Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bryststøj >> :tongue:

Lortemuskel >> Tak for besøget. :smile:

Løb 11/4-06:

Ukendt distance @ 29 min 8 sek

Det er virkelig tydeligt, at mærke om jeg har lavet squat/dødløft dagen før en løbetur. Min lænd og mine forlår hang voldsomt i bremsen af gårsdagens squat og rumænsk dødløft. Så fredag er nok sidste gang før prøven d. 26, at jeg løfter tungt med underkroppen. Noget DE dødløft/squat og frivend skal jeg dog nok få lavet. Men ellers skal der bare discopumpes indtil da! :smile:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Der bør skæres voldsomt ned på træningen... Synes at du er ved at blive lee' i disko øvelserne og god farmer walk i øvrigt!

Vi ses til flytning om 1½ time!

edit: lee'e pull-ups også :devil: Du krådter vist mr. krådt

Det er godt, at I kommer i god tid, for jeg er ikke nået til at skille møblerne ad endnu. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Så tager jeg min forhammer og min kædesav med.

Det gjorde du jo ikke.... :nonono::tongue: Men vi fik da slæbt lidt på chesterfield-møblerne... :cool:

Træning 12/4-06:

ME rackpull fra lige under knæ:

3 x 140 kg

1 x 150 kg

1 x 160 kg

1 x 170 kg

1 x 180 kg

1 x 200 kg

1 x 210 kg

1 x 220 kg

3 x 3 @ 175 kg

Jeg trak da 220 fra lige smack in the middel af mit klistrepunkt. Det var et skønt og smukt løft. :innocent:

ME floorpress:

3 x 50 kg

3 x 70 kg

3 x 80 kg

3 x 90 kg

2 x 100 kg

1 x 105 kg

1 x 110 kg

1 x 115 kg MISS

4 x 4 @ 90 kg

Squat:

3 x 8 @ 125 kg

Uha uha, det var hårdt med rackpulls i kroppen.

Chinups:

5 x 5 @ bw

Stem:

3 x 6 @ 55 kg

Fin træning. :smile:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Up in the morning, before the break of day,

I don’t like it, no way.

Ate my breakfast to darn soon.

Hungry as heck before noon.

Went to the mess hall on my knees,

Nothing to eat but a can of peas,

The bread was moldy and the meat was fat,

I knew darn well that I couldn’t eat that.

Went to the mess sergeant on my knees,

Said, "Mess sergeant, mess sergeant feed me please."

Mess sergeant with a big old grin,

"If you wanna be airborne you gotta be thin."

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...Sejt lille digt UB... :4thumbup:

Træning 15/4-06:

Squat:

6 x 2 @ 150 kg

Der er nok til noget mere en af dagene.

Bænkpres:

5 x 5 @ 90 kg

Lillefinger på ringen. Der var også noget overskud.... :smile:

Trænede med CamillaBruun i FK Thor, hvor SuneJ og jeg delte tvivlsomme løfte-råd ud med rund hånd... :tongue: God træning og super efterfølgende bytur.... :4drunk:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Løb 16/4-06:

6,9 km @ 36 min 7 sek ~ 11,5 km/t

Jeg løb sammen med Sune. Bare det at have lavet NOGET på en bagstiv tømmermand-dag er en succes. :smile:

Rommel

Ja, det er sgu flot. Min tømmermandsstil plejer nærmere at lyde noget ala: dürum, slik og kold cola! Og masser af selvmedlidenhed :wink: Og når du så ovenikøv't løb i det tempo - det er sgisme godt gået. Jeg holder mig bare til min gennemsnitsfart omkring de 9-10 stykker :blush:

Edited by Ida
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sgu flot. Min tømmermandsstil plejer nærmere at lyde noget ala: dürum, slik og kold cola! Og masser af selvmedlidenhed :wink: Og når du så ovenikøv't løb i det tempo - det er sgisme godt gået. Jeg holder mig bare til min gennemsnitsfart omkring de 9-10 stykker :blush:

Det lyder da også noget mere humant. I sær i betragtning af, hvor meget lidt frisk Rommel så ud i går morges :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er det her man kan bestille en lee' flyttemand? Jeg har en sofa jeg skal have op på syvende.

post-2616-1145172880_thumb.jpg

Kan du ikke lige hive fat i mig næste gang turen går til Thor? Vil gerne lige se, hvor det ligger, og hvad det er for noget?

Eftersom det er mig der har nøglen, så er det faktisk mig du skal fedte for :wink:

Ej, du skal være velkommen en anden gang, det er altid godt med lidt selskab til træningen :cool:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

I så fald... :flowers:

Er du der på faste tidspunkter?

:smile::smile::smile: (elsker når nogen giver mig blomster...)

Nope, jeg træner bare når det passer mig

Men der er åbent for "the public" hverdage fra 16-20, hvis du bare selv vil ned og kigge. Man kan godt få lov at træne gratis hvis man siger man overvejer at melde sig ind... :innocent:

Men vi kan da bare arrangere en fælles træning med lidt efterfølgende mad eller noget igen en anden dag. Måske når Rommel kommer hjem fra Thailand? Så finder vi bare en dag der passer alle. Sune kan sikkert også godt lokkes med igen

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sgu flot. Min tømmermandsstil plejer nærmere at lyde noget ala: dürum, slik og kold cola! Og masser af selvmedlidenhed :wink: Og når du så ovenikøv't løb i det tempo - det er sgisme godt gået. Jeg holder mig bare til min gennemsnitsfart omkring de 9-10 stykker :blush:

Tak for rosen. :smile: Det er altid velkomment at have kvinder i loggen! :cool:

Det lyder da også noget mere humant. I sær i betragtning af, hvor meget lidt frisk Rommel så ud i går morges :tongue:

Jeg var helt utroligt frisk.... :innocent:

Er det her man kan bestille en lee' flyttemand? Jeg har en sofa jeg skal have op på syvende.

post-2616-1145172880_thumb.jpg

Fra nu af flytter jeg kun flettede møbler. :tongue:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share