Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

IK99 - Tricep, Shoulder

Træning med en af kammerat fra good ol' days

Dips

10

10

10

10

Fransk Pres

10 x 20 kg

10 x 40 kg

6 x 60 kg

6 x 60 kg

6 x 60 kg

6 x 60 kg

6 x 60 kg

Pin Pres CG

5 x 80 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

Stem

8 x 20 kg

5 x 40 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

Laterals

10 x 8 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

UH Chins

8

8

8

8

Kakaomælk + gainershake

Hurtig omgang uden de kilo på stængerne. Pinpressene var nye, så jeg startede let. Udemærket variation til den øvrige triceptræning.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - DE Squat, Heavy bench and bicep

Træning i hulen i selskab med team BB, musse og Christina

DE Squat

10 x 60 kg

5 x 110 kg

3 x 130 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

Lette og eksplosive

Benchpress

5 x 60 kg

5 x 80 kg

3 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 150 kg

Katana 46''

3 x 200 kg - 14 cm

3 x 220 kg - 9,5 cm

2 x 240 kg - 7 cm

2 x 240 kg - 4,5 cm

Lidt til topstyrken idag. Tunen gav en hånd med trøjen.

Boardpress low

3 x 170 kg - 7 cm

3 x 170 kg - 7 cm

3 x 170 kg - 7 cm

Boxsquat low

5 x 60 kg

3 x 90 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

Goodmornings

5 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

Barbel Curls

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Concentration Curls

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

Powerbardrink undervejs + gainershake.

En lang omgang idag. Trøjetræningen var ok, det var min debut i en strammere trøje i IK99, men det går fint sålænge der er de store drenge tilstede, ellers skal jeg sku ikke nyde noget. Jeg holdte lidt igen da jeg skal løfte på lørdag.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Back, Lats & Calf

Hurtig og let omgang idag.

Deadlift - konventionel

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 180 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

Alle uden bælte.

UH Chins

8

8

8

8

Reverse grip pull downs

8 x 60 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

Vertical Jumps

5

5

5

Calf pres i hack squat

10 x 120 + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Powerbardrink + gainer bagefter

Hurtig og let idag. Det tog en times tid og så var jeg ude af vagten igen.

Væsentligste punkt fra bestyrelsesmødet igår var, at EZ Curlstangen er godkendt :wolverine2:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - ME Quads, Shoulders

Tunen, Nissen, Clark Kent, Armada og Chris var i hulen. Dagen bød på posedown med hue og bar overkrop fra team BB :spiderman:

ME Squat

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 140 kg

3 x 180 kg

3 x 200 kg

2 x 210 kg

2 x 220 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

Godt tryk på landingsstellet, styrken syne god. Vil gætte på at der er til 235-240 kg.

Box Squat High

3 x 120 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

Wide stance og fokus på at komme godt tilbage at sidde. Cirka til parallel.

Stem

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

Laterals

10 x 9 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

BO laterals

10 x 9 kg

10 x 9 kg

10 x 9 kg

10 x 9 kg

Kakaomælk + gainershake

God omgang idag. Jeg gad ikke skåne benene selvom jeg skal løfte i weekenden, jeg skal jo alligevel ikke bruge dem alt for meget.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Puha du forstod at gøre det spændende til sidst, det var godt nok tæt på du skulle prøve at bomme ud for første gang :nonono::innocent:

Perfekt du lige fik den i sidste forsøg så vi i det mindste fik 2 guldmedaljer ud af 3 løftere, det sgu cool :superman:

Ik for at vade i det!! men han bommede faktisk til DM bænk sidste år. Så det var rigtigt godt det ikke skete igen :crazy:

Men tillykke med resultatet Sune :superman:

Link to comment
Share on other sites

DM Bænk - Bjerringbro

Indvejning: 106,1 kg.

1. forsøg

240 kg - Underkendt 0-3

2. Forsøg

240 kg - Underkendt 1-2, løftet bagdel da jeg skyder den fra brystet.

3. Forsøg

240 kg - Godkendt 2-1

Phew, var lige ved at lave samme nummer som sidste år :blink: men det gik lige præcis. De 240 kg gav guld i -110 kgs klassen og en 2. plads overall på wilks. Thomas sørensen løftede også 240 kg i -100 kgs klassen. Det skulle jeg op og løfte 247,5 kg for at slå på point, og det kunne jeg absolut ikke idag.

Jeg havde ikke prioriteret DM og tanken havde egentlig været at jeg da altid kunne løfte 240 kg og så måtte vi se. Men sådan er det ihvertfald ikke. Jeg trænede relativt tungt i mandags og styrken var bestemt ikke god igår. De 240 kg var lige præcis hvad jeg kunne trykke på dagen og jeg er glad for at jeg fik dem, for det var nær gået galt. Men det gik, og jeg er glad for det gode resultat. Det er trodsalt første gang at jeg vinder noget til DM.

De mange stævner kan mærkes på kroppen og der er ingen tvivl om at der skal løftes med en lavere frekvens fremover. Jeg løfter stadig til copenhagen cup som sæsonnens sidste stævne, men det bliver med høj sandsynlighed i en løs trøje i bænken :smile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

DM Bænk - Bjerringbro

Indvejning: 106,1 kg.

1. forsøg

240 kg - Underkendt 0-3

2. Forsøg

240 kg - Underkendt 1-2, løftet bagdel da jeg skyder den fra brystet.

3. Forsøg

240 kg - Godkendt 2-1

Phew, var lige ved at lave samme nummer som sidste år :blink: men det gik lige præcis. De 240 kg gav guld i -110 kgs klassen og en 2. plads overall på wilks. Thomas sørensen løftede også 240 kg i -100 kgs klassen. Det skulle jeg op og løfte 247,5 kg for at slå, og det kunne jeg absolut ikke idag.

Jeg havde ikke prioriteret DM og tanken havde egentlig været at jeg da altid kunne løfte 240 kg og så måtte vi se. Men sådan er det ihvertfald ikke. Jeg trænede relativt tungt i mandags og styrken var bestemt ikke god igår. De 240 kg var lige præcis hvad jeg kunne trykke på dagen og jeg er glad for at jeg fik dem, for det var nær gået galt. Men det gik, og jeg er glad for det gode resultat. Det er trodsalt første gang at jeg vinder noget til DM.

De mange stævner kan mærkes på kroppen og der er ingen tvivl om at der skal løftes med en lavere frekvens fremover. Jeg løfter stadig til copenhagen cup som sæsonnens sidste stævne, men det bliver med høj sandsynlighed i en løs trøje i bænken :smile:

TILYKKE TILLYKKE SUNE! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det var godt kæmpet - og godt du ikke lod dig "psyke ud", men fik godkendt løftet på trods af underkendt 1. løft! :wink:

Og mange tak for din gode hjælp og støtte i går! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sune..

Vil også lige sige tillykke. Stod oppe bag scenen og kiggede. Vildt cool at du ikke gik ned, over de 2 fails. De 240 kom nem op på sidste løft.. Tillykke..

Cool lige at se dig i action... Kæft du stur IRL. :w00t:

Stod og kiggede på din warm up, hvor Stærkær også kørte... Han også stur, men ik LEE ..Slet ikke ! :tongue:

Igen tillykke med guldet....

Link to comment
Share on other sites

Hey Sune..

Vil også lige sige tillykke. Stod oppe bag scenen og kiggede. Vildt cool at du ikke gik ned, over de 2 fails. De 240 kom nem op på sidste løft.. Tillykke..

Cool lige at se dig i action... Kæft du stur IRL. :w00t:

Stod og kiggede på din warm up, hvor Stærkær også kørte... Han også stur, men ik LEE ..Slet ikke ! :tongue:

Igen tillykke med guldet....

Det kan ikke være anderledes når man træner i IK99. Så bliver man stur og lee'

Tillykke med guldet big guy!

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke på lørdag.. :bigsmile:

Tak skal du have Nille :smile: , jeg fik brug for det

Perfekt du lige fik den i sidste forsøg så vi i det mindste fik 2 guldmedaljer ud af 3 løftere, det sgu cool :superman:

Ja, det var lidt af en forløsning. Det var ikke meningen at det skulle være så "spændende" :laugh: Men tak for det.

Men tillykke med resultatet Sune :superman:

Takker for det formand.

DanmarksMester, tillykke med det Sune. :smile:

Txs ses i hulen.

TILYKKE TILLYKKE SUNE! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det var godt kæmpet - og godt du ikke lod dig "psyke ud", men fik godkendt løftet på trods af underkendt 1. løft! :wink:

Og mange tak for din gode hjælp og støtte i går! :bigsmile:

Tak for det, og det var da så lidt med hjælpen, det er rart når kvinderne gør hvad man siger. Så jeg skal nok hjælpe en anden gang også :bigsmile:

...og husk at få lavet nogle flere huller i det bælte. Det er jo ikke et pyntebælte som man skal have på i byen :bigsmile:

Det er sgu i orden! Det er ikke mange dage siden du lå og trykkede tungt i IK. Tillykke!

Jeg går ud fra du satser lidt hårdere på cuppen?

Cuppen er snart, så det er for tæt på hvad angår bænkpres. Med hensyn til bøj og død, så går jeg nok lidt hårdere til stålet, selvom jeg ikke har været så meget i udstyr på det sidste.

Tak for det.

Hey Sune..

Vil også lige sige tillykke. Stod oppe bag scenen og kiggede. Vildt cool at du ikke gik ned, over de 2 fails. De 240 kom nem op på sidste løft.. Tillykke..

Cool lige at se dig i action... Kæft du stur IRL. :w00t:

Stod og kiggede på din warm up, hvor Stærkær også kørte... Han også stur, men ik LEE ..Slet ikke ! :tongue:

Igen tillykke med guldet....

Tak skal du have Juvic :smile: Skal du ikke selv igang på podiet, eller vil du nøjes med at kigge :wink:

Det kan ikke være anderledes når man træner i IK99. Så bliver man stur og lee'

Tillykke med guldet big guy!

Haha word :w00t:

Tak for det...vi ses dernede.

Link to comment
Share on other sites

Tak for det.

Tak skal du have Juvic :smile: Skal du ikke selv igang på podiet, eller vil du nøjes med at kigge :wink:

Jamen jeg er skam igang, var med til JM i Horsens og også til DM... Det gik bare slet ikke i lørdags.. Nu har jeg heldigvis fået købt en ny dragt en F6..

Har lidt en ide om at jeg skal til DM B-C eller hvad det hedder, hvor jeg gerne sku lave: 140-200-220 i -82.5kg klassen. Men det er patten der er slap... !

Er guldkravene egentlig altid de samme fra år til år, i de forskellige klasser?

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg er skam igang, var med til JM i Horsens og også til DM... Det gik bare slet ikke i lørdags.. Nu har jeg heldigvis fået købt en ny dragt en F6..

Har lidt en ide om at jeg skal til DM B-C eller hvad det hedder, hvor jeg gerne sku lave: 140-200-220 i -82.5kg klassen. Men det er patten der er slap... !

Er guldkravene egentlig altid de samme fra år til år, i de forskellige klasser?

Ok, jeg kender vist ikke alle atleterne på navn ifht mol profilerne :blush:

Guldkravet ligger vist rimeligt stabilt, så det er et godt mål at gå efter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

HSF - Light chest, DE quad and bicep

Dagens træning i HSF

Bench

5 x 60 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

Bare en smule til at få stivheden ud af kroppen.

DE Squat

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 160 kg + wraps

3 x 160 kg + wraps

3 x 160 kg + wraps

3 x 160 kg + wraps

Lette løft, med fokus på at få røven tilbage. Formanden sagde at knæbindene blev lagt så løst at de næsten faldt af. Alligevel så er haserne så meget ude af form at selv lette wraps svider godt og grundigt. Der bliver en enkelt tung dag med udstyrssquat og det bliver nok på torsdag, så er det det før copenhagen cup.

Box squat

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Fandt en box til parallel.

Barbel Curls

8 x 20 kg

6 x 50 kg

6 x 50 kg

6 x 50 kg

6 x 50 kg

6 x 50 kg

Concentration curls

8 x 12 kg

8 x 17 kg

8 x 17 kg

8 x 17 kg

8 x 17 kg

Kakaomælk + gainershake.

Stille omgang restitutionstræning idag uden nogen højdepunkter. Bagefter bommede jeg ud på lindevangs hvor jeg ikke kunne spise op.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Yees :superman: Jeg er der formentlig ved 18 tiden?

Curlstangen er iøvrigt på vej fra Ivanko :devil:

obz-30.jpg

Dææmeneeme MEJE MEJE BB! mæ æn sååård stang! Matsjårh mi huuuh! MEJE BB!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share