Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Tillykke med stævnet. Imponerende :superman:

Supernice weighted Chins UH, som Tinapigen og dig kan præstere. :cool:

Mht. de 25 kg, så varer det nok ikke længe før de sidder i skabet! :devil:

Tak for det. :bigsmile: Jeg håber godt nok, du har ret mht. de 25 kg. For efter at have set videoen med de +20 kg fra i går og sammenlignet med den fra for et par måneder siden, synes jeg godt nok, det synes noget tungere i går. :blush:

Her er de film, som Tinapigen optog:

1xbw+20 kg i bæltet (totalvægt 84 kg):

5xbw+10 kg i bæltet (totalvægt 74 kg):

Link to comment
Share on other sites

sikke nogen fede videoer, man kan virkelig se at der er råstyrke bag og der bliver kæmpet max!!! Inspirerende!!!

Tak for det - det er jeg glad for at høre! :bigsmile: Jeg synes også selv, det er sjovt at læse logs, som bliver krydret med lidt film og billeder engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 26. november 2008

- med Tinapigen :bigsmile:

Chin-ups (UH):

2x6@bw

1@bw+10kg i bæltet

1@bw+17.5kg i bæltet

1xmiss@bw+25kg i bæltet - pis også!! :devil:

1@bw+20kg i bæltet - tangering af PR

5@bw+10kg i bæltet

7@bw+5kg i bæltet

Bw. med træningstøj + bæltet = 64 kg lige ud. :4sport: Tina fik filmet et par af sættene, så det kan være, de kommer op på et tidspunkt. :smile:

Hej Kathrine,

Tak for pragtfuldt selskab som altid :crazy:

Kan se du har hentet videoerne :superman: (slettet herfra igen pga dobbelpost - blev lige forstyrret i mellemtiden)

Og selvfølgelig skal du også ha et tillykke med stævnet her i loggen: TILLYKKE

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine,

Tak for pragtfuldt selskab som altid :crazy:

Kan se du har hentet videoerne :superman: (slettet herfra igen pga dobbelpost - blev lige forstyrret i mellemtiden)

Og selvfølgelig skal du også ha et tillykke med stævnet her i loggen: TILLYKKE

Selv tak. :biggrin: Det var fantastisk hyggeligt som altid. Vi må altså trænes ved løbende i løbet af din graviditet. Jeg glæder mig til at se dig reppe løs i chins, når du er i 9. måned. :4sport: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fik sørme også trænet i dag, selvom det holdt hårdt med en times kagespisning og snak inden træning. :biggrin: Men har været en smule utilpas hele ugen, så var uhyggeligt tynd her til morgen, så kagen var stærkt tiltrængt. :4mewantfood: Når det så er sagt, så tror jeg dog ikke på, der kan være tale om et reelt vægttab, for har sørget for at spise godt (masser af svin) alligevel. Men må hellere lige tage endnu en kontrolvejning i morgen tidlig.

Fredag den 28. november 2008

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x10@20kg

6@50kg

5@70kg +Ulriks bind (første gang, han prøver at lægge bind på andre, så vidt jeg ved)

5@80kg +egne bind

5@90kg +Ulriks bind

Ulrik klarede knæbindslægningen til UG (--> MSSW'E undergunz) for at være første gang. Og min squat føltes stilmæssigt ganske god (for at være mig) og overraskende nem og stabil, når nu det var uden bælte. :smile:

Pull-ups (OH) - eksplosive:

5x5@bw

ss:

One-legged legpress:

4x8@100kg

Starter lige let ud, når nu det er et par uger siden sidst. :rolleyes:

Seated one-armed cable rows:

4x8@35kg

Ganske let, men holdt til gengæld stort set ingen pause mellem arme og sæt.

Mave på gulv:

3x15@mig

ss:

McKenzie:

3x15@mig

+et sæt hyperextensions samt udstrækning

I morgen formiddag træning med Melanie, hvis hun da er blevet rask. :ill: :1112:

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning tidligere i dag. :bigsmile: En hel del snak blev det også til. Surprise surprise... :rolleyes:

Lørdag den 29. november 2008

Dødløft:

3x5@50kg

5x5@70kg

Bare lidt let. Nu har min ryg opført sig ret pænt ovenpå stævnet, og det skulle den meget gerne blive ved med. :hands:

Smal bænkpres:

12@20kg

8@30kg

8@40kg

3x5@50kg

Føltes lidt underligt på en uforklarlig måde i dag. Men nemt nok. :unsure:

Dips:

3x10@bw

ss:

Lying leg curls:

3x8@3pl+1kg med langsom excentrisk fase

Seated db laterals:

[email protected]

ss:

Standing EZ-curls:

[email protected]

2x10@25kg

Stoooore BSPS!! :4flex:

Planken:

2x60sek@mig

ss:

Hyperextensions:

2x12@mig

+4 sæt rotator med elastik samt udstrækning før og efter træningen

Kropsvægten så bedre ud her til morgen. Dog stadig for lav, så det blev til en pizza med fire slags kød samt en bøtte tiramisuis fra den lokale italienske pizzabiks efter træningen. :4mewantfood: :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 1. december 2008:

Bænkpres:

2x8@20kg

8@40kg

3@50kg

4x2@55kg

DE super-miniband squat:

Halv dragt str. 36:

2x6@30kg

3@40kg

3@45kg

8x3@50kg

Military press:

3x5@20kg

Gun chins (smalt UH-greb):

4x7@bw

ss:

One-legged legpress:

4x10@100kg

Mave på gulv:

2x15@mig

ss:

Reverse hypers:

2x25@mig

+udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 3. december 2008:

Dødløft:

Halv dragt, Metal'en:

2x6@70kg

3@90kg

1@100kg +bælte

Fuldt udstyr:

4x1@120kg

Halv dragt:

3x6@90kg +bælte

Ville ikke køre tungt i dag pga. stævnet lørdag, så det blev tekniktræning, hvor jeg testede nogle ting. :smile:

Bænkpres:

2x8@20kg

6@40kg

3@50kg

3x2@55kg

Lying leg curls:

4x6@3pl+2kg langsom excentrisk fase

ss:

Pull-ups (OH):

3x5@bw eksplosivt

Mave på gulv:

2x15@mig

ss:

Hyperextensions:

2x15@mig

+3 sæt rotator med elastik samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 5. december 2008

Pga. stævnet i morgen, tog jeg bare op og trænede lidt ben i dag sammen med Mette. Q var der også og fuldendte det gode selskab. :biggrin:

Squat:

Halv dragt str. 36:

8@20kg

8@30kg

5@40kg

5@50kg

3@60kg

3@70kg +bælte

3@80kg +bælte

1@90kg +bælte (PR i denne dragt :tongue: - har lavet 100 i min 32'er, ligeledes bare med halv dragt og bælte, men tror næppe, jeg kommer til godkendt dybde i den stramme dragt som halvdragt - i dag var jeg helt sikkert under :bigsmile:)

Mette kørte 5x5, og jeg havde egentlig også tænkt mig at lave 5'ere og så bare øge vægten for hvert sæt. Men bliver så træt i underarmene af at køre så mange reps :rolleyes:, så besluttede at droppe ned til 3 reps. De 80 kg skulle egentlig have været sidste sæt, men de var så nemme, at jeg blev nødt til lige at prøve på en single på 90 kg. Den var også nem. :biggrin:

Benpres:

15@150kg

15@175kg

15@200kg

Mave på gulv:

2x15@mig

ss:

McKenzie:

2 sæt

+udstrækning

God træning, god styrke. Men føler mig godt nok slatten nu. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

DM Bænkpres i Rødby - lørdag den 6. december 2008

Indvejning: 61.9 kg (efter morgenmad - men var syg i går, så det kostede nok lige et halvt kg :mad:)

1. forsøg 82.5 kg godkendt 3-0

2. forsøg 87.5 kg godkendt 3-0 (PR +2.5 kg i bænkpres enkeltløft og tangering af PR overall)

3. forsøg 90 kg godkendt 3-0 (PR +5 kg i bænkpres enkeltløft og PR +2.5 kg overall)

Fik presset lidt for meget mod maven fra bunden, men fik den reddet, så det gik heldigvis alligevel. :smile:

De tøsede spring vil jeg iø ikke have skylden for denne gang. :innocent: Aftalen hjemmefra var, at jeg fik lov at bestemme startvægten, og så måtte Kim bestemme resten.

1. plads i -67.5 og 3. bedste dame (97.956 Wilks).

Efter stævnet besluttede Susse, at vi skulle have lidt ekstra konkurrencer, og som sagt så gjort. :biggrin:

UH Chins: 13 reps (PR +1 rep :bigsmile:) - delt førsteplads med Annette i denne disciplin

Dips: 13 reps :blush: - her var jeg til gengæld ekstremt dårlig - pyha, mine triceps syrer hurtigt til :blush:

Bænkpres med kropsvægt: 6 reps med 62.5 kg (fail på nr. 7 midtvejs) - PR +3 reps. :biggrin: Susse havde fået gejlet næste alle af de tilbageværende op til at være med, så jeg placerede mig ikke specielt godt (vistnok næstsidst efter lille Mickel, som tog 5 reps med 40 kg :w00t:). Men det er jeg sgu næsten ligeglad med, for først ville jeg ikke engang være med i denne discliplin, for var slet ikke sikker på, jeg kunne tage én eneste ovenpå alt det andet. :rolleyes:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Du er sgu kommet efter det i det hele, nu kan du ligeså godt gå i 60!! :wub:

Tak, Louis. :biggrin: Men i stedet for alt for tynd og lidt stærk, vil jeg jo hellere være tilpas tynd/tyk og meget stærk! :devil:

Godt løftet.

Jo tak. :bigsmile: Jeg må tilstå, jeg ikke kan huske, hvad du fik med? :blush:

Og den geniale idé med at konkurrere i bænkpres på kropsvægt, kan Susse vist ikke tage æren for :innocent:

Undskyld, det var måske dig, der var den geniale? :biggrin: Troede bare, det var Susse, fordi hun også havde foreslået det tidligere på dagen (hvor jeg ikke turde være med, fordi jeg var bange for ikke at kunne tage en eneste :blush:).

STUHRE PATTØH!!!

:boobs:

Link to comment
Share on other sites

tillykke med PR i baenken :devil: Ikke den vaerste maade at slutte saesonnen paa...boooom!

Jo tak, ja, det var godt nok fedt!! :devil: Og endda med en lille smule overskud, synes jeg (selvom de 90 kg rent teknisk føltes som det dårligste af de tre løft).

Fanme flot bænket trunte :wink:

Med det tempo du ligger for dagen, så er de 100kg snart indenfor rækkevidde :wink:

Tusind tak. :biggrin: Ja, kunne godt tænke mig at runde de 100 kg i bænk i begyndelsen af det nye år. :hands: Har bestilt ny trøje (min nuværende er to år gammel og har nok løftet i den i ca. de halvandet af dem). Og det er jo stadig planen, at jeg skal tage på. :rolleyes: Så tror ikke, det er helt urealistisk, men nu må vi se... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg er seriöst bange for dig nu! Jeg når sku aldrig at komme i så god form at jeg kan slå dig mere :mad:

Fanderme mega flot bänket Kathrine! Kämpe tillykke med guld og PR!!!! :superman:

Jeg skal i tröje for 1 gang den her uge.....skal nok blive sjovt NOOOOOOTTTT. Og ja, skal nok komme igang med opdates igen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 8. december 2008

Floorpress:

2x8@20kg

8@45kg

[email protected]

DE super-miniband squat:

2x8@30kg

12x3@40kg

Ikke så god fart fra bunden som ønsket. Men det var let vægt, og der var god fart i toppen af løftet, så valgte at holde de 40 kg. Stilen føltes okay. :smile:

Military press:

8@20kg

3x4@30kg

2x10@20kg

ss:

Chin-ups (UH):

5x5@bw+5kg i bæltet

Legpress:

3x12@200kg

ss:

Triceps pushdown m. reb:

12@20kg

10@25kg

12@25kg

Skulle have haft en runde benpres/pushdowns mere, men var kommet i tidsnød, så det blev droppet for i stedet at kunne nå en smule rotator og udstrækning. :blush:

Mave på gulv:

2x15@mig

ss:

McKenzie:

2x15@mig

+2 sæt rotator med elastik samt en smule udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Kære Kathrine,

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Hvor er det fedt at se, det går så godt fremad!

Tillykke med et flot stævne og flot PR!

Fedt med alle ekstra-konkurrencerne! :devil:

Bedste hilsner

Tina

Mange tak, Tina. :biggrin: Ja, det var fedt lige at lave lidt ekstra. Især konkurrencen i bænk med kropsvægt var sjov. :w00t:

Ok, jeg er seriöst bange for dig nu! Jeg når sku aldrig at komme i så god form at jeg kan slå dig mere :mad:

Fanderme mega flot bänket Kathrine! Kämpe tillykke med guld og PR!!!! :superman:

Jeg skal i tröje for 1 gang den her uge.....skal nok blive sjovt NOOOOOOTTTT. Og ja, skal nok komme igang med opdates igen :blush:

Tak for roserne. :blush: Lækkert at du har fået gang i opdateringerne igen. :bigsmile: Din squat ser da ud til allerede at være godt med. :4thumbup: Glæder mig til at se, hvordan din trøjebænk på onsdag kommer til at gå (godt, er jeg sikker på :smile:).

Link to comment
Share on other sites

1. plads i -67.5 og 3. bedste dame (97.956 Wilks).

Efter stævnet besluttede Susse, at vi skulle have lidt ekstra konkurrencer, og som sagt så gjort.

UH Chins: 13 reps (PR +1 rep ) - delt førsteplads med Annette i denne disciplin

Dips: 13 reps - her var jeg til gengæld ekstremt dårlig - pyha, mine triceps syrer hurtigt til

Bænkpres med kropsvægt: 6 reps med 62.5 kg (fail på nr. 7 midtvejs) - PR +3 reps. Susse havde fået gejlet næste alle af de tilbageværende op til at være med, så jeg placerede mig ikke specielt godt (vistnok næstsidst efter lille Mickel, som tog 5 reps med 40 kg ). Men det er jeg sgu næsten ligeglad med, for først ville jeg ikke engang være med i denne discliplin, for var slet ikke sikker på, jeg kunne tage én eneste ovenpå alt det andet.

Sådan - Superflot til stævne!

STORT Tillykke med 1. pladsen!! :clap::smilerock:

Forstår dog slet ikke, hvordan I havde energi til efterfølgende bw-konkurrence! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for roserne. :blush: Lækkert at du har fået gang i opdateringerne igen. :bigsmile: Din squat ser da ud til allerede at være godt med. :4thumbup: Glæder mig til at se, hvordan din trøjebænk på onsdag kommer til at gå (godt, er jeg sikker på :smile:).

Mit program siger 65kg raw og 80kg til board i dag. Sidste uges 75kg til 4" raw var hårde, så derfor tager jeg tröje på i dag. Det burde väre super nemt, så måske jeg pröver de 80 til bryst :blush:

De tunge vägte er dog noget sväre at ligge med synes jeg! Det er jo laaaaaang tid siden sidst! Det gör det jo så heller ikke meget bedre at Joonas vil lege hoppe/flyve leg hele tiden :wub: Det er sku noget hårdt for armene skulle jeg hilse at sige! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mit program siger 65kg raw og 80kg til board i dag. Sidste uges 75kg til 4" raw var hårde, så derfor tager jeg tröje på i dag. Det burde väre super nemt, så måske jeg pröver de 80 til bryst :blush:

De tunge vägte er dog noget sväre at ligge med synes jeg! Det er jo laaaaaang tid siden sidst! Det gör det jo så heller ikke meget bedre at Joonas vil lege hoppe/flyve leg hele tiden :wub: Det er sku noget hårdt for armene skulle jeg hilse at sige! :laugh:

Det lyder da ret lovende med de kg, synes jeg. :4thumbup: Især 65 kg raw allerede. :devil: Er det ikke kun 5 kg fra all-time max?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share