Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Det er jo en spitzenklasse projektor. :devil:

Hvor langt siddder du fra den når du har et lærred på 90"?

Jeg sidder/ligger cirka 3,5 meter fra billedet, det spiller helt perfekt. Jeg kunne have blæst billedet op på 104'', men lod mig overbevise om at 92'' lige præcis var det rigtige :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Nu kender jeg ikke Sunes setup, men sidder selv 3,5 meter fra 81". Købte fastrammelærredet da jeg boede hjemme, så der passede det til mit værelse. Med en afstand på 3,5meter ville det være helt fint med 95-100".

Jeg har stadig våde drømme om IN78eren. Har overvejet at skifte min Z3 ud med den, meeen... forsøger at lade være med at bruge så mange penge på gadgets hele tiden. Har også lige investeret i en ny pære til min Z3.

Jeg er sku' også glad for projektoren, den er alle pengene værd :bigsmile: Jeg har et stort B&W/Denon setup til 150K, så nytter det jo ikke at begynde at spare på billedet, det skal jo gøres ordentligt :4heart: Man skal bare sørge for at holde kvinderne væk fra højtalerne:

Kvinde: "neeej..er det en mikrofon der er ovenpå højtalerne"

Sune: "Nej det er en diskant, der er separeret fra bas og mellemtone...fingrene væk, du skal ikke hive i den :rudolph: "

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sku' også glad for projektoren, den er alle pengene værd :bigsmile: Jeg har et stort B&W/Denon setup til 150K, så nytter det jo ikke at begynde at spare på billedet, det skal jo gøres ordentligt :4heart: Man skal bare sørge for at holde kvinderne væk fra højtalerne:

Kvinde: "neeej..er det en mikrofon der er ovenpå højtalerne"

Sune: "Nej det er en diskant, der er separeret fra bas og mellemtone...fingrene væk, du skal ikke hive i den :rudolph: "

Lyder lækkert :) Jeg er også ovenud tilfreds med mit Dali/Marantz setup, selvom det dog ikke er til 150k. Så langt rækker SUen dog ikke :nissegrin:

Hvilket lærred bruger du så?

Det der kan ærgre mig er at man bor i lejlighed og ikke har mulighed for at give den ordentlig gas med sub under film.

Tøser og højtalere går ikke. Damen skal ud og have nye højtalere og de skal være hvide. Det bliver nok et omgang minipods og Denon 1705 til hende til en værdi på 6000kr for det. Så kan hun sq altid udbygge til surround når der er behov.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Copenhagen Cup

Jeg vejede ind på 105,4 kg, så enten var vægten nådig, eller også har jeg tabt mig lidt af al den ulidelige julemad.

Squat

280 kg - godkendt 3-0

305 kg - underkendt 0-3

305 kg - underkendt 0-3

Jeg lavede et sikkert åbningsløft, men følte nok lidt meget på vægten. Jeg forsøgte mig herefter på en PR. På den første kom jeg ikke ordentligt ned og fik knæerne for langt frem så jeg skød den af da jeg var ved at miste ballancen, men var ikke helt dybt nok. På det sidste løft fokuserede jeg på at få røven mere tilbage, men mistede istedet ballancen i toppen af løftet, så jeg kom slet ikke til at trykke på vægten :rudolph: Det skal vist øves en del mere i udstyr på de tunge vægte, fordi råstyrken er god nok, men det hjælper bare ikke på de tunge vægte i udstyr.

Bænk

210 kg - godkendt 3-0

220 kg - godkendt 3-0

230 kg - godkendt 3-0

Gode sikre løft i løs trøje. Jeg havde egentlig bare tænkt mig at tage et enkelt løft, men kunne ikke lade være med at se om jeg liiige kunne hive lidt fler kilo ud af fury'en og det gik jo rigtigt fint.

Dødløft

270 kg - godkendt 3-0

292,5 kg - underkendt 0-3

292,5 kg - underkendt 0-3

Jeg forsøgte mig igen med en PR. Jeg tabte grebet på begge de tunge løft, selvom de var lige ved lockout :blush: Hvad kan jeg sige...det er bare ikke godt nok. Mere grebstræning, det kommer jeg vist ikke udenom.

Total 780 kg og en førsteplads i -110 kgs klassen.

Det var ikke det bedste stævne for mig igår, men jeg fik da slået fast hvor der er et behov for at øve sig :nissetunge: Mange tak for hjælpen til Ronnie fra HSF og Christina fra IK99.

Nu er der lang tid til næste stævne og så kan jeg koncentrere mig om at få rettet op på manglerne og en solid omgang basistræning.

Link to comment
Share on other sites

Lyder lækkert :) Jeg er også ovenud tilfreds med mit Dali/Marantz setup, selvom det dog ikke er til 150k. Så langt rækker SUen dog ikke :nissegrin:

Hvilket lærred bruger du så?

Det der kan ærgre mig er at man bor i lejlighed og ikke har mulighed for at give den ordentlig gas med sub under film.

Tøser og højtalere går ikke. Damen skal ud og have nye højtalere og de skal være hvide. Det bliver nok et omgang minipods og Denon 1705 til hende til en værdi på 6000kr for det. Så kan hun sq altid udbygge til surround når der er behov.

Hvad angår lærred, så kan ikke engang huske hvad mærke det er, men det er med auto op og nedruldning så det ikke fylder permanent og så i højkontrast grå så det ikke kræver total mørklægning.

Jeg bor også i lejlighed og giver den gerne gas alligevel med ALLE mulige film :nissegrin: Det har jeg heldigvis aldrig hørt noget for..hæhæ

Kvinder og anlæg gå slet ikke, det er derfor man skal investere FØR man går ind i et langt forhold, uanset om man har råd eller ej... :bigsmile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for noget lyd du har, Sune? Hvilken model er højtaler og forstærker? :blush:

Roder selv med Dali/Pioneer, og det er også godt nok, men ikke 150K. Kun 50K.

Hmmmn.. nu måtte jeg sku rundt og checke :bigsmile:

Denon AVC-A11XV - denonlink

Denon DVD-3910 (kan sammenlignes med 3930'eren nu) - denonlink

2 x B&W 803S

2 x B&W SCMS - bag

1 x B&W HTM4S - center, med matchende fod :nissegrin:

1 x B&W ASW825

Infocus IN78

Lærred

TARA LABS Helix 8 cabler biwired på al front og center

DALI Silver Wave 4 på baghøjtalere

TARA LABS PRISM2200 SUB på sub'en

QED HDMI kabel på billedsignalet, men kan ikke huske modellen.

Så jeg kører 5.1 setup nu, men kan altid udbygge med 2 x B&W SCMS mere når jeg engang flytter i en større lejlighed/hus, det er vist overdimensioneret nok lige nu i forvejen :smile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg er sku' også glad for projektoren, den er alle pengene værd :bigsmile: Jeg har et stort B&W/Denon setup til 150K, så nytter det jo ikke at begynde at spare på billedet, det skal jo gøres ordentligt :4heart: Man skal bare sørge for at holde kvinderne væk fra højtalerne:

Kvinde: "neeej..er det en mikrofon der er ovenpå højtalerne"

Sune: "Nej det er en diskant, der er separeret fra bas og mellemtone...fingrene væk, du skal ikke hive i den :rudolph: "

Mænd har stuen.

Kvinder har køkkenet.

'nuff said

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med førstepladsen, Sune! - mon ikke den var stærkt medvirkende til, at vi igen blev bedste klub? :bigsmile:

Btw. - tror folk generelt har svært ved at holde fingrerne fra den lækre Nautilus-diskant! - har selv et sæt 803D'er stående på mit klaustrofobiske værelse, som vogtes med mit liv!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med førstepladsen, Sune! - mon ikke den var stærkt medvirkende til, at vi igen blev bedste klub? :bigsmile:

Btw. - tror folk generelt har svært ved at holde fingrerne fra den lækre Nautilus-diskant! - har selv et sæt 803D'er stående på mit klaustrofobiske værelse, som vogtes med mit liv!

Thanks Martin :smile: ..og jo det tæller da i HSF regnskabet, men vi er jo ikke en lille klub ligefrem. Hvad med dig selv, skal du ikke snart på podiet så vi kan se det vilde dødløft som du går rundt og lurer med.

Tillykke med pladsen sune :xmas: og så det jo altid godt at have noget arbejde med (nemlig at fylde 110 ud :nissetunge: ) :bigsmile:

Thanks Charlie...ja, jeg regner med at arbejde på vægten også, men det gør jo heller ikke noget at det bare delvist er muskler :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Thanks Martin :smile: ..og jo det tæller da i HSF regnskabet, men vi er jo ikke en lille klub ligefrem. Hvad med dig selv, skal du ikke snart på podiet så vi kan se det vilde dødløft som du går rundt og lurer med.

Ja, vi er snart nogle stykker!

Jeg havde jo håbet på CC 07 blev min debut, men må nok vente til DM eller noget liga på et tidspunkt!

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi er snart nogle stykker!

Jeg havde jo håbet på CC 07 blev min debut, men må nok vente til DM eller noget liga på et tidspunkt!

Du kan ikke stille op til DM-A uden at kvalificere dig først, så skal det være DM-B og C til Februar, men det kan du jo roligt gøre

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Fullbody

Jeg har holdt en hel uge fri fra træning, det er læænge siden jeg har gjort det. Idag blev det så til en gang fullbody træning for at komme igang igen.

Squat

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 130 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

Bench

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

Goodmornings

8 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

Deadlift Snachgrip

3 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

OH Chins

8

8

8

8

8

Hypers

10

10

10

Dips

10

10

10

Laterals

8 x 8 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Fin omgang for hele kadaveret idag. Stort jetlag, men den dårlige samvittighed trak mest. Jeg var faktisk helt frisk bagefter :smile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Bench, Squat & Bicep

Lidt mere komigang træning før jeg går på sheiko igen i næste uge.

Bench

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg + 40 kg chains

3 x 130 kg + 40 kg chains

3 x 130 kg + 40 kg chains

3 x 130 kg + 40 kg chains

3 x 130 kg + 40 kg chains

3 x 130 kg + 40 kg chains

Boardpress

3 x 170 kg - 9,5 cm

3 x 180 kg - 9,5 cm

3 x 180 kg - 9,5 cm

Squat

8 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

Bicep Curls

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

1 Liter mælk undervejs.

Fin omgang idag. Jeg kom lidt sent derned, men nåede lige og få lidt udløft alligevel :smile: Har stoppet kreatin for en periode og vægten er faldet lidt til en 104 kg cirka. Ser til gængæld lidt mere lean ud :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back, lats & calf

Ond ond BB stemning i hulen idag. Johnny bravo og Prehn gæstede hulen, hvor team BB, Armada og lynkineseren også var dukket op for at brænde igennem. Armada havde i dagens anledning pyntet op til jul, med kevin lerone billeder hist og her :devil:

Deadlift Sumo

5 x 70 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

3 x 160 kg

2 x 200 kg

Metal Squatter 48''

2 x 200 kg - halv

2 x 230 kg

2 x 250 kg

2 x 250 kg

2 x 250 kg

Backoff konventionel, med bælte

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

UH Chins

8

8

8

8

8

Machine Rows

8 x 80 kg

8 x whole stack

8 x whole stack

8 x whole stack

8 x whole stack

Calfpres i hack squat

10 x 100 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

Kakaomælk undervejs.

En stabil omgang uden at gå helt hårdt. Dødløftstyrken er god, men jeg skal have vægten lidt tættere på kroppen så jeg ikke kommer ud at hænge når den på et tidspunkt bliver tungere.

Link to comment
Share on other sites

Ah det var prehn :rudolph:

Det så godt ud i dødløften idag Meistro :4heart:

Det var faktisk MAGTprehn..der er jo to af dem.

Dødløften så fin ud fordi den var freaking NEM. Jeg skal være mere ind over vægten og være mere oprejst, hvis også det skal se godt ud på en tungere vægt...men jeg øver mig jo. Det kan kun gå fremad når man træner i IK :4heart:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share