Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Dude jeg vejer jo kun 96! Skal sgu gerne løfte lidt i den for dig :superman:

Det lyder sku' godt - det ville være fedt hvis du ville strække den lidt :superman: Selvom du er 7 kg lettere, så vil den stadigvæk være stram på dig, det er sku' helt sikkert. Jeg skal nok tage poser, og pudder med.

250 kg comming up :devil:

Say when? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
IK99 - Back, Calf & Bicep

Tilbage i hulen igen. Selskab med VL Christina og Bogs.

...og så en masse roderi for at komme i min metal deadlifter 46''. Shiit den er lille og jeg troede ikke jeg nogensinde skulle få den op på lårene og omkring hofterne. Den hang med vægte i benene i en times tid først. Derefter med poser, babypudder og op og hænge i stropperne, fik jeg den dog endelig "halvt på" :crazy: . VL Christina kæmpede en brav kamp for at hive stropperne op, men jeg kunne højst få een på af gangen og fik vistnok mast hendes fingre imellem stropperne og skulderen :innocent: Hvis jeg får den på er det sku' spændende om jeg overhovedet kan komme ned til stangen. Det bedste er vist at få en lettere person til at løfte lidt i den - hvem melder sig frivilligt - kom glad :bigsmile:

Barbel Curls

8 x 40 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Lidt til gunz da jeg glemte det igår.

1 liter skummetmælk undervejs + shake bagefter.

Laaang træning idag. Det gik udemærket og nu går dødløfts volumenen heldigvis nedad. Fridag enten imorgen eller torsdag?

Fridag torsdag! Der er BB! kl 17.30ish i morgen(onsdag), jo!Og fine curls. Så skal du bare op på 12 reps!

P.S. BB2 er dææmeneeme stuhr! Å dæ' a ås!

Link to comment
Share on other sites

Fridag torsdag! Der er BB! kl 17.30ish i morgen(onsdag), jo!Og fine curls. Så skal du bare op på 12 reps!

P.S. BB2 er dææmeneeme stuhr! Å dæ' a ås!

Oki, så er det aftalt - Træning imorgen.

Hvad med dig Nis, kan jeg ikke lokke dig og dine 85-87 trimmede kilo i dragten :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Oki, så er det aftalt - Træning imorgen.

Hvad med dig Nis, kan jeg ikke lokke dig og dine 85-87 trimmede kilo i dragten :bigsmile:

Dæ' ka då dææmeneeme sawtens! Men jeg er nu nede på 84kg, så nok ikke meget jeg kan strække den....

Link to comment
Share on other sites

Dæ' ka då dææmeneeme sawtens! Men jeg er nu nede på 84kg, så nok ikke meget jeg kan strække den....

Evil kampvægt :superman:

Så let desto bedre, men til gængæld er du lidt højere end mig og thomas.

Planen er BB1 - stræk :devil: -> BB2 Stræk :devil: -> Conscience Stræk :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Evil kampvægt :superman:

Så let desto bedre, men til gængæld er du lidt højere end mig og thomas.

Planen er BB1 - stræk :devil: -> BB2 Stræk :devil: -> Conscience Stræk :devil:

Det' BB! Så må jeg jo lige prøve ad en af dagene! Men er nu ikke meget højere, hvis overhovedet. 181cm er vist ca. det samme som jer.

Link to comment
Share on other sites

Dét må jeg satme se!! Når vi nu ikke kan lokke dig til at hoppe i tights, må vi jo nøjes med at se dig i Sunes dragt :4thumbup:

Så nu skal du jo ikke skræmme ham væk med al den østrogen-oveload :tongue:

Vi ved jo at Bogs altid er ½ time for sent på den, så vi skifter bare før hvis der skal ydes diskretion :superman:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Så nu skal du jo ikke skræmme ham væk med al den østrogen-oveload :tongue:

Vi ved jo at Bogs altid er ½ time for sent på den, så vi skifter bare før hvis der skal ydes diskretion :superman:

Noooooo, jeg vil se... :crybaby:

Men ok, på den anden side, så tager det nok Thomas ikke mindre end ½ time at komme ind i dragten, så jeg når det nok :laugh:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

En størrelse 46 lyder godt nok lille til dig :blink::blink:

Er den helt ny eller hur ?

Dragten ER lille og den er helt ny, men husk på at jeg ikke er så høj og ikke er så "bred" om hofterne som den gennemsnitlige styrkeløfter :w00t:

Min måske naive forhåbning om at komme i dragten er begrundet i det faktum, at jeg har en metal 48 squatter som er syet ned i stropperne, men stadigvæk er for stor. Den købte jeg brugt af Bravo efter at han havde dødløftet et par gange i den.

Hvis ikke jeg kan komme i 46'eren, så har jeg en ny metal 48 deadlifter i baghånden som jeg kan kravle i.

Nu får jeg nogle af IK gutterne til at løfte i 46'eren og så må vi se om den giver sig nok til at jeg kan kravle i den. Hvilken størrelse havde du gættet på?

Link to comment
Share on other sites

Ville nok have gættet på en 48, men nu er jeg os lidt en tøz mht at have en al for stram dragt

på i dødløft :innocent:

Du kan sikkert godt få 46'eren på, men humlen er vel om den krøller din ryg så meget

sammen at det går ud over din teknik ?

Men måske de andre lige kan løfte den til.

Synd at Bogs ikke er helt oppe i gear, ellers havde hun sikkert meldt sig til at prøve den

og lave et spontan-max hvis vi kender hende ret :innocent:

Link to comment
Share on other sites

I så fald er det jo kun et spørgsmål om tid før du alligevel prøver :tongue:

:blush: Tjaaa... Men nu bliver den jo også udvidet af BB1 og BB2 og deres enorme ben, inden jeg får lov, og så bliver den jo helt klart for stor... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Tricep & Quads

Nissen og bogs var i hulen. Erik, Cristina og de andre VL'er var der også. Lettere afbrændt efter 2 dages træning, men alligevel, da BB1 skulle lokkes i dragten :bigsmile:

CG Bench Board -

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 180 kg - board

3 x 180 kg - board

3 x 180 kg - board

Planlagt vægt, men skar lidt ned på volumen.

Pinky Grip Bench

5 x 150 kg

5 x 150 kg

5 x 150 kg

Hvor plat, jeg kom til at kigge forkert på programmet og fik taget squatvægten istedet. Det skulle have været 140 kg istedet, men det kørte godt så hvad faen..

Dips

10

10

10

Squat Medium

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 150 kg

5 x 150 kg

5 x 150 kg

5 x 150 kg

5 x 150 kg

Lidt drøjt idag.

Vertical Jumps

5

5

5

Post Workout Shake :4mewantfood:

Lidt drøj omgang idag. Jeg vil for eftertiden holde fri efter dødløftdagen som jeg plejer, det har jeg det bedst med.

Nissen sprang i dødløfteren efter endt træning. Den sad faktisk virkeligt tight på ham, selv på 84 kg, men gav sig heldigvis lidt efter at han havde taget nogle løft i den.

Bogs endte med heller ikke at kunne styre sig, så hun sprang i den efterfølgende, men afholdt sig dog fra at maxe ud. Sjovt var det dog og der blev vist også taget nogle billeder :laugh: På torsdag tror jeg at jeg prøver at kravle i den endnu en gang, selvom jeg har stadigvæk har svært ved at tro at jeg nogensinde kommer helt i den :crazy:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share