Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
IK99 - Bench, Squat and some...

Jeg dukkede op i hulen ved 18 tiden, men havde glemt mine squatsko, så det blev lige til en ekstra gåtur hjem.

Der skulle løftes tungt i bænken idag og det blev der. Bogs var tilstede, Insaniac og lidt senere kom DocH.

Bench

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

2 x 160 kg

1 x 170 kg

1 x 180 kg :devil:

1 x 185 kg :devil::devil:

1 x 190 kg :devil::devil::devil: Træningspr + 12,5 kg

Supergod power i patkassen idag og ny bígtime træningsmax. Det er knap 2 år siden at jeg har maxet til træning i rawbænken og min hidtidige rekord var 177,5 kg med stop til nordland cup sidste år. Der kommer video lidt senere.

Nice. Så mangler du bare at ta' den for en 12'er. Det' nemlig BB!

Edit: Nå ja. Og god tur til Canada.

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Godt løftet i dag, Sune! :4thumbup: God ferie, det er nok lige hvad du trænger til :wink:

Jo tak Anna :smile: Rødvin, skiløb og nøgne damer - det er præcis hvad jeg trænger til :superman:

Nice. Så mangler du bare at ta' den for en 12'er. Det' nemlig BB!

Edit: Nå ja. Og god tur til Canada.

Jeg tar den for en 12'er i canada og så flexer jeg på afterskibaren bagefter...

Link to comment
Share on other sites

Glud, Insaniac, og squattie <-- thanks :bigsmile:

Charlotte <-- tak. Jeg holder ikke helt træningsfri. Jeg regner med at træne et par gange eller 3. Min kammerat har sørget for at jeg kan træne gratis i en uge derovre, så det vil jeg da benytte mig af :smile: Ja, mon ikke i hører fra mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fitness World - Vancouver Canada - Deload, Fullbody

Min kammerat havde arrangeret en uges gratis traening i fitness world hvor han selv traener lidt. Udemaerket med gratis traening, selvom det er lidt af et skrammelcenter. En enkelt fri squat med olympisk stang havde de heldigvis, ellers mest hammerstrenth udstyr og lidt forskelligt andet bras.

Bench

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

Squat

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

Goodmornings

10 x 20 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Chins

10

10

10

8

Mistede grebet paa den sidste, elendigt plastic.

Dips

10

10

10

10

Military

10 x 20 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Barbel Curls

10 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Rows

10 x 140'

10 x 200 '

10 x 200 '

Proteinshake bagefter.

Udemaerket let gang ferietraening. Der er blevet drukket lidt de sidste dage, saa det var rart lige at komme til at svede lidt. Imorgen loeber vi lidt paa ski paa nogle af de lokale bjerge. Whizler og Blackcomb bliver foerst sidst paa ugen.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Fittnes World Vancouver - Deload, Fullbody

Så blev der trænet lidt igen.

Deadlift

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

Der er ikke rigtig nogen dødløftplatform i centeret, men jeg hev bare squatstangen ud på gulvet til wellnes atleternes store forundring. Jeg beholdte mine squatsko på og da skiverne er ret små, svarede det næsten til at dødløfte fra box.

Yates Row Isolateral Hammerstrength

10 x 90 pound

8 x 270 pound

8 x 270 pound

8 x 270 pound

8 x 270 pound

Skulle lige prøve den her.

Close Grip Bench Pres

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

Lidt til tricerne

Upright Rows

10 x 40 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Lidt til kanonkuglerne

Push Downs

10 x 100 pound

10 x 110 pound

10 x 120 pound

10 x 120 pound

10 x 120 pound

Lidt mere tricep

Icarian Leg Press

10 x 6 plates

10 x 12 plates

10 x 14 plates (fuldt magasin)

10 x 14 plates (fuldt magasin)

10 x 14 plates (fuldt magasin)

Squatten var optaget så jeg tænkte at jeg ville bøje stængerne i denne her. Det var vist mere spild af tid og jeg kunne nemt køre med det fulde magasin. Min kammi nægtede at hoppe op på maskinen, så det blev kun til det her :nonono: Idag tager jeg nok revance i squatten hvis min samvittighed skal være intakt.

Proteinshake.

En stille og rolig omgang deload. Centeret er fyldt meed geeks som træner med rædselsfuld form, selvom der er mange personlige trænere og instruktører i centeret som burde rette dem af. Der er også en del træningsbabes at kigge på i pauserne :4thumbup: men desværre også en bunke homoes med ipod nano om overarmen som synes at det er sjovt at overbeglo mig..hader det :sneaky2:

Jeg bor hos en kammerat i en af højhusene i yale town. Lejligheden er på 31. sal og brandalarmen gik her til morgen og vækkede os. Min kammerat sagde at den var gået 3 gange før som falsk alarm og tog det ikke højtideligt. Jeg kiggede ud på etagen og så ingen røg. Et kig ned af bygningen viste heller ingen tegn på nogensomhelst aktivitet eller brand. Måske burde vi have styrtet ned af brandtrappen, men blev hvor vi var. Der kom en enkelt brandbil kørende med udrykning og lidt efter slukkede de alarmen og sagde at det var en falsk alarm over bygningens højtaleranlæg. Tja...ve den dag det ikke er falsk alarm....

Link to comment
Share on other sites

Det kalder du de-load??? :crazy:

En Peter og Ulven klassiker lige dér :4thumbup: Ubehageligt...

He he, ja et eller andet skal jeg jo kalde det. Lidt mere infrekvent traening, med lavere volumen og faarre kilo paa staengerne...

..og ja det var sku lidt spooky, jeg ville sku noedig springe ud fra altanen her :cry:

Link to comment
Share on other sites

Fittnesworld Vancouver - Feriepump ver. 3

Saa blev det lige til en sidste gang traening her i denne omgang.

Bench

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 140 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

Lidt til kassen.

Squat

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 140 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

Lidt benboej

Stifleg deadlift

10 x 60 kg

10 x 100 kg

10 x 100 kg

10 x 100 kg

Widegrip Pulldowns

10 x 60'

10 x 180'

10 x 200' (whole stack)

10 x 200' (whole stack)

10 x 200' (whole stack)

Ved ikke lige hvad den vejede, men den var ihvertfald tungere end mig selv.

Seated Calfpres

10 x something

10 x 130 pounds

10 x 130 pounds

10 x 130 pounds

10 x 130 pounds

10 x 130 pounds

Dips

12

12

12

12

Laterals

opvarmning

10 x 30 pounds

10 x 30 pounds

10 x 30 pounds

Hammercurls

opvarming

8 x 50 pounds

8 x 50 pounds

8 x 50 pounds

proteinshake

Udemaerket omgang allround traening idag. Ingen chicks i centeret, men derimod lidt for mange fruitcakes. Der var en som traenede i tyrkersandaler og mente at han skulle vise hele moenttelefonen imens han traenede dumbel kickbacks...uaak.

Imorgen og i overmorgen gaelder det whistler. Forhaebentligt er udsigten noget bedre :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til Canada! :4thumbup:

Det er tøvejr herovre i Fernie (800km øst for Vancouver), hvordan ser det ud i Whistler?

Ps... ABUUUUUT! Har du lagt mærke til mange canadiere siger "about" på en mærkelig måde, eh? :laugh:

Hey Claus :smile:

Der var også tøvejr i vancouver og i whistler, helt op til 1000 meters højde, hvorefter der var frostsne i terrænet. Det var da ikke noget problem da der var faldet 11 meter sne indtil videre :4thumbup: Powderoplevelsen udeblev dog - sneen skal nok være nyere end den var, frostsne er sku ikke lig med powder, så er der nogen der har misforstået noget. Alt i alt en god skitur, men frankrig er stadigvæk nr.1 når der er sne nok.

Ingen personskader, det var vist det vigtigste :laugh:

Næste træning idag kl 18

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hey Claus :smile:

Der var også tøvejr i vancouver og i whistler, helt op til 1000 meters højde, hvorefter der var frostsne i terrænet. Det var da ikke noget problem da der var faldet 11 meter sne indtil videre :4thumbup: Powderoplevelsen udeblev dog - sneen skal nok være nyere end den var, frostsne er sku ikke lig med powder, så er der nogen der har misforstået noget. Alt i alt en god skitur, men frankrig er stadigvæk nr.1 når der er sne nok.

Ingen personskader, det var vist det vigtigste :laugh:

Næste træning idag kl 18

It's all aboot the powder :4mewantfood: Velkommen hjem brah!

Niss og jeg har overvejet at gøre dig til prospect i vores BB klub. Ville du være interesseret i det? Du er alligevel ved at have et fint fundament at bygge videre på - vi ser muligheder for dig og spår en fremtid på vores hold. Du kan komme til optagelsesprøve på torsdag efter arbejde i IK! Forbered dig på en del 3x12, forced, dropsets, isolationsøvelser til lynlåsen og råweri :superman: :superman: :superman:

Link to comment
Share on other sites

It's all aboot the powder :4mewantfood: Velkommen hjem brah!

Niss og jeg har overvejet at gøre dig til prospect i vores BB klub. Ville du være interesseret i det? Du er alligevel ved at have et fint fundament at bygge videre på - vi ser muligheder for dig og spår en fremtid på vores hold. Du kan komme til optagelsesprøve på torsdag efter arbejde i IK! Forbered dig på en del 3x12, forced, dropsets, isolationsøvelser til lynlåsen og råweri :superman: :superman: :superman:

Dank's Brotha'

Hvor fornemt at blive taget i betragtning til den højtestimerede BB team :superman: Nu er jeg så lige i london på torsdag, så optagelsesprøven må blive en anden gang :hehe: Flyes har bygget min patkasse i tidernes morgen, men jeg var nød til at stoppe så jeg ikke blev for stuur til min vægtklasse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share