Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

:cool:

Den er go nok, Lykke deserterede fra Sats til Fedtnæss dk :sneaky2: . Mener han bl.a. kører i Adelgade

Me 2, hvornår var I afsted? Jeg var ude ved en 17 - 18 tiden, med mit nye RS200sd :wub:

Nå da da. Der kan man bare se..

Betjenten og jeg var ude at løbe omkring søerne ved 11-12 tiden, så der rendte vi ikke på Posh Mette. Vi ville ellers godt ha sagt hej, men nu må du altså lige sende dine nye køretider,så vi en dag kan komme forbi og prøve en posh time.. :smile: Tillykke med dit nye ur. Er det til at finde ud af ellers? Så du havde lidt startvanskeligheder i din log...og sikke en dag iøvrigt.. pyha :blink:

Nemlig :tongue: Han har timer mandag, fredag og søndag i Adelgade. Søndag er fra 10-11.15 en udholdenhedstime, ved ikke om han også underviser andre steder.

Og ja - du har jo næsten fået trænet mere end mig, tilgengæld har jeg fået doms efter mine dødløft og rows :blush: ...og skrevet to jobansøgninger... bliver spændende.

Lyder ellers som en god weekend du havde Jules :cool:

Jamen dog... Det lyder da til at være rigtig fedt.. Der må jeg ned næste gang, jeg kommer over... :4mewantfood: Det er da også stressende hvis man ikke samler det hele i samme center.... så med de tre timer han har der, er det jo bare forrygende... :4thumbup:

Lidt har jeg da fået trænet... :smile:

Spændende med jobsene der.. Krydser fingre for dig. :superman:

Og ja det var en rigtig dejlig weekend i hovedstaden.... :wub: (de er så søde de her små lyserøde mænd)

Link to comment
Share on other sites

...og skrevet to jobansøgninger... bliver spændende.

Spændende... Krydser fingre :smile:

Nå da da. Der kan man bare se..

Betjenten og jeg var ude at løbe omkring søerne ved 11-12 tiden, så der rendte vi ikke på Posh Mette. Vi ville ellers godt ha sagt hej, men nu må du altså lige sende dine nye køretider,så vi en dag kan komme forbi og prøve en posh time.. :smile: Tillykke med dit nye ur. Er det til at finde ud af ellers? Så du havde lidt startvanskeligheder i din log...og sikke en dag iøvrigt.. pyha :blink:

Mandag kl. 16 og fredag kl. 6.30, begge Satscykling 55 mins = gl. cykling II

Ja, uheldene stoppede heldigvis da jeg var kommet af med cyklen. Mega skod øv morgen/formiddag :crazy:

Men uret virker, det er såååååå lækkert med nowet nyt grej

Link to comment
Share on other sites

Her er jeg, her er jeg. Goddag goddag goddag. :laugh:

Yo guys jeg er her stadigvæk, og jeg skal også nok få opdateret de sidste dages træning, men jeg har ligget lidt vandret i luften jobmæssigt samt det her kærestenoget, skal jo også passes og plejes.. :wub: Og ja det går rigtig godt.... Faktisk så godt at overvejelserne om at rive de jyske rødder op florerer i bedste velgående... :bigsmile::bigsmile:

Jeg satser på full updates næste uge... :superman:, og jeg skal nok tage det hele med af alle de dage, der mangler... no worries....

Idag skal der løbes i Århus med Betjenten..... :4thumbup:

Rigtig god weekend.. og tak for de søde bekymrende sms Arne og Candy... :blush: Jeg er rejtig rejtig alright..Bare lidt travl ....

Danf

Link to comment
Share on other sites

Her er jeg, her er jeg. Goddag goddag goddag. :laugh:

Yo guys jeg er her stadigvæk, og jeg skal også nok få opdateret de sidste dages træning, men jeg har ligget lidt vandret i luften jobmæssigt samt det her kærestenoget, skal jo også passes og plejes.. :wub: Og ja det går rigtig godt.... Faktisk så godt at overvejelserne om at rive de jyske rødder op florerer i bedste velgående... :bigsmile::bigsmile:

Jeg satser på full updates næste uge... :superman:, og jeg skal nok tage det hele med af alle de dage, der mangler... no worries....

Idag skal der løbes i Århus med Betjenten..... :4thumbup:

Rigtig god weekend.. og tak for de søde bekymrende sms Arne og Candy... :blush: Jeg er rejtig rejtig alright..Bare lidt travl ....

Danf

Weee, børnesange. Du er vel ikke også -altså udover flytte tanke- skruk vel?! :tongue:

Godt at høre fra dig Jules, regnede nu også med at du var ok, men derfor var (er) du nu alligevel savnet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Weee, børnesange. Du er vel ikke også -altså udover flytte tanke- skruk vel?! :tongue:

Godt at høre fra dig Jules, regnede nu også med at du var ok, men derfor var (er) du nu alligevel savnet :wink:

Skruk??? NEJ slet ikke noget der ligner.. :w00t::w00t:

Minimums krav for den slags må være plastikoperationer, en babyjogger og en mand der gider tage sig af al besværet med unger og den slags.. :laugh::laugh: Nej du jeg må gerne være ung lidt endnu...har stadig 23 dage til 30..... :cool:

Godt at høre at jeg er savnet... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Skruk??? NEJ slet ikke noget der ligner.. :w00t::w00t:

Minimums krav for den slags må være plastikoperationer, en babyjogger og en mand der gider tage sig af al besværet med unger og den slags.. :laugh::laugh: Nej du jeg må gerne være ung lidt endnu...har stadig 23 dage til 30..... :cool:

Godt at høre at jeg er savnet... :blush:

Jaja, bare vent, indenfor 1 år fra nu, så er der garanteret små bebser på vej :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og Buje - jeg glemte at skrive

Bolden over til dig.... :4thumbup:

Hmm spiller man bolden over til boldtalenter som Laudrup og jeg, så kan vi altså godt finde på at "varme" bolden lidt fordi vi ved at vi har teknikken til at gøre det ultimative med den inden vi spiller den videre. Derfor kan der gå et par dage inden den spilles tilbage..... :wink:

Men inden jeg skaffer dig et godt tilbud så du kan se Brians nummerplade (og måske også nummerpladen på "Molly"), så gør lige op med dig selv om du kan leve med din nuværende illusion om Danf's udseende eller ej. Kan du leve med det, så glem optikeren og vid at du bliver snydt, men vil du vide sandheden, så........

Bolden er hermed med sædvanlig elegance spillet retur til betjenten....

Link to comment
Share on other sites

:tongue: Ej ej ej ingen bæbser på vej indenfor det næste års tid.. No worry der...men tak venner, fordi I er så søde ved mig... og drillesyge.. :laugh: Eller er det fordi, jeg er fed...?? :blink::tongue:

Buje min dreng. Du er altid så venlig ved mig...Selvom du gentagne gange sværter mig til, så kan jeg stadig godt li dig.. :4thumbup: :smile: Hmm men mon ikke Officer of the law kommenterer lidt på din bette replik der :innocent: ...når han altså vender tilbage til skærmen... :innocent:

Nå det var så den update for uge 40, som bare svandt hen uden så megen virak i loggen min. Jeg skal jo også have snust lidt i jer andres.... Hmm nå det må jeg altså lige overspringshandle lidt med senere. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det må vist blive lidt kort skitseret for uge 41...en stresset en af slagsen.

En uge hvor jeg blev enig med mig selv om at droppe yoga for en stund, da jeg ikke rigtig har kunnet finde tiden til at holde det ved lige...men efter nærmere overvejelse sidst på ugen og efter en grundig tankegennemgang af de goder, som yogaen nu engang giver mig såvel fysisk som psykisk, jamen så har jeg trukket den tilbage igen og fortsætter med mine to gange yoga tirsdag og torsdag, selvom det indebærer, at jeg kommer meget sent hjem de to dage.. Jeg har så valgt at skære spinning fra tirsdag for at få puslespillet til at hænge sammen....

Det skal også siges, at en kortere samtale med yogabuddy MDJ igår søndag fik mig til at indse, at jeg bare må cutte ned på noget andet og tænke noget mere på mig selv... tak for det M... :smile: I needed that...

Uge 41 så således ud...

Mandag den 1. oktober 2007

Spin Basic ved Palle Ågård :bike:

Styrketræning program dag 1

Tirsdag den 2. oktober 2007

Spin Interval 1 Vikartime mig for Brian :bike:

Styrketræning dag 2

Onsdag den 3. oktober 2007

Løbe 45 min

Styrketræning dag 1

Torsdag den 4. oktober 2007

Spin Distance ved mig :bike:

Styrketræning dag 2

Fredag den 5. oktober 2007

Løb med betjenten i Marselisskoven Århus.

Distance 7 km

Lørdag den 6 oktober 2007

Spin Interval 1 ved mig feat. Karlsvognen, Øverstbefalende, Larskirk og Donkarkov. :bike:

Spin Basic ved mig feat. Karlsvognen, Donkarkov. :bike:

Søndag den 7 oktober 2007

Spin Interval 1 ved mig feat Larskirk, Karlsvognen, Donkarkov :bike:

Spin Distance ved mig feat. Karlsvognen, MDJ,Donkarkov. :bike:

Fik spist way too much hvidt brød (rundstykker og pizza) og også en del salmiaklakrids, hvilket betød et mindre maveforløb søndag aften. Puha..Min mave kan slet ikke tåle den slags mere, så nu er det tilbage igen på det for mig ' almindelige' igen...What the heck man lever jo kun een gang.

Diverse pulsdata kan det desværre ikke blive til, da jeg ikke har sådan et fancy posh pulsur, der kan lagre data.. :blush: Måske kan det men ved bare ikke lige hvordan... :tongue: Ej jeg skal simpelthen have et nyt ur. Overvejer det som Mettehelena har anskaffet sig...Det er ret smart... Og virker ikke for besværligt igen.. Danf er ikke til gadgets ligesom Candytøsen... :cool: Kan ikke hitte ud af den slags..

Glæder mig til træning idag, hvor den står på løb og styrke.. skal jo kunne holde trit med betjenten, der er rigtig godt løbende, og som nu også er blevet en habil spinner....:superman:

Rigtig god dag til boardet... Uhh og solen titter jo frem så dejligt......

Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Diverse pulsdata kan det desværre ikke blive til, da jeg ikke har sådan et fancy posh pulsur, der kan lagre data.. :blush: Måske kan det men ved bare ikke lige hvordan... :tongue: Ej jeg skal simpelthen have et nyt ur. Overvejer det som Mettehelena har anskaffet sig...Det er ret smart... Og virker ikke for besværligt igen.. Danf er ikke til gadgets ligesom Candytøsen... :cool: Kan ikke hitte ud af den slags..

Rigtig god dag til boardet... Uhh og solen titter jo frem så dejligt......

Danf

Ja, det er et nice, rødt posh ur :wub: . Men vist kun udseendesmæssigt, for Sliktøsens ur er da for liret (og nørdet :tongue:)

Umiddelbart er Rs200sd ret smart, og til at hitte ud af, men jeg har endnu ikke afprøvet alle de (nørdede) features.

Skøøøøøn dag, har tilbagelagt foreløbig 30 km i form af transportcykling til og fra div møder :sun:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Hmm spiller man bolden over til boldtalenter som Laudrup og jeg, så kan vi altså godt finde på at "varme" bolden lidt fordi vi ved at vi har teknikken til at gøre det ultimative med den inden vi spiller den videre. Derfor kan der gå et par dage inden den spilles tilbage..... :wink:

Men inden jeg skaffer dig et godt tilbud så du kan se Brians nummerplade (og måske også nummerpladen på "Molly"), så gør lige op med dig selv om du kan leve med din nuværende illusion om Danf's udseende eller ej. Kan du leve med det, så glem optikeren og vid at du bliver snydt, men vil du vide sandheden, så........

Bolden er hermed med sædvanlig elegance spillet retur til betjenten....

"Bolden er tæmmet med brystet og lagt ved fødderne klar til tonsning af bold i kassen bag Buje, der sagesløs ser bolden stryge i bolden til Københavns 1-0 føring" :superman:

Min gode Buje - du kan blive ved og ved med dine små drillerier. Du har i Donkarkov mødt din overmand indenfor denne "sport" :cool:

Men selvfølgelig har jeg selvkontrol nok til at erkende, at hvis vores ordkrig en dag bliver til en mano o mano duel på en cykel - ja så trækker du jo nok det længste strå. :crazy:

(selvom der er flere vidner der har bemærket Donkarkovs tilstedeværelse i et spinningslokale et tilfældigt sted i Århus i denne weekend - så måske pønser Hr. Karkov på et angreb) :superman:

Men til sagen - Skulle jeg en dag blive så gammel og blind, at jeg ikke længere kan se - så ved at jeg at min gode pige Julie vil være min bedste sygeplejerske :4mewantfood: og nurse mig på den mest kærlige og trygge måde :blush:

Men Buje jeg skal da lige høre - er du god til at spille bordfodbold? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Officer of the law...... :tongue: Det kan da næsten ikke blive mere jylland vs København nu, kan det? :w00t:

Tror bare jeg lusker over i et hjørne og gemmer mig, så kan de to 'haner' kæmpe videre.. :laugh:

Og ja du kan tro, at jeg vil titte efter dig... :blush::blush: Stadig låååååve :wub::wub::wub::smile:

Mandag den 8 Oktober 2007

Gennemsyret af træthed kom jeg dog igennem min træning, selvom benene var tunge og gav modstand. Hvem sagde trang til at hvile?? :crazy: Burde nok have droppet alle planer om cardio, men lidt blev det da til..

Styrketræning dag 1.

Blandet cardio:

30 min løb, 15 min crosstrainer, 10 min klatremaskine.....

Damn det var kort... :wink:

Krams til alle mollere...

Jules :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

(selvom der er flere vidner der har bemærket Donkarkovs tilstedeværelse i et spinningslokale et tilfældigt sted i Århus i denne weekend - så måske pønser Hr. Karkov på et angreb) :superman:

Warning warning.. Vejen kan jo lægges forbi FitnessFrederikshavn en dag... :w00t::w00t: Må lige se hvornår Master Buje har timer i centret... :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I dag er det Julies fødselsdag - HURRA HURRA HURRA

Hun sikkert sig en gave får som hun har ønsket sig i år

Med dejlig chokolade og kage til

:strat::4trumpet::cheer: :4band: :clown2::partytime2:

Og når hun hjem fra cykling går -HURRA HURRA HURRA

Så skal hun hjem og holde fest og dem som kommer med som gæst

får dejlig chokolade og kager til

TILLYKKE SMUKKE JULIE!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share