SAS-ligaen 2007/2008


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skal der en MOL liga op at køre ? Nu hvor alle er eksperter på området kan vi for min skyld også sætte noget på højkant...

Nu hvor undertegnede vandt MOL ligaen for foråret med en ikke specielt prangende 999. plads...

You know who you are :4thumbup: !

1. Team Ninja Kr. 61.425.099

2. FC Gåserød Kr. -1.108.240

3. Frimesterne Kr. -1.891.581

4. FC Happy Jazz Kr. -2.890.397

5. M&M's Kr. -5.106.567

Loooseerss !

:cool:

Edited by CosmoKramer
Link to comment
Share on other sites

FrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFryd

rydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydf

ydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfryd :w00t::w00t::w00t:

Øv sydsiden online er blevet til members only så de kan græde i fred.. ellers altid sjovt at læse derinde he he

Link to comment
Share on other sites

1. FC København

2. FC Midtjylland

3. Aab

4. OB

5. FC Nordsjælland

6. Esbjerg

7. Brøndby

8. Horsens

9. Randers

10. Lyngby

11. AGF

12. Viborg

Det her er mit gæt.. Ked af det på de Århusianske vegne, for sys det vil være nice med dem i ligaen, men efter min emning spiller de altså bare ikk go' bold.. og tror ikk de kan oppe sig nok til at bli'..

Brøndby så jeg også gerne ligge højere.. samme med Aab :wub: ..

Heeeeya AaB! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

FrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFryd

rydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydf

ydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfrydFrydfrydfrydfryd :w00t::w00t::w00t:

Øv sydsiden online er blevet til members only så de kan græde i fred.. ellers altid sjovt at læse derinde he he

QFT.

Nu har Doktoren givet hans søn en blanko-check at købe ind for. Det er påfaldende at de tror de kan købe sig til en bedre stemning og en vinder-kultur.

At ville købe sig til succes i deres situtation, vil flytte blikket væk fra det som det virkelig drejer sig om, nemlig at få skabt noget gejst ved at spille fodbold. Nu kan de så gå og håbe på en messias, når de i virkeligheden skulle kigge indadtil.

Måske de skulle se om de kunne lære noget af Rasmussen i FCM. Hans ledelsesmetoder ser jo virkelig ud til at rykke !

Link to comment
Share on other sites

1 AC Horsens 3 7 - 5 7

2 Esbjerg fB 2 6 - 0 6

3 Randers FC 2 5 - 0 6

4 OB 3 6 - 4 5

5 FC København 3 4 - 3 4

6 FC Nordsjælland 3 3 - 3 4

7 Lyngby BK 3 2 - 4 4

8 FC Midtjylland 2 6 - 2 3

9 AaB 1 1 - 1 1

10 Brøndby IF 3 2 - 8 1

11 AGF 2 1 - 4 0

12 Viborg FF 3 1 - 10 0

Må jo hellere poste stillingen imens Horsens er i top. Det varer jo næppe længe inden de må indtage en anden plads i ligaen. Men man kan jo håbe, at den gode start vil betyde at holdet kan tage skridtet fra bundhold til midterhold.

Tror FCK vinder med OB og FCM som de øvrige medaljetagere.

Link to comment
Share on other sites

QFT.

Nu har Doktoren givet hans søn en blanko-check at købe ind for. Det er påfaldende at de tror de kan købe sig til en bedre stemning og en vinder-kultur.

At ville købe sig til succes i deres situtation, vil flytte blikket væk fra det som det virkelig drejer sig om, nemlig at få skabt noget gejst ved at spille fodbold. Nu kan de så gå og håbe på en messias, når de i virkeligheden skulle kigge indadtil.

Måske de skulle se om de kunne lære noget af Rasmussen i FCM. Hans ledelsesmetoder ser jo virkelig ud til at rykke !

Det er vel også det mental coachen går ud på.

Derudover så er der jo ret store kvalitative mangler i bagkæden. Det er trist at tænke med at vi for ikke alt for lang tid siden havde vel nok de bedste stopperkonstellationer i ligaen, med henholdsvis PerPer (på karrierens højdepunkt)+A. Jackobsen og PerPer (stadig på toppen - meget i modsætning til nu) + Agger, til det pure pis. Hvordan Køhlert før kampen kan have haft den tanke at Rytter kunne matche en meget fysisk spiller som Collins, det kan jo undre... Der mangler 2 gode stoppere og en back. Man burde have købt Dan Tomassen - ikke at han har klasse lig det førnævnte, men han er da bedre end Morten Forsvarer og Howard.

Men i bund og grund er det jo herr og fru bjerregaard der skal sælges - men det er jo en gammel nyhed.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel også det mental coachen går ud på.

For mig at se starter det med at direktøren signalerer at han tror på spillerne og ikke afleder opmærksomheden ved kun at tale om spillerindkøb. Trusler tror jeg ikke der kommer så meget godt ud af, ikke i længden ihvertfald.

Vil dog give dig ret i at der nok godt kunne suppleres lidt rundt omkring på holdet, men det må bare ikke blive det overskyggende tema.

Link to comment
Share on other sites

Så kvajer de sig igen på vestegnen.

Per Nielsen siger åbent at han måske burde trække sig tilbage som anfører. Køhlert siger at han da sagtens kan fortsætte hvis han har lyst. Kan ingen af de to, da ikke begribe, at når man har ytret at man ikke magter at stå som anfører i en presset situation, så er man uformelt stoppet med at være anfører, fordi man har vist svaghedstegn. Anføreren er da den der skal gå forrest, og ikke klynke som en lille dreng.

Kæft nogle kvajpander. :laugh:

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Så kvajer de sig igen på vestegnen.

Per Nielsen siger åbent at han måske burde trække sig tilbage som anfører. Køhlert siger at han da sagtens kan fortsætte hvis han har lyst. Kan ingen af de to, da ikke begribe, at når man har ytret at man ikke magter at stå som anfører i en presset situation, så er man uformelt stoppet med at være anfører, fordi man har vist svaghedstegn. Anføreren er da den der skal gå forrest, og ikke klynke som en lille dreng.

Kæft nogle kvajpander. :laugh:

Ha ha ha fuck en svagboernskoloni :laugh:

Per Bjrerregaard udtalte at der ikke skulle saerligt mange nederlag af den stoerrelse til foer de begyndte at kigge paa spillertruppen ha ha ha ha WTF :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sakset fra sydsiden online

"Jeg har ellers været en af dem som har troet på ledelsen og deres planer for genrejsningen af Brøndby IF. Jeg stiller mig ikke op i koret af dem som råber PB, AB og TK Raus! Men jeg resignerer hermed til en tilstand af ligegyldighed.

Lad Brøndby IF crashe og burne. Lad Bjerregaarderne og Køhlert gøre hvad de vil. Lad klubben gå ad helvedes til. Jeg er fuldstændig ligeglad. Jeg har fået nok. Jo jeg skal da nok dukke op på stadion ind imellem for at nyde en velspillet fodboldkamp. Af modstanderholdet selvfølgelig men det kan da også være meget hyggeligt. Det har simpelthen gjort så ondt så længe nu at jeg ikke kan føle mere indeni. Måske vinder de en dag. Måske genoplives glæden en dag. Men indtil videre.... f*ck Brøndby IF."

I medgang og modgang.......?

Syns altid de beskylder fck fans for at være medgangsfans.....

Link to comment
Share on other sites

I medgang og modgang.......?

Syns altid de beskylder fck fans for at være medgangsfans.....

og plastikfans og hvad de ellers kan finde på...

jeg måtte da også lige tage et billede med min mobil da jeg var ude og lunte en lille tur her i eftermiddags.

eneste kommentar jeg har er at man lærer noget nyt hver dag...

edit* man kan også se at ejen har forsøgt at pille klistermærket af bilen...

post-8595-1185983879_thumb.jpg

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Der kan også være andre grunde til at ejeren af bilen har prøvet at pille streameren af. Det er så vidt jeg ved ikke længere tilladt at have ting i bakspejlet, skrift på bilruden, samt streamers i bagruden. Det medfører bøde...

5-0 i dag. Kong Kent, vil du have lov at komme med et nyt bud? Du får det gratis... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så kvajer de sig igen på vestegnen.

Per Nielsen siger åbent at han måske burde trække sig tilbage som anfører. Køhlert siger at han da sagtens kan fortsætte hvis han har lyst. Kan ingen af de to, da ikke begribe, at når man har ytret at man ikke magter at stå som anfører i en presset situation, så er man uformelt stoppet med at være anfører, fordi man har vist svaghedstegn. Anføreren er da den der skal gå forrest, og ikke klynke som en lille dreng.

Kæft nogle kvajpander. :laugh:

Du burde ikke poste midt om natten - din hjerne er tydeligvis ikke vågen endnu :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share