Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

banan19.gif

Jack is back...

n23.gif

Forkølelsen er væk. Der er lagt nyt træningsprogram ved min 'gamle' supercoach Lotte, så min træningsuge/plan er radikalt ændret fra mit lille output ovenfor... Blandet andet kommer der to træningsmorgener, nemlig tirsdag og torsdag, så det bliver en prøvelse for mig. Jeg vil notere mine uger lidt senere... Der er sket en del nedskæringer på spinning siden. Der bliver mere løb. Der bliver meget mere styrke m ballegym weee og så er der plads til mit elskede yoga... :4thumbup: 31.gif

Det bliver hårdt, for jeg er jo ikke den store morgentrænings haj, men jeg er villig til at give det en skalle.. Dertil er der 'kostmøde' på tirdag, hvor Lotte igen vil rette min kost ind, så den passer med min træning. SÅ nu er der lagt op til at rykke det sidste stykke ned i fedtprocent i jagten på min drømmekrop... Godt tonet, god synlig muskelmasse men stadig således, at jeg ligner det jeg er.... en kvinde på snart 30 år 171.gif

Humøret er IGEN i topklasse..... Kan jo bare løbe og løbe i denne tid.. Sweet thoughts also... :wub: Garnet er ordnet idag, så nu kan de 30 år bare komme an den 28 oktober. 21.gif I am ready....

Motivationen er tilbage......

SÅ skal der høvles noget træning af i logsen min yihhaaaa...

Først et mad pas og et vasketøjs pas, for selvom der er festuge i Århus, og den snart er slut, ja så skal træningstøjet altså vaskes indimellem..... 179.gif

Hey hey

Danf :w00t:

post-6917-1189181597_thumb.jpg

Keep roling

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

banan19.gif

Jack is back...

n23.gif

Forkølelsen er væk. Der er lagt nyt træningsprogram ved min 'gamle' supercoach Lotte, så min træningsuge/plan er radikalt ændret fra mit lille output ovenfor... Blandet andet kommer der to træningsmorgener, nemlig tirsdag og torsdag, så det bliver en prøvelse for mig. Jeg vil notere mine uger lidt senere... Der er sket en del nedskæringer på spinning siden. Der bliver mere løb. Der bliver meget mere styrke m ballegym weee og så er der plads til mit elskede yoga... :4thumbup: 31.gif

Det bliver hårdt, for jeg er jo ikke den store morgentrænings haj, men jeg er villig til at give det en skalle.. Dertil er der 'kostmøde' på tirdag, hvor Lotte igen vil rette min kost ind, så den passer med min træning. SÅ nu er der lagt op til at rykke det sidste stykke ned i fedtprocent i jagten på min drømmekrop... Godt tonet, god synlig muskelmasse men stadig således, at jeg ligner det jeg er.... en kvinde på snart 30 år 171.gif

Humøret er IGEN i topklasse..... Kan jo bare løbe og løbe i denne tid.. Sweet thoughts also... :wub: Garnet er ordnet idag, så nu kan de 30 år bare komme an den 28 oktober. 21.gif I am ready....

Motivationen er tilbage......

SÅ skal der høvles noget træning af i logsen min yihhaaaa...

Først et mad pas og et vasketøjs pas, for selvom der er festuge i Århus, og den snart er slut, ja så skal træningstøjet altså vaskes indimellem..... 179.gif

Hey hey

Danf :w00t:

post-6917-1189181597_thumb.jpg

Keep roling

god weekend og god vaskning

Link to comment
Share on other sites

Den forløbne uge har ikke budt på så meget spændende, da jeg har kæmpet for at komme over min forkølese. Rent faktisk viste det sig jo at være ren held i uheld, at jeg var syg til The International Convention i Albertslund, da spinning øjensynligt ikke prisværdiges på samme måde som step og aerobic...mere i CandyGirls log. Må siges at det var godt, jeg ikke sled 2x3 timers transport afsted derover...men havde det været for noget andet såååååå :wub: .København er nok ikke det værste sted alligevel hva hva hva... 58.gif

Jeg kom igen igang med yoga i tirsdags efter 14 dages pause. DET kunne mærkes i stængerne.. Av for ..... 149.gif men jeg er stadig hooked....

Kort update for de sidste to dage, og så er vi igang.. min nye træningsplan følger senere....

Torsdag den 6 september 2007

Løb 75 min :4dog:

Ashtanga yoga ved Mike Newitt Mysore stil Cool :hippy:

Tid 90 min

Fredag den 7 september 2007

Løb 30 min

Crosstrainer 30 min :4dog:

Frisør pas og tilbage til centret mit...

Styrketræning... Full body da jeg ikke må styrke i weekenden på grund af 4x spinning... :weight_lift:

Øvelser..

4x10 Fuck kan ikke huske den øvelse men det er for ryg (træk til bryst med bredt skovlgreb)

4x10 Rear delt (een arm ad gangen)

4x10 Upright row

4x10 lunches

4x10 Triceps armstræk...Jeeesssus umuligt og hårdt.

Lidt forskelligt mavetam tam med og uden bold samt bosu.

Jeg råsvedte som et lille fedt svin.... men det var fedt, selvom det spolerede mit nye hår :slut::yahoo: LÆkkert lille program der, men meget meget hårdt og ligenu er min krop smadret på den fede måde. Dejligt...

En solid omgang men måtte næsten kravle for at komme op efter nogle af øvelserne..Må ha set sjovt ud... 86.gif

Slutter dagen af med lidt løb op ned ad trapperne fra 4. sal til vaskekælder og så er der dømt VILD MED DANS pas i aften... k40.gifDet må da lige være noget for RUNEN. Hvem der bare kunne danse sådan... suk

Rigtig god aften..

Julie :biggrin:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fedt at høre, at du er ovenpå igen Julie :4thumbup: :banana: (den der banan er alt for lidt brugt på MOL :laugh:)

Slutter dagen af med lidt løb op ned ad trapperne fra 4. sal til vaskekælder og så er der dømt VILD MED DANS pas i aften... k40.gifDet må da lige være noget for RUNEN. Hvem der bare kunne danse sådan... suk

Oh no - ixnay on the anceday! Det kan godt være jeg er begyndt til salsa, men grænsen går ved Vild med dans :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at høre, at du er ovenpå igen Julie :4thumbup: :banana: (den der banan er alt for lidt brugt på MOL :laugh:)

Oh no - ixnay on the anceday! Det kan godt være jeg er begyndt til salsa, men grænsen går ved Vild med dans :laugh:

Danse danse danse...Kæft hvor fik jeg lyst til at danse rundt i min mikro lille stue, da jeg så det program der...Benene næsten fløj rundt i min sofa. :tongue:k045.gif

Jeg vil vædde med, at mange mollere sad og så det igår. De vil bare ikke være ved det...hihi

h025.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Danse danse danse...Kæft hvor fik jeg lyst til at danse rundt i min mikro lille stue, da jeg så det program der...Benene næsten fløj rundt i min sofa. :tongue:k045.gif

Jeg vil vædde med, at mange mollere sad og så det igår. De vil bare ikke være ved det...hihi

h025.gif

Er du en af dem? :freaked: Fredag aften føler man bare ikke, man ikke bør være hjemme :nonono: Vild med dans på tv2 og Hit med sangen på Dr1 kan det blive værre?? mur.gif

Men godt der nogle som får glæde af mine licenspenge :newtongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Julie

Dejligt at du har liv i loggen igen :cheer:

Det bliver spændende at se dit nye træningsprogram. Det var godt nok også meget ambitiøst, det som du selv havde lavet. Men det lyder det nu også til, at det nye bliver. Synes det er helt vildt så meget energi du har - og så kan jeg godt forstå, at man lige må trække stikket en gang i mellem og få lidt luft :smile:

Mon du kunne finde på at poste dit styrketræningsprogram i loggen? Jeg er blevet rigtig nysgerrig efter, hvad I andre piger kører, efter jeg har bestemt, at jeg selv vil få det puttet ind i træningsplanen.

Det er noget af en cliff hanger ang. det der københavneri :4whistling: Jeg må hellere følge godt med her, så jeg kan få lidt mere at vide snart :bigsmile:

Rigtig god lørdag

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Er du en af dem? :freaked: Fredag aften føler man bare ikke, man ikke bør være hjemme :nonono: Vild med dans på tv2 og Hit med sangen på Dr1 kan det blive værre?? mur.gif

Men godt der nogle som får glæde af mine licenspenge :newtongue:

Yes maam SNF . Jeg er een af dem der sukker over Vild med Dans, men til gengæld ikke andet af den slags underholdningslir.... Tror bare der er en dansedrøm gemt mig. :wub:

e050.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Julie

Dejligt at du har liv i loggen igen :cheer:

Det bliver spændende at se dit nye træningsprogram. Det var godt nok også meget ambitiøst, det som du selv havde lavet. Men det lyder det nu også til, at det nye bliver. Synes det er helt vildt så meget energi du har - og så kan jeg godt forstå, at man lige må trække stikket en gang i mellem og få lidt luft :smile:

Mon du kunne finde på at poste dit styrketræningsprogram i loggen? Jeg er blevet rigtig nysgerrig efter, hvad I andre piger kører, efter jeg har bestemt, at jeg selv vil få det puttet ind i træningsplanen.

Det er noget af en cliff hanger ang. det der københavneri :4whistling: Jeg må hellere følge godt med her, så jeg kan få lidt mere at vide snart :bigsmile:

Rigtig god lørdag

- Marianne.

Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnne dejlig med en overspringshandling midt i mit rengøringspas :laugh:

Yes Jeg er tilbage igen efter en uges sygdom.....Så det med at trække stikket ud og være alene i en rum tid, kan klart anbefales...

Ja det andet træningsprogram var meget ambitiøst, men jeg syntes nu også, at det nye er ret vildt. Især fordi der tirsdag og torsdag sniger MORGENTRÆNING ind i programmet.. GYSER a015.gif DE dage får jeg virkelig seriøst brug for et spark i rumpetten.. Det blir ualmindeligt hårdt for mig, men jeg tror på det, fordi motivationen er med mig igen big time...

Jeg ved ikke, om jeg har mere energi end andre, men det kan godt betale sig at hyre en personlig træner/kostvejleder indimellem for at få rettet nogle ting til, og når man så har et spor at gå efter, som leder een hen til der, hvor man vil være, jamen så kommer energi og motivation helt af sig selv. Det har taget lang tid for mig at finde den sti, men jeg nu ved jeg, hvad jeg vil og er bevidst om det , jeg laver, så det i sig selv er jo fedt. g050.gif

Jeg skal nok poste mine uge planer for de lige og ulige uger senere, samt mit nuværende træningsprogram, som jeg skal køre over en 3 uger periode og så skal det igen laves om.... Kosten er jeg pt ved at skrive ned til min træner, så hun kan se, hvad jeg skal lave om, så det passer til min træningsmængde. Lottes hjemmeside står iøvrigt listed i min signatur...og det er en stor del af hendes arbejde, der virkelig har rykket min krop og min træning til et bedre niveau, så hun fortjener absolut en stor stjerne på himlen.. Dygtig coach, det er hun, for jeg har haft en ryggrad som en kop kakao mælk, men hun fik mig rettet til. 177.gif

Marianne, du vil slet ikke fortryde dit styrketræningshalløj, for det er NEMLIG DER fidusen ligger..... større muller, større forbrænding.. 187.gif

Cliffhangeri angående københavner fænomenet. DER ER noget ved jeres slags.. Det er der bare... 162.gif Alt er relativt..... men jeg går da en pæn interessant tid imøde... ganske uventet og ganske specielt.... Følg med imorgen (HAHA The Julekalender)

Ej det er altså en træningslog, så det private skal ikke helt afsløres... e035.gif men han er søøøøøøø

Træningsupdate senere.

Julie a040.gif (goddammit længe siden jeg har brugt ham her)....

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 8 september 2007

Dagens to spinning timer blev gennemført med svære DOMS efter gårsdagens Lår/balle træning. AV AV ... Men for katten det var dejligt at sidde på cyklen igen efter en uges pause.... Glæder mig allerede til de to timer imorgen, som jeg skal til at lave programmer til nu... 103.gif

Supervelfungerende crowd...Lækkert....

Programmet for Interval 1 timen sad i skabet hos en del af de fremmødte.....

Forlød som følger...

Interval 1 :bike:

12 min grundig opvarmning...

Interval del 1 Explosiv 105.gif

3 min stående enkelttakt. Fs 7-7,5

1 min max (frit valg kadence og position men intensitet minimum 9)

x4

Interval del 2 Progressiv.141.gif

Mellemtakt 2 min siddende Fs 7, 1 min stående Fs 7,5 1 min siddende mellemtakt med belastning for hvert 15. sek...(3 stk i alt)

x 3

Interval del 3 Syre 90.gif

2 min ståenden enkelltakt 3 min siddende syre 8-8,5

2 min stående enkelttakt 3 min frit valg om syretræning eller om progressivt angreb...

Basis timen blev kørt lidt mere...basis/distance agtigt.

Data for de to timer...

Spin Interval 1 ved mig feat.. SpinAmok, Larskirk :bike:

Tid 53 min

:heartpump: snit 167

:heartpump: max 190

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: snit 153

:heartpump: max 181

Iaften er der kæbetræning ved gamle gymveninder og b306.gif og q80.gif men ikke for meget alko....der er jo training imorgen, og det der med alko er bare ikke sagen....... n040.gif Kræver jo nærmest sygdomstilstand ved mig efterfølgende.... ak ja det var det med de 30, der nærmer sig...

God lørdag til boardet og dem der kigger med. p010.gif

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

For katten da en dejlig søndag... :smile:

Søndag den 9 september 2007

En dejlig dag med masser af solskin, spinning, yoga, bilvask, sund mad, selvtillid og lækkert hår.... :4thumbup:

Startede ud med dobbeltspin ved mig selv. Nu er søndagstimerne tilbage igen...Gårsdagens pizza-hygge-sladre-rødvinspas sad da lidt i kroppen ved første øjenåbning, men af skade bliver man jo klog, så jeg havde slet ikke indtaget nogen skræmmende alkohol mængde i går aftes..dejligt at mærke energien i kroppen uden giftstoffer... :tongue:

Det var hårdt at køre to timer ligeefter hinanden igen.. Ingen tvivl om det, men nu havde jeg også lavet første time til et syrehelvede...Av for den, og da jeg i forvejen stadig havde DOMS i benene fra fredagens træning, ja hvor smart var det så lige Julie :blush: Uhhh så dejlige folk på timerne idag. Fokuseret og bare trænende...jamen det er jo en fornøjelse.

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: snit 159

:heartpump: max 189

Hvorfor mon instruktøren havde valgt en "I think I'm falling in låååååve" sang på timen...Hmmm vides ikke. :rolleyes::wub: Måske får I snart noget mere at se til Danf på øen... Who knows.... Trussel eller glædesløfte... :4jumpy:

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 51 min

:heartpump: snit 162

:heartpump: max 189

Ren progressiv udholdenhedstime med peak til sidst...

Træning efterfulgt af 45 min dasepas i solen ved Tang krogen i Århus... Det var bare super lækkert, som det også tydeligt ses på billederne her taget i eftermiddags. Bare at lukke øjnene og lytte til bølgerne... solen bare prikkende på kinden...og de mest søde tanker i mit sind...life is wonderful :sun:

post-6917-1189358075_thumb.jpg

Man skulle næsten tro, det var sommer.... 37.gif

Flere billeder nedenfor... og flere details.....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fortsat---

post-6917-1189358409_thumb.jpg

Dygtig fotograf. Man kan ligesom se, hvorledes man har fået de fine hvide Nikesko centreret i billedet. FLOT... (jeg tager her tykt pis på mig selv, idet jeg er en herredårlig fotograf, men bemærk iøvrigt de smukke sokker.... :banana::wootdance: )

Efter dette vidunderlige dase pas, tog jeg tilbage til mit elskede center for at lave lidt Mysore yoga selv. Jeg har svært ved at lave det hjemme ved mig selv, da jeg bliver forstyrret af eventuelle udefrakommende faktorer så som opvask eller andet der kan fylde i mit sind. Men i Scan kan jeg bare flyde og være mig selv...

Fornemme forhold med sin helt egen sal... yessir :banana3: Billede nedenfor... Det gik rigtig godt med at komme igennem de stående øvelser og jeg fik også lavet en del af de siddende positurer, men SÅ var jeg træt, og efter en times Ashtanga yoga så tog jeg 25 dybe Usajjiii (kan sgu aldrig stave til det hihi) vejtrækninger og sagde farvel og tak til min lille stald og til skønne C, som var på arbejde (igen)

Så blev det til et bilvaskepas.... b56.gif(man kan jo ikke servere et stykke beskidt bil foran prins charming :4police: på fredag vel vel vel :slut: )

Dagen er snart gået... Alles klar....

Ashtanga yoga ved mig selv :hippy:

60 min

God søndag til mollerne og de andre, der titter over skulderen...

Danf...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Sikke en dejlig stemning i logsen, selvom du måske ikke er den bedste fotograf - syntes jeg bestemt at du har fanget stemning. Loveeely :wub:

Og mht Københavneren - modtages flere detaljer gerne :innocent:

Præcis præcis.. Det var stemningen, jeg ville indfange... :4thumbup:

Uhhh københavneren holder jeg lidt for mig selv endnu... eller det vil sige, han har indvilliget i en spinning time lørdag kl 10 i mit center, dog er det ikke mig der skal undervise men den lille spinamok, så jeg assisterer ham på højre side :blush: ... Respekt.....god stil... sådaaaaaaaaan. :superman: Der fik han lige et stort plus i Jullens bog.. :wub:

Hvis ikke man viste bedre kan man da kun tro at det naturligvis er meningen at dine fine Nikes og ditto sokker skulle være med på det billede. :laugh:

Ja daaaaaaa :laugh:

hej Jules...14 år :laugh: :laugh:

Godt at se, at glæden er på vej tilbage :bigsmile:................på mere end 1 front :tongue:Glæder mig til at høre meget mere .... :innocent:

/ :sun: :sun:

:blush: tjooooo. Glæden er der.. helt sikkert... :w00t: Meget endda. hophophophop

Danf 12 år gammel.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fik også lige serveret en "du er jo en kvinde i din bedste alder, det går desværre bare kun een vej nu med kroppen" af vor husmassør T. WTF... :hmmm::happy: Blot fordi der er 2 måneder til ens fødselsdag...

Det skal du sku da ikke finde dig i.. Ser da godt ud på billederne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share