Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Indrømmer det blankt. Jeg er ikke 18 år mere... :blush:

NU er jeg så også ved at inkassere præmien. En førsteklasses omgang forkølelse, så har købt RØD SOLHAT i stor stil, kamillethe, Honning og hva ved jeg, og så er det vist sofa nu og dyne. Ondt i halsen, snottet, varm kold og øv hvor træls er det lige... :dry: Så kan jeg lære det...../har jeg vist lige sagt...../Aldrig drikke mere.. :wink:

Hey Julie :smile:

Det er da vist lige tiden til at få hentet sig en virus. Jeg har også noget, der gerne vil blive til en forkølelse, men jeg kæmper imod. Jeg prøver dog mest at gøre det med mental energi - a la "Jeg vil ikke være syg" :laugh:

Hvad er det lige det er med den rød sommerhat? Nu har jeg set, at du har nævnt den et par gange. Er det sådan et alternativt yoga-fif :hippy:

Anyways - rigtig god bedring

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Indrømmer det blankt. Jeg er ikke 18 år mere... :blush:

:rofl2::rofl2::rofl2:

Så skal du prøve at tænke på hvordan du har det, når du først har rundet de 40 :devil:

Aldrig drikke mere.. :wink:

:rofl2::rofl2::rofl2: Syns jeg har læst den sætning før.......................... :tongue: Har du lært noget af Spock ? :tongue:

God bedring, se nu og kom på højkant inden du kommer herover, ikk!! :bigsmile:

kh

/ :sun: :sun:

Link to comment
Share on other sites

Hey Julie :smile:

Det er da vist lige tiden til at få hentet sig en virus. Jeg har også noget, der gerne vil blive til en forkølelse, men jeg kæmper imod. Jeg prøver dog mest at gøre det med mental energi - a la "Jeg vil ikke være syg" :laugh:

Hvad er det lige det er med den rød sommerhat? Nu har jeg set, at du har nævnt den et par gange. Er det sådan et alternativt yoga-fif :hippy:

Anyways - rigtig god bedring

- Marianne.

Hej M.

Ja jeg er vist ikke den eneste, der er så 'heldig' at gå lidt ned med noget flue/forkølelse, men prøver at arbejde med det, således det ikke udvikler sig så slemt. Godtnok er træningstasken klar i min bil, men jeg tror nu nok, at det hedder hjem og plejes efter arbejde.... Hælder Cvitaminer, vand og te med honning indenbords....Aldrig har jeg da drukket så meget plejende væske + ikke at glemme min elskede røde solhat, der bare smager afskyeligt, men som regel kan afhjælpe en egentlig sygdom eller ihvertfald forkorte sygdomstiden væsentligt... Altid have en flaske i skabet. U never know... :wub:

post-6917-1188289076_thumb.jpg

Overdosede også mig selv i aftes, hvilket resulterede i at jeg vågnede i nat BADET i sved...( det sætter virkelig gang i tingene) :wink:

Mit skrivebord på jobbet ligner nu det helt store apotek ... :tongue:

J

Link to comment
Share on other sites

:rofl2::rofl2::rofl2:

Så skal du prøve at tænke på hvordan du har det, når du først har rundet de 40 :devil:

:rofl2::rofl2::rofl2: Syns jeg har læst den sætning før.......................... :tongue: Har du lært noget af Spock ? :tongue:

God bedring, se nu og kom på højkant inden du kommer herover, ikk!! :bigsmile:

kh

/ :sun: :sun:

:wink: Vivse er egentlig ikke ret sød ved mig hva... :w00t:

Hmm ja jeg piber ligesom Spock...og han er da endda noget ældre end mig.... :laugh: Men jeg mener det... :blink: Aldrig drikke mere...Min krop er ikke gearet til det. Nu er jeg endda blevet syg...ahhh :sneaky2: Eller på vej til, men lad os se om det kan tages i svinget...

Skulle gerne være frisk til Albertslund søndag og FitnessDK Cph i næste uge...Uha jeg glæder mig til at hilse på og køre ved creme de la creme igennem de dage.... :devil:

Tak for din omsorg unge dame hihi :cool:

Link to comment
Share on other sites

Skulle gerne være frisk til Albertslund søndag og FitnessDK Cph i næste uge...Uha jeg glæder mig til at hilse på og køre ved creme de la creme igennem de dage.... :devil:

Tak for din omsorg unge dame hihi :cool:

Det er sg godt gået tøs, druk både fredag og lørdag :4thumbup:

Naturligvis er du frisk til københavnerturen i næste uge. Især onsdag har jeg hørt skulle være noget specielt. Ham instruktøren er vist ret nem at hyle ud af den :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er sg godt gået tøs, druk både fredag og lørdag :4thumbup:

Naturligvis er du frisk til københavnerturen i næste uge. Især onsdag har jeg hørt skulle være noget specielt. Ham instruktøren er vist ret nem at hyle ud af den :laugh:

Jeg glæder mig rigtig meget...springer bare lige over fadøllet... :w00t: men er klart med på noget madddd

Ham instruktøren om onsdagen har jeg glædet mig til at køre ved i flere år....... uhhhh så gåååååådt. Jeg tager en ekstra vandflaske med, da jeg har hørt at han kommer og samler den op, hvis nu jeg taber den... Forreste række ikås??? :wub::w00t::cool:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig rigtig meget...springer bare lige over fadøllet... :w00t: men er klart med på noget madddd

Ham instruktøren om onsdagen har jeg glædet mig til at køre ved i flere år....... uhhhh så gåååååådt. Jeg tager en ekstra vandflaske med, da jeg har hørt at han kommer og samler den op, hvis nu jeg taber den... Forreste række ikås??? :wub::w00t::cool:

Front row seats x tja hvor mange bliver vi? Alle mand har en ekstra vandflaske med som vi må koordinere at "tabe" på samme tid :tongue: .

Apropos, han har da været nowet tavs på det sidste, ham Waterboy

Link to comment
Share on other sites

God bedring, Julie! :cold:

:wub: Taaak det varmer.

Front row seats x tja hvor mange bliver vi? Alle mand har en ekstra vandflaske med som vi må koordinere at "tabe" på samme tid :tongue: .

Apropos, han har da været nowet tavs på det sidste, ham Waterboy

Piv piv piv græde a040.gif Fik at vide i min hørechokoladebolle, at han ikke skal køre den onsdag, fordi han skal tilbage til Italien... d020.gif Det lykkedes aldrig for mig..snøft... Hvem kan på nogensomhelst måde erstatte denne onsdagsoplevelse?? Any ideas...Hvor kan jeg så sniffe noget inspiration... g050.gif

Anyone??

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 27 august 2007 Sygdom på vej.

Selverkendelse er en god ting, så efter Basic timen ved Anette måtte jeg stå af og skynde mig frysende ud under bruseren (basic timen var nu ikke særlig basic med 5 min stående mellemtakt...men ja okay folk fik nogle valg) a015.gif Dejlig musik men jeg var bare ikke gearet til noget som helst og med en snit puls på 147 og minimal sved på gulvet, ja så er denne træning slet ikke at tælle med...

Istedet blev det til højintensitets sauna og diverse indtagelser af helsebringende produkter.

Spin Basic ved Anette :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 147

:heartpump: Max 160

Tirsdag den 28 august 2007 Lige ved og næsten - Ingen træning.

Jeg var liiige ved at køre ligeud og hen til Scan, men kroppen skreg NEJ JULIE....og for første gang ever, lyttede jeg til den.... a010.gif Om jeg har det godt med det ??? NEEEEEJ hver en mm af min krop skriger på den træning, jeg idag går glip af. Min elskede yoga ved Mike Newitt. Jeg kunne skrige af smerte over ikke at være med. Jeg kunne godt, så syg er jeg heller ikke, men jeg kan mærke træthed, småfeber og uoplagt helt ind til min knogler...formaningerne er væltet ned over hovedet på mig...du gør det ikke.. nej det gør jeg ikke.

I forvejen er mit humør dybt nede, da en af mine kollegaer stopper.... PÅ FREDAG... e040.gif Piner mig da vi havde et utroligt godt samarbejde og flow.......så møg måde at starte ugen på..

Håber det bliver bedre imorgen...job samtale med en ny fyr, som jeg har fundet frem til. Krydser fingre...+ håber jeg kan frembringe lidt træning. Hmm måske jeg alligevel skulle finde sammen med ANDEN...et godt druk team som min mor 2 udtrykte sig så flot for lidt siden.... e020.gif Han er bare ikke særlig høj????? c065.gif

Jeg forsøger at finde de positive vibes og energier frem, så jeg kan komme tilbage i centret i morgen med fornyet energi... Pray for me...nå ikke :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Piv piv piv græde a040.gif Fik at vide i min hørechokoladebolle, at han ikke skal køre den onsdag, fordi han skal tilbage til Italien... d020.gif Det lykkedes aldrig for mig..snøft... Hvem kan på nogensomhelst måde erstatte denne onsdagsoplevelse?? Any ideas...Hvor kan jeg så sniffe noget inspiration... g050.gif

Anyone??

Aiiihhh... hvor ærgeligt - nu troede jeg også lige, at jeg skulle være med til en gang god-musik-fodboldsnak-tung-spinning :unhappy:

Jvf. andre tråde, så gider jeg ikke lige anbefale SATS-spinning - med mindre du da har lyst til at prøve en gang koncept-spinning :newtongue:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Af jobmæssige årsager må jeg desværre takke nej til København næste uge. Den uforudsete opsigelse af min medarbejder i mandags, har gjort at min chef har plaget mig om ikke lige at holde fri den uge alligevel, så endnu engang må mine spinning/ferie planer vige....Måske det bliver muligt i 2008... :dry: Ævvvv ingen mollere dennegang...

Jeg skal virkelig beklage overfor alle dem, der har forsøgt at finde gode spinning og yogatimer til mig på øen... :cry:

Marianne. Nej jeg dropper lige den der omgang konceptspinning. :tongue: Medmindre det selvfølgelig var ved den fagre MH, men det må blive en anden gang... :smile:

Situationen idag...

Stadig træt, halvsyg og humørmæssigt i ubalance. Sportstasken er stadig pakket og beliggende i min bil, for idag VIL jeg prøve...

Rapportering følger senere.....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hov, sorry ja, jeg har været fraværende lidt tid, har primært været udenbys.

Jeg er ked af at jeg "tager tilbage" igen, og dermed ikke kører næste onsdag - man kan vel sige at jeg flygter fra presset fra hoben :laugh: - ej sorry, gad virkelig godt have kørt..

Men du kommer jo ikke til Cph alligevel kan jeg læse, så skaden er ikke så stor igen.

Btw - leder efter afløser, anyone???

Link to comment
Share on other sites

:wub: Taaak det varmer.

Piv piv piv græde a040.gif Fik at vide i min hørechokoladebolle, at han ikke skal køre den onsdag, fordi han skal tilbage til Italien... d020.gif Det lykkedes aldrig for mig..snøft... Hvem kan på nogensomhelst måde erstatte denne onsdagsoplevelse?? Any ideas...Hvor kan jeg så sniffe noget inspiration... g050.gif

Anyone??

Naaai, hva????

Aiiihhh... hvor ærgeligt - nu troede jeg også lige, at jeg skulle være med til en gang god-musik-fodboldsnak-tung-spinning :unhappy:

Jvf. andre tråde, så gider jeg ikke lige anbefale SATS-spinning - med mindre du da har lyst til at prøve en gang koncept-spinning :newtongue:

:tongue:

Hvis altså vi har fået musikken til den tid :tongue:

Af jobmæssige årsager må jeg desværre takke nej til København næste uge. Den uforudsete opsigelse af min medarbejder i mandags, har gjort at min chef har plaget mig om ikke lige at holde fri den uge alligevel, så endnu engang må mine spinning/ferie planer vige....Måske det bliver muligt i 2008... :dry: Ævvvv ingen mollere dennegang...

Jeg skal virkelig beklage overfor alle dem, der har forsøgt at finde gode spinning og yogatimer til mig på øen... :cry:

Marianne. Nej jeg dropper lige den der omgang konceptspinning. :tongue: Medmindre det selvfølgelig var ved den fagre MH, men det må blive en anden gang... :smile:

Situationen idag...

Stadig træt, halvsyg og humørmæssigt i ubalance. Sportstasken er stadig pakket og beliggende i min bil, for idag VIL jeg prøve...

Rapportering følger senere.....

Hvis jeg var på podiet, skulle jeg nok få sneget en af mine egne cd'ere på (som i øvrigt er ganske "lovlig" at køre med jf. gældende lovgivning) :innocent:

Men bliv du nu helt rask, så arrangerer vi noget næste gang du er i hovedstaden

Link to comment
Share on other sites

Yo guys ... jeg kæmper for at blive rask.. Er ved at kvæles i te og rød solhat. Situationen ligenu er bedre... Jeg forventer...træning idag.. Nu må jeg se, hvorledes intensiteten vil se ud...

OG så skla jeg have styr på den manglende medarbejder...

Go træning til alle.

Link to comment
Share on other sites

Fremtidig træningsplan fra uge 36 (forbehold for ændringer) :blush:

Lige uger

Mandage:

Løb + Ashtanga yoga.

Tirsdage:

Spinning 1 time ved Brian

Styrketræning dag 1.

Ashtanga yoga

Onsdage:

Styrketræning dag 2. + løb

Torsdag:

Spinning 1 times undervisning

Styrketræning dag 1.

Ashtanga yoga

Fredag:

Styrketræning dag 2. + lidt løb (eller intet)

eller helt hvile...

Lørdage.

2 timers spinningundervisning

+ styrketræning eller hvile...

Søndage.

2 timers spinningundervisning..

Ulige uger.

Mandage:

Løb og yoga

Tirsdage:

Spinning 1 time ved Brian.

Styrketræning

yoga

Onsdage:

Spinning 1 time ved Sidse

Styrketræning.

Torsdage:

Spinning 1 times undervisning.

Styrketræning

Yoga

Fredag:

Styrketræning/løb eller helt fri.

Lørdage:

Yoga + løb

Søndage:

2x spinning timer undervisning

Styrketræning..

Samlet set:

Lige uger:

6 timers spinning,

3x løb

4 eller 5 x styrketræning

3xyoga

Ulige uger:

5 timers spinning

3xløb

5x styrke

4x yoga

Hvorfor skal jeg altid lave horrible træningsplaner, når jeg er lidt syg eller træt.... :tongue: Jo for så kan man jo lynhurtig se, HVAD man skal igang med...og på den måde blive endnu mere træt :crazy: . Hvorfor er det nu, at jeg først fandt det for lidt??? Sys det ser ud af mere end først antaget. :dry:

Først og fremmest YOGA ligger fast, og det gør spinning også mere eller mindre, da jeg har faste timer hver torsdag og søndag og hveranden lørdag. Styrke..DET SKAL Der til og jeg vil også gerne løbe. Damn jeg syntes, at jeg havde skåret ned... Hvis der er nogle af jer, der har et bedre bud på et skema, dog med mine spinningtimer, så hører jeg gerne fra jer. Jeg er villig til at droppe tirsdag og onsdag spin til fordel for løb, hvis det er nødvendigt... Vil bare gerne have en lidt mere overskuelig plan...

FACE IT JULIE.. DET BLIR DET SÅ ALDRIG... :w00t:

Nå jeg prøver at se, hvad der sker. Planen er lavet udfra vort nye efterårskema i Equinox (ikke eqinox candygirl :tongue::laugh: )...der kom en ekstra yoga time på skemaet om mandagen... perfekt eftersom søndagstimen er slut for mit vedkommende.... :sneaky2: Underviser der...så kan heller ikke komme med på POWERBREATHING...ny time.... :unhappy:

Et lille puslespil. Derudover vil jeg igen have fat i min tidligere coach og kostvejleder til en snak om, hvad der skal rettes. Blev inspireret af den gode Maxies projekt. :innocent: Mol er bare et dejligt fænomen.

Jubiiii humøret på vej op igen.. Snart træning. Hvad mon kroppen siger...? Jeg spørger den ikke, jeg klør bare på. :superman:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej Julie

Ærgeligt at høre, at du ikke kommer til Kbh alligevel i denne omgang, men ja - nogle gange må arbejdet bare komme i første række :smile:

Vi må ses en anden gang. Det sker da også nu og da, jeg kommer forbi Århus, selvom det er ved at være længe siden.. Bum bum... Måske skulle jeg netop gøre noget ved det, fordi det er længe siden :rolleyes::bigsmile:

Jubiiii humøret på vej op igen.. Snart træning. Hvad mon kroppen siger...? Jeg spørger den ikke, jeg klør bare på. :superman:

Jeg er sikker på, at din krop ville sige

"Tak fordi du har givet mig masser af te og rød solhat og ikke mindst lidt ro til at nedkæmpe de bakterier og vira der prøver at få dig ned med nakken. Hvis vi skal træne i dag, skal jeg til gengæld nok give dig en dejlig oplevelse igen :superman: "

Håber du er ved at være ovenpå igen :cooldance:

- Marianne.

ps. Vildt træningsprogram :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stadig syg og snottet. Det kører lidt op og ned... Idag venter der en omgang massage. Håber det hjælper lidt på det hele...og så må jeg vist i helsekosten efter den rigtige røde solhat og ikke den kopivare, jeg købte i Tøfex i mandags. :nonono: Dur ikke.

Anywæys jeg har besluttet mig for at holde et par ugers mol pause, som jeg indimellem gør, da jeg ligenu bliver irriteret over mit manglende gode helbred + der er en del andre personlige ting, der irriterer mig for meget til, at jeg kan bevare det positive overskud.... Jeg får sikkert nok trænet, gnisten er der bare ikke pt til for megen spinning.... men jeg skal lige finde energien og gejsten igen..... Don't worry om et par uger er jeg tilbage igen. :smile: Mol er bare ikke det bedste sted at færdes, når man er syg, snottet, forkølet, influenza, præget af negative tanker und zu weiter.. Ha en god post sommer. Seeeezzz

Jules :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Stadig syg og snottet. Det kører lidt op og ned... Idag venter der en omgang massage. Håber det hjælper lidt på det hele...og så må jeg vist i helsekosten efter den rigtige røde solhat og ikke den kopivare, jeg købte i Tøfex i mandags. :nonono: Dur ikke.

Anywæys jeg har besluttet mig for at holde et par ugers mol pause, som jeg indimellem gør, da jeg ligenu bliver irriteret over mit manglende gode helbred + der er en del andre personlige ting, der irriterer mig for meget til, at jeg kan bevare det positive overskud.... Jeg får sikkert nok trænet, gnisten er der bare ikke pt til for megen spinning.... men jeg skal lige finde energien og gejsten igen..... Don't worry om et par uger er jeg tilbage igen. :smile: Mol er bare ikke det bedste sted at færdes, når man er syg, snottet, forkølet, influenza, præget af negative tanker und zu weiter.. Ha en god post sommer. Seeeezzz

Jules :smile:

I know, kvaliteten af ens helbred og ditto humør smitter af på det skrevne...

Go pause, get well soon, og vi ses/skrives om et par uger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stadig syg og snottet. Det kører lidt op og ned... Idag venter der en omgang massage. Håber det hjælper lidt på det hele...og så må jeg vist i helsekosten efter den rigtige røde solhat og ikke den kopivare, jeg købte i Tøfex i mandags. :nonono: Dur ikke.

Anywæys jeg har besluttet mig for at holde et par ugers mol pause, som jeg indimellem gør, da jeg ligenu bliver irriteret over mit manglende gode helbred + der er en del andre personlige ting, der irriterer mig for meget til, at jeg kan bevare det positive overskud.... Jeg får sikkert nok trænet, gnisten er der bare ikke pt til for megen spinning.... men jeg skal lige finde energien og gejsten igen..... Don't worry om et par uger er jeg tilbage igen. :smile: Mol er bare ikke det bedste sted at færdes, når man er syg, snottet, forkølet, influenza, præget af negative tanker und zu weiter.. Ha en god post sommer. Seeeezzz

Jules :smile:

Jeg har været super-solidarisk-snottet med dig Julie... Hele ugen endda !

Nu er jeg også ved at komme ovenpå igen... vi ses om en 14 dages tid. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share