Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Ej altså jeg skal helt tilbage til onsdag for at update ugens træning..Nå men så må det jo være sådan....

Onsdag den 19 september 2007 Jubiii besøg af politimanden f035.gif

(nu må det da snart holde op med det låååååve haha) :tongue:

Træning:

Løb

1 time og 13 min... n060.gif

Torsdag den 20 september 2007 2 x spinning feat the officer n030.gif

Yes yes ...Politibetjenten kørte igen i prima klasse og det til trods for, at jeg udfordrede ham til at tage med vor hårdeste mand Jakob Risbjergs time inden min egen time...Altså 2 timer i alt...og ikke een eneste gang satte betjenten sig ned før tid. Impressive...

Spin Interval 1 ved Jacob feat. Danf og Donkarkov :bike:

Tid 52 min

No data.

Spin Distance ved mig feat. Spinamok, pjorlin, øverstbefalende og donkarkov :bike:

Tid 52 min

No data

Fredag den 14 september 2007 Styrke og løb

Styrketræning

+ løb 30 min

SE det var så træningsupdaten for sidste uge, men så mangler det mest spændende jo..nemlig updaten fra Horsens.... og øhhh nu er jeg træt og opvasken venter + tv kassen, så det må lige vente ....Jeg er også helt udmattet over alle Arnes billeder i galleriet..Billeder ses iøvrigt i Candygirls og Arnes log.....

Godaften...

post-6917-1190657059_thumb.jpg

Af een eller anden årsag vælger jeg ikke det første billede i den billed serie Arne... s060.gif

s020.gif

Link to comment
Share on other sites

Så så lille candydjævel. :4jumpy: Jeg skal jo se "bonde søger brud" om lidt, så må vist hellere se at komme i sving. Nu må Mol sørme ikke bryde sammen.....Men kopiere undervejs....skulle det nu ske.

Til sagen:

Lørdag og søndag den 22/23 september 2007 24 timers spinning NÅX HORSENS

Superfed weekend i selskab med rigtig mange dejlige mennesker i Horsens by nærmere bestemt Equinox centret med dets lækre faciliteter såsom især SVØMMEPØLEN :cooldance: Dejligt besøg af Arne, Candygirl og MetteHelena som gav den gas på alle deres mange spinning timer. Jeg mener det var 8 stk. de fik tilbagelagt ligesom jeg selv, men lad os da starte fra begyndelsen. :4smartass:

Min dag begyndt kl 8, da jeg svingede benene ud over sengekanten og indtog en overordentlig bunke havregryn... Kørte så til mit lille Scan center for at hente mine piger Malene, Anette og Charlotte..Det blev lige til en kop kaffe og en god snak, inden vi alle fire trillede mod Horsens i Molly min. h010.gif

Første syn var trioen fra Cph...Smil og glade dage fra de københavnske gæster.... Dernæst fandt vi vores cykel nummer 20. Denne cykel havde et andet crew taget til os inden, og normalt plejer vi jo at sidde front row, men det kunne altså ikke lade sig gøre dette år. Pyt udsynet var fint nok og vi havde alle de andre 'nære' mennesker lige ved siden af + udsyn til 'trioens' cykel..... Glimrende start.

Jeg selv skulle først på cyklen kl 18, så der var massevis af tid til at :blahblah: og a015.gif og n050.gif sammen med blandt andre Candy, som jo lige skulle vise sin yndefulde BUTTERFLY...ja ja der er nogle der kan.. :smilerock:

Jeg nåede faktisk at blive godt træt af at vente, så da jeg endelig skulle på cyklen var det jo superlækkert at komme igang. Cyklen kørte godt.... Jeg kan beklageligvis ikke huske navnene på de to første instruktører jeg kørte ved. Den ene var vist fra Horsens og den næste fra Vejle...

Jeg kan ligeså godt sige det med det samme. JEG KAN IKKE LIDE FRYSETURE og jeg kan ikke lide superkorte intervaller, hvor man ikke ved hvornår man skal det ene og det andet..Jeg kan slet ikke fordrage timer hvor man skal gå fra tung enkelttakt til siddende mellemtakt med korte mellemrum.. Og dem var desværre mange af... Pyt med det... det handler om at have det rart til sådan et event, så jeg skruede ned for mine forventninger og nød bare stemningen og musikken... Jeg har bestemt ikke selv opfundet den dybe tallerken, så vil ikke gøre mig bedre end andre....det er jeg ikke. :tomaatit:

Mine køre tider så således ud:

18-20 for hold

20-21 undervisning

02-04 for hold

08-09 for andet hold (det var jo maestro Arnes time)

10-12 for hold

I alt 8 timer... :bike:

Det var lidt hårdt at skulle på instruktør cyklen efter to timer, men dejligt at komme derop. Tyvær fungerede mikrofonen ikke helt, og jeg var egentlig heller ikke tilfreds med mit program.... For meget tempo til sidst omend de sidste 7 min var prima... Elsker mit "vild med dans" mix..Det får folk HELT op fra sadlen og bare danse danse igennem til sidste sekund..Lækkert. Resten var lidt la la... omend min enkeltstarts sang var ret cool (og leveret af the man of my dreams f045.gif )

Snit pulsen var da også 171 da jeg var færdig.... Herefter lod jeg måleren blive i skabet, simpelthen fordi jeg vidste, hvordan de næste timer ville give mig diamanter i benene, så hellere undvære...

Dejlig samvær med folk og i særdeleshed Københavnerne indtil min betjent ringede til mig ved midnatstid (se evt billede ovenfor venligst taget af Arne hehe), og ja så gik der en time og 3 min med :blahblah: og :wub: .

Kl 02.00 gik det så løs igen. Denne gang ved instruktør Betina, som gav den gaz med simpelt program, som var rigtig behageligt, selvom musikken var meget hård DJ ALligator techno...ikke lige mig men overbærende som altid.. Time to var min fantastiske Buje, som bare er et stort oplevelsesmust for alle...smil og glade dage. Musikken kan jo altid diskuteres, men hvor Arne ikke kunne lide det sidste mix, så sys jeg det var ret fedt... hihi spinning er bare for alle mulige forskellige mennesker med bred musik smag. Lækkert program især sidste 16 min i ren enkelttakt med tempo siddende de sidste 15 sekunder af hvert minut.... Mine ben skreg men alt andet ville da også være unaturligt kl bæ om natten...

Efter timerne forsøgte jeg at finde et sted at sove lidt og landede på børnemadrassen i receptionen, hvor jeg tror, at jeg sammenlagt lå i søvnens magt i 15 min suk...

:sleeping: Da jeg slog øjenen op sad den gode Arne og Mettehelena skam og spise morgenmad, og den kære Arne var så rar at forevige mit søvnige jeg på et dejligt foto. :laugh: I forgive you....

(billeder kan stadig findes alle mulige andre steder end jer....galleri, candygirls log og Arnes)

Kl 8 var det på cyklen igen..Denne gang med Arne som instruktør. Som jeg også har beskrevet i hans egen log, så var det slet ikke til at se, at Arne ikke havde været instruktør andet end et par gange før..Det gled som i olie. Lækkert program og superfed musik.. De dejlige anekdoter omkring nogle af sangene og den maleriske beskrivelse, Arne ligeledes kom med, gjorde denne til een af de bedste timer, jeg har kørt meget meget længe. Mit ønske var dog bare at de fucking (citat Candy hehe) stænger ikke gjorde ondt, for i så fald ville benene have kørt som trommestikker i en lind strøm af flowwww..... :hippy: Jeg var i særdeleshed imponeret af musikken + fremføring.. Eventets bedste time af dem jeg kørte på... Ja okay Bujes var også dejlig at komme igennem på...men det var vidt forskellige timer....

En ultra kort pause hvor jeg klynkede og peb og forsøgte at sælge mine sidste to timer.. Trætheden havde overmandet mig. Fy for pokker det var hårdt i år...Ujjj....Gjorde hvad jeg kunne for at slippe, indtil Arne skubbede mig afsted mentalt.."hold op med at pive og kom afsted"... Okay sååå...

Sidste to timer var ved Anders Nielsen og Laue Centerleder.... Anders' time var lidt for meget tælleri for min smag, men folk kunne lide det, og jeg talte da selv med så godt jeg kunne..(jeg kunne hverken tælle på tysk eller dansk på det tidspunkt), men ser man bort fra det var musikken fed, Anders skøn at se på (også selvom han kørte konsekvent på mig...du ER tilgivet And) a015.gif og opbygningen ganske udmærket...

Ved min venstre side sad Larskirk, min gamle SATS ven Kjeld og Candy og kæmpede igennem de sidste minutter af dette års event... Vi kiggede flere gange på hinanden og nikkede "nu gør vi det sgu".

30 min inde i sidste time mærker jeg pludselig en hånd på min svedige ryg...Vender lige kinden til og weeeeeeeeeeeeeeee det er min politimand, der har taget turen til mig fra et venne besøg i Viborg... a025.gif

Åhh hvor var det da en dejlig suprise...Han smutter ud igen, og Larskirk udbryder "det var da en dejlig overraskelse"...

:blush: MEGET....

SÅ fik jeg energien til at smadre igennem på de sidste minutters tung tung enkelttakt.... Hyl hvilken lækker afslutning på en dejlig omgang 24 timers......

Hurra.... g020.gif

Vi fik sagt pænt farvel til trioen fra København (på gensyn), og så var det ellers tøffetøf hjem til Århus i Molly sammen med betjenten og de to af veninderne..Den tredje fandt plads i en anden bil, så a044.gif der var plads til Lars... a065.gif Min log kan slet ikke klare alt det låååve.... hihi

Masser af pizza om aften og så bare zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Dette var ordene fra årets 24 timers spinning i Horsens.... Totalt fedt event med masser af action iform af Arnes instruktør time, svømmepøl serveret med masser af snak, cykling og en god sjat lååve..Så kan jeg ikke ønske mig mere.

Nat krams fra Danf...

post-6917-1190661147_thumb.jpg

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Og nu hvor vi er det og bondetv snart er slut, jamen så kan jeg jo ligeså godt update træning idag, for JA jeg fik trænet...Og benene var fantastiske lette under løb......

Mandag den 24 september 2007 Fridag og træning

Satte betjenten på toget om eftermiddagen og trillede i Scan.. Havde ikke de store forhåbninger om god træning, men det blev faktisk meget vellykket..

Styrketræning af ben og mave

Løb 45 min

Dejligt dejligt..

NU er der udsolgt.... big time...

ZZZZZZZZZZZZZZ

Imorgen YOGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA og så skal jeg jo snart til hovedstaden vel at mærke fredag, så lørdag skal der spinnes ved Henrik Withen i FitnessDk... yessir..Blir godt at prøve de timer der....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Imorgen YOGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA og så skal jeg jo snart til hovedstaden vel at mærke fredag, så lørdag skal der spinnes ved Henrik Withen i FitnessDk... yessir..Blir godt at prøve de timer der....

Withen kører kun hver anden lørdag :cry:

Link to comment
Share on other sites

Ja man må meget gerne poste billeder af andre... bare ikke den slags som Buje indimellem tog hihi..Der var godtnok nogle grusomheder indimellem, når han lige svang sit 'surprise kamera' rundt... ak ak

Går ud fra at det ikke er billeder som disse du mener, så dem tør jeg godt vise (og de er i øvrigt som rigtigt mange andre af mine billeder fra den weekend påvirket af en syg autofokus....)

post-5583-1190663458_thumb.jpg

post-5583-1190663473_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Går ud fra at det ikke er billeder som disse du mener, så dem tør jeg godt vise (og de er i øvrigt som rigtigt mange andre af mine billeder fra den weekend påvirket af en syg autofokus....)

post-5583-1190663458_thumb.jpg

post-5583-1190663473_thumb.jpg

Det der er så mean :lolabove:

Er forresten vildt imponeret over jeres slikpose. Sådan en må jeg også ha :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Den er også lidt mean :tongue: . Kan afsløre at du er i horisontal position

Jæg har liege tajet en 45 menutters tujdetur, så jæg ka klare det :cool:

...må vist næsten være madrassen ved TV'et. Dét var da også det bedste savle sted - spørg selv Jules :laugh:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Girlies...Sofa madrassen var et rigtigt godt savle sted... :laugh: Håber I er ved at være på dupperne igen. Det ser ihvertfald sådan ud i jeres respektive logs..og ja Buje er en værre en... :w00t: But I still låååve him..

Hmm jeg var selv igår ved at update min træning og havde da også skrevet et meget langt eller ihvertfald længere indlæg om gårsdagens træning...glemmer så at kopiere og trykker send..Serveren går ned. FUCKING FEDT ER DET FUCKING LIGE.. hehe stadig gang i Candy sproget.. :tongue: Så nu må jeg igang igen...

Tirsdag den 25 september 2007

Der er liv i kroppen igen...Styrketræning først tadaaa og fik så kørt to spinning timer med okay ben men dog med en så lav puls, at jeg ikke gider poste dataene herfor. Nevertheless er det ikke noget, der skuffer mig. Det er vist helt naturligt ovenpå weekendens mangel på søvn samt mange spinning timer.. Jeg var bare glad for at stængerne i det mindste kunne...

Dejligt mange mennesker på begge timer og fik da også trillet første time ved Brian aka SpinAmok ved makker øverstbefalende-soon-to-be-cop ved min side..Længe siden så det var rart igen... Raam buddy numero uno.

Næste time var en afløser sag ved mig..en basic men da der ikke var nogle begyndere skruede jeg niveauet op til en distance... :superman: og det gik jo som smurt i olie...

Droppede alle intentioner om yoga og hoppede i sol. Dumt at presse citronen...

Nu har jeg så erfaret at Henrik Withen ikke kører på lørdag, så medmindre der er noget andet spinning der kan tilbydes, jamen så henlægger jeg nok min træning til styrke og cardio i Adelgade centret lørdag formiddag, da det ligger dejligt nemt fra kærestens bopæl på Frederiksberg... :smile:

Det var vist en noget kortere update end oprindeligt.....

DATA:

Styrketræning: Ryg, skuldre og biceps.

Lat pull down med skovgreb. 4X10@50kg

Rear delt onearm cable 4x10@3

Row cable 4x10@10

Upright row med vægtstang 4x8@11 kg

Biceps curl one arm cable 3x8@3

Spin Interval 1 ved Brian :bike:

Tid 55 min

Ingen data

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 52 min

Ingen data..

God dag til alle..

Onsdag byder på YOGA ...endelig... :cool:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hehe - naturligvis! :smile: Det var nu også mest for sjov - vil meget hellere træne i Equinox end Fitnessworld.

Det luner mit hjerte søde Rune.. :wub:

Uh skal selv træne for første gang i nogle år i FitnessDK på lørdag.. Uhhh...heldigvis er jeg godt flankeret af MarianneB, og vi har besluttet os for at gæste Knud eller Kurt på formiddags timerne...Det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente, så jeg forventer ingenting andet end en god portion træning...Der skal også lige styrkes lidt efter de to timer... Så all set for saturday i Adelgade.. :cool: Og nej jeg jeg ved godt, at det ikke er så tæt på mandens bopæl, som jeg først antog (eftersom han selv træner der :laugh: ), men derfor vil jeg nu alligevel begive mig hen i ukendt terræn.. Giv agt for den lille jyde.. :wink: Håber ikke jeg bliver væk i den store farlige by..uhauha :crazy::blush:

:bike: :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 26 september 2007 Helt og aldeles cardio fri

Det er godt, at jeg sådan har bestemt mig for at Onsdag skal være en offcardio dag, så kan jeg jo istedet kaste mig i grams med styrke og yoga, hvilket jeg også gjorde denne dag.

Træning var henlagt til Viby centret. Det er alt for sjældent, jeg kommer derud normalt. Ellers lækkert sted.

Nåede lige lidt bryst træning samt lidt ben og baller, inden jeg skulle ind på Mikes Ashtanga yoga time..Timen er udpræget for begynder, men jeg klynger mig til filosofien om, at alle skal starte et sted, og at det da nok bliver mere flydende senere hen, så jeg holder ved. Nu tror jeg også, at jeg igår takkede gud for, at det alligvel var et langsommeligt tempo og masser af strækarbejde, da mine knæ, hofter og led bare ikke var særligt åbne....Il guru var nede og presse min overkrop ned over mine ben...av for katten... Jeg er ikke blød i kroppen, som jeg var førhen, så NU skal der altså dyrkes yoga på topplan (eller så det føles sådan) igen. Det her fiksfakseri er bare ikke godtnok Julie... Men tilfreds dog var jeg.

Afsluttede med lidt bla bla med Mike og et par maveøvelser og så var det ellers i bad og hjem og slappe af.

DATA:

Styrketræning af ben, bryst, triceps og mave.

Ahh jeg husker ikke øvelserne nu

Ashtanga yoga ved Mike

Tid 85 min

Torsdag står på to instruktør spinning timer...Den ene med lutter trance og hardcore mellemtakt..Det er jeg nemlig lige i humør til idag...efter den megen pop i weekenden.. Sorry folks :devil::devil:

og et forhåbentlig flydende yoga pas... Ser lige om jeg kan presse lidt styrke ind også..Ikke sikkert jeg kan nå det, men vi ser.

Nå ja og så skal der pakkes aften idet turen imorgen går til hovedstaden og til..... :wub::superman:

Rigtig god dag til alle.

Link to comment
Share on other sites

Det luner mit hjerte søde Rune.. :wub:

Uh skal selv træne for første gang i nogle år i FitnessDK på lørdag.. Uhhh...heldigvis er jeg godt flankeret af MarianneB, og vi har besluttet os for at gæste Knud eller Kurt på formiddags timerne...Det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente, så jeg forventer ingenting andet end en god portion træning...Der skal også lige styrkes lidt efter de to timer... Så all set for saturday i Adelgade.. :cool: Og nej jeg jeg ved godt, at det ikke er så tæt på mandens bopæl, som jeg først antog (eftersom han selv træner der :laugh: ), men derfor vil jeg nu alligevel begive mig hen i ukendt terræn.. Giv agt for den lille jyde.. :wink: Håber ikke jeg bliver væk i den store farlige by..uhauha :crazy::blush:

:bike: :bike: :bike:

Hold da op... to spinningtimer OG styrketræning :devil: Det er hvad der plejer at være marathon-træning for mig :gal: Tror bare jeg bærer din vandflaske til styrketræningsdelen :tongue:

Men det kan nu også blive vældig hyggeligt.

CU :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op... to spinningtimer OG styrketræning :devil: Det er hvad der plejer at være marathon-træning for mig :gal: Tror bare jeg bærer din vandflaske til styrketræningsdelen :tongue:

Men det kan nu også blive vældig hyggeligt.

CU :shades:

Haha Ups Marianne du troede kun at det var een time.... :innocent: Jeg glæder mig rigtig meget til at træne med dig. Bliver fuuuun... og sikkert en masse :blahblah::blahblah::blahblah::4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share