Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Hm men miss Jules da, de 2 citater kombinerede :blush: behøver jeg sige mere post-15167-1189944281.gif

Tillykke, hvor er det dejligt du er så lykkelig. :bigsmile: Bliver helt glad indvendig på dine vegnepost-15167-1189944233.gif

Jamen hvor er I altså bare så søde ved mig. :blush::wub:

Klart at humøret har fået et påfaldende kæmpe boost opad livsskalaen, og jeg troede heller ikke, at det kunne lade sig gøre, men det viser også bare at de kjøwenhavnske mænd er noget for sig selv.... :w00t::w00t::superman:

Man bliver jo helt pingeling af den slags.... :crazy: :4thumbup: But I like it.... såååå er det jo et bare et spørgsmål om tid, før en potentiel flytning og emigration til hovedstaden bliver nødvendig.... :smile: Ej Danf i Copenhagen... vildt.... hehe...

Advarsel :innocent:

:tongue:

If so... mister man så sin dialekt.. :cry3::4smartass:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jamen hvor er I altså bare så søde ved mig. :blush::wub:

Klart at humøret har fået et påfaldende kæmpe boost opad livsskalaen, og jeg troede heller ikke, at det kunne lade sig gøre, men det viser også bare at de kjøwenhavnske mænd er noget for sig selv.... :w00t::w00t::superman:

Man bliver jo helt pingeling af den slags.... :crazy: :4thumbup: But I like it.... såååå er det jo et bare et spørgsmål om tid, før en potentiel flytning og emigration til hovedstaden bliver nødvendig.... :smile: Ej Danf i Copenhagen... vildt.... hehe...

Advarsel :innocent:

:tongue:

If so... mister man så sin dialekt.. :cry3::4smartass:

Hm godt der er nogle københavnske mænd som er noget værd :innocent:, har kun fundet den samme svingende kvalitet som i Jylland :crazy:

Bare rolig kan sagtens overleve københavn med jydeaccent :tongue: Tænk København er det sted der er flest jyder samlet :w00t:

Så Danf.. Now with Cop :4police: betræd du ganske trygt de københavnske brosten :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jamen hvor er I altså bare så søde ved mig. :blush::wub:

Klart at humøret har fået et påfaldende kæmpe boost opad livsskalaen, og jeg troede heller ikke, at det kunne lade sig gøre, men det viser også bare at de kjøwenhavnske mænd er noget for sig selv.... :w00t::w00t::superman:

Man bliver jo helt pingeling af den slags.... :crazy: :4thumbup: But I like it.... såååå er det jo et bare et spørgsmål om tid, før en potentiel flytning og emigration til hovedstaden bliver nødvendig.... :smile: Ej Danf i Copenhagen... vildt.... hehe...

Advarsel :innocent:

:tongue:

If so... mister man så sin dialekt.. :cry3::4smartass:

Men det er jo så dejligt, at læse om glæden dig :blush:

....faldt også over nedenstående :laugh: som SNF også har kommenteret - DanF dog slem.gif

Lørdag den 15 september 2007.. Træning uden søvn. :sleepy:

Danf.... now with cop... :4police: :banana3:

Og københavner flytning... du er da ikke tilbage i skoene så :tongue: Men looovly at det føles så rigtigt :wub:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hm godt der er nogle københavnske mænd som er noget værd :innocent:, har kun fundet den samme svingende kvalitet som i Jylland :crazy:

Bare rolig kan sagtens overleve københavn med jydeaccent :tongue: Tænk København er det sted der er flest jyder samlet :w00t:

Så Danf.. Now with Cop :4police: betræd du ganske trygt de københavnske brosten :cool:

:w00t: lyder bare alt for cool. Så lader jeg parløren blive hjemme. :tongue:

Det er meget forskelligt, hvor hurtigt og hvor meget folk de tilpasser sproget ved en flytning.

PS: Babysteps, jullepige, babysteps :winkkiss:

Thanks for the concern Maxiebon, nu er det jo heller ikke fordi, jeg rykker mod hovedstaden imorgen.... :smile: Men i min alder må man godt tænke fremad :tongue:

Regner stadig med at bevare mit jyske lune og sprog... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Julie - dit nordjyske skal vi bruge mange mange år på at ændre til dansk :4smartass:

:laugh: Tak Arne

En af mine kammerater flyttede fra Århus til Kbh for ca. tre år siden og har stadig samme jyske accent - indtil han bliver fuld, så taler han ærke-københavnsk.. totalt mystisk :laugh:

Weirrrrrd :tongue: Må lade være med at drikke mig stiv så.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det var godt med en lille update.. Hmm jeg kender godt det med at niveauerne ligger forskelligt de forskellige centre imellem... sådan er det også her i Århus.. Det man kører det ene sted er for hårdt det andet og for let det tredje og og og og. :tongue: Det er ikke nemt at være til. :4jumpy: Nu skal jeg nok snart over og prøve en Mette time...Dine programmer er nemlig meget lækre og ligetil. Ikke for meget pingeling men rent flow, så jeg ser frem til noget flydende spinning, når jeg nok snart bevæger mig et smut til staden, nu politiet trækker... :happy::wub:

Med ønsket om en rigtig dejlig weekend til dig...

Julie :cheer:

Du er velkommen anytime, håber du havde en dejlig weekend :wub:

Link to comment
Share on other sites

:tongue: Tror vist mobbe/kaffeloggen er tilbage igen...

Åh tirsdag... Gaab.. er stadig i weekend mode... Kommer jeg nogensinde over den følelse. :blink:

Mandag den 17 september 2007

Løb sammenlagt 30 min i centret...

Styrketræning af ryg, biceps og skuldre...

Kort proces men der var jo også Robinson. :laugh:

God tirsdag til boardet... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ej jeg så det slet ikke :dry: ... hvad skete der i mandags ?

:laugh:

Afsnit 1

I første afsnit af Robinson Ekspeditionen 2007 tjekker gamle Robinsonveteraner ind på de velkendte malaysiske øer. De skal kæmpe mod et hold af tidligere Paradise Hotel deltagere, der fra start af ser ud til at have det svært.

Veteranerne føler sig med det samme hjemme i de eksotiske omgivelser, mens Paradise holdet får et chok. Hurtigt finder de ud af, at hverken beautyboks eller petanquespil kan hjælpe dem med at skaffe ild, læ og beskyttelse mod øens dyr. Alligevel tager de kampen op, og det benhårde spil begynder.

Først vinder Veteranerne retten til enten at få nøglen til Paradiso-øen ELLER smide en Paradiso hjem - holdet vælger det sidste, og Naeem vælger at sende Fatih hjem, men en storgrædende Rikke hjælpeløst ser til.

Senere i Robinsondysten går det Paradisoerne lidt bedre, hvilket betyder at Veteranerne ryger i ø-råd for at blive enige om hvem på holdet, der skal af...det går ud over Stig, som må pakke sin rygsæk og tage den lange vej tilbage til Danmark. Der er nu 9 tilbage på Veteranernes hold, og Paradisoerne er nede på 8, da Camilla E trak sig fra ekspeditionen i 11. time.

Det er 10. sæson af Robinson Ekspeditionen og intet er som det plejer.

DET ER DET JO ALDRIG. :w00t:

Marianne TAAAKKK... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 18 september 2007 En lidt klattet træning

Alt for meget bla bla bla og alt for lidt fokus. :blush:

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 51 min

:heartpump: snit 154

:heartpump: max 165

Styrketræning af bryst og mave + triceps...

Yoga blev droppet.... der var simpelthen minus energi på kontoen.. :wink:

Yes yes iaften kommer politimanden. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder bare som om det har været vildt spændende i Robinson i mandags. Øv jeg ikke fik det set. Fedt at Fatih røg ud :4whip: ... ham så jeg lidt til i Paradise og jeg kunne ikke lide ham.

Jeg er nødt til at se det på mandag... ellers bliver din log jo lavet til en Robinson-log.... :hehe:

Tak for referatet ! :banana3:

Link to comment
Share on other sites

.... skønt at du sådan har fået gang i loggen igen, nu min også holdes i live du... :w00t:
Hej Julie

Der skal nok blive holdt liv i loggen nu - for det gør du jo også i din :smile:

Hva' så Julie? :poking:

Måtte lige quote et par indlæg fra min log. Vi har jo en aftale, remember? :4signme:

Og vi kan jo ikke følge med i, hvad der sker med dig, hvis der ikke kommer lidt nyt i loggen.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Søde

Dejligt at møde dig!!! (og politimanden :tongue: ) og tak for mange gode timer sammen... og en masse :blahblah: (uden for spinning lokalet selvfølgelig :innocent: )

Må man gerne poste billede af andre... syntes du er så smååååk på det her http://www.quad-team.dk/photogallery/Spinn...2/target71.html

:tongue:

:laugh: Godt fanget - det må være den meget blonde Jules.

Og her som en fisk i vandet

img_4254.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hva er det for sløseri :sneaky2: ingen updates siden jeg ved ikke hvornår, bare fordi polisen har været på visit .... :nonono:

Tak for billedupdates fra jeres kamp i Horsens - håber du kan få slappet lidt aws resten af dagen :smile:

/ :sun:

Nej jeg ved det godt..Når der lååååve in the air, så ryger updatesene lidt i baggrunden.... Men de kommer jo igen... måske bare med lidt længere mellemrum... :4smartass:s030.gif Godt du kunne lide de små updates via sms søde vivse...

Hva' så Julie? :poking:

Måtte lige quote et par indlæg fra min log. Vi har jo en aftale, remember? :4signme:

Og vi kan jo ikke følge med i, hvad der sker med dig, hvis der ikke kommer lidt nyt i loggen.

:tongue:

s020.gif Uhhh I know sweet Marianne...der har bare været så meget....du ve..... :cheer: :bike: og :wub: Men jeg skal nok humme mig... r035.gif

Hej Søde

Dejligt at møde dig!!! (og politimanden :tongue: ) og tak for mange gode timer sammen... og en masse :blahblah: (uden for spinning lokalet selvfølgelig :innocent: )

Må man gerne poste billede af andre... syntes du er så smååååk på det her http://www.quad-team.dk/photogallery/Spinn...2/target71.html

:tongue:

Ja man må meget gerne poste billeder af andre... bare ikke den slags som Buje indimellem tog hihi..Der var godtnok nogle grusomheder indimellem, når han lige svang sit 'surprise kamera' rundt... ak ak d030.gifk040.gif:tongue: Og jaaa nu fik vi endelig hilst på hinanden, og du fik sagt HELLO til politi manden... :cooldance: Han er kuul.. :smilerock:

:laugh: Godt fanget - det må være den meget blonde Jules.

Og her som en fisk i vandet

img_4254.jpg

YATZY det er nemlig jeres frygtsomme Danfanatiker... Fisk og fisk er måske så meget sagt, men jeg ser da pænt glad ud,....nok fordi vi alle 'dansede' igennem timen de sidste 7 min...

gallery_125_876_21850.jpg

En time inde i den samtale - efter midnat... Hvem mon ringede - og hvorfor mon Julie forlod os andre og fandt den fjerneste krog? :tongue:

What to say...jeg er jo ramt... d040.gif hehe men ja det lykkedes mig IKKE, at undslippe den gode Hr Arne der... :4slap:

f015.gif

Nå det må være update tid....ak og ve hvor skal jeg starte hva...

GYYYS :tomaatit:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share