Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

A double on 170 kg is a nasty lift for a little girl :wub:

Kick charlotte in the butt, so that she remembers my video. I would really appreciate to see it again.

I have written you a PM :smile:

Ja, ja skal nok få den lagt ind. Den kommer i löbet af eftermiddagen...

Og tak for sidst, du er bare FOR vild!!!! Stort tillykke med rekorden!!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja skal nok få den lagt ind. Den kommer i löbet af eftermiddagen...

Og tak for sidst, du er bare FOR vild!!!! Stort tillykke med rekorden!!!! :4thumbup:

Hej Charlotte,

Det var også sagt med et glimt i øjet, men glæder mig da meget :smile:

Tak og i lige måde, det var rigtig hyggeligt. En skam at du ikke fik muligheden for at satse, men så må du jo løfte de 100 kg en anden dag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så er der video fra ER Open. Den er godt nok meget mørk, men efter at have hentet den ned og kommet lidt mere lys på er det dog nemmere at se.

Jeg håber sku at der er forskydelse i lyden, for det lyder og ser da ud til at jeg letter vægten fra brystet samtidig med at der bliver givet pressignal :blink: . Jeg er dog helt sikkert på at jeg afventede signalet og hørte heller ikke nogen brokke sig efterfølgende.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back & calf

Lamotta var i hulen, senere kom DocHolliday og pyramidebænkerne.

Deadlift

8 x 70 kg

5 x 70 kg + Green bands

3 x 100 kg + Green bands

3 x 130 kg + Green bands

3 x 170 kg + Green bands

3 x 170 kg + Green bands

3 x 170 kg + Green bands

3 x 170 kg + Green bands

3 x 170 kg + Green bands

Sumo

5 x 70 kg

3 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

Så blev dødløft med bandtention prøvet. Jeg synes at det ændrer banen lidt, så man skal lige vænne sig til det. Lamotta var overbevist om at det var sat forkert på, men den er god nok er jeg helt sikker på.

Shrugs

5 x 170 kg

5 x 200 kg

5 x 200 kg

5 x 200 kg

Reverse Grip Pull downs

10 x 60 kg

10 x 80 kg

10 x 100 kg

10 x 100 kg

10 x 100 kg

10 x 100 kg

Et stykke tid siden

Machine Rows

10 x Whole stack

10 x Whole stack

10 x Whole stack

10 x Whole stack

Pewernuts

Vertical Jumps

5

5

5

5

5

Calf pres i hack squat

10 x 120 kg

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Kakaomælk undervejs + gainershake bagefter :4mewantfood:

Fin nok træning idag. Jeg ved snart ikke hvad jeg vil med min dødløft, men det var da rart at prøve noget nyt. Der blev idag samlet underskrifter ind til det nye powerrack og selvom der ikke var mange mol'er, så fik jeg da en 10 underskrifter. Pyramidebænkerne var meget begejstrede og fantaserede straks om om alle de sæt de kunne hamre af i en sådan anordning. Fee'

Link to comment
Share on other sites

Fin nok træning idag. Jeg ved snart ikke hvad jeg vil med min dødløft, men det var da rart at prøve noget nyt. Der blev idag samlet underskrifter ind til det nye powerrack og selvom der ikke var mange mol'er, så fik jeg da en 10 underskrifter. Pyramidebænkerne var meget begejstrede og fantaserede straks om om alle de sæt de kunne hamre af i en sådan anordning. Fee'

Du har den også med i løbet af næste uge så vi andre kan sætte vores kryds ik?

Link to comment
Share on other sites

Satte du bandet som jeg foreslog? Så e det fanme evil løftet :crazy:

Ja, jeg satte dem efter første vægtskive og så dobbelt ned under vægten, så jeg kunne stå på dem. Hvad evil er der ved det? du løftede da 205 kg + bands på videoen og min max er lidt højere end din. Synes egentlig at det var beskedent, kan godt køre 3'ere med 220 kg uden bands.

Du har den også med i løbet af næste uge så vi andre kan sætte vores kryds ik?

Jo jo, måske. Imorgen skal der skrives også, når jeg synes der er nok, så er det bare med at få det afleveret.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg satte dem efter første vægtskive og så dobbelt ned under vægten, så jeg kunne stå på dem. Hvad evil er der ved det? du løftede da 205 kg + bands på videoen og min max er lidt højere end din. Synes egentlig at det var beskedent, kan godt køre 3'ere med 220 kg uden bands.

Du er nu nok nærmere væsentligt stærkere end mig :tongue: men de 205 var så også med et væsentligt svagere band :wink::smile: Synes nu stadig, at det er en ret led tension.

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune!

Angående den der liste du har udarbejdet med udstyr der skal indkøbes synes jeg det ville være super med en trap-bar og måske en fat-bar. Det er selvfølgelig nok ikke så interessant for dig og et styrkeløfts syn, men måske for andre der bare træner for at blive stærkere.

Anyways må du gerne lige overveje om det er noget der er efterspørgsel efter (fra andre end mig :blush: ) og mulighed for.

Jonas

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune!

Angående den der liste du har udarbejdet med udstyr der skal indkøbes synes jeg det ville være super med en trap-bar og måske en fat-bar. Det er selvfølgelig nok ikke så interessant for dig og et styrkeløfts syn, men måske for andre der bare træner for at blive stærkere.

Anyways må du gerne lige overveje om det er noget der er efterspørgsel efter (fra andre end mig :blush: ) og mulighed for.

Jonas

Tja,

Alt udstyr er selvfølgelig velkomment. Hvad er en trap bar? en Fatbar er til grebstræning ikke?

Please enlighten us.

Jeg tror ikke at listen bliver hverken større eller mindre i denne omgang. Vi spørger egentlig kun om powerracket og den tilhørende bænk, resten er ekstra. Der er et pristilbud til at bakke vores efterspørgsel op med, så bestyrelsen kan nøjes med at sige nej/ja og ikke skal ulejlige sig med at tænke. Jeg tvivler på at det bliver til mere end powerracket.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Tricep & Delts

Quantanamo <-- Thanks buddy :smile:

Nissen, Lamotta og bogs var i hulen. VL'erne var forsinkede, men jeg kunne snuppe en bænk så no problems.

Close Grip Bench Board

10 x 50 kg

10 x 60 kg

5 x 90 kg

3 x 120 kg

3 x 160 kg

3 x 185 kg

3 x 185 kg

3 x 185 kg

3 x 185 kg

3 x 185 kg

Styrken stiger sku' fortsat :devil: Havde 2'ere i hovedet, men det blev 3 ere da det gik godt.

Pinky grip bench

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

Let faktisk

Dips

10

10

10

10

Military

10 x 20 kg

10 x 20 kg

5 x 50 kg

3 x 70 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

Lidt flere kilo, lidt færre reps

Upright Rows

8 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Laterals

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

Godt brændt af efterhånden.

Kakaomælk undervejs + gainershake bagefter.

Fint træningspas med god power i hesteskoen. Næste træning imorgen på et tidspunkt hvor den står på quads og light bench.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads, hams & chest

Ugens 5 træningspas, godt og grundigt doms'et til. Camilla Brun var på visit, ellers var Krumborg, DocH, Bogs og Thorhauge også tilstede.

Da jeg gerne vil trykke en tung raw vægt i næste uge både i bænk og squatten, så valgte jeg at spring gillingham uge 7 over og snuppe de tunge 3'ere idag.

Squat - Gillingham "Week 8" - Heavy

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 110 kg

3 x 150 kg

3 x 192,5 kg

3 x 192,5 kg

3 x 192,5 kg

3 x 192,5 kg

3 x 192,5 kg

Første sæt var lidt trægt, men efter at blive aktiveret, så kørte det bare derudaf. Fee'

Walkouts + Quarts

3 x 245 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

Ville gerne have haft 300 på stangen, men der er sku ikke plads, eller også er stængerne ikke lige brede. Selvom vi havde et sæt metal 20'ere på, så var der ikke plads til mere. Kørte ellers ok, er ved at vende mig til trykket.

Goodmornings

10 x 20 kg

5 x 50 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

Leg Extentions

10 x 60 kg

10 x 60 kg

10 x 60 kg

10 x 60 kg

Lidt sweep pump

Bench DE

10 x 20 kg

10 x 60 kg

3 x 90 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

Kunne godt mærke gårdsdagens CG bench, så skar ned til 5 sæt.

Crunches

25

25

25

Kakaomælkundervejs + Ananans,banan gainer bagefter :w00t:

God omgang. Gillinghammens tunge pas klaret, så må jeg se om de 220 kg i raw max holder stik. Lidt flere underskrifter idag, så ialt 16 styks. Lige lidt flere, så aflevere vi.

Er blevet inviteret på drinks på flottenheimer i aften, men jeg danser ihvertfald ingen steder det er helt sikkert :laugh:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hey Sune

Hyggeligt at hilse på idag. Og du har jo ret i, at du ikke bider :laugh:

... det er sgu da trist :unhappy:

Tror der var mange som gerne ville nappes lidt i at Sune... sikkert også tunen :innocent::tongue:

(åhhhh GUD hvor er jeg seriøs i din log her til aften Sune... sorry :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig Sune... men på eller anden måde kan jeg slet ikke se dig på snowboard :blush:

.. lidt som om det ikke harmonerer med de kendte fysiske love :tongue:

Hvorfor ikke det? Jeg har nok flere skjulte talenter en du regner med :tongue:

Min træning harmonerer heller ikke med mol dogme nr 23 ver.4, men det går da fint.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share