Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

:4thumbup:

Arne da også.. Kaffe er da guld for menneskeheden.. Lyt til okse... g040.gif

Åh jeg er simpelthen for træt til at opdatere...må blive imorgen... Måtte endda springe over yoga idag... d015.gif meeen der er yoga imorgen efter arbejde i Viby centret..

Herre travlt på jobbet og det bliver bare ikke mindre imorgen, men det gør ikke noget, når man er en smule rundt på gulvet... f030.gif Om 3 dage får jeg nemlig besøg af min københavnske politimand.. f025.gif

Nå nok om dette... vi vender igen fokus mod træningen...som jo er det min log skal handle om.... a044.gif

Åh så pyt jeg opdaterer nu mens James Blunt synger derudaf på min computer..haha, den mest irriterende sanger ever..... :laugh:

Mandag den 10 september 2007 Kan se jeg mangler at poste mit nye træningsskema samt øvelser. Det må altså blive imorgen..

Spin Basic ved mig..Vikar time :bike:

:heartpump: Snit 154

:heartpump: Max 175

Styrketræning ryg, skuldre og biceps. :superman:

Tirsdag den 11. september 2007 ALDRIG har jeg da set så mange mennesker i mit center...

Hvor kom de fra? Er det fra Åbent hus sidste weekend eller what.. Nå jeg skulle mødes med min træner Lotte, og hun lavede så et nyt kostforløb til mig. Jeg skal nu indtage 5x protein om dagen, som forhen lå på 3x samt indtage en del mere fedt, end jeg allerede gør.. Sys jeg spiser rigeligt, men det er altså ikke nok... Derudover drikker jeg for meget vand.. :blink: og kaffen måtte jeg gerne beholde.. :4thumbup: Thx coach...

Vægten sagde 58 kg, hvilket var 1 kg mindre end sidste år.. Hmm det forstår jeg jo ikke...burde da været gået op med al den styrketræning.. Taljen er blevet lidt mindre igen, men lår og skuldre måler det samme ...ØV. Der er noget at arbejde med....

Min krop er faldet til ro, fortalte Lotte og derfor ser det hele så fint ud, som det gør... Jooo men nu skal vi rykke igen.. Det skal IKKE stå stille... :wink:

Kunne ikke overskue maskiner med det samme i det virvar, så sprang på et løbebånd efter kort samtale med fitnessboss Thomas, som havde bestilt et headset til mig. ALDRIG mere bøvl med mikrofonos...jubiiii 16.gif Ganske vist skal jeg selv betale, man får jo ikke noget forærende...nej nej. 188.gif

Efter lidt løb fik jeg påbegyndt mit dræber balle program med masser af mavetræning også.... Min gamle gym veninde Lise dukkede op... hun skulle ha været til spinning, men timen var blevet aflyst..og hun havde ikke andre sko med.. 153.gif Hun passer desværre ikke mine... Jeg er lykkelig for, at have fundet Lise igen efter 7 år... hun har altid været min allerbedste veninde....Årene er desværre bare gået efter at vi flyttede væk fra Frederikshavn, men nu er hun altså i samme by som jeg og vi er igen sammen... a095.gif

Slut med styrketræningen og kræfterne var sluppet op. Jeg så hvordan de andre gik ind til Mikes dejlige yogatime, men jeg var så mør, at jeg måtte vandre i bad og drage afsted uden den vidunderlige ruslignende tilstand, som yoga bringer mig i... Pyt imorgen giver vi den gaz på yogatimen.... 18.gif

Så er det senge tid... men først lige dagens data:

Løb 35 min

Ny stor stepmaskine med huge tråd.. Av bagen. 15 min

Styrketræning ben, triceps og mave/lænd... :superman:

Jeg er godtnok gået gevaldigt ned i træningsmængde.. less is more.. Og det er faktisk rigtigt...

Godnat alle sammen.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Kaffe er et grundstof, har benævelsen J.A.W.A og så er den ikke længere :bruce:

Godt at se du er på sporet igen og humøret er for op ad gående :4thumbup:

Lure med her fra det midt jyske, men er det en kaffe eller en katte log........Hmmmmm :shades:

:hehe: .......T

Link to comment
Share on other sites

Hej Jullen!

Det er efterhaanden ved at vaere flere tidsaldre og madpakker siden jeg sidst har vaeret herinde og lure, saa ville da lige smide en lille hilsen. Det ser da dejlig aktivt ud med din blog, maa jeg sige! Kunne godt onske, at der var mere end 24 timer i dognet, saa jeg kunne gore dig kunste efter, men det er lidt svaert med alle de andre spaendende ting, der er at give sig til herovre. Men nu maa vi se om ikke det der instruktorjob jeg har sogt om falder paa plads.

Men ellers maa du jo kommer herovre, saa vi kan planlaegge en aktiv ferie sammen! Bjergene herovre giver jo rig mulighed for baade hiking, mountain biking og andet fedt, saa du maa i gang med at fodre sparegrisen! :laugh:

Ha det godt og hold skruen i vandet!

Knus Rikke

Link to comment
Share on other sites

Hej Jullen!

Det er efterhaanden ved at vaere flere tidsaldre og madpakker siden jeg sidst har vaeret herinde og lure, saa ville da lige smide en lille hilsen. Det ser da dejlig aktivt ud med din blog, maa jeg sige! Kunne godt onske, at der var mere end 24 timer i dognet, saa jeg kunne gore dig kunste efter, men det er lidt svaert med alle de andre spaendende ting, der er at give sig til herovre. Men nu maa vi se om ikke det der instruktorjob jeg har sogt om falder paa plads.

Men ellers maa du jo kommer herovre, saa vi kan planlaegge en aktiv ferie sammen! Bjergene herovre giver jo rig mulighed for baade hiking, mountain biking og andet fedt, saa du maa i gang med at fodre sparegrisen! :laugh:

Ha det godt og hold skruen i vandet!

Knus Rikke

:superman: Opsparingen er begyndt unge dame. Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig igen... Du er jo blevet en lille ærke amerikaner .... lækkert. :bigsmile: Tillykke med instruktør jobbet... det blir fedt... Jeg er med på både hiking, mtb und alles americanos tingelingelater sager... Super dejligt at høre fra dig Rikke. Du bliver savnet næste weekend i Horsens...

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Kaffe er et grundstof, har benævelsen J.A.W.A og så er den ikke længere :bruce:

Godt at se du er på sporet igen og humøret er for op ad gående :4thumbup:

Lure med her fra det midt jyske, men er det en kaffe eller en katte log........Hmmmmm :shades:

:hehe: .......T

Java med enkelt v ikke?? Mener jeg.. :smile: Åh nej sprog Julie...

Ja det er såvel katte som kaffe log.. Nu også med hund.. Ej det er ikke min, men kan man stå for de her to billeder.....

post-6917-1189595326_thumb.jpgpost-6917-1189595317_thumb.jpg

I dag er der dømt yoga og styrke.. :superman: så jeg kan få nogle flere cm bøffer på min 58kg krop... hvor irriterende altså.. :sneaky2:

Rigtig god dag til alle....

Jules.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:superman: Opsparingen er begyndt unge dame. Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig igen... Du er jo blevet en lille ærke amerikaner .... lækkert. :bigsmile: Tillykke med instruktør jobbet... det blir fedt... Jeg er med på både hiking, mtb und alles americanos tingelingelater sager... Super dejligt at høre fra dig Rikke. Du bliver savnet næste weekend i Horsens...

:blush:

Vil nu ikke sige aerkeamerikaner, for det er naesten synonymt med fed! :laugh: Har faktisk smidt et par kg. herovre - utroligt I know! Saa nu mangler jeg kun ca. 7 pund, og saa er jeg ved at vaere der, hvor jeg gerne vil!

Ja jeg er VILDT misundelig paa 24timers maraton! Hvem der bare kunne vaere der den weekend, men har i stedet et polterabend (ved en pige jeg ikke har modt endnu, hehe!) :tongue:

Ha det godt, og husk lige at holde mig opdateret med opsparingen, saa jeg kan planlaegge lidt ferie!

Link to comment
Share on other sites

Herre travlt på jobbet og det bliver bare ikke mindre imorgen, men det gør ikke noget, når man er en smule rundt på gulvet... f030.gif Om 3 dage får jeg nemlig besøg af min københavnske politimand.. f025.gif

Ååååhhhhhhh, han er politier :wub: . De er jo de (næst :wink: bedste)

Kaffe er et grundstof, har benævelsen J.A.W.A og så er den ikke længere :bruce:

Mvh. MH, just tilbagevendt på job efter sygdom, og har allerede suget dagens tredje krus java.

Ahhhhh, kaffeeeeeeee, må snart ha dagens fjerde :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Vil nu ikke sige aerkeamerikaner, for det er naesten synonymt med fed! :laugh: Har faktisk smidt et par kg. herovre - utroligt I know! Saa nu mangler jeg kun ca. 7 pund, og saa er jeg ved at vaere der, hvor jeg gerne vil!

Ja jeg er VILDT misundelig paa 24timers maraton! Hvem der bare kunne vaere der den weekend, men har i stedet et polterabend (ved en pige jeg ikke har modt endnu, hehe!) :tongue:

Ha det godt, og husk lige at holde mig opdateret med opsparingen, saa jeg kan planlaegge lidt ferie!

Det lyder nu til, at du har det rigtigt godt overthere, og jeg skal kun beklage, at jeg ikke har fået svaret på din dejlige mail.. :wink: Jeg skal nok komme efter det.. Forhåbentlig på søndag... Hvornår er det bedst at gæste Denver, hvis man gerne vil have lidt sunshine..?

Ååååhhhhhhh, han er politier :wub: . De er jo de (næst :wink: bedste)

Mvh. MH, just tilbagevendt på job efter sygdom, og har allerede suget dagens tredje krus java.

Ahhhhh, kaffeeeeeeee, må snart ha dagens fjerde :innocent:

:wub: Jaaa han er 'lovens lange arm', så nu er det slut med at køre over for rødt og holde ulovligt parkeret...(som om det er noget, jeg gør hele tiden.. :tongue: ). Man tænker da lige en ekstra gang, inden man gør noget ulovligt.. :w00t:

Brandmænd er nu også et hit.. Nu har du jo fået din til hovedstaden... godt skuldret.. :4thumbup:

Kaffe skal der til, og jeg er snart på vej ned efter min tredje kop..ups. Ved godt kop 3 burde være grøn te, men hell no... :wink:

Træningsupdate i aften..

see ya...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Jules post-15167-1189748555.gif

Først tak for din hilsen i loggen :bigsmile:

Jeg vil bare lige ønske dig god fornøjelse med din politimandpost-15167-1189748150.gif i dag.post-15167-1189748428.gif

Så må du jo se om du kan holde dog på lovens smalle sti en hel weekend :rolleyes:

Så vidt jeg husker, er du nordjyde, jeg hørte ordet træls blive brugt i de landsdækkende nyheder hertil morgen :hehe: . Det er da i orden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hmm - har I enormt store kopper, eller drikker I bare ikke ret meget kaffe? :unsure:

:tongue:

Vi har kæmpe gigantiske krus... Eller også er du bare et pragteksemplar af kafferacen, der drikker af baljer

post-6917-1189756975_thumb.jpg

Hey Jules post-15167-1189748555.gif

Først tak for din hilsen i loggen :bigsmile:

Jeg vil bare lige ønske dig god fornøjelse med din politimandpost-15167-1189748150.gif i dag.post-15167-1189748428.gif

Så må du jo se om du kan holde dog på lovens smalle sti en hel weekend :rolleyes:

Så vidt jeg husker, er du nordjyde, jeg hørte ordet træls blive brugt i de landsdækkende nyheder hertil morgen :hehe: . Det er da i orden :4thumbup:

SNF.. Velkommen til. Mig en ære... Det er først og fremmest en rigtig dejlig log, du har. Jeg kan selv godt lide, når der kommer lidt mere personligt stuff krydret med træning. Man behøver altså ikke gøre logbogen til sin dagbog, men der kommer alt andet lige flere læsere til, når der er lidt dillerdaller oveni træningen, som billeder, små anekdoter fra hverdagen og andre pudseløjerlige fifs.... + smileys...og dem er du især også god til at bruge...ligesom candygirl :laugh:

Ja jeg er skam fra Frederikshavn....ikke det meste kønne sprog der findes.... :tongue: O'erne er meget ÅBNE...udtales næsten som et Å... Dog er jeg blevet lidt mere østjysk med årene..ved ikke hvor meget bedre det er.... :4jumpy: men man kan stadig godt høre, at jeg kommer deråppe fra haha.

Ordet 'træls' kender I da?? Det er da sådan alment udbredt nu, er det ikke det? Hvorimod ord som KAVT = noget som er forkert, føltes forkert etc. og VAG= syg, småsyg nok ikke er så kendte overthere... Men alligevel at sige træls i nyhederne...haha var det Jesper Langkilde...han er jo fra Hjøøøørrrring og et lille lækkert hug. :worship:

Jepper så kommer politiet idaw... og så en real Kjøwenhavner.. det blir fuuun. Især fordi lovens lange arm skal deltage på en spinning time imorgen...Godtnok ikke med mig som instruktør, men jeg skal nok sørge for at han kommer til at svede lidt... :shades::poking::tongue4:

Link to comment
Share on other sites

På tide med en bette trænings update... :crazy_pilot:

Onsdag den 12 september 2007 Ashtanga yoga and nothing else.

Planen var styrke efter yoga for at opretholde min ugeplan. GLEM det..urealistisk.. Iøvrigt har jeg skippet morgen træning tirsdag og torsdag, coach Lotte skal så igen have lavet om på mine uger... Jeg kan ikke komme op om morgenen, og så kan jeg ligeså godt lade være med det... Derfor bliver nogle af mine dage alligevel til maraton dage i centret, og så må jeg jo bare have en ekstra madpakke med... that's life...

Nuvel.. Yoga onsdag var ikke nogen sindsoprivende oplevelse.. Ganske vist lige efter arbejde og jeg var tændt..men det var varmen ikke i Viby's yoga sal.. Ryste ryste.. Ikke rart og slet ikke rart til yoga, hvor varme helst skulle få musklerne til at smelte og leddene til at løsne op. Uladesiggøreligt...Men jeg forsøgte og jeg fik skam også noget ud af det.... selvom det ikke var den der U LA LA oplevelse som det fx så blev torsdag. :cold:

Droppede al anden træning og vaklede hjem... Tidligt i seng men meget urolig søvn. Burde jeg drosle ned på kaffen, eller er der andre ting, der trykker... :wub:

Ashtanga yoga ved Mike Newitt :hippy:

Tid 90 min

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 13 september 2007 SUCCESOPLEVELSE:: MASSIV OG FED TRÆNING....

Jeg var så opsat på at få alting til at flyde denne træningsdag, og det gjorde det så.. Såvel løb som spinning som styrke som yoga...ALT KLAPPEDE......

Forinden havde jeg ellers en ubehagelig oplevelse, da jeg efter at have hentet min bil ved PAVA manden (JESUS det er dyrt... og lugter. :freaked: ) tabte min venstre kontaktlinse, så den sad fast på mine solbriller. Der kørte jeg så kl 1545 i Århus midtby...uden linse i det ene øje...dvs halvblind da jeg har - 5,25 på begge mine øjne.. GYS. :dropjaw: Heldigvis var der rødt lys i et kryds lige efter happeningen, og jeg kunne smide linsen i øjet igen, men hold da op det var ikke lige det rette tidspunkt at tabe den på..pyhhh..

I centret lå min nye mikrofon... :heartpump: Dejligt, så er der ikke mere ballade og brok med mig... :4smartass: Har nemlig nok været en meget insisterende instruktør på det sidste overfor min boss, men sådan skal det jo være. Tingene skal virke...basta...

Herligt...

Gik igang på et løbebånd, da jeg trængte til at hvile i mig selv inden min spinning undervisning.... Timen var fyldt op.. :firebounce: og stemningen var suveræn fed, og jeg fik kørt een af de bedste timer, jeg nogensinde har kørt. Musik, mikrofon, anlæg, program og folks entusiasme gik op i en højere enhed, og der var enormt positiv respons bagefter...SÅDAN skal det være HVER gang...sådan er et bare ikke altid... :shades: Tak til Arne for inspiration fra Lasse Traf timen på del 1..ARG i skrivende stund fik jeg nu serveret en kæmpe stor hjemmelavet ferie flødebolle fra en kollega. Burde jeg spise den.... :gal: ...tænkte pause...

svar: JA :banana:

Mit program så nemlig således ud.

7 min opvarmning i mellemtakt.

1. del. 4 min stående enkelttakt, 3 min siddende mellemtakt, 2 min stående enkelttakt, 1 min siddende mellem, 2 min stående mellemtakt, 3 min siddende mellem og 4 min stående enkelttakt... (sid 7, stå 8)

2. del. 10 min frit tempo men stående 2 min på 8-8,5 siddende 2 min på 7,5

3. del 8 min siddende enkeltstart på 8

4 del. 6 min stående klatring progressivt med mulighed for angreb i sidste minut.

Super simpel og effektiv distance time..Musikken var en mixet cd fra år tilbage, så gammelt kan altså stadig bruges :headphonedance:

Så blev det tid til styrketræning af ryg, skuldre og biceps..

Stadigvæk kan jeg ikke huske navnet på øvelse men det er stadig træk til bryst med bredt skovlgreb 4x10-50

Rear delt med en arm ad gangen siddende på bænk i Cybex wiremaskine 4x8 -4 blokke(aner ikke hvad de vejer)

Row igen i Cybex maskine på bænk 4x8 stk 10 blokke

Upright row med vægtstang 4x8 11kg.

Biceps curl tilbage igen i Cybex maskinen, som var rigtig fed at bruge til denne fremfor håndvægte eller stang.. 4x10 3 blokke + løs blok..

Lækker træning og jeg var også 100% fokuseret, som man jo skal være..

Herefter i bad, hårkur i og i sauna for lige at løsne musklerne lidt op inden yoga...

Laaaang tid at bruge i et fitnesscenter, men igår var det bare som at være i himlen....

Der gik ikke lang tid på yoga timen, før jeg bare var helt i mit eget lille univers. Igen kørte Mike denne Mysore stil, hvor vi selv skal køre de stående øvelser igennem...da vi så var vel igennem dem, og han var meget imponeret ... :icecream: (den skulle lige med hihi), ja så skal vi pludselig kigge lidt på den 2. serie..DAMN det var fuuuuun.. Jeg kan godt li, når Mike IKKE altid laver det samme, selvom det selvfølgelig er at gøre lidt kål på den 1. serie, men det her var bare virkelig sjovt... og hårdt. Jeg siger jer..Ja det behøver jeg vel ikke forklare jer yogagurus, men for min krop var det bare SLASK= karkludfornemmelse i kroppen efterfølgende. 2. serie handler meget om backbending og derfor har jeg nok også en anelse ondt i lænden idag...

Lad os da tage et kig på de stillinger, som Mike 'legede' lidt med torsdag.. Btw så varer det ihvertfald 2 år inden jeg når til den serie, hvis jeg overhovedet når så langt. Pyhh

post-6917-1189759086_thumb.jpg

Vi kom igennem Bharadvajasana, som jeg til min store piblende og jublende glæde kunne. SE SE SE SE jeg kan nå mine tæer...vildt Julie.. Jeg var pavestolt... :clap:

Så gik det så anderledes ringe i nogle af de andre.. :clown2:

post-6917-1189759167_thumb.jpg

Bhekasana kunne jeg slet ikke vinkle mine arme ind, hvor de skulle være. Vi har lavet den før men come on...det duede ikke for mig...selvom Mike prøvede at hjælpe...

post-6917-1189759230_thumb.jpg

Krounchasana kunne jeg godt... (på min måde) altså ikke få håndledet rundt som manden her, men jeg kunne rette mig godt op....Lækker stilling..

post-6917-1189759334_thumb.jpg SÅ begyndte det at blive finurligt.... (rækkefølgen er altså ikke helt kronologisk.) DAMN det var stærkt...

Flere billeder og updates nedenunder.. Nu kan jeg nemlig ikke uploade mere i dette indlæg øv.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fortsat

post-6917-1189759541_thumb.jpg

Her kunne jeg ikke helt nå mit håndled øv...

post-6917-1189759577_thumb.jpg

Salabhasana gentog vi flere gang. STÆRKT ...og så var min ryg da også helt gennempisket....

post-6917-1189759623_thumb.jpg

Sidste illustration blev en af mine foretrukne. Den har vi også lavet før..Det er fed... Sys man mærker sin krop ultimativt på denne måde..

Herefter begyndte en masser ståen-på-hoved som er det jeg absolut hader ved yoga..jeg hader det. Kommer ikke til det. Tør ikke...så jeg gad ikke engang forsøge. :wacko:

Virkelig virkelig lækker time og masser af sublim fokus fra alle. En del pranayama vejrtrækning til sidst..... Og denne her myldrende fornemmelse i min krop..og et sagligt smil på læben. This is life. This is yoga..mere af den slags tak. Flere af den slags træningsdage....

DATA for træning torsdag

Løb 50 min :4dog:

Spin Distance ved mig feat. Øverstbefalende :bike:

Tid 51 min

:heartpump: snit 172 (der var noget med udsugningen igen)

:heartpump: max 190

Styrketræning af ryg, skuldre og triceps :showoff:

Ashtanga fucking great yoga ved Mike the guru Newitt :hippy:

Tid 90 min

FEEEEE dag.... :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vi har kæmpe gigantiske krus... Eller også er du bare et pragteksemplar af kafferacen, der drikker af baljer

post-6917-1189756975_thumb.jpg

SNF.. Velkommen til. Mig en ære... Det er først og fremmest en rigtig dejlig log, du har. Jeg kan selv godt lide, når der kommer lidt mere personligt stuff krydret med træning. Man behøver altså ikke gøre logbogen til sin dagbog, men der kommer alt andet lige flere læsere til, når der er lidt dillerdaller oveni træningen, som billeder, små anekdoter fra hverdagen og andre pudseløjerlige fifs.... + smileys...og dem er du især også god til at bruge...ligesom candygirl :laugh:

Ja jeg er skam fra Frederikshavn....ikke det meste kønne sprog der findes.... :tongue: O'erne er meget ÅBNE...udtales næsten som et Å... Dog er jeg blevet lidt mere østjysk med årene..ved ikke hvor meget bedre det er.... :4jumpy: men man kan stadig godt høre, at jeg kommer deråppe fra haha.

Ordet 'træls' kender I da?? Det er da sådan alment udbredt nu, er det ikke det? Hvorimod ord som KAVT = noget som er forkert, føltes forkert etc. og VAG= syg, småsyg nok ikke er så kendte overthere... Men alligevel at sige træls i nyhederne...haha var det Jesper Langkilde...han er jo fra Hjøøøørrrring og et lille lækkert hug. :worship:

Jepper så kommer politiet idaw... og så en real Kjøwenhavner.. det blir fuuun. Især fordi lovens lange arm skal deltage på en spinning time imorgen...Godtnok ikke med mig som instruktør, men jeg skal nok sørge for at han kommer til at svede lidt... :shades::poking::tongue4:

Hey post-15167-1189771809.gif

slemme slemme Julie, har placeret en vis del i klaske højde :bottom::nonono:

Jeg er ikke københavner :sneaky2: , jeg er også nordjyde så kan sagtens forstå ordet træls, kav, vag osv. :wink:

Ja få din københavnske politimand :4police: til at svede så han mærke basserne (overhovdede ikke fordomsfuld :innocent: ) komme op i halsrøret :superman:

Link to comment
Share on other sites

Forinden havde jeg ellers en ubehagelig oplevelse, da jeg efter at have hentet min bil ved PAVA manden (JESUS det er dyrt... og lugter. ) tabte min venstre kontaktlinse, så den sad fast på mine solbriller. Der kørte jeg så kl 1545 i Århus midtby...uden linse i det ene øje...dvs halvblind da jeg har - 5,25 på begge mine øjne.. GYS. Heldigvis var der rødt lys i et kryds lige efter happeningen, og jeg kunne smide linsen i øjet igen, men hold da op det var ikke lige det rette tidspunkt at tabe den på..pyhhh

Det er nok noget af det mest ubehagelige der kan ske når man kører bil :cry: Sidste gang jeg var i Stilling kørte jeg fra motorvejen og så kløede mit højre øje og så faldt min linse ned på hånden :w00t: ind hos kunden låne toiletet og så prøve at få den på plads igen, men da jeg fik den ind igen begyndte øjet at løbe i vand og svige så den kunne ikke bruges mere. så resten af dagen følte jeg mig tåget på det ene øje og da jeg skulle hjem efter det var blevet mørkt måtte jeg sidde med solbriller på da jeg har styrke i dem :sneaky2: folk må da have tænkt sit når der sidder sådan et fjols med solbriller på midt om natten :cool::laugh:

Efter den oplevelse ligger der ALTID linser i mit handskerum :wink:

Dejligt at læse i din positive log :superman:

Super lørdag til dig

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

n015.gif og måske k050.gif

- mon det er julletøsen lige nu ? :tongue: - tænker lige lidt videre, mens jeg forsøger at oversætte en modtaget sms ... mine jysk-kundskaber er gået lidt fløjten.. tror jeg tager en stor af disse c060.gif imens....

:tongue:

Jullen -> morgentræning rulez !!!

Link to comment
Share on other sites

:wub::wub::laugh: Hvor er I altså bare søde...... og underholdende :w00t:

Hehe kan det være min sms VIVS.... :tongue:

:smilerock: Min panser er bare for god.. Idag nedlagde han sin allerførste spinning time ved Spinamok (Brian) i Scan som er kendt og elsket for sine mellemtaktspas...og hvad gør panseren min. HAN KØRER BARE SOM OM, HAN ALDRIG HAR LAVET ANDET. ÆV de politifolk er bare i for god form altså. Der var intet at mønte på hans takt eller noget..Undertegnet havde hjulpet ham lidt 15 min inden timens start, men Brian var godtnok noget imponeret...og det var jeg også... :kickass::superman: Virkelig godt kørt, og han blev bidt af det... meget... Super respekt for Brian og hans lede dejlige måde at coache på....og min politimand som nu officielt er gået hen og blevet min kæreste.... wow :cheer::flowers: Lækkert at han får måsen tilbage til Århus allerede onsdag igen... :happy: Han er for seeeeeej..... :1356: :heartpump::yo:

Fredag den 14 september 2007 The best day of my liiiiife.... :tongue4:

Styrketræning af ben, mave og triceps.

45 min løb...

Lørdag den 15 september 2007.. Træning uden søvn. :sleepy:

Spin Interval 1 ved Brian aka Spin Amok min suveræne yndligsinstruktør :bike:

Feat. mæ Danfanatiker, Donkarkov, Larskirk

Tid 54 min

:heartpump: snit 162

:heartpump: max 189

Brian og jeg deler jo denne time nu... dejligt.

Betjenten blev så lige introduceret for hele mit center med alle de nysgerrige folk, det måtte indebære...Friskt må man sige.. :worship::banana:

Netop nu sidder man i Frederikshavn til lidt familie tam tam...vældig müde men happy

Rigtig dejlig weekend til alle..

Danf.... now with cop... :4police: :banana3:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:

Lørdag den 15 september 2007.. Træning uden søvn. :sleepy:

Danf.... now with cop... :4police: :banana3:

Hm men miss Jules da, de 2 citater kombinerede :blush: behøver jeg sige mere post-15167-1189944281.gif

Tillykke, hvor er det dejligt du er så lykkelig. :bigsmile: Bliver helt glad indvendig på dine vegnepost-15167-1189944233.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share