Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Du har sikkert for meget diæthjerne til at du kan se/tåle at jeg driller dig :4whistling:

Nogle gange har jeg bare sådan lyst til at slå dig... Du kan jo se lige igennem mig :laugh:

Og ja jeg kan ik tåle du driller mig med det.. jeg bliver pisse sur :unsure:

... når det så er sagt - så et råd fra en "garvet" læderhud - så synes jeg på ingen måde i slutningen af en hård diæt at snak skal foregå mere end få gange under træning eller evt. mellem 2 øvelser som et pusterum og ikke midt mellem set! Man er på så få kalorier at indsatsen under træning falder proportionalt med tiden man bruger på træning... og desto mere snak desto mere brænder du ud sidst på ugen. Dertil kommer at der er rig mulighed for at snakke efter træning mens man får sin mad så hvorfor ikke gemme det til der :smile:

Når fedt%'en er lav, huden tynd og det er svært at holde varmen i kroppen, så SKAL der holdes gang i træningen under et pas, hvis du ønsker også at hive noget ekstra fedtforbrændning ud af det - jeg er slet ikke i tvivl om at du ville se en markant forskel i dit fedttab i løbet af en uge hvis du holdt sved på panden både under tungttræning og efterfølgende kredsløbstræning :smile:

(og dermed INGEN kritik af din træning men blot et forslag til at optimere vægttabet og ikke mindst lette diæten ... det er nu engang dejligt at få "overstået" sin træning når man har 3-4 træningspas på en dag! Og så ville der måske endda være overskud/tid til også at dyrke det sociale noget mere som du jo har behov for :wink: )

Når det er sagt, så må jeg også give dig ret i det øverste... Lige pt prøver jeg også at finde en gylden mellemvej.. Har nået at erfare at slet ingen snak i hver fald ikke fungerer... og at snakke under træning bliver heller ikke ved med at fungere, for det kan jeg ik blive ved med at have kræfter til.. !!

Så målet er da helt sikkert at det skal skubbes til efter træning... måske jeg sku prøve at finde min iPOD frem og se om den kan hjælpe mig på vej.. Det jo lidt svært når alle komme og sprøger til ens form, hvornår konkurencen er osv.. !!

:unsure::unsure::unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... når det så er sagt - så et råd fra en "garvet" læderhud - så synes jeg på ingen måde i slutningen af en hård diæt at snak skal foregå mere end få gange under træning eller evt. mellem 2 øvelser som et pusterum og ikke midt mellem set! Man er på så få kalorier at indsatsen under træning falder proportionalt med tiden man bruger på træning... og desto mere snak desto mere brænder du ud sidst på ugen.

:cool: Helt enig , det har jeg også erfaret..... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16/10-07

Det har været en god dag på arbejde, men når det er sagt så er der heller ikke andet der har været godt... Min krop og min psyke har på INGEN måder været samarbejdsvillig idag :nonono:

Psyken tog over i formiddags, hvor jeg var ret ked af det og havde en del triste tanker... det fik jeg heldigvis vendt til noget positivt hen over middag... Det havde dog taget godt på kræfterne, så da jeg kom ned til OBBC, var det kun fordi jeg skulle passe min træning, at jeg ikke vendte om og gik hjem :unsure: Træningen blev derfor også en af dem der bare skulle overstået i en fart...

Aftenens gåtur som jeg ellers plejer at nyde, var en ren kamp.. Psyken prøvede konstant at overbevise migom at formen var god nok til jeg vente om, at det var synd for mig jeg sku gå i regnvejr osv... !! Men heldigvis blev jeg ved med at prøve at holde fokus på NY og på at min form bare ikke bliver god nok hvis jeg ik gik hele turen.. Kæft hvor var jeg stolt af mig selv da jeg endelig nåede ned til rundkørslen hvor jeg må vende om :1356:

Dagens motto må klart være: Viljestyrken længe leve :heartpump:

Og så kan dagen imorgen da vist kun blive bedre... håber jeg :unsure:

Morgentræning:

61 min PW fra kl. 5.00

Eftermiddagstræning:

En hurtig omgang ben, bryst og mave... med meget lidt snak imellem enkelte sæt...

BB OL-squat:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

1 x 8 rep x 55 kg

Supersættet med:

Seated calfraise:

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 bens liggende galileo leg press:

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 x 8 rep x 90 Ib

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 90 Ib

1 x 10 rep x 100 Ib

1 x 8 rep x 110 Ib

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

ABS - Abdominal flexion:

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 35 kg

Og her slog hjernen så klik for mig :lolabove: En idiot sad ved mavemaskinen ved siden af og så udemærket jeg gik og supersættet mellem to øvelser... men midt i det hele står han så og er ved at ændre indstillingerne på ABS maskinen... Jeg kom styrtende gennem OBBC og skældte ham ud... hvorefter han svarer, jeg vidste jo ikke der var nogen der brugte den.. trods han lige havde stået og flyttet alle mine ting for overhoved at kunne komme til :bruce: Nå men jeg skubbede ham væk, ændrede indstillinge tilbage, lavede sidste sæt og fik ellers lige endnu engang fortalt ham hvor dum jeg synes han var... hvorefter jeg nærmest var ved at vælte maskinen i arrigskab da jeg gik.

Tibage ved min incline bænk kom der så følgende kommentar fra de andre i OBBC... der er da vist en der ER PÅ DIÆT, hvorefter de var ved at dø af grin.. :4whistling: Jeg ku faktisk heller ik selv lade være med at grine, for jeg kunne godt se jeg have overreageret bare en lille bitte smule, selv om jeg stadigvæk synes han er en nar :4oops:

Styrketræningstid: 1 time 10 min

Cardio:

15 min på drømmemaskinen aka octane fra kl. 17.15

~188 kcal

Aftentræning:

58 min PW fra kl. 19.40

Nu står den på karamel te og velfortjent afslapning...

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Nogle gange har jeg bare sådan lyst til at slå dig... Du kan jo se lige igennem mig :laugh:

Og ja jeg kan ik tåle du driller mig med det.. jeg bliver pisse sur :unsure:

Når det er sagt, så må jeg også give dig ret i det øverste... Lige pt prøver jeg også at finde en gylden mellemvej.. Har nået at erfare at slet ingen snak i hver fald ikke fungerer... og at snakke under træning bliver heller ikke ved med at fungere, for det kan jeg ik blive ved med at have kræfter til.. !!

Så målet er da helt sikkert at det skal skubbes til efter træning... måske jeg sku prøve at finde min iPOD frem og se om den kan hjælpe mig på vej.. Det jo lidt svært når alle komme og sprøger til ens form, hvornår konkurencen er osv.. !!

:unsure::unsure::unsure:

Godt råd...

... husk nu hvem det er som du snakker med!

Har de overhovedet en interesse i dig på andre tidspunkter? Det er altid smart for visse mennesker at blive set med de "rigtige" herunder andre personer i god form... det kan jo give lidt prestige at sige... "jo - hende kender jeg!!"

Dem er der jo desværre en hel del af i vores klub... bare vent til du bliver polstret igen så kigger de slet ikke din vej længere!! Du bliver rigtigt overrasket!!!

Dertil kommer at hvis andre mennesker virkelig er OPRIGTIGT interesseret i dig så kan de også sagtens forstå din situation og respektere at du er optaget af din træning, og jeg er ret sikker på at de helt sikkert gerne snakke med dig på et andet tidspunkt ... eks. til noget "kaffe" efter træning :smile:

.. sig til folk, som henvender sig og vil hyggesnakke om I ikke kan tage den bagefter til en kop kaffe efter træning og så sådan VUPTI har du også fået dig "date" med snak :blahblah:

For fanden ... de fleste som alligevel er sjove at snakke med sidder jo altid og hænger i OBBC's lounge efter træning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke :slut:

Dage som din idag er de dage der gør at alle andre dage er endnu federe :4jumpy: For hvis ikke tingene var noget møg indimellem :dry: hvordan kan vi så vide hvornår det er kanon :hippy:

...og så ellers dyyyyyyyyyb respekt for din stædighed og vilje :bowdown: glæder mig for vildt til at se din form om blot et par uger :firebounce:

Møs fra djævleøen :devil:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Godt råd...

... husk nu hvem det er som du snakker med!

Har de overhovedet en interesse i dig på andre tidspunkter? Det er altid smart for visse mennesker at blive set med de "rigtige" herunder andre personer i god form... det kan jo give lidt prestige at sige... "jo - hende kender jeg!!"

Dem er der jo desværre en hel del af i vores klub... bare vent til du bliver polstret igen så kigger de slet ikke din vej længere!! Du bliver rigtigt overrasket!!!

Dertil kommer at hvis andre mennesker virkelig er OPRIGTIGT interesseret i dig så kan de også sagtens forstå din situation og respektere at du er optaget af din træning, og jeg er ret sikker på at de helt sikkert gerne snakke med dig på et andet tidspunkt ... eks. til noget "kaffe" efter træning :smile:

.. sig til folk, som henvender sig og vil hyggesnakke om I ikke kan tage den bagefter til en kop kaffe efter træning og så sådan VUPTI har du også fået dig "date" med snak :blahblah:

For fanden ... de fleste som alligevel er sjove at snakke med sidder jo altid og hænger i OBBC's lounge efter træning :wink:

Jeg må jo give dig ret :blush:

Jeg synes bare det er svært... men i takt med energiniveauet falder, så bliver det også nemmere for mig at lukke af under træningen... !! Men bliver nok nød til at finde min iPOD frem... for så er det lidt nemmere...

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke :slut:

Dage som din idag er de dage der gør at alle andre dage er endnu federe :4jumpy: For hvis ikke tingene var noget møg indimellem :dry: hvordan kan vi så vide hvornår det er kanon :hippy:

Du har fuldstændig ret Maria :heartpump:

Du har ALTID ret

...og så ellers dyyyyyyyyyb respekt for din stædighed og vilje :bowdown: glæder mig for vildt til at se din form om blot et par uger :firebounce:

Møs fra djævleøen :devil:

M :elvis:

Jeg er faktisk også selv ret overrakset over min stædighed idag... nøj det var tæt på jeg var vendt om på min aftentur.. så det var virkelig en sejr at gennemføre den :bigsmile:

Jeg glæder mig også til at vise formen frem om nogle uger... er selv meget spændt på at se hvor meget jeg kan nå at forbedre formen i forhold til DM...

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Du har ALTID ret

Den kan vidst godt tåle at komme lidt mere frem :4smartass::tongue: Uhhh, du skal passe på at jeg ikke bliver aaaaaalt for hovski snovski så I slet ikke gider have mig med på turen :laugh::shades:

Jeg er faktisk også selv ret overrakset over min stædighed idag... nøj det var tæt på jeg var vendt om på min aftentur.. så det var virkelig en sejr at gennemføre den :bigsmile:

Og det er vigtigt at du netop ser det sådan - som en sejr! For det er det sgu!!! Så flot! :4thumbup: :superman:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Den kan vidst godt tåle at komme lidt mere frem :4smartass::tongue: Uhhh, du skal passe på at jeg ikke bliver aaaaaalt for hovski snovski så I slet ikke gider have mig med på turen :laugh::shades:

Bare rolig Maria.... Der er ikke fare for vi ik vil have dig med.. uanset hvor meget diæthjerne der kommer ind i billedet :wub:

Og det er vigtigt at du netop ser det sådan - som en sejr! For det er det sgu!!! Så flot! :4thumbup: :superman:

M :elvis:

Tak Maria :cheer:

Nita, det kan siges nemt men er selvfølgelig nemmere sagt end gjort! Men du har hva der skal til, så gør det! KÆMP og VIND :devil: Der er ik langt igen :superman:

Du har fuldstændig ret Musse.. det er nemmere sagt end gjort :laugh:

...men men men du kan være helt sikker på jeg kæmper videre :bruce: om ik andet så gør jeg i hver fald mit bedste, så må vi håbe det er nok til at bekæmpe min psyke når den fucker :surrender:

Kram

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 17/10-07

Kanon god dag idag... !! Jeg er igang med noget rigtigt spændende på arbejde og glemte fuldstændig alt om diæten idag... glemte endda min mad ved samtlige spisetider, hvilket ellers aldrig sker :blink: Tiden endte også med at rende fra mig, så jeg var ved at komme for sent til OBBC hvor jeg havde aftalt at mødes med Norah, da vi skulle have udfyldt og underskrevet tilmeldningsskema til konkurrencen :yahoo:

Eneste tidspunkt hvor jeg har været lidt træt idag, var da jeg sad og snakkede med Norah i OBBC, hvilket nok skyldes en lang køretur hvor jeg nåede at blive helt afslappet.. !! Dog havde jeg forventet mere træthed, da jeg har immervæk max lav kalorie dag med sølle 50g kulhydrater :crazy:

Jeg fik også snakket lidt med Norah omkring min træning/kost og hvad der kan gøres bedre for at jeg ikke går helt i ståd med mit vægttab.. !! Og som der jo har været snak om i loggen de sidste dage, så skal jeg have intensiveret min styrketræning, ved at undgå at holde for lange pauser... Jeg må heller ikke holde pauser mellem min styrketræning og cardio, men det gør jeg nu heller ikke, så det bliver nemt at over holde.. Og til sidst skal jeg have sat tempoet op under mine PW's, hvilket er svært her i slutningen hvor ens ben føles som beton, men det er en nødvendighed for at jeg får pulsen højt nok op..

Till gengæld er jeg mental ved at være indstillet på de nye forbedringer (er ik så god til nye ændringer når jeg har diæthjerne, bliver først sur og tager alt personligt :laugh: ), så fra nu af skal det bare gøre ONDT indtil jeg rammer en kanon form :bruce::bruce: så jeg må hellere få fundet de kræfter frem jeg ikke selv er klar over eksisterer :laugh:

Morgentræning:

63 min PW fra kl 4.55

Eftermiddagstræning:

Da jeg alligevel skulle mødes med Norah, kunne jeg lave mit cardio i OBBC... !!

Arctrainer:

20 min ~295 kcal

Drømmemaskine aka Octane:

20 min ~291 kcal

Igår havde jeg forbrændt 171 kcal efter 15 min, idag var den oppe på 216 kcal efter samme tid.. så ingen tvivl om snakke med Norah hjalp...

Posering:

15 min i et fjernt hjørne af OBBC

Nåede det ikke i morges, da jeg i stedet tog 15 min ekstra under dynen efter min morgen PW... !! Fokus idag var på at få front og side til at sidde ordentlig.. og puha hvor kan jeg mærke jeg ik er i træning, ka slet ik holde dem særlig langt tid, så det er vist godt jeg kommer igang nu.. !! Regner med jeg vil begynde at øve en del i OBBC, da jeg ik rigtig kan tage mig sammen her hjemme..

Aftentræning:

52 min PW fra kl. 19.30

JUBIII :yahoo: Kæft jeg har gået til den.. Normalt tager min aftentur 56-58 min.. og idag gik jeg den på 52 min :yahoo: det har åbenbart hjulpet meget at få et spark af Norah :innocent:

Max god dag.. hvor jeg endnu engang har udviklet mig :tongue: Takke være Norah tøsen :wub:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Posering:

15 min i et fjernt hjørne af OBBC

Nåede det ikke i morges, da jeg i stedet tog 15 min ekstra under dynen efter min morgen PW... !! Fokus idag var på at få front og side til at sidde ordentlig.. og puha hvor kan jeg mærke jeg ik er i træning, ka slet ik holde dem særlig langt tid, så det er vist godt jeg kommer igang nu.. !! Regner med jeg vil begynde at øve en del i OBBC, da jeg ik rigtig kan tage mig sammen her hjemme..

Hah, vi så det godt! :wink:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Max god dag.. hvor jeg endnu engang har udviklet mig :tongue: Takke være Norah tøsen :wub:

... du kan kun takke én person - og det er dig selv :wink:

Og der kan du se - du kunne jo sagtens give den mere gas end du umiddelbart regnede med :firebounce:

p.s. Har lange stænger så sparket kan måske mærkes helt ind i weekenden... derefter må du selv tage over :tongue:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Hah, vi så det godt! :wink:

:laugh:

Ja det er jo lidt svært at gemme sig :tongue:

P.S. Det var faktisk først i sidste uge det gik op for mig hvem du er... Du var så ik ham jeg troede i starten :laugh:

... du kan kun takke én person - og det er dig selv :wink:

Og der kan du se - du kunne jo sagtens give den mere gas end du umiddelbart regnede med :fiebounce:

p.s. Har lange stænger så sparket kan måske mærkes helt ind i weekenden... derefter må du selv tage over :tongue:

Ja nogle gange kan man blive overrasket over man kan blive ved med at presse citronen :4flex:

Jeg er ik god til ny ændringer, men når først de er ændret, så der ik nogen problemer... så jeg skal nok selv holde tempoet oppe når nu sparkets efftekt stopper :laugh:

p.s. min morgentur tog ca. 10 min korterer tid i morges :innocent::innocent:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Ja nogle gange kan man blive overrasket over man kan blive ved med at presse citronen :4flex:

Jeg er ik god til ny ændringer, men når først de er ændret, så der ik nogen problemer... så jeg skal nok selv holde tempoet oppe når nu sparkets efftekt stopper :laugh:

p.s. min morgentur tog ca. 10 min korterer tid i morges :innocent::innocent:

Kram Nita

.. som du dog kan lige pludselig!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... :raisebrow: gad vide hvad der sker hvis vi sparker begge to :w00t:

:tongue: det gazzz' - godt du er kommet ud over stepperne Søde :superman: og tænk på fordelene, du ender jo med at kunne sove en ½ time længere om morgen :sleeping::laugh:

:4winkkiss:

M :elvis:

Ja det er godt nok der kommer gang i mig igen.. Har haft det tempp tidligere, men i takt med jeg bliver mere og mere afkræftet, har mit tempo fulgt lidt med.. specielt hvad min morgen PW angår.. Er dog selv overrasket over jeg kan få den op i tempo igen, var selv overbevist om det ikke kunne lade sig gøre med de trætte ben :crazy:

Sove længere... Næ du.. så kan jeg øver mere posering og morgnen eller møde før på arbejde.. ingen grund til at sove længere.. er presset nok om eftermiddagen sådan som det er lige nu :tongue:

Hvad har du så ikke tænkt når jeg har smilt til dig :blush:

Det ku du ik lide at vide :tongue:

Ej jeg har vist ik tænke noget specielt.. øverste etage er ret stille når jeg når til eftermiddagen :laugh:

Det har til gengæld irreteret mig du ik kom og hilste på, for kunne ret hurtigt godt se du ik var man jeg troede, da hans diskotræning ik passede med din VL-inspireret træning :laugh: Derefter måtte jeg jo så holde lidt øje med hvem der havde sådan en type træning... og med diæthjerne, tager det åbenbart sin tid :innocent:

Og nu hvor jeg ved hver du er, må jeg ik snakke med dig.. skal jo holde fokus under træning :laugh: Ej skal nok lige hilse på når jeg ser dig.. nu du ik tør hilse på mig :tongue:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Det ku du ik lide at vide :tongue:

Ej jeg har vist ik tænke noget specielt.. øverste etage er ret stille når jeg når til eftermiddagen :laugh:

Det har til gengæld irreteret mig du ik kom og hilste på, for kunne ret hurtigt godt se du ik var man jeg troede, da hans diskotræning ik passede med din VL-inspireret træning :laugh: Derefter måtte jeg jo så holde lidt øje med hvem der havde sådan en type træning... og med diæthjerne, tager det åbenbart sin tid :innocent:

Og nu hvor jeg ved hver du er, må jeg ik snakke med dig.. skal jo holde fokus under træning :laugh: Ej skal nok lige hilse på når jeg ser dig.. nu du ik tør hilse på mig :tongue:

//Anita

Må jeg være fri, jeg har sgu da sagt hej :wink:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 18/10-07

Dagen startede med mit ur først ringede 6.15, hvilket er næsten 2 timer senere end jeg stillede den igår aftes... så jeg må have ændret det uden selv at erindre det :tongue: Men jeg tror kroppen har haft brug for de ekstra timer, da min begyndende forkølelse var gået i udbrud i nattens løb :dry:

Vægten her til morgen var faldet er ordentlig hak siden gårsdagens vejning.. Før DM gik der 6 dage mellem der røg et hak på vægten, her efter DM går der åbenbart 11 dage imellem.. !! Men dejligt der endelig skete noget, da jeg tydelig ku se på formen jeg tabte mig, manglede bare vægten var enig :w00t:

Dagen på arbejde var ikke så sjov... Jeg var meget bustet i hovedet pga alt snottet... og kørte også tidlig, så jeg kunne komme hjem og få træningen overstået... det gik så lidt ud over min flex, men jeg har heldigvis sparet lidt op.. og ellers må jeg rette op på efter NY :cool:

Trods forkølelsen, har det været en god dag mht diæt og træning...

Morgentræning:

53 min PW fra kl. 6.25

Den sidste uge har min morgentid været på 60-63 min, så det hjalp at jeg pressede mig til det yderste :yo: Dog blev der ik tid til morgen posering, da jeg var ret sent på den..

Eftermiddagstræning:

Grundet begyndende forkølelse blev dagens ryg og læg træning hurtigt overstået... og jeg har også valgt udskifte intervaltræning med almindelig cardio idag og imorgen, så kroppen får en chance for at komme sig.. !! Dog fejlede styrken overraskenden nok ikke noget, selv om jeg har følt mig ret afkræftet hele dagen..

Læg i donkey:

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 9 rep x mig

1 x 5 rep x mig + 5 kg

1 x 3 rep x mig + 10 kg

1 x 1 rep x mig + 15 kg

DB one arm row:

1 x 12 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 8 rep x 36 kg

Supersættet med:

Posering:

4 runder med front, højre side og venstre side

Jeg begynder så småt at føle mig sikker i min sideposering og kan huske både at presse på bryst, trække maven ind osv på en gang... så om en lille uges tid er jeg klar til at få den set an... så jeg er sikker på jeg gør det rigtig, da der nok er noget jeg har glemt, eller slet ik selv er opmærksom på..

DB pronerede incline shrugs:

1 x 12 rep x 2 @ 17 kg

1 x 12 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time

Cardio:

25 min på Octane ~ 374 kcal

Hurtig og god omgang, men jeg nåede det der stod på mit program :bigsmile:

Aftentræning:

52 min PW fra kl. 19.30

Jeg tog en del billeder idag.. men iknogen af dem blev brugbare, da kvaliteten på min mobil er for dårlig... !! Og mit normale kamera laver rystede eller blits dårlige billeder... Dog blev rygbilleder lidt brugbar.. så det poster jeg i mangel af bedre :laugh:

l_9560b516032e85ecdee3f823db310569.jpg

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Torsdag d. 18/10-07

Dagen startede med mit ur først ringede 6.15, hvilket er næsten 2 timer senere end jeg stillede den igår aftes... så jeg må have ændret det uden selv at erindre det :tongue: Men jeg tror kroppen har haft brug for de ekstra timer, da min begyndende forkølelse var gået i udbrud i nattens løb :dry:

Vægten her til morgen var faldet er ordentlig hak siden gårsdagens vejning.. Før DM gik der 6 dage mellem der røg et hak på vægten, her efter DM går der åbenbart 11 dage imellem.. !! Men dejligt der endelig skete noget, da jeg tydelig ku se på formen jeg tabte mig, manglede bare vægten var enig :w00t:

Dagen på arbejde var ikke så sjov... Jeg var meget bustet i hovedet pga alt snottet... og kørte også tidlig, så jeg kunne komme hjem og få træningen overstået... det gik så lidt ud over min flex, men jeg har heldigvis sparet lidt op.. og ellers må jeg rette op på efter NY :cool:

Trods forkølelsen, har det været en god dag mht diæt og træning...

Morgentræning:

53 min PW fra kl. 6.25

Den sidste uge har min morgentid været på 60-63 min, så det hjalp at jeg pressede mig til det yderste :yo: Dog blev der ik tid til morgen posering, da jeg var ret sent på den..

Eftermiddagstræning:

Grundet begyndende forkølelse blev dagens ryg og læg træning hurtigt overstået... og jeg har også valgt udskifte intervaltræning med almindelig cardio idag og imorgen, så kroppen får en chance for at komme sig.. !! Dog fejlede styrken overraskenden nok ikke noget, selv om jeg har følt mig ret afkræftet hele dagen..

Læg i donkey:

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 9 rep x mig

1 x 5 rep x mig + 5 kg

1 x 3 rep x mig + 10 kg

1 x 1 rep x mig + 15 kg

DB one arm row:

1 x 12 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 10 rep x 34 kg

1 x 8 rep x 36 kg

Supersættet med:

Posering:

4 runder med front, højre side og venstre side

Jeg begynder så småt at føle mig sikker i min sideposering og kan huske både at presse på bryst, trække maven ind osv på en gang... så om en lille uges tid er jeg klar til at få den set an... så jeg er sikker på jeg gør det rigtig, da der nok er noget jeg har glemt, eller slet ik selv er opmærksom på..

DB pronerede incline shrugs:

1 x 12 rep x 2 @ 17 kg

1 x 12 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time

Cardio:

25 min på Octane ~ 374 kcal

Hurtig og god omgang, men jeg nåede det der stod på mit program :bigsmile:

Aftentræning:

52 min PW fra kl. 19.30

Jeg tog en del billeder idag.. men iknogen af dem blev brugbare, da kvaliteten på min mobil er for dårlig... !! Og mit normale kamera laver rystede eller blits dårlige billeder... Dog blev rygbilleder lidt brugbar.. så det poster jeg i mangel af bedre :laugh:

l_9560b516032e85ecdee3f823db310569.jpg

//Anita

Kan jo ikke se dine baglår :tongue: men ellers ser du efterhånden godt hakket ud :superman: Håber turen til New york bliver anstrengelser værd :4thumbup: Du har da ihvertfald givet den gas i dit første konkurence år :cool:

Og så må du jo snupper Miss fitness næste år :wink:

Tror din kropbygning passer godt til den konkurence. Ikke for stor eller lille :4flex: :4flex: :4flex: :4flex: :4flex: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Kan jo ikke se dine baglår :tongue: men ellers ser du efterhånden godt hakket ud :superman: Håber turen til New york bliver anstrengelser værd :4thumbup: Du har da ihvertfald givet den gas i dit første konkurence år :cool:

Mange tak Keld... Ingen tvivl om at jeg er mere hakket end til DM og skulle gerne nå endnu længere ned... Underkroppen begynder så småt at harmonere overkroppen, men men men jeg kan stadigvæk finde enkelte steder hvor der endnu er fedt depoter... så det er bare at klemme balderne sammen og få smidt så meget af det som mulig..

Og så må du jo snupper Miss fitness næste år :wink:

Tror din kropbygning passer godt til den konkurence. Ikke for stor eller lille :4flex: :4flex: :4flex: :4flex: :4flex: :4flex:

I år kunne jeg ikke finde lysten og motivationen til Miss fitness, selv om det var min mening... Om jeg ender med at tage den næste år vil tiden vise... Kommer meget an på om jeg kan finde motivationen til at stille op til den type konkurence :blush: og hvad der ellers kommer af konkurrence muligheder ud over DM...

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share