Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

IK99 - Back & Calf

Træning med Lamotta. Bogs så vi ikke noget til :nonono: Pyramidebænkerne var der også, de havde fundet et lyserødt dipsbælte frem LOL.

Deadlift

10 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 180 kg

3 x 210 kg

3 x 210 kg

3 x 210 kg

3 x 210 kg

3 x 210 kg

God styrke idag, de lettede rigtig fint med overskud.

Sumo

3 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

Tja, som programlagt

Shrugs

5 x 200 kg

5 x 200 kg

5 x 200 kg

5 x 200 kg

5 x 200 kg

Reverse Grip Pull downs

10 x 60 kg

8 x 100 kg (whole stack)

8 x 100 kg (whole stack)

8 x 100 kg (whole stack)

8 x 100 kg (whole stack)

Machine Rows

10 x 100 kg (whole stack)

10 x 100 kg (whole stack)

10 x 100 kg (whole stack)

10 x 100 kg (whole stack)

Calf Pres i hack squat

10 x 120 kg

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Det sædvanlige, godt burn dog.

Kakaomælk + gainershake :4mewantfood:

Træning uden de store højdepunkter. Dødløftstyrken føles dog god, så det må vist være dagens optur. Morgenvægten sagde 102,8 kg. Jeg begynder så småt at lande vægten nu, så jeg ved hvad jeg har med at gøre.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Tricep & Quads

Det lykkedes mig at undslippe :smile:

Close grip board pres

10 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 120 kg

5 x 150 kg

5 x 170 kg

5 x 170 kg

5 x 170 kg

Pænt hårdt med de flere reps

Pinky grip bench

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

Dips

10

10

10

10

Squat Medium

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

Vertical Jumps

5

5

5

5

5

Hypers

10

10

10

Crunches

25

25

25

Gainershake

Fin omgang før jeg måtte tage tilbage på hotellet til møde igen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back & Shoulders

Lidt tidligere i hulen idag i selvskab med BB1, BB2 og Till. Det blev sent igår og jeg fik endda noget at drikke, så jeg var helt brændt af idag og skulle bare have det overstået. Tror sku' at jeg havde fået en halvallegisk reaktion overfor rødvinen, helt rød i bærret :nonono: Der er lukket af for sprutten fremover.

Deadlift - Bands

5 x 60 kg

5 x 60 kg + green band

3 x 100 kg + green band

3 x 140 kg + green band

3 x 180 kg + green band

3 x 180 kg + green band

3 x 180 kg + green band

Nemt nok. Bandet trækker vægten tættere på kroppen hvilket irriterer lidt, men så må man jo lære det.

Chins Weighed

8 x bodyweight

8 x bodyweight + 14 kg

8 x bodyweight + 14 kg

8 x bodyweight + 14 kg

8 x bodyweight + 14 kg

Barbel rows

8 x 70 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

Pewernuts

Military

8 x 20 kg

5 x 50 kg

5 x 70 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

Det kunne mærkes i skulderen med det samme jeg tog den til 70 kg. Jeg satte vægten ned idag. Øvelsen ryger ud af programmet fremover. Med alle de presøvelser jeg har til kassen, så er det nok det fornuftigste. Jeg har heller ikke haft den med i mine bænkfokus programmer før af samme årsag.

Upright Rows

8 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Laterals

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Lidt mere til side delts.

Gainershake :4mewantfood:

Afbrændt træning idag, jeg skulle bare have det overstået. Jeg kom fint igennem pånær military som nok ikke skulle have været der i første omgang.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hvilken form for styrkecyklusser har du bedst erfaring med? gillingham, hatfield m.m..

Jeg har kørt gillingham igennem 2 gange på både ben og squatten og jeg må sige at dette program er superfint til at give noget på rawstyrken. Haitfielden har jeg kørt en enkelt gang på de 3 store og efterfølgende på squatten alene. Den gav mig også fremgang på rawstyrken, specielt hvis programmet pakkes sammen så der trænes 3 gange om ugen.

Jeg kan bedst lide en tung og en let dag, hvor jeg supplere programmet op med andre øvelser på den tunge dag. Derfor har jeg holdt mig til de to. Smolov er for megen volumen til mig.

Der er dog mange programmer jeg ikke har prøvet endnu. Jeg har kun trænet specifikt for styrke i cirka 1½ år, før var fokus jo hypostrofi.

Lige nu skal der trænes udstyrsspecifikt, så her har jeg selv sammensat progressionen efter hvad jeg mener vil være en udfordring for mig. Jeg synes ikke at styrkecyklusserne passer så godt ind umiddelbart til det formål.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret

Den gav mig også fremgang på rawstyrken, specielt hvis programmet pakkes sammen så der trænes 3 gange om ugen.

Jeg kan bedst lide en tung og en let dag, hvor jeg supplere programmet op med andre øvelser på den tunge dag. Derfor har jeg holdt mig til de to. Smolov er for megen volumen til mig.

Hvordan pakker du det sammen på 3 dage? fx tung bænk + let squat, let bænk + tung død, tung squat + let død?

Hvordan kan det være du kun supplere op på den tunge dag, og hvad supplere du op med ?

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret

Hvordan pakker du det sammen på 3 dage? fx tung bænk + let squat, let bænk + tung død, tung squat + let død?

Hvordan kan det være du kun supplere op på den tunge dag, og hvad supplere du op med ?

Ok, jeg vist ikke særlig specifik :smile:

Kommentaren var Haitfield squat alene. Cyklussen skifter som bekendt imellem tung og let dag, så 3 gange om ugen ville være

uge 1: tung dag, let dag, tung dag

uge 2: let dag, tung dag, let dag

osv.

og så bygger resten af programmet op omkring dette. Haitfield ligger op til at der bænkes på squatdagen og så ligge dødløften på et andet tidspunkt, gerne før de lette squatdage. så det betyder jo også mere end 3 gange træning om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg vist ikke særlig specifik :smile:

Kommentaren var Haitfield squat alene. Cyklussen skifter som bekendt imellem tung og let dag, så 3 gange om ugen ville være

uge 1: tung dag, let dag, tung dag

uge 2: let dag, tung dag, let dag

osv.

og så bygger resten af programmet op omkring dette. Haitfield ligger op til at der bænkes på squatdagen og så ligge dødløften på et andet tidspunkt, gerne før de lette squatdage. så det betyder jo også mere end 3 gange træning om ugen.

Tak for uddybningen :tongue:

Overvejer selv at prøve en af delene efter mit smolov. Så ville bare lige stille et par spørgsmål inden jeg går igang :smile:

Link to comment
Share on other sites

HSF - Tung Squat, Light Bench

Tog turen til den onde hvidovre kælder for at få squattet lidt i udstyr.

Bench DE

10 x 60 kg

5 x 90 kg

3 x 115 kg

3 x 115 kg

3 x 115 kg

3 x 115 kg

3 x 115 kg

3 x 115 kg

3 x 115 kg

3 x 115 kg

Alle eksplosive med fokus på opspænd.

Squat

10 x 20 kg

5 x 70 kg

5 x 120 kg

2 x 160 kg

dragt på

3 x 200 kg - løse wraps, sidste rep til parallel

2 x 240 kg - strammere wraps, til parallel

1 x 260 kg - til parallel

1 x 260 kg - til godkendt dybde, men lige på grænsen

Raw

3 x 170 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

Ok, start på udstyrssquatten. Jeg havde lidt problemer med at komme dybt nok. Jeg føler lidt for meget på vægten på vejen ned for at være sikker på ikke at miste balancen, men det er også næsten 3 måneder siden. Jeg skal vist lige igang. Det var heller ikke megen ros jeg fik, men sådan er det jo i en tough squatklub.

Walkouts + quarts

3 x 280 kg

3 x 280 kg

3 x 280 kg

Goodmornings

8 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 70 kg

8 x 70 kg

8 x 70 kg

8 x 70 kg

1 liter mælk undervejs og på china restaurant og gå hårdt på buffetten bagefter :4mewantfood:

Fin omgang idag, dog uden hverken PRs eller andre højdepunkter. Forhåbentlig kan jeg gå lidt tungere i squatten en af de kommende gange så jeg kan se hvad der egentlig er til.

Link to comment
Share on other sites

Nu håber jeg ikke du blev untoughet for meget af mine knæbind, bare lidt mere fart i den ned og så får du vendingen og udnyttet knæbindende :superman:

PS det gør pisse ondt når man ikke har haft dem på i 3 måneder :innocent: du må øve det noget mere

Link to comment
Share on other sites

Nu håber jeg ikke du blev untoughet for meget af mine knæbind, bare lidt mere fart i den ned og så får du vendingen og udnyttet knæbindende :superman:

PS det gør pisse ondt når man ikke har haft dem på i 3 måneder :innocent: du må øve det noget mere

Nææ det gjorde jeg vel heller ikke, jeg kom jo ned til sidst - tak for hjælpen iøvrigt :smile: . Jeg er ude af øvelse ingen tvivl om det, men skal nok også have relativt løse bind på, så jeg kan få lov at trykke på vægten selv, indtil jeg finder ud af at bruge udstyret bedre.

..og jeg ved godt at det er for lidt jeg øver i udstyret i squatten :innocent:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

HSF - Heavy Bench & Light Quad

Så blev det tid til at kravle i trøjen igen. Idag skulle der køres tung topstyrke i udstyr, pres til brystet bliver først senere op imod DM. Don Nors, Prehn, Donprehn, larson, vetö og coyote var også i hulen.

Squat - DE

10 x 67,5 kg

5 x 107,5 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

Dynamiske pres med eksplosion fra bunden.

Bench

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

2 x 140 kg

Trøje på

3 x 210 kg - 17 cm

2 x 230 kg - 14 cm

2 x 250 kg - 11 cm

1 x 260 kg - 8 cm

1 x 260 kg - 5 cm :devil:

Supergod power i kassen idag. Det sidste løft var dagens bedste, endda med overskud :blink:

Boardpres Raw

3 x 200 kg - 11 cm

3 x 200 kg - 11 cm

3 x 200 kg - 11 cm

3 x 200 kg - 11 cm

3 x 200 kg - 11 cm

Glemte at træne bicep :cry: var vist forivret på at komme på kineseren og owne buffetten.

1 liter mælk undervejs + shake bagefter :4mewantfood:

Morgenvægt 102,8 kg

Gode takter i bænken idag. Styrken er rigtig god og jeg fik nuppet mig et par pr'er idag i klodsløftene. Jeg slår dog kold vand i blodet. Vægten skal dog fortsat nedaf, og det kommer til at kunne mærkes på både udstyr og rawstyrken. Målsætningen er at owne Thomas S' nye rekord på de 232,5 kg.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu ikke det er specielt sejt...det ser jo helt forfærdeligt ud :nonono:

quote]

Først kan du fjerne den værste væske fra sårene ved hjælp af et styk satinvævet bomuldsklæde i de nye farver til foråret.

Hvis de skal vaskes kan det passende gøres i 6,4grader koldt Voss kildevand.

Derefter er en fantastisk pleje the Bodyshops For MEN Razor relief. Det har et højt indhold af kamille der køler og beroliger den sarte hud.

Så må du ellers stoppe med sådan noget pjat, det er ikke vejen til en perfekt plejet metro hud :nonono:

Du kan ikke blive ved med at sætte din karriere som Knæ model på spil :shades:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Først kan du fjerne den værste væske fra sårene ved hjælp af et styk satinvævet bomuldsklæde i de nye farver til foråret.

Hvis de skal vaskes kan det passende gøres i 6,4grader koldt Voss kildevand.

Derefter er en fantastisk pleje the Bodyshops For MEN Razor relief. Det har et højt indhold af kamille der køler og beroliger den sarte hud.

Så må du ellers stoppe med sådan noget pjat, det er ikke vejen til en perfekt plejet metro hud :nonono:

Du kan ikke blive ved med at sætte din karriere som Knæ model på spil :shades:

:laugh: Jeg skal lige have DM overstået, så har jeg silke-fitness-model hud på knæene igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back, Calf & Bicep

Tilbage i hulen igen. Selskab med VL Christina og Bogs.

Deadlift

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 180 kg

3 x 220 kg

3 x 220 kg

3 x 220 kg

3 x 220 kg

3 x 220 kg

Kørte fint nok, fokus på spænd i bunden.

Sumo

3 x 100 kg

3 x 160 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

Satte den lidt ned da jeg synes at teknikken kørte ringe.

Shrugs

5 x 210 kg

5 x 210 kg

5 x 210 kg

5 x 210 kg

5 x 210 kg

UH Chins

8

8

8

8

Reverse grip pull downs var optaget, så jeg tog denne istedet

Machine Rows

10 x Whole Stack

10 x Whole Stack

10 x Whole Stack

Lidt ekstra til lats.

...og så en masse roderi for at komme i min metal deadlifter 46''. Shiit den er lille og jeg troede ikke jeg nogensinde skulle få den op på lårene og omkring hofterne. Den hang med vægte i benene i en times tid først. Derefter med poser, babypudder og op og hænge i stropperne, fik jeg den dog endelig "halvt på" :crazy: . VL Christina kæmpede en brav kamp for at hive stropperne op, men jeg kunne højst få een på af gangen og fik vistnok mast hendes fingre imellem stropperne og skulderen :innocent: Hvis jeg får den på er det sku' spændende om jeg overhovedet kan komme ned til stangen. Det bedste er vist at få en lettere person til at løfte lidt i den - hvem melder sig frivilligt - kom glad :bigsmile:

Calfpres i hacksquat

10 x 120 kg

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Det sædvanlige

Barbel Curls

8 x 40 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Lidt til gunz da jeg glemte det igår.

1 liter skummetmælk undervejs + shake bagefter.

Laaang træning idag. Det gik udemærket og nu går dødløfts volumenen heldigvis nedad. Fridag enten imorgen eller torsdag?

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share