Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Haha Ups Marianne du troede kun at det var een time.... :innocent: Jeg glæder mig rigtig meget til at træne med dig. Bliver fuuuun... og sikkert en masse :blahblah::blahblah::blahblah::4smartass:

Nøøøj, måske man skulle snige sig ind i Adelgade lørdag - og se om de to spinning ckicks laver noget a020.gif

...jeg er jo ikke særlig genkendelig efter weekenden og de mange postede billeder :innocent:

Blev også genkendt i går.. "var du til 24 timers spin i weekenden", "JA :bigsmile: ...var du da også det?!", "Nej, jeg så bare en masse billeder fra det"

:4whistling:

Link to comment
Share on other sites

...jeg er jo ikke særlig genkendelig efter weekenden og de mange postede billeder :innocent:

Blev også genkendt i går.. "var du til 24 timers spin i weekenden", "JA :bigsmile: ...var du da også det?!", "Nej, jeg så bare en masse billeder fra det"

:4whistling:

Kæmpe griner, nu er både du og Arne blevet berømtheder :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kæmpe griner, nu er både du og Arne blevet berømtheder :laugh:

Hehe - ja, men jeg er stadig (hov sagde jeg stadig :laugh: ) tilnærmelig...

Men nu ikke så fancy, for det var jo bare en MOL'er :innocent:

KOm da og join us....

Så kan jeg også få en autograf :4thumbup: :laugh:

Hehe... skal overveje, det - folk står jo i kø... g080.gif

:laugh:

Ej, afventer lige planerne for fredag - men de er vist ikke så vilde, og så er jeg da freeeesh b030.gif

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Du er så go ved mig Buje... NOT!

Køn bliver jeg aldrig. :w00t:

Og her må strømeren så på banen med sit allerførste indlæg.... :superman:

Julie du er den mest kønne, dejlige, lækre og frække person, som jeg kender og som jeg nu kan kalde for min kæreste :bigsmile: Så er det ligesom sat på plads. Er det modtaget Julie? :4thumbup:

Jeg må hellere også lige undskylde alle Jer MOL ere herinde fordi jeg har optaget Jeres Julie i et stykke tid.... I er meget tålmodige :blush:

Men nu er hun tilbage på fuld styrke og stærkere end nogensinde. Jeg er meget stolt af hende, men det havde I nok også allerede gættet :tongue:

Som det vist står i reglerne for denne site - så er det jo ikke et loooove site - det er motionen der er i højsædet, så vil blot ønske alle en god træning. Giv den gas og sæt igang :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og her må strømeren så på banen med sit allerførste indlæg.... :superman:

Julie du er den mest kønne, dejlige, lækre og frække person, som jeg kender og som jeg nu kan kalde for min kæreste :bigsmile: Så er det ligesom sat på plads. Er det modtaget Julie? :4thumbup:

Jeg må hellere også lige undskylde alle Jer MOL ere herinde fordi jeg har optaget Jeres Julie i et stykke tid.... I er meget tålmodige :blush:

Men nu er hun tilbage på fuld styrke og stærkere end nogensinde. Jeg er meget stolt af hende, men det havde I nok også allerede gættet :tongue:

Som det vist står i reglerne for denne site - så er det jo ikke et loooove site - det er motionen der er i højsædet, så vil blot ønske alle en god træning. Giv den gas og sæt igang :superman:

:4thumbup: Javel ja ja det er modtaget, som også Maxiebon har stated... :tongue:

:laugh::laugh: Nu har jeg så officielt fået lov af gemalen til at give den gazzzz igen, så det skal jo så udnyttes... Og velkommen på mol strømer... :superman::wub:

"sæt igang" må være Robinson/mine spinning timer..:Et udtryk jeg arbejder på at lade være med at sige.. :happy::4smartass:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 27 september 2007

Confession, det blev ikke til hverken yoga eller styrketræning. Efter de to undervisningstimer, som blev kørt efter princippet "smadre mig selv", ja så var kræfterne sluppet op....

Lagde hårdt ud med en barsk distance..Barsk fordi folk skulle køre 10 min og 6 min siddende mellemtakt, så det i sig selv var hårdt for tålmodigheden + trance musik af den syrede kaliber.. Jeg føler selv at jeg slap afsted med det, men det er nok ikke noget, jeg skal køre hver gang. :superman::smile:

Time to var en basic igen uden begynder, så der blev kørt en distance mere med lidt angreb....

Pulsen er ved at være med igen ovenpå sidste weekend.

DATA:

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: snit 166

:heartpump: Max 191'

Spin Basic ved mig

Tid 49 min

:heartpump: snit 162

:heartpump: max 189

GAME OVER

Psst yoga på mandag igen. JEG SKAL SKAL SKAL SKAL

Lidt irriteret over at jeg lod være er jeg da, meeeeen skal nok komme efter det..

Jules

:innocent:

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ træt---

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Julie

Din :4police: police lyder rigtig rar, det lyder næsten alt for godt det han skriver. :bigsmile:

Sikker på du ikke selv har lavet en ekstra bruger til MOL, og sender det ind selv? :laugh:

Nej super dejligt for digpost-15167-1190922100.gif Jeg er sikker på du fortjener det hele.

Og til sidst velkommen til ordensmagten :bigsmile:

Signepost-15167-1190922160.gif

Link to comment
Share on other sites

Wauw sikke da en kærlighedserklæring :wub: Ham skal du vist holde godt fast i (eller holder han allerede fast i dig) :wink:

Psst yoga på mandag igen. JEG SKAL SKAL SKAL SKAL

Lidt irriteret over at jeg lod være er jeg da, meeeeen skal nok komme efter det..

Jules

:innocent:

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ træt---

Tsk, tsk - så får du frie træningstøjler - og så dropper du yoga... det havde jeg ikke forvente :nonono:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nøøøj, måske man skulle snige sig ind i Adelgade lørdag - og se om de to spinning ckicks laver noget a020.gif

...jeg er jo ikke særlig genkendelig efter weekenden og de mange postede billeder :innocent:

Blev også genkendt i går.. "var du til 24 timers spin i weekenden", "JA :bigsmile: ...var du da også det?!", "Nej, jeg så bare en masse billeder fra det"

:4whistling:

Ja da Candygirl - du skal da med os :smile:

- og jeg kan godt få brug for at blive holdt i ørerne med det program Danf har lagt for os :blush:

:tongue:

Og her må strømeren så på banen med sit allerførste indlæg.... :superman:

Julie du er den mest kønne, dejlige, lækre og frække person, som jeg kender og som jeg nu kan kalde for min kæreste :bigsmile: Så er det ligesom sat på plads. Er det modtaget Julie? :4thumbup:

Jeg må hellere også lige undskylde alle Jer MOL ere herinde fordi jeg har optaget Jeres Julie i et stykke tid.... I er meget tålmodige :blush:

Men nu er hun tilbage på fuld styrke og stærkere end nogensinde. Jeg er meget stolt af hende, men det havde I nok også allerede gættet :tongue:

Som det vist står i reglerne for denne site - så er det jo ikke et loooove site - det er motionen der er i højsædet, så vil blot ønske alle en god træning. Giv den gas og sæt igang :superman:

Hold fast i ham, Julie

Link to comment
Share on other sites

:blush::blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: Ej hvor er I altså bare søde....

SNF :laugh: Haha ja man kunne måske godt forestille sig, at det var mig selv, der havde skrevet, men den er vist go nok.. :blush:

RuneN, Candy og MarianneB: Jamen I kan dælme tro, at jeg også holder fast i ham....og omvendt.. :wub: :4thumbup:

Rigtig god weekend til alle..

Danf snart på vej til hovedstaden. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og her må strømeren så på banen med sit allerførste indlæg.... :superman:

Julie du er den mest kønne, dejlige, lækre og frække person, som jeg kender .........

Uha uha uha Donkarkov.... Nu kender jeg jo selv op til flere strømere og ved at man ikke bliver millionær af lønnen der, så hvis dit svigtende syn skyldes at du ikke har råd til synstest og briller, så kender jeg altså op til flere optikkere og kan muligvis skaffe dig et godt tilbud.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Uha uha uha Donkarkov.... Nu kender jeg jo selv op til flere strømere og ved at man ikke bliver millionær af lønnen der, så hvis dit svigtende syn skyldes at du ikke har råd til synstest og briller, så kender jeg altså op til flere optikkere og kan muligvis skaffe dig et godt tilbud.... :wink:

:tongue: Først vil jeg sige tak for den fine modtagelse jeg har modtaget her på MOL. I virker sgu som nogle rare folkens :4thumbup:

Og ja Buje - lønnen er absolut ikke i topklasse - og trænger sikkert også til briller - det kan nogle gange knibe lidt med at se nummerpladerne hvis de kommer for langt væk, når man sidder i patruljebilen og skal "spørge i motorregistret" på diverse "Brian" biler :smile: Så det var godt set af dig, at jeg trænger til briller

(og til de øvrige - bemærk her hvordan betjenten fik sneget sig ud af Bujes forsøg på at være lidt drilsk) :tongue:

Min Lullipige er for lækker :wub:

Link to comment
Share on other sites

Uha uha uha Donkarkov.... Nu kender jeg jo selv op til flere strømere og ved at man ikke bliver millionær af lønnen der, så hvis dit svigtende syn skyldes at du ikke har råd til synstest og briller, så kender jeg altså op til flere optikkere og kan muligvis skaffe dig et godt tilbud.... :wink:

:wub: gør blind, og det kan alle Københavns optikere ikke gøre noget ved.

Link to comment
Share on other sites

:innocent: Tsk tsk drenge...

Ups klokken er blevet mange nu, og jeg tror, at jeg melder pas til tidlig morgentræning i Adelgade imorgen..Det må vist blive en strømerløbetur.... :cool::w00t:

Håber du kan tilgive mig Marianne... :wub:

Hey - vi se jo nok en anden gang. Det lyder jo som om du godt kunne finde på at komme til Kbh temmelig ofte :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det tegner til at blive en rigtig tycho brahe mandag.. Ahh havde lige updated weekenden i Cph, da jeg så kommer til at klikke på højre reklame bjælke, og så har pc'en naturligvis IKKE gemt det skrevne... :dry:

Så jeg starter lige forfra.

En lille :poking: til den unge Candygirl, som i sin log skriver at NOGEN jo må passe sin træning. :laugh: Passede også min denne weekend :tongue: , det blev bare til udendørsløb istedet for spinning og styrke i Adelgade... Egentlig rart at få taget hul på løbet igen, nu håber jeg så at kunne holde det ved lige, men med spinningundervisning, yoga, styrketræning, kæreste, veninder, arbejde og den slags, ja så kunne jeg virkelig godt bruge mere end 24 timer i døgnet.

Anywæyys mon ikke der bliver rig mulighed for at prøve nogle timer i staden i 2008.. :w00t:

Dog må jeg konstatere skuffelsen over at erfare, at det var den gode Christian Lykke, der vikarierede lørdagens træningspas i FitDK.. :cry: Det vidste jeg ikke, så havde jeg sikkert haft lettere ved at komme afsted... Har han fast timer i FitDk nu?? Nogen der ved det?

:cool:

Man kan ikke både blæse og have mel i munden som den gode Spock siger...

Fredag den 28 september 2007

Første reelle hviledag i flere måneder dog krydret med lidt halv søsyge under sejlturen fra Ebeltoft til Odden med den lille bitte vippende-i-stiv-kuling Mie Mols... :dry:

Dog var det hele jo glemt, da jeg ankom til Valby. :wub:

Lørdag den 29 september 2007

Løbetur omkring søerne med betjenten.

IForm distance 6,8 km

Søndag den 30 september 2007

Løbetur til Hvidovre med betjenten

Iform Distance 8,9 km.

Ville lyve hvis jeg sagde, at jeg IKKE var presset på denne tur. Stiv blæst og byger hele vejen fra Frederiksberg til Hvidovre var ikke lige sagen for en indendørsmus som jeg, men det gik da, selvom benene gjorde ondt til sidste. Heldigvis er betjenten ikke nogen hurtig løber, så jeg kunne sagtens følge med, selvom min løberform ikke er, hvad den har været, men han er maksimalt udholdende, så fed udfordring og rigtig sej løbemakker.. :devil::superman: Du er tough Karkov.. :4thumbup:

Så blev det jo mandag igen...grrr f*** sådan en weekend flyver jo bare afsted...

Idag skal der spinnes, løbes let og lidt og så styrketræning...

God dag til alle. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anywæyys mon ikke der bliver rig mulighed for at prøve nogle timer i staden i 2008.. :w00t:

Dog må jeg konstatere skuffelsen over at erfare, at det var den gode Christian Lykke, der vikarierede lørdagens træningspas i FitDK.. :cry: Det vidste jeg ikke, så havde jeg sikkert haft lettere ved at komme afsted... Har han fast timer i FitDk nu?? Nogen der ved det?

:cool:

Den er go nok, Lykke deserterede fra Sats til Fedtnæss dk :sneaky2: . Mener han bl.a. kører i Adelgade

Løbetur omkring søerne med betjenten.

Me 2, hvornår var I afsted? Jeg var ude ved en 17 - 18 tiden, med mit nye RS200sd :wub:

Link to comment
Share on other sites

:cool:

Den er go nok, Lykke deserterede fra Sats til Fedtnæss dk :sneaky2: . Mener han bl.a. kører i Adelgade

Me 2, hvornår var I afsted? Jeg var ude ved en 17 - 18 tiden, med mit nye RS200sd :wub:

Nemlig :tongue: Han har timer mandag, fredag og søndag i Adelgade. Søndag er fra 10-11.15 en udholdenhedstime, ved ikke om han også underviser andre steder.

Og ja - du har jo næsten fået trænet mere end mig, tilgengæld har jeg fået doms efter mine dødløft og rows :blush: ...og skrevet to jobansøgninger... bliver spændende.

Lyder ellers som en god weekend du havde Jules :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share