Onkel Troels

Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

Recommended Posts

Torsdagstræning:

Transportcykling - 7km

Incline Dumbell Press - 2sæt x 12reps med 30kgs håndvægte

Dumbell Laterels - 2sæt x 12reps med 12kgs håndvægte

Pushups - 15sæt x 20reps (Fordelt over 1times tid. Fokus på god stil og kvalitet)

Transportcykling hjem - 7km

Fedt med et arbejde hvor jeg kan cykle nogle af dagene. Har ikke cyklet særligt meget siden dengang jeg boede i Odense og ikke havde bil. Det er jo fantastisk at kombinere transport og motion. Jeg prøver at holde en ok fart så får bestemt pulsen op og så bliver quads jo flotte og fyldige af det. :4trumpet:

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRS<< Tillykke med hunden. Der er jo noget arbejde i den slags. Hund eller børn = less Sleep.

Jeg synes dog at vintervejret holder min motivation til udendørs træning lidt nede. Er ikke helt viking nok til at stå og slide med en jernkugle i minusgrader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidt hurtig mandagstræning:

Leg Extensions - 3sæt x 15reps

Leg Curls - 3sæt x 15reps

Lænd i maskine - 3sæt x 15-20reps

Chest supported Rows - 3sæt x 15reps

Pec Dec Flyers - 3sæt x 15reps

Skulderpres i maskine - 3sæt x 15reps

+ Lidt front squat med en 20kgs kettlebell

Noget let, let træning for at holde knoglerne sammen.

Skal ud at løbe idag. Hader at løbe når det er koldt...Tjaa, hader faktisk generelt at løbe. Men hvorfor gør jeg det så? Jo, fordi jeg er tilmeldt lillebælt halvmarathon og fordi jeg jo har det dejligt bagefter og i korte glimt undervejs, samt jeg vil gerne kunne fråde i alle de kager og slik uden at bliver for tyk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak.. Har du plads / mulighed (/ får lov), kan jeg varmt anbefale at sætte en ribbe op over en dørkarm.. Perfekt til pullups og med et sæt ringe er der endnu flere muligheder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onsdagstræning:

Løb på bane - 5 x 800meter (3.24, 3.22.....Fik kun taget tid på 2 første runder. Tror umiddelbart at jeg holdt tempoet sådan rimeligt på alle turer under 3.30 ihvertfald)

Går liiiige i VO2Max'en som Curls går i biceps eller dø'løft går i rygstykkerne. Og så er der også lige tanket lidt bajsere samt god whisky og Rom i Tyskland idag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torsdagstræning:

Transportcykling - 7km (Det var sateneme koldt)

Løbebånd - 5km (24min og 27sek)

Holdtræning - 40min

Bænkpres i smithstativ - 10x70kg, 10x90kg, 10x110kg, 8x120kg, 10x90kg

Transportcykling hjem - 7km (Jeg logger lige lidt ud i fremtiden da jeg er ret sikker på at jeg er nødsagtet til også at cykle hjem fra arbejde)

Edited by Onkel Troels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fredagstræning:

Leg Extensions - 5sæt x 10reps

Barbell Lunges - 12x20kg, 12x40kg, 12x50kg, 12x40kg, 12x20kg (Avavavav...)

Dimel Deadlift - 5sæt x 15reps med 60kg

Barbell Pushpress - 8x40kg, 3x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 3x80kg

Pullups - 10sæt x 8reps (Lang tid siden sidst. Men det var passende med 8ere)

Fatman Pullups - 3sæt x 10reps

Incline Dumbell Flyers - 15x20kgs, 15x22,5kgs, 15x25kgs, 15x27,5kgs, 15x30kgs

Mave i maskine - 3sæt x 20reps

Dumbell Curls - 3sæt x 6reps med 20-25kgs håndvægte

+ Bosuball shit for ankelstabilitet og noget Z-health lir..

Herligt. Havde ellers planlagt nogle snatches med min 20kgs KB men da jeg mod forventning havde et træningscenter til rådighed ville jeg hellere bruge det. Jeg får DOMS imorgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har også lige fået lavet en smule idag:

Dumbell Curls - 15x12kgs, 15x14kgs, 15x16kgs, 15x18kgs

Bænkpres - 15x70kg, 15x70kg, 15x70kg, 15x70kg

Holdtræning - 40min (Diverse gulv og boldøvelser samt med træningselastik)

Det dersens med at cykle på arbejde blev droppet når man nu har en fin automobil stående i carporten og det iøvrigt blæser og sner pænt meget.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mere tirsdagstræning....I Fitness World i Middelfart:

Arc Trainer - 1time (Ville egentligt ha' løbet men fitness world i middelfart er fuldstændig proppet og alle løbebånd var optaget inklusiv kø ved maskinerne :ninja: . Men dette var nu en god erstatning. Skulle ifølge maskinen ha' brændt 1250Kcal af. Ren fedt selvfølgelig)

Cabel Rows - 4sæt x 12reps med 70-100kg

Dumbell Laterels - 4sæt x 10reps med 18kgs håndvægte

Ab Wheel - 4sæt x 10reps

Dumbell Curls - 4sæt x 3reps med 30kgs håndvægte

Løbebånd - 4min på 15km/t...1min gang....2min på 16km/t..1min gang....1min på 17km/t...1min gang

Jeg var nok en smule ghey i mit meget stramme outfit stående på den der crosstrainer men så curlede jeg med drengenes Row max og så kom der lidt mandemandsomhed tilbage til mig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torsdagstræning:

Transportcykling - 7km (Faldt kun 1 gang. Sikke et snehelvede)

Holdtræning - 45min

Dumbell Press - 10x20kgs, 10x20kgs, 10x20kgs, 10x22kgs, 10x24kgs, 10x26kgs (De første 3 sæt stående)

Face Pulls - 4sæt x 10reps

Dumbell Laterels - 4sæt x 10reps med 5kgs håndvægte (Jane fonda shit)

Transportcykling hjem - 7km (De håber jeg da...)

Ja, det er godt nok kedelig læsning for dem der forventer tunge dødløft og nøgenvideoer. Men det er nu engang dejlig træning og synes at den generelle form er opadgående.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now