Danmark-Sverige


Keki
 Share

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Christian Poulsen den lille skide pik skylder mig 100 dask.

Og jeg håber at ham Mr. Hooligan får en ordentlig røvfuld efterfulgt af en hæslig tur i fængslet hvor han bliver røvpulet af en flok fodboldglade Bandidos tilhængere.

Link to comment
Share on other sites

Christian Poulsen den lille skide pik skylder mig 100 dask.

Og jeg håber at ham Mr. Hooligan får en ordentlig røvfuld efterfulgt af en hæslig tur i fængslet hvor han bliver røvpulet af en flok fodboldglade Bandidos tilhængere.

Hvis bare det kun var 100 dask...

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder og spekulerer..

Er det virkelig rimeligt at en hel fodboldnation straffes fordi en fed, latterlig, idiotisk, skandaløs fodbold"fan" ikke kan styre sine voldelige tendenser?

Straffesparket er der ikke tvivl om - klaphat til Poulsen uanset om der var albue før eller ej..

Sorry ordvalget.. Jeg er skuffet :tongue:

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder og spekulerer..

Er det virkelig rimeligt at en hel fodboldnation straffes fordi en fed, latterlig, idiotisk, skandaløs, latterlig fodboldfan ikke kan styre sine voldelige tendenser?

Sorry ordvalget.. Jeg er skuffet :tongue:

Desværre ja. Det er DBUs opgave at sørge for sikkerheden i Parken og der fejlede de.

Det bliver ikke sjovt at være klaphatten. TV2 nåede jo ikke ligefrem at sætte streg over hans øjne

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder og spekulerer..

Er det virkelig rimeligt at en hel fodboldnation straffes fordi en fed, latterlig, idiotisk, skandaløs, latterlig fodboldfan ikke kan styre sine voldelige tendenser?

Straffesparket er der ikke tvivl om - klaphat til Poulsen uanset om der var albue før eller ej..

Sorry ordvalget.. Jeg er skuffet :tongue:

Synes egentlig den er ok. Det var jo Danmark der ikke magtede at holde sikkerheden go nok.

Link to comment
Share on other sites

For en udefrastående i forhold til fodboldverdenen, virker proportioner af straffemængden meget mystisk, når jeg tænker på konsekvenserne af alt det vold og hærværk som tilskuerne laver i tilskuerækkerne, i forhold i det tilfælde at volden kommer ud på banen til spillerne og dommerne.

Link to comment
Share on other sites

Det var også lidt min tanke..

Men jeg tænkte også på årets SAS-liga. Der rendte sgu mange idioter rundt på banerne - men der var ingen sanktioner fra DBU. Havde der været det hvis dommeren havde fået en på lampen?

Link to comment
Share on other sites

Der bliver nogle vilde avis-forsider i morgen

Skandale: Tosse knuser dansk EM-håb (Politiken)

En sindsyg tilskuers overfald på dommeren koster Danmark EM (EB)

Landskamp endte i skandale (Berlingske)

Landskamp endte i voldsskandale (JP)

Danmark tabte 3-0 efter en skandaleafslutning(dr.dk)

Danmark tabte i uhørt skandale(tv2.dk)

Fedt at se at ALLE steder henviser ordet skandale til idioten og ikke til dommernes reaktion.

Link to comment
Share on other sites

For en udefrastående i forhold til fodboldverdenen, virker proportioner af straffemængden meget mystisk, når jeg tænker på konsekvenserne af alt det vold og hærværk som tilskuerne laver i tilskuerækkerne, i forhold i det tilfælde at volden kommer ud på banen til spillerne og dommerne.

Det svarer vel lidt til at der er højere strafferammer for vold imod tjenestemænd. De er på arbejde og desuden vital for gennemførslen af kampen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder og spekulerer..

Jeg sidder også og spekulerer.

Hvad fanden har security folkene på sidelinien siddet og lavet? De må fandme have siddet med hånden oppe i røven.

Hvis nu de havde hyret en fyr, som Brian Dawkins, som security på sideline.. ville det her så nogensinde have været sket? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Der er vel en uskreven fodboldfan/hooligan regel der siger at man holder volden på tribunerne og gaderne omkring stadion og - udover streakers og casualties - lader spillerne være? Og alt andet lige er det bare ikke i orden at angribe dommeren. Kald ham idiot - ok, men du slår ham fandme ikke! Medmindre du er (indsæt selv yndlingsaversion/skældsord her).

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu de havde hyret en fyr, som Brian Dawkins, som security på sideline.. ville det her så nogensinde have været sket? :devil:

Well - jeg synes at kunne mindes en streaker til Super Bowl, hvor sikkerheden må formodes at være noget højere end i Parken? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share