 x 130 kg

1 x 140 kg

1 x 150 kg

1 x 160 kg

1 x 170 kg

1 x 180 kg

1 x 190 kg (Den var tung)

1 x 200 kg MISS (Døede lige over knæene)

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

Fik at vide af Claus, at jeg skulle holde skuldrene i ro under lockoutet. Ikke noget med at "powershrugge" den.

DB bænkpres:

3 x 8 @ 32,5 kg

En slags PR vel.

Squat:

6 x 2 @ 110 kg

De var rimelig hurtige. Ville lige røre stængerne lidt i dag også.

Chinups:

6 x 4 @ bw

DB pushpres:

4 x 6 @ 27,5 kg

Puldowns med overhåndsgreb:

3 x 12 @ 60 kg

Standing cable crunch:

3 x 10 @ 50 kg

Ok omgang. Havde ikke forventet at trække 190 :bigsmile: . Der var en masse løftere i TSK og det er altid kanon cozy, at træne sammen med licens drenge/pigerne. :smile:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen i dag. :4thumbup: Du er ferm til at hive stropper på. :superman::tongue:

No problemo... :smile:

Jaah, det er sgu da egentlig helt flot trukket fra skiiiive, din træningsindsats taget i betragtning, hehe... Mere af den slags :superman:

Antyder du at jeg har fremvist en tarvelig indsats det sidste stykke tid?? :dry::tongue:

Det er jo egentlig pisse irriterende at vi er nogle der prøver på at træne seriøst og har det mål at man skal overhale dig. Og så er du god for 200kg i dødløft.... IDIOT! :tongue:

Jeg må prøve at trække fra gulvet om nogle gange. Så må vi se hvad det kan blive til.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 24/3-06:

Squat:

5 x 5 @ 130 kg

Overraskende let! Yes sir! :devil:

CG bænk:

10 x 40 kg

5 x 50 kg

3 x 70 kg

3 x 80 kg

3 x 90 kg

1 x 100 kg

1 x 105 kg

1 x 110 kg

Lidt løftet røv og nedadgående bevægelse på de 110, men hvad...Det er jo bare træning.

DB pushpress:

3 x 6 @ 32,5 kg

4 x 32,5 kg

Så ville skulderen ikke mere! :tongue:

Rumænsk dødløft:

3 x 10 @ 110 kg

Der er lang vej til 10! Pyha.

Pullups:

5 x mig

4 x mig

Og så var det tid til ordinær generalforsamling. Jeg satsede på, at jeg kunne nå at gøre mine anti-ryger-nazistiske tendenser gældende på de 2 timer jeg havde sat af til mødet - men det kunne jeg godt glemme. Da vi kom til at skulle gennemgå og godkende regnskabet, var der ikke den kritik man blandt medlemmerne ikke kunne finde. Det skal siges at klubben er flyttet (i 2003?) og der er lidt lavvande i kassen grunde omkostningerne ved den flytning. Men altså.....Der var virkelig nogle folk der ikke kunne holde målet for øje og fulgte de klassiske tangenter ud til emner der meget lidt havde med sagen at gøre.......ARGH! Jeg bliver SINDSYG af sådan noget! :crazy::laugh: Så det korte og det lange blev at jeg daffede på arbejde kl. 20 med uforrettet sag.

Edit: Hvis man af ovenstående ikke helt kan forstå hvad folk (hovedsagligt discopumpere) var utilfredse med, så var det VIST NOK fordi de ikke kunne forstå hvad pengene var brugt til. Selvom kasseren eller gjorde sig anstrengelser for at forklare, at det ikke havde været gratis at flytte.

Nåh, god træning ellers.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Og så var det tid til ordinær generalforsamling. Jeg satsede på, at jeg kunne nå at gøre mine anti-ryger-nazistiske tendenser gældende på de 2 timer jeg havde sat af til mødet - men det kunne jeg godt glemme. Da vi kom til at skulle gennemgå og godkende regnskabet, var der ikke den kritik man blandt medlemmerne ikke kunne finde. Det skal siges at klubben er flyttet (i 2003?) og der er lidt lavvande i kassen grunde omkostningerne ved den flytning. Men altså.....Der var virkelig nogle folk der ikke kunne holde målet for øje og fulgte de klassiske tangenter ud til emner der meget lidt havde med sagen at gøre.......ARGH! Jeg bliver SINDSYG af sådan noget! :crazy::laugh: Så det korte og det lange blev at jeg daffede på arbejde kl. 20 med uforrettet sag.

Edit: Hvis man af ovenstående ikke helt kan forstå hvad folk (hovedsagligt discopumpere) var utilfredse med, så var det VIST NOK fordi de ikke kunne forstå hvad pengene var brugt til. Selvom kasseren eller gjorde sig anstrengelser for at forklare, at det ikke havde været gratis at flytte.

Og det fortsatte så ellers, efter I var gået. Selvom regnskabet jo var blevet godkendt, og vi egentlig var ved at diskutere fastsættelse af kontingent. Du er ikke den eneste, der er blevet vanvittig!! :crazy: Det er også bare så typisk, at de, der stemte imod en kontingentforhøjelse, stort set var de samme, som brokkede sig over regnskabet, og som desuden gerne villel have nye maskiner. :wacko:

AAAARRRGGGHHH!!!!! :rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Træning med rygerne: 27/3-06

Dødløft fra skive:

3 x 100 kg

3 x 120 kg

1 x 150 kg

1 x 165 kg

1 x 180 kg

1 x 195 kg PR + 5 kg

1 x 200 kg PR + 10 kg

3 x 165 kg

3 x 165 kg

Det er utroligt motiverende at løfte noget som man ugen før var chanceløs på! :w00t: De 200 var tunge i toppen, men op kom de. Video tilgår.

DB bænk:

4 x 8 @ 32,5 kg

Hopper snart på nummeret større.

Chinups:

6 x 4 @ mig

Squat:

3 x 8 @ 115 kg

Stående stem:

3 x 6 @ 50 kg

Kom i tanke om at visse elementer i TSK mener at jeg er smalskuldret.... :nonono::tongue:

Der var noget push i den sidste rep på 3. sæt.

Cable crunches:

3 x 12 @ 75 kg

Det brændte i vommen.

Fin træning. Humøret er i top...Det er nok vejret og lyset, der gør det. :smile:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Stående stem:

3 x 6 @ 50 kg

Kom i tanke om at visse elementer i TSK mener at jeg er smalskuldret.... :nonono::tongue:

:4whistling:

Fin træning. Humøret er i top...Det er nok vejret og lyset, der gør det. :smile: l

Det er sjovt - jeg tænkte præcis det samme, da jeg cyklede til træning i dag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Løb 29/3-06:

3,8 km @ 17m44s ~ 12,6 km/t

Der var syre og bly i forlår og lænd på det meste af turen. Relativ tung dødløft og squat er ikke sagen for et godt løbe-resultat.

Rommel

post-1744-1143593431_thumb.jpg

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 29/3-06:

Squat:

3 x 100 kg

1 x 120 kg

1 x 145 kg

1 x 155 kg

1 x 165 kg

1 x 170 kg

5 x 145 kg

3 x 145 kg

Der var ikke nogen spottere ud over Sune jeg ville stole på, men 170 kg var skam også tunge nok.

DB bænkpres:

4 x 6 @ 37,5 kg

Chinups:

1-2-3-4

1-2-3-4

1-2-3-4

1-2-3-4

DB pushpress:

3 x 6 @ 32,5 kg

Cable crunches:

3 x 15 @ 75 kg

Der var massere af discofolk i TSK, men så kunne jeg kanalisere lidt aggressitivitet over i løftede, da de talte om hvor forfærdeligt det var at der var fremstillet forslag om rygeforbud. Det virkede super.... :laugh::devil:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 31/3-06:

Frivend:

5 x 3 @ 95 kg

Gik godt.

CG Patkanon:

3 x 50 kg

3 x 70 kg

1 x 80 kg

1 x 90 kg

1 x 100 kg

1 x 112,5 kg PR+2,5 kg (let løftet røv dog)

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

Fin omgang. Jeg er god for 5x5 med 90 er jeg sikker på.

Chinups:

5 x 5 @ mig

DB shoulder press:

10 x 22,5 kg

2 x 8 @ 22,5 kg

Og så på arbejde.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Dagens ret:

Omelet bestående af

12 æg

150 g skinke i tern

150 g bacon i tern

140 g cheddar ost

150 g cocktailpølser

+ noget madolie så det giver omkring 3000 kCal. Nu er Rommel jo en svagspiser, så han spiste kun ca en tredjedel af det hele. Her er et billede af den ene af de 2 omeletter som jeg lavede fra denne portion.

post-1963-1143906973_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share